KIEROWNIK PRODUKCJI, PRACE BIUROWE Niszczyce-Pieńki oferta pracy PPHU Manta Zakład Przetwórstwa Ryb
Stanowisko: KIEROWNIK PRODUKCJI, PRACE BIUROWE
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik produkcji spożywczej, prace biurowe. Praca w godz. 7-15.
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Niszczyce-Pieńki (mazowieckie)
Pracodawca: PPHU Manta Zakład Przetwórstwa Ryb
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-230 Niszczyce-Pieńki 10, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik produkcji spożywczej, prace biurowe. Praca w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PRODUKCJI, PRACE BIUROWE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niszczyce-Pieńki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: planista produkcyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Technolog żywności
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagane 5-letnie doświadczenie na stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: PPHU Manta Zakład Przetwórstwa Ryb
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-230 Niszczyce-Pieńki 10, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Bielsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niszczyce-Pieńki
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: przetwarzanie i konserwowanie ryb
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.11.2018
Data dodania oferty pracy: 06.11.2018
Oferta pracy ważna do: 05.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierownik projektu
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2017-10-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nadzorowanie podległych pracowników planowanie pracy i realizacja zadań Działu Technicznego i porządkowego, infrastruktury urządzeń, planowanie bieżących napraw i remontów, prowadzenie projektów wdrożeniowych i modernizacyjnych, współprac a z firmami zewnętrznymi oraz podwykonawcami w zakresie obsługi PPOŻ, UDT i innymi, współpraca z pozostałym działam oddziału, nadzór nad dokumentacją i infrastrukturą działu
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-03 - Mielno (zachodniopomorskie)
Praca w zawodzie kierownika budowy
RENMAL Firma Wielobranżowa - 2016-07-11 - Kraków (małopolskie)
Umawianie wizyt do specjalistów, przepisywanie pism na komputerze, wyszukiwanie kart i porządkowanie kartotek, przygotowywanie korespondencji do wysyłki pocztowej, kserowanie, faksowanie, e-mailowanie dokumentów, wykonywanie poleceń dyrektora i opiekuna stażu wynikających z bieżacej pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie sklepu internetowego, sprzedaż towarów (pianki akustyczne, materace) na portalach aukcyjnych. Wymagana znajomość programów Corel, AutoCAD lub Photoshop.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA Jarosław Górecki - 2016-03-22 - Kępno (wielkopolskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, może być osoba do przyuczeniazakres obowiązków: Prace budowlane, kładzenie płytek, pomoc przy kładzeniu płytekpraca: Krotoszyn i okolice, delegacje
ROB-BUD Hanna Rybakowska - 2018-06-21 - Dzierżanów (wielkopolskie)
praca w markecie DINO
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Kozłów (małopolskie)
produkcja wyrobów mięsnych, rozbiór, paczkowanie mięsa, koordynowanie pracy zespołu, prowadzenie dokumentacji, przestrzeganie procedur HACCP i wewnętrznych
GANDIA SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-12-08 - Płock (mazowieckie)
Wprowadzanie monitorowanie zasad TRM, obsługa i serwisowanie zautomatyzowanych linii produkcyjnych, zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych, planowanie i przeprowadzanie konserwacji maszyn, planowanie zakupów części zamiennych, koordynowanie prac naprawczych, podejmowanie działań w celu osiągnięcia jak najwyższej efektywności produkcyjnych.
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Lubliniec (śląskie)
praca przy komputerze, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, mycie narzędzi, dezynfekcja , pomoc przy przygotowywaniu materiałów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Chełm (lubelskie)
Kierowanie robót budowlanych w branży sanitarnej, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-11 - Litwa (Litwa)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzania personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA S. A. - 2016-07-05 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, zamówienia, wykładanie towaru, dbanie o porządek w miejscu pracy. Sklep czynny w godzinach 6.00-22.00.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabrze (śląskie)
kierowanie magazynierami, magazynami; obsługa wózków widłowych jednojezdniowych; dostarczanie surowców na produkcję; odbiór wyrobów gotowych z produkcji na magazyn; załadunek, rozładunek samochodów
VALUEPACK EUROPE SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Szprotawa (lubuskie)
wymiana form na maszynach produkcyjnych, prowadzenie zapisów z wykonywanych czynności
ISOPAK POLAND SP.Z.O.O. - 2015-12-01 - Łódź (łódzkie)
nauczanie języka niemieckiego w szkole podstawowejwysokość wynagrodzenia uzależniona od stopnia awansu zawodowego
SZKOŁA PODSTAWOWA W OBROWIE IM.JANA PAWŁA II - 2017-12-13 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad produkcją wyrobów mleczarskich
Spółdzielnia Mleczarska KaMos - 2016-01-20 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kierowanie ludźmi
SUWAJ PIOTR WYROBY Z DREWNA , TARTACZNICTWO - 2016-01-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Kontrola obsługi w sali restauracyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem oraz zwalnianiem pracowników, zgłoszeniem do ubezpieczenia społecznego i spraw podatkowych; ustalanie wynagrodzenia pracowników, prowadzenie akt osobowych i ich archiwizowanie.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-03-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania podległego magazynu.Optymalne wykorzystanie zasobów działu.Organizacja pracy podległych pracowników.Optymalizacja procesów logistycznych zachodzących w podległym magazynie.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Ropczyce (podkarpackie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku wietnamskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRACĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW DZIAŁU FINANSOWEGO;-WERYFIKACJA ZAPISÓW KSIĘGOWYCH, W TYM SPRAWOWANIE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ DOWODÓW KSIĘGOWYCH -ROZLICZENIA W ZAKRESIE PODATKU VAT, CIT I INNYCH, W TYM SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DEKLARACJI PODATKOWYCH -SPORZĄDZANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH NA POTRZEBY ORGANÓW SPÓŁKI -SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DLA INSTYTUCJIZEWNĘTRZNYCH -WSPÓŁPRACA Z AUDYTORAMI, KONTAKTY Z URZĘDAMI SKARBOWYMI, BANKAMI I INNYMI INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI -NADZÓR NAD ZAMKNIĘCIEM OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH (MIESIĄCE) -NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH W FIRMIE -SPRAWOZDAWCZOŚĆ GUS W WYBRANYM ZAKRESIE ZASTĘPSTWO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Polkowice (dolnośląskie)
wykształcenie wyższe, magisterskie kier. budownictwouprawnienia budowlanedoświadczenie min. 2 latadobra znajomość MS Office, Auto Cad, programów kosztorysowych
JOMASZ Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością, Sp. Komandytowa - 2017-09-21 - Franklinów (wielkopolskie)
realizacja planów sprzedażowych, dbanie o wystrój sklepów zgodnie z założeniami firmy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, motywawanie pracownikow, dbanie o osiąganie założonych celów
Euro-Net Sp. z o.o. - 2017-02-20 - Białystok (podlaskie)
Realizacje i nadzór nad własciwym wykonaniem umowy na transport i odbiór odpadów komunalnych, realizacje i nadzór nad właściwym wykonaniem zleceń gminnych z zakresu utrzymania porządku i poprawy stanu dróg
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Skarszewy (pomorskie)
doradctwo techniczno handlowe
AnWa OKNA i DRZWI Aneta Mazurek - 2018-02-06 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)