KIEROWNIK PIEKARNI Radomyśl Wielki oferta pracy Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim
Stanowisko: KIEROWNIK PIEKARNI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie, organizowanie, nadzór przebiegu pracy i produkcji w piekarni, prowadzenie dokumentacji piekarni, zarządzanie podległym zespołem pracowników, kontrola jakości produkcji.
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Pracodawca: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piekarska 1, 39-310 Radomyśl Wielki, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie, organizowanie, nadzór przebiegu pracy i produkcji w piekarni, prowadzenie dokumentacji piekarni, zarządzanie podległym zespołem pracowników, kontrola jakości produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PIEKARNI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radomyśl Wielki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radomyśl Wielki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: piekarz*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w branży piekarniczej oraz na stanowisku kierowniczym, obsługa komputera (Pakiet MS Office), motywacja do pracy, sumienność, zaangażowanie.
Nazwa pracodawcy:
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Rynek 11, 39-310 Radomyśl Wielki, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: pn.-pt.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Radomyśl Wielki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radomyśl Wielki
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: piekarz*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2020
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 09.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?baef2f7f1c9c8d2dd4f90a9bc57fcfad
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, praca na terenie podkarpacia i małopolski. Pracodawca zapewnia samochód służbowy, laptop, telefon.
GRUPA GE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-06 - Kolbuszowa (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiemnienormowany czas pracy
Pub Cegła Krzyżański Patryk - 2016-12-15 - Leszno (wielkopolskie)
Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warun-ków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrz-nych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.im. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środ-ków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinan-sowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamó-wienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygoto-wanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowi-ska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-21 - Chełm (lubelskie)
inicjowanie działań handlowych i utrzymywanie kontaktów z klientami w kanale tradycyjnym i nowoczesnym; sporządzanie strategii sprzedażowej i zakupowej; określanie celów sprzedażowych Działu oraz poszczególnych pracowników działu; nadzór nad realizacją wyznaczonych celów oraz kosztami pracy Działu; aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy; analiza rynku i działań konkurencji; negocjacje umów z dostawcami oraz z kluczowymi klientami firmy; współpraca z Działem logistyki i Działem Marketingu; znajomość technik sprzedaży i negocjacji; umiejętność ustalania strategii sprzedażowej i zakupowej; sumienność, dokładność, rzetelnośćgotowość do uczenia się; zarządzanie zespołem pracownikow; tworzenie i koordynacja procedur wewnątrzfirmowych; zarządzanie stanem magazynowym, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji handlowo-marketingowej; przygotowywanie budżetów; sporządzanie ofert i wizualizacji; poszukiwanie i wprowadzanie nowych dostawców i produktów do oferty; dbałość o wysoką jakość obsługi klienta; rozpatrywanie reklamacji klientów; nadzór nad dokumentacją handlową; tworzenie raportów i budowanie baz danych klientów; opracowywanie analiz na potrzeby Zarządu
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie działem produkcji w firmie
DONGSUNG POLAND Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Żarów (dolnośląskie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-10 - Litwa (Litwa)
Zakres obowiązków:- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy- opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych- projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych- aktywne prowadzenie firmowych serwisów społecznościowych- współpraca z dostawcami i partnerami firmy- prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji- udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR-tworzenie oraz realizacja kampanii Social Media, w tym przygotowywanie treści-przygotowywanie treści bloga (komunikacja nowości, best practices)-przygotowywanie treści na landing pages i strony sprzedażowe
Butyjana.pl - 2019-10-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie, wydawanie oraz obsługa stoiska gastronomicznego
Firma "Sun - Set" Artur Żuraw - 2018-02-06 - Leżajsk (podkarpackie)
zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni (koszenie, grabienie) , w okresie zimowym odśnieżanie, wydawanie narzędzi, odzieży roboczej
Przedsiębiorstwo Usługowe "CLEAN-BUD" Spółka Jawna Jarosław Romanowski, HannaRomanowska - 2019-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
dystrybucja ( roznoszenie) ulotek promocyjnych do skrzynek pocztowych ( euroskrzynek) na terenie Torunia
SKARBIEC POLSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
ATLAS B.S. BRONISŁAW SKROBISZ - 2017-06-19 - Łódź (łódzkie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol)
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Litwa (Litwa)
kontrola, nadzór pracowników, organizacja pracy
KWANGDUCK POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Dbanie o dostępność środków czystości w kuchni i na zapleczu sanitarnym, czyszczenie sprzętu kuchennego, powierzchni stołów, podłóg i maszyn, oraz zmywanie naczyń po zakończonym dniu pracy, obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw, pozostałe prace porządkowe, mające na cale utrzymanie kuchni w czystości, oraz ułatwienie pracy całej obsłudze lokalu.
ALI OUADA GYROS-DONER "U ALEGO" - 2017-08-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
Praca na dziale mięso - wędliny - sery, obsługa klientów, zarządzanie personelem, zamawianie towaru, efektywne zarządzanie personelem, zamawianie towaru, efektywne zarządzanie marżą i stratami, kontrola rotacji towaru.
AMETYSTA Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku takżew Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, nadzorowanie
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Suwałki (podlaskie)
Praca przy maszynie składająco-klejącej. Wkładanie wyciętych kartonów do podajnika maszyny i odbieranie z maszyny.
AUGUST FALLER Sp.Z.O.O - 2018-11-06 - Łódź (łódzkie)
Znajomość systemów szalunkowych, znajomość zasad bezpieczeństwa na budowie, dyscyplina i umiejętność pracy w zespole, mile wiodziana umiejętność czytania rysunków technicznych.
BESTA PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowanie podległym zespołem, organizowanie nadzoru i zapewniwniw właściwego funkcjonowania marketu
GLI INVESTMENT - 2018-10-17 - Żabczyn (lubuskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Rachcin (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac budowlanych
P.H.U.P. "FRIB- EX" - Franciszek Nalepa - 2017-06-27 - Ruda Śląska (śląskie)
Nadzór nad pracą podległego personelu. Nadzór nad elektywnym realizowaniem planów produkcyjnych. Zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego. Sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji. Wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych. Negocjacje z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Pozyskiwanie nowych klientów.
Grodziska Spółdzielnia Malwa - 2016-11-23 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
pozyskiwanie współpracowników, zarządzanie biurem, prowadzenie szkoleń
OVB ALLFINANZ POLSKA SPÓŁKA FINANSOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WARSZAWA - 2017-01-04 - Wschowa (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie zamówień , zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA SA - 2019-02-14 - Borawe (mazowieckie)
Kierowanie sklepem spożywczym. Zmiany 6-14, 15-23.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-07-05 - Legionowo (mazowieckie)
zarządzanie zespołem ludzi, organizacja pracy
"SPS HANDEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-26 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)