KIEROWNIK POWIATOWEGO ZESPOŁU DORADZTWA ROLNICZEGO (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
Stanowisko: KIEROWNIK POWIATOWEGO ZESPOŁU DORADZTWA ROLNICZEGO (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: •kierowanie Powiatowym Zespołem Doradztwa Rolniczego (PZDR); •koordynacja i kontrola pracy podległych pracowników; •czuwanie nad terminowością wykonania zadań PZDR-u; •prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji na terenie powiatu i obsługiwanej gminy; •wspieranie rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy UE lub innych instytucji krajowych i zagranicznych na terenie powiatu i obsługiwanej gminy;
Data publikacji: 2018-09-12
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bema 15, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•kierowanie Powiatowym Zespołem Doradztwa Rolniczego (PZDR); •koordynacja i kontrola pracy podległych pracowników; •czuwanie nad terminowością wykonania zadań PZDR-u; •prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji na terenie powiatu i obsługiwanej gminy; •wspieranie rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy UE lub innych instytucji krajowych i zagranicznych na terenie powiatu i obsługiwanej gminy;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK POWIATOWEGO ZESPOŁU DORADZTWA ROLNICZEGO (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Data zakończenia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Rolnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs prawa jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera - podstawy MS Office, MS Windows, internet
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
nawiązywanie kontaktów międzyludzkich [komunikatywność]
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kierowanie zespołem
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra organizacja pracy znajomość zagadnien branzy rolniczej wykształcenie rolnicze lub pokrewne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Gen.Bema 15, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Złożenie CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Gen.Bema
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gosp.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- kontrola procesu i/lub administracja zakładem produkcyjnym,- rozwiązywanie problemów natury technicznej, organizacyjnej i personalnej, nadzór nad bezpiecznym prowadzeniem produkcji - w tym właściwym wykorzystaniem maszyn i urządzeń,koordynacja stanowisk pracy na poszczególnych etapach produkcji, optymalizacja czasu pracy, kontrolowanie bieżących kosztów produkcji i podejmowanie właściwych działań w kierunku ich minimalizacji,- przyjmowanie zamówień, kalkulacje, ustalanie sposobów (technologii) i terminów realizacji,- sporządzanie raportów i analiz wydajnośći produkcji,- opiniowanie i aktywne uczestnictwo w nowych projektach wrdażanych w firmie, - utrzymywanie stałej łącznośći z działami handlowym i marketingowym, ewentualnie udział w przebudowie i restrukturyzacji zakładu,- kierowanie ludźmi
MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
sprawowanie nadzoru nad pracownikami i funkcjonowaniem restauracji
MOHAMMAD ABDUR RAHIM - 2018-07-03 - Słubice (lubuskie)
1) organizacja pracy Referatu, nadzór i kontrola wykonania zadań przydzielonych pracownikom;2) planowanie zadań remontowych i inwestycyjnych w zakresie rzeczowo-finansowym;3) nadzór nad przygotowaniem dokumentów do przeprowadzenia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego;4) nadzór nad weryfikacją i przygotowaniem materiałów do wykonania robót remontowych i inwestycyjnych;5) współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości;6) kontrola pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych związanych z bieżącym działaniem Referatu;7) ocena celowości i zakresu planowanych remontów;8) sprawozdawczość z realizacji planu rzeczowego i finansowego budżetu gminyw zakresie realizowanym przez Referat;9) udzielanie informacji w zakresie prowadzonych w Referacie spraw dla potrzeb organów samorządowych oraz przełożonych;10) udział w komisjach prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych wyznaczonych przez Urząd.
Urząd Miasta Płocka - 2018-01-19 - Płock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
OFERUJEMY-atrakcyjne i konkurencyjne warunki zatrudnienia-umowę o pracę w pełnym wymiarze-możliwość rozwoju zawodowego-przed rozpoczęciem pracy profesjonalne szkolenia wyjazdowe pełnopłatne-elastyczne godziny pracy ( w przypadku uczniów i studentów)-miłą i przyjazną atmosferę pracyOCZEKUJEMY-chęci do pracy oraz pozytywnego nastawienia życiowego a także miłej prezencji-uczciwości i odpowiedzialności-doświadczenia (będzie dodatkowym atutem aczkolwiek nie jest niezbędne)
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Kielce (świętokrzyskie)
nadzór nad realizacją prac elektrycznych i teletechnicznych, utrzymywanie dobrych kontaktów z inwestorem, organizacja zaplecza budowy, opracowywanie dokumentacji odbiorowej, kontakt z klientami w celu uzgodnienia szczegółów technicznych prowadzonych prac
CONTROL PROCESS IT sp. z o.o. - 2017-05-23 - Mikołajowice (małopolskie)
doświadczenie na stanowisku mile widziane, książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych, samodzielność myślenia i chęć do pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywna znajomość j.angielskiego i/lub niemieckiego, umiejętność pracy w grupie, miła aparycja.
