KIEROWNIK OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: KIEROWNIK OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - koordynowanie pracy poszczególnych pracowników OIK,- poradnictwo specjalistyczne dla rodzin i osób korzystających ze wsparcia Ośrodka Interwencji Kryzysowej,- przeprowadzanie interwencji domowych w sytuacjach kryzysowych,- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań,- współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu lokalnych programów,- diagnozowanie problemów klientów i kierowanie do specjalistów,- udzielanie informacji o możliwościach korzystania z form pomocy społecznej,- monitorowanie przebiegu interwencji,- sporządzaie pism, sprawozdań statystycznych i merytorycznych analiz,- ustalanie grafików pracy poszczególnych pracowników
Data publikacji: 2019-04-30
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy poszczególnych pracowników OIK,- poradnictwo specjalistyczne dla rodzin i osób korzystających ze wsparcia Ośrodka Interwencji Kryzysowej,- przeprowadzanie interwencji domowych w sytuacjach kryzysowych,- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań,- współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu lokalnych programów,- diagnozowanie problemów klientów i kierowanie do specjalistów,- udzielanie informacji o możliwościach korzystania z form pomocy społecznej,- monitorowanie przebiegu interwencji,- sporządzaie pism, sprawozdań statystycznych i merytorycznych analiz,- ustalanie grafików pracy poszczególnych pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek za staż pracy od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie psychologiczne, pedagogiczne, praca socjalna, nauki o rodzinie,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 02.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2eed437160b2a40baa24200403528059
Podobne oferty pracy
administrowanie sklepem, kontakt z chińskim kontrahentami
MRS.CHAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-obsługa klienta-zamawianie oraz przyjmowanie towaru- układanie lady mięsnej-dbanie o czystość stoiska oraz zachowanie standardów firmy-nadzorowanie podległych pracowników
"Sklepy Plusik" D.J. Mirek sp. jawna - 2016-08-18 - Oświęcim (małopolskie)
zapewnienie sprawnego funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami sieci, efektywne zarządzanie zespołem podległych pracowników, szkolenie, wyznaczanie celów; utrzymywanie optymalnego stanu asortymentu oraz dbałość o ekspozycję towaru; organizowanie inwenteryzacji i nadzór nad jej sprawnym przebiegiem; dbałość i odpowiedzialność za realizację założonej dynamiki sprzedaży; koordynacja akcji marketingowych w sklepie
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Biecz (małopolskie)
- Nadzór, koordynacja prac przy budowie dróg- Praca na terenie Tczewa i okolic- Kontakt: tel. 698-055-095, e-mail: rekrutacja (at) bud-invest.com
BUD-INVEST SP. Z O.O. - 2018-08-20 - Tczew (pomorskie)
Nadzór nad pracownikami sklepu, obsługa klientów, kasy fiskalnej, przyjmowanie towarów, wprowadzanie do systemu komputerowego. Praca w godz. 5.00-22.30WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 6 m-cy doświadczenia, obsługa kasy fisklanej, obsługa komputera.KONTAKT: tel. 16 624 58 70
FIRMA HANDLOWA KORONA JANINA I MIECZYSŁAW SŁOMA SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-24 - Jarosław (podkarpackie)
.
Producent Wyrobów z Drewna Czesław Grzesik - 2016-06-28 - Powałki (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta. Do wynagrodzenia doliczana jest premia.
P.H. "GNIEMIX" S.J. Kazimierz i Sylwia Kożyczkowscy - 2017-10-18 - Gniewino (pomorskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zamość (lubelskie)
Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału- nadzorowanie gospodarką nieruchomościami będącą w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową- koordynowanie spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd- współpraca z pozostałymi kierownikami biura w zakresie planowania prac administracyjno-gospodarczych oraz remontowych w infrastrukturze budynków Urzędu- pełnienie nadzoru nad utrzymaniem urządzeń oraz instalacji elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wind- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Urzędu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Właściwe utrzymanie powierzonego sprzętu i środków materiałowych, terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw bieżących sprzętu oraz urządzeń technicznych Składu. Organizowanie i prowadzenie szkolenia specjalistycznego dla podległych pracowników.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-03-01 - Porażyn (wielkopolskie)
kierowanie procesem produkcji styropianu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Trzebinia (małopolskie)
Realizowanie planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem Koordynatorów i Przedstawicieli Finansowych, motywowanie i nadzór nad podległymi pracownikami, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kierownik budowy-instalacje grzewcze
GRUPA SOLAR Piotr Wójcik - 2017-06-22 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-18 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
jw.
CLIFF SPORT Izabela Szybowska; - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pracownikami sprzątającymi klatki schodowe i tereny zewnętrzne.Miejsce pracy: teren działalności spółki
J.D. Zakład Usługowo-Handlowy s.c. Domka Janina, Domka Jacek - 2018-09-18 - Zabrze (śląskie)
Zarządzanie wg określonych zleceń projektamibudowlanymi. Planowanie budżetu: przychody,koszty. Planowanie prac budowlanych, zakupówmateriałów budowlanych oraz surowcówniezbędnych do wykonywania projektówbudowlanych. Współpraca z rynkami Wschodnimipod względem zakupów, oraz pozyskaniawspółpracowników budowlanych w tych regionach(rosyjsko-ukraińsko języcznych)
AZ PROJEKT Iwona Wierzbicka - 2016-11-18 - Legnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
CER-DENT JASIŃSKI MARCIN - 2018-02-05 - Radom (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Radom (mazowieckie)
praca na magazynie z art. budowlanymi
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Konradów (łódzkie)
prace ogólnobudowlane, znajomość j ukraińskiego w związku z rozszerzeniem działalności na rynek wschodni oraz planowane zatrudnienie pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Nowy Gózd (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Olkusz (małopolskie)
pakowanie produktów przy linii produkcyjnej
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Bieruń (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• planowanie i kierowanie pracami montażowymi,• kontakt z klientem na obiekcie,• uzgodnienia techniczne,• raportowanie z budowy.
MWH Meble sp. z o.o. & Co. sp. k. - 2017-11-22 - Zator (małopolskie)
WIERCENIE, SZLIFOWANIE, CIĘCIE, FREZOWANIE, SPAWANIE ARTYKUŁÓW METALOWYCH.
PPHU "K.ORZEŁEK,K.MARKISZ" SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-26 - Rudniki (opolskie)
prowadzenie i nadzór nad pracą punktu optycznego, sprzedaż produktów, obsługa klientów, współpraca z pozostałym personelem
Klinika OKULUS Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Jaworzno (śląskie)
Czynności wspomagające działanie hotelu, nadzór nad pracownikami, dbałość o prawidłową obsługę gości.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie sklepem, personelem, rozliczanie kasjerów, sporządzanie zamówień.
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
PRACA NA HALI SPRZEDAŻY, TWORZENIE ZAMÓWIEŃ , ZARZĄDZANIE PERSONELEM
DINO POLSKA S.A. - 2019-04-18 - Rzepin (lubuskie)