KIEROWNIK PROJEKTOWANIA I NAPRAWY FORM Zabrze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTOWANIA I NAPRAWY FORM
Wynagrodzenie: od 25 000 PLN
Zakres obowiązków: Projektowanie i naprawa form wtryskowych wraz z przygotowaniem odpowiednich rysunków technicznych i dokumentacji zgodnie ze specyfikacją techniczną. Opracowuje nowych prototypów form wtryskowych. Testowanie i naprawa form i dokonywanie zmian konstrukcyjnych. Prowadzenie nadzoru technicznego i weryfikacji form i procesu wtrysku. Współpraca z użytkownikami form wtryskowych.Biegła znajomość języka koreańskiego jest umiejętnością kluczową na tym stanowisku. Osoba ta pozostawać będzie w bieżącym, bezpośrednim kontakcie z kontrahentami pracodawcy (w znakomitej większości będą to podmioty południowo koreańskie lub z kapitałem południowo koreańskim, gdzie bezpośredni kontakt dokonywał się będzie właśnie w języku koreańskim. Ponadto osoba ta odpowiedzialna będzie za bezpośredni kontakt ze znajdującymi się przede wszystkim centrami R&D oraz projektantami form (zarówno funkcjonujących w ramach grupy podmiotów KET, jak również podmiotów zewnętrznych). Tu z uwagi zwłaszcza na specjalistyczną wiedzę i technologię znajomość języka koreańskiego jest niezbędna.
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Projektowanie i naprawa form wtryskowych wraz z przygotowaniem odpowiednich rysunków technicznych i dokumentacji zgodnie ze specyfikacją techniczną. Opracowuje nowych prototypów form wtryskowych. Testowanie i naprawa form i dokonywanie zmian konstrukcyjnych. Prowadzenie nadzoru technicznego i weryfikacji form i procesu wtrysku. Współpraca z użytkownikami form wtryskowych.Biegła znajomość języka koreańskiego jest umiejętnością kluczową na tym stanowisku. Osoba ta pozostawać będzie w bieżącym, bezpośrednim kontakcie z kontrahentami pracodawcy (w znakomitej większości będą to podmioty południowo koreańskie lub z kapitałem południowo koreańskim, gdzie bezpośredni kontakt dokonywał się będzie właśnie w języku koreańskim. Ponadto osoba ta odpowiedzialna będzie za bezpośredni kontakt ze znajdującymi się przede wszystkim centrami R&D oraz projektantami form (zarówno funkcjonujących w ramach grupy podmiotów KET, jak również podmiotów zewnętrznych). Tu z uwagi zwłaszcza na specjalistyczną wiedzę i technologię znajomość języka koreańskiego jest niezbędna.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 25 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTOWANIA I NAPRAWY FORM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: konstruktor form wtryskowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 25 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Data zakończenia pracy: 31.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie zawodowe, bardzo dobra obsługa komputera, biegła znajomość języka koreańskiego, 2 lata doświadczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: konstruktor form wtryskowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.01.2020
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 05.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26d426b4c957b8b5af4a448914ed907d
Podobne oferty pracy
praca jako kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2016-09-16 - Wielka Wieś (wielkopolskie)
wykonywanie prac porządkowych i malarskich
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Kuczbork-Osada (mazowieckie)
wykonywanie zewnętrzych i wewnętrznych instalacji elektrycznych, nadzór nad budową
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Robót Energo-elektrycznych Mostostal - 2018-02-12 - Będzin (śląskie)
Montaż rur ciepłowniczych oraz spawanie tych rur, łączenie rur metodą TIG/gaz/elektroda. Okres próbny/umowa o pracę na czas określony docelowo na nieokreślony, jedna zmiana, wynagrodzenie 21 zł brutto/godz. Praca na terenie Wrocławia.Kontakt z pracodawcą 71 352 84 18.
JACEK PIOTROWSKI "INSTERM" ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY - 2016-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
dokonywanie analiz i opiniowanie spisów akt przekazywanych do archiwum, udział w ekspertyzach archiwalnych, planowanie i udział w prowadzeniu szkoleń z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją w resorcie obrony narodowej, udzialenia i wydawanie wyjaśnień opinii, interpretacji, porad i konsultacji w sprawach postępowania z dokumentacjąpraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
Do zakresu czynności kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy w szczególności:a/ organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS z uwzględnieniem misji i celów statutowych PSONI oraz potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną,b/ nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,c/ przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,d/ sporządzanie planów pracy merytorycznej i finansowej oraz ich realizacja,e/ nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,f/ dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników, pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych na zajęcia fakultatywne i funkcjonowanie placówki.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W ŚWIDNICY - 2018-09-03 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie kalendarza spotkań przydzielonych konsultantów, zarządzanie komunikacją, profesjonalna i efektywna obsługa rozmów telefonicznych, przygotowywanie raportów, zapewnienie wsparcia administracyjnego, ścisła współpraca z innymi asystentami.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek i osób fizycznych,oraz podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów i ewidencji ryczałtu. Przygotowywanie innych dokumentów finansowych na życzenie klienta, bieżąca obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Lublin (lubelskie)
lakierowanie ,metodą proszkową elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
serwisowanie produktów w okresie próbnym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Prawidłowe przyjęcia dostaw, zapewnienie prawidłowej komunikacji sklepu,kontrola ekspozycji na sklepie, przegladanie oraz kontrola zgłoszonych przez pracowników zamówien,dbałośc o pozytywny wynik handlowy - poziom obrotu,marży,strat.
"GUARDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Sulechów (lubuskie)
Zarządzanie zespołem sprzedawców, organizacja pracy sklepu, realizacja planów sprzedażowych, nadzór nad poprawnością dokumentów, aktywny udział w sprzedaży, nadzór nad dostawami. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + dodatek funkcyjny + prowizja + premia.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Trzebnicy - 2018-11-27 - Trzebnica (dolnośląskie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO, OBRÓBKA ZDJĘĆ, ZESTAWIENIA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA EXCELL, PHOTOSHOP I INNE PROGRAMY, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MILE WIDZIANE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIE OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
UNIKAT ROSŁANIEC PIOTR,ROSŁANIEC DOROTA,USZYŃSKA JOANNA - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie laboratorium
Sowix Agencja Usług BHP i P.POŻ - 2018-02-09 - Łuków (lubelskie)
zarządzanie działem produkcji
PHU ANNA BARBARA LIPSKA - 2017-08-29 - Skórzno (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
P.T.H.PNEUMATIC Complex - 2018-11-23 - Nowiny (świętokrzyskie)
Prace pomocnicze w zakresie szklarstwa.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Sądrożyce (dolnośląskie)
• Zarządzanie asortymentem marketu, • Zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika • Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy • Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
DINO POLSKA - 2018-04-06 - Gniewoszów (mazowieckie)
Pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych: koszenie trawników,przycinanie gałęzi itp, praca w godz. 8-16
Solid Security Sp z o.o. - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wysyłanie zamówień, przyjmowanie i wydawanie towaru, przygotowywanie dokumentacji, obsługa klientów
RAGEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-19 - Głogów (dolnośląskie)
1.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW3.PRZESTRZEGANIE HARMONOGRAMU ROBÓT4.TERMINOWOŚĆ 5.ROZLICZANIE OKRESOWYCH PRZEROBÓW, KOSZTÓW BUDOWY6.PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI BUDOWY7.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2019-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów poszukujących nieruchomości, intensywne poszukiwanie nieruchomości, prezentacja ofert, negocjowanie warunków transakcji
REAL ESTATE AGENCY&ADVISORY - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa partnerów handlowych w zakresie kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-04-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kucharz
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FILIPOWICZ PIOTR - 2018-06-20 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie personelem, praca w systemie 2 zmianowym, w godzinach 06.00-14.00 (od poniedziałku do soboty), 14.00-21.00 (od poniedziałku do czwartku), 1 niedziela pracująca - raz na dwa miesiące - 3 godziny.
MD s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska - 2018-05-16 - Gościszów (dolnośląskie)
Zarządzanie grupą przedstawicieli, rozwój sprzedaży na wyznaczonym obszarze, bezpośredni kontakt z klientem.
Optima Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa beneficjentów, dokumentów księgowych oraz urządzeń biurowych, pomoc w realizacji projektów
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Stryków (łódzkie)
Nadzór nad zespołem i czynny udział w procesie kalkulacji prac projektowych i serwisowych, analiza i weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem technicznym, sporządzanie przedmiarów,kalkulacji i wycen materiałów oraz robocizny instalacji elektrycznych i teletechnicznych,analiza możliwych rozwiązań technicznychi wstępne typowanie systemów równoważnych projektowo. pozyskiwanie i weryfikacja ofert niezbędnych do wyceny kontraktuod dostawców oraz podwykonawców, monitorowanie działań klienta podczas procesu oferytowania, dbanie o bieżące pozyskiwanie udostępnianych przez klientarewizji dokumentacji projektowej, wsparcie techniczne w negocjacjach kontraktowych, pozyskiwanie i uaktualnianie cen usług, materiału oraz najmu typowego dla specyfiki prac sprzętu, sporządzanie i analizazestawień lkosztów na kontraktach zakończonych oraz w trakcie realizacji.
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Błonie (dolnośląskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 123 - 2019-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie zespołem, kontakt z klientem, znajomość metodologii Agil, usprawnienie procesów realizacji zadań zespołu, kontakt z klientem w USA i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)