Spa Hotel Splendor - 2016-02-26 - Siedliska (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Ścinka drzew
Usługi Leśne Halina Dźwiga - 2016-01-21 - Platerówka (dolnośląskie)
praca jako kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2018-07-04 - Wielka Wieś (wielkopolskie)
Utrzymanie standardu sklepu zgodnie z umową, koordynacja dostaw, wysyłka zamówień, ustalanie braków asortymentowych, przygotowywanie promocji.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Nowa Sól (lubuskie)
- Nadzorowanie prac wentylacyjnych,- Miejsce pracy: Trójmiasto- Kontakt telefoniczny728-375-423
AMADEUSZ FREITAG - 2018-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
prace przy rozbiorze i wykrawaniu
"AGRO-MIĘS" AGATA BABIŃSKA I ROBERT BABIŃSKI - 2015-11-12 - Kobylin-Pogorzałki (podlaskie)
zarządzanie dostawami, zamówienia, analiza rynku, także w Chinach, nadzorowanie sieci handlowej
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzienie zajęć dydaktyczno-wychowawcze z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat, w zakresie minimum programowego wychowania przedszkolnego.
Publiczne Przedszkole Samorządowe w Barcianach wraz z oddziałami zamiejscowymi w Drogoszach, Windzie i Mołtajnach - 2016-02-01 - Barciany (warmińsko-mazurskie)
Realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy. Sprzedaż telefoniczna. Pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych. Kontakt i opieka handlowa nad klientami. Przygotowywanie ofert i umów handlowych. Analiza rynku. Wsparcie dla handlowca zewnętrznego. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2016-11-30 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Kierowanie pracą pracowników na zmianie i procesem produkcji, kontakty z kooperantami, przygotowywanie kosztorysów. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku.
KUROWSKI G&T SP. Z O. O. - 2016-04-11 - Meszna (śląskie)
Organizacja i nadzór pracy własnej oraz zespołu, praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, kontrola terminowości i jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych kontrukcji
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Siedlce (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków
ANITA NOWAK - 2018-02-08 - Zakopane (małopolskie)
Zadania z zakresu organizacji pracy Ośrodka Rehabilitacyjnego. Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych.
Centrum Logopedyczne GADU-GADU Alicja Bosak - 2018-07-17 - Biłgoraj (lubelskie)
Praca w branży przemysłu opakowaniowego. Przyjmowanie i wydawanie towaru, segregacja towaru, zabezpieczenie do transportu, obsługa wózków widłowych.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Koordynacja i monitorowania projektów związanych z planowaniem, przygotowaniem rysunków, budowa szablonów nominacji
SMA Nord-Ost GmbH Herr Gierke - 2015-12-21 - Niemcy (Niemcy)
Przyjmowanie studentów Uczelni oraz udzielanie informacji nt. ogólnego zakresu programu dydaktycznego, osób prowadzących lub zmian w tym zakresie.Prowadzenie kalendarza spotkań, zebrań jednostki oraz ich obsługa.Organizacja przepływu dokumentów i informacji w jednostce.Obsługa administracyjna działalności dydaktycznej jednostki.Obsługa baz danych (wprowadzanie i aktualizacja).Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji dydaktycznej i naukowej.Aktualizacja strony internetowej jednostki.Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prac jednostki.Praca na jedną zmianę, na 1/2 etatu w godz. 9:00-13:00. Wynagrodzenie zależne od doświadczenia.Możliwość podnoszenia kwalifikacji, pakiet socjalny, karta MultiSport.Kontakt z pracodawcą e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.plInformacja o ofercie w sali C, E
Uniwersytet Medyczny im.Piastów Śląskich - 2016-02-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie potraw. Praca na pół etatu, w godzinach uzgodnionych z pracodawcą. Lokal będzie otwarty w godzinach 10:30 - 21:00.
"ORNAMENT SMAKU" Svetlana Rustamova - 2018-07-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa maszyn i urządzeń pralni, żelazek, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Planowanie tras dostaw przesyłek drobnicowych, spaletyzowanych, bieżąca praca z kierowcami, rozliczanie tras, administracja bieżących dokumentów
GEIS PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja wyznaczonego planu sprzedaży, efektywnie zarządzanie zespołem, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o dobry wizerunek firmy
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie projektem
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC - 2017-02-02 - Lublin (lubelskie)
brak
Zakład Budowlano-Produkcyjno-Handlowy K. i B. Kotwica S.J - 2016-06-09 - Augustów (podlaskie)
Bieżące zapoznawania się i znajomość regulacji prawnych dotyczących przygotowania i prowadzenia prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących w trwałym zarządzie oddziału; kierowanie zespołem pracowników zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprzątaczek; nadzór nad działalnością konserwacyjną prowadzaną w obiektach będących z zarządzie oddziału, bieżące sprawdzane i odbiór prac prowadzonych przez podległych pracowników; potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia awarii, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych w książce pracy konserwatora; udział w pracach związanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej; przygotowanie materiałów do wykonania raportów wytwórczości dla prac wykonywanych przez pracowników warsztatów; zapewnienie właściwego i terminowego zaopatrzenia warsztatów w sprzęt i materiały w uzgodnieniu z inspektorem do spraw planowania i zaopatrzenia; sprawowanie nadzoru nad prawidłowym użytkowaniem oraz właściwym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu warsztatowego oraz nadzór nad jego właściwym utrzymaniem; zgłaszanie potrzeb w zakresie odzieży ochronnej dla pracowników warsztatowych i sprzątaczek.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego; posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materiałowej; posiadanie do roku doświadczenia zawodowego; posiadanie umiejętności pracy w zespole oraz zarządzania personelem; umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikatywność; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub pokrewne); umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania; posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy; znajomość przepisów Ustawy o Straży Granicznej oraz Zarządzenia nr 95 KGSG;
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-18 - Racibórz (śląskie)