KIEROWNIK OŚRODKA WSPARCIA DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DOMU SENIORA PIĘKNY BRZEG Warszawa oferta pracy OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Stanowisko: KIEROWNIK OŚRODKA WSPARCIA DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DOMU SENIORA PIĘKNY BRZEG
Wynagrodzenie: od 5 110 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kierowanie pracą ośrodka wsparcia2. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu3. Rozwój placówki i inicjowanie nowatorskich rozwiązań4. Racjonalne i zgodne z prawem wydatkowanie środków finansowych w zakresie działania placówki.Charakterystyka pracy:1. Nadzór nad pracą podległych pracowników2. Stały rozwój oferty usług placówki stosownie do potrzeb i zainteresowań uczestników3. Sporządzanie planów merytorycznej działalności placówki4. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka i podmiotami zewnętrznymi5. Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy, przepisów bhp i p.poż. przez podległych pracowników
Data publikacji: 2020-05-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Popiełuszki 16, 01-590 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie pracą ośrodka wsparcia2. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu3. Rozwój placówki i inicjowanie nowatorskich rozwiązań4. Racjonalne i zgodne z prawem wydatkowanie środków finansowych w zakresie działania placówki.Charakterystyka pracy:1. Nadzór nad pracą podległych pracowników2. Stały rozwój oferty usług placówki stosownie do potrzeb i zainteresowań uczestników3. Sporządzanie planów merytorycznej działalności placówki4. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka i podmiotami zewnętrznymi5. Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy, przepisów bhp i p.poż. przez podległych pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 110 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy+ dodatek motywacyjny (po 3 miesiącach pracy)+ "13"+ fundusz socjalny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK OŚRODKA WSPARCIA DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DOMU SENIORA PIĘKNY BRZEG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 110 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: profil społeczny
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm.)2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe4. Nieposzlakowana opinia5. Wykształcenie wyższe II stopnia o profilu społecznym, staż pracy 5 lat, doświadczenie zawodowe minimum 3 lata , doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi 3-4 lata. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość regulacji prawnych : kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ochrony danych osobowych 2. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych3. Pożądane kompetencje: samodzielność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, dyspozycyjność, umiejętność łatwego komunikowania się.Obowiązki:1. Kierowanie pracą ośrodka wsparcia2. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu3. Rozwój placówki i inicjowanie nowatorskich rozwiązań4. Racjonalne i zgodne z prawem wydatkowanie środków finansowych w zakresie działania placówki.Charakterystyka pracy:1. Nadzór nad pracą podległych pracowników2. Stały rozwój oferty usług placówki stosownie do potrzeb i zainteresowań uczestników3. Sporządzanie planów merytorycznej działalności placówki4. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka i podmiotami zewnętrznymi5. Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy, przepisów bhp i p.poż. przez podległych pracowników[Pełna treść oferty i wymagane dokumenty: https://www.ops-zoliborz.waw.pl/system/files/dokumenty/Ogłoszenie_Kierownik1_22052020.pdf]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5251051167
danePracodawcy_regon: 002004203
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
https://www.ops-zoliborz.waw.pl/system/files/dokumenty/Ogłoszenie_Kierownik1_22052020.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://www.ops-zoliborz.waw.pl/system/files/dokumenty/Ogłoszenie_Kierownik1_22052020.pdf, Termin: do 08.06.2020 (16:00)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Dembińskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|143990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.05.2020
Oferta pracy ważna do: 08.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb03a06ae601d400ee562ded92a75ae5
Podobne oferty pracy
Zgodnie z umową.
FPH ART- PROGRES Grzegorz Wielopolski - 2016-06-23 - Wola Ociecka (podkarpackie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
1) zarządzanie obiektem, w tym urządzeniami sportowo-rekreacyjnymi, w szczególności zapewnienia wszelkich niezbednych przeglądów, konserwacji, remontów a także planowanie koniecznych modernizacji obiektu i inwestycji przy współpracy z dyrektorem Ośrodka2) bezpośredni udział oraz nadzór nad utrzymaniem czystości i sprawności technicznej obiektu oraz należytego stanu sanitarno-higienicznego i estetyki administrowanych terenów, w tym zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z infrastruktury Ośrodka3) organizacja pracy oraz nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy, przepisów prawa oraz wewnętrznych regulacji przyjętych w Ośrodku
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce - 2018-04-10 - Hajnówka (podlaskie)
przewóz towaru na terenie UE
PEPE TRANSPORT MARIUSZ PERLIŃSKI - 2017-01-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ciast i ich formowanie
PIEKARNIA-CUKIERNIA "BRACIA FRANCZYK" S.C. - 2018-07-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-09-07 - Lubaczów (podkarpackie)
wg zakresu obowiązków
STAPOL Piotr Staszków - 2016-09-28 - Człuchów (pomorskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowsku. Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności kandydata. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź telefoniczny.
NEMEZIS RAFAŁ ADAMCZYK - 2018-09-25 - Rybnik (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola i nadzór nad pracą podległego zespołu oraz warsztatu.
ZAKŁADY MECHANICZNE AZOFER DYLIK & DYLIK SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe zarządzanie zespołem produkcyjnym, kierowanie i nadzorowanie zleceń produkcyjnych wraz z nadzorowaniem pracy podległych pracowników. Dbałość i utrzymanie odpowiedniego poziomu efektywności pracy zespołu oraz wysokiej jakości produktu w oparciu o obowiązujące procedury. Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP i standardów jakościowych. Praca w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
M.S. STEEL s.c. Magdalena Mejer-Nowakowska, Klaudiusz Sobieski - 2017-02-15 - Brochocinek (mazowieckie)
Zarządzanie stacją paliw; godziny pracy: 7.00- 15.00
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ROLMASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-29 - Słupsk (pomorskie)
KIERUJE BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ PALCÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO ,,WESOŁA CHATKA; SPRAWUJE OPIEKĘ NAD PODOPIECZNYMI ORAZ STWARZA WARUNKI HARMONIJNEGO ROZWOJU, INSPIRUJE KOORDYNUJE I WDRAŻA PRACĘ EDUKACYJNĄ I METODYCZNĄ WŚRÓD PODOPIECZNYCH, UKIERUNKOWANĄ NA POPRAWĘ AKTYWNOŚCI SZKOLNEJ DZIECKA, WŁAŚCIWĄ POSTAWĘ PROSPOŁECZNĄ HIGIENICZNO- ŻYWNOŚCIĄWĄ ORAZ BEZPIECZNE ZACHOWANIE SIĘ; DYSPONUJE ŚRODKAMI FINANSOWYMI PLACÓWKI; ORGANIZUJE ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĘ PLACÓWKI, W TYM DOKUMENTACJĘ ZWIĄZANĄ Z SYTUACJĄ DZIECKA
ZACHODNIOPOMORSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W SZCZECINIE - 2021-05-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1.Planowanie zadań remontowych (plany roczne opracowywane do końca października na rok następny).2.Planowanie zadań warsztatu elektrycznego oraz teletechnicznego i efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów.3.Realizacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym Zarządzeniem Dyrektora Naczelnego w zakresie merytorycznym dotyczących zagadnień energetycznych.4.Opracowanie stosownych wniosków mających na celu realizacje zamówienia publicznego w zakresie określonym Zarządzeniem Dyrektora Szpitala.5.Prowadzenie polityki personalnej, zapewniającej efektywną realizację zadań.6.Aktywne uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych.7.Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.8.Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracami w zakresie:a)inwentaryzowania i kontroli obiektów budowlanych,b)archiwizowania dokumentacji obiektów budowlanych, awarii,c)tworzenia dokumentacji technicznej na potrzeby remontowe w zakresie energetycznym.9.Współudział w przygotowywaniu umów w zakresie zadań remontowych,10.Koordynowanie, organizowanie i nadzór nad pracami związanymi z zadaniami inwestycyjno-remontowymi.11.Określenie danych wyjściowych dla opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej.12.Prowadzanie okresowych przeglądów technicznych instalacji energetycznych Szpitala.13.Prowadzanie zgodnie z przepisami Prawa Energetycznego eksploatacji instalacji oraz urządzeń energetycznych i teletechnicznych w Szpitalu.14.Organizowanie stanowisk pracy i nadzór nad pracą pracowników warsztatu elektrycznego i warsztatu teletechnicznego oraz prowadzenie w tym zakresie szkoleń stanowiskowych.15.Utrzymywanie sprawności technicznej i zabezpieczanie pod względem wymogów aktualnych przepisów prawa, w tym również BHP wszystkich instalacji urządzeń energetycznych tutejszego Szpitala.16.Nadzór nad dostarczaniem pracownikom warsztatów: elektrycznego oraz teletechnicznego materiałów niezbędnych do wykonania robót.17.Rozliczanie kosztów remontów i napraw realizowanych przez pracowników warsztatu elektrycznego i teletechnicznego wg obowiązujących przepisów prawa.18.Prowadzenie i rozlicznie czasu pracy pracowników podległych warsztatów wg przepisów Kodeksu Pracy oraz przepisów wewnętrznych oraz bieżące prowadzenie, w tym zakresie pełnej dokumentacji.19.Prowadzenie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznoruchowej dla instalacji i urządzeń energetycznych, i innych instrukcji użytkowania budynków Szpitala.20.Prowadzenie pouczeń stanowiskowych dla pracowników warsztatu budowlanego oraz instalacyjnego.21.Nadzór nad archiwum dokumentacji technicznej w zakresie energetycznym i teletechnicznym budynków Szpitala.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2017-05-10 - Bytom (śląskie)
.
PADWA SP. Z O.O. - 2016-05-31 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, praca w kuchni
BAR Familijny Piotr Natkański - 2021-06-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU 5 LAT KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-11-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzór nad realizacja prac sanitarno-porządkowych wykonywanych przez gospodarzy budynków
Konserwacja Terenów Zielonych Zakład Usługowy Jacek Wieczorek - 2020-05-29 - Bytom (śląskie)
Nadzór, planowanie, rozlicznie robót
Z.G.K GRONEKO Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Płock (mazowieckie)
Zarządzanie obiegiem dokumentów, tworzenie standardów obsługi administracyjnej dla biura.
Bixen Sp. z o. o. - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad produkcją jednostek pływających
GABMAR BOATS Agnieszka Fiszer - 2019-12-06 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
Naprawa bieżąca busów firmowych.
Mariusz Warchał"MARIO- TRANS" - 2018-11-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Kierownik zmianowy - montaż maszyn
"AKPIL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-02 - Pilzno (podkarpackie)
Nadzór nad prawidłową pracą podległych pracowników, prowadzenie dokumentacji kuchni i stołówki, nadzór nad przestrzeganiem zasad HCCAP, pilnowanie legalizacji sprzętu kuchennego
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-06-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kierownik budowy małego przedsiebiorstwa
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
- Kieruje działalnością biblioteki,- sprawuje nadzór merytoryczny nad działami biblioteki,- opracowuje roczny plan finansowy i gospodaruje przydzielona częścią mienia,- opracowuje zakresy czynności potencjalnych pracowników.
Centrum Kultury w Ostródzie - 2021-06-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
-
PRZED.PROD. "KAPITAN NAVI" E.STRAMEK & KARPIŃSKI - 2018-07-10 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Elastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim pracowników wykonawczych.Zatrudnianie cudzoziemców w charakterze pełnomocnika.Zawieranie umów.Naliczanie wynagrodzeń.Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: j.onufer (at) spotwork.pl lub 698994207
SPOTWORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. załącznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Czarnków (wielkopolskie)