KIEROWNIK ODDZIAŁU Miączyn oferta pracy ROL-MECH GRAŻYNA I jAN GRZEŚKO SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK ODDZIAŁU
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad Oddziałem
Data publikacji: 2017-12-29
Lokalizacja: Miączyn (lubelskie)
Pracodawca: ROL-MECH GRAŻYNA I jAN GRZEŚKO SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:22-455 Miączyn 48, powiat: zamojski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Nadzór nad Oddziałem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ODDZIAŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miączyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zamojski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Miączyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik do spraw marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik do spraw marketingu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: ROL-MECH GRAŻYNA I jAN GRZEŚKO SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 17, 37-550 Radymno, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę wysyłać na adres e-mail: biuro (at) rol-mech.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Radymno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radymno
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw marketingu
Data dodania oferty pracy: 01.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2016-01-11 - Koziegłowy (wielkopolskie)
Przygotowywanie elementów rurociągów oraz drobnych konstrukcji wsporczych pod rurociągi, praca ze spawaczem.
Michał Wilma Metal Welding - 2018-08-27 - Jaworzno (śląskie)
Kierownik warsztatu mechanicznego
Auto Pit-Stop - 2017-11-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
bieżące nadzorowanie i koordynowanie procesów produkcyjnych, efektywne zarządzanie zespołem pracowników, znajomość zagadnień związanych z obsługą utrzymania ruchu urządzeń produkcyjnych i automatyki, praca trzyzmianowa w godz. 6-14; 14-22; 22-6 od poniedziałku do piątku
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGA" ELŻBIETA OSIŃSKA - 2016-05-10 - Dawidy (mazowieckie)
1. Planowanie, organizowanie koordynowanie i nadzór nad wszystkimi działaniami w obszarze gastronomii (obsługa gości, zarządzanie personelem, administracja).2.Odpowiedzialność za realizację zadań sprzedażowych. 3.Utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. 4.Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu. 5.Współpraca przy przeprowadzaniu rekrutacji i selekcji nowych pracowników.6.Monitorowanie pracy personelu, w celu zapewnienia efektywności działania zgodnie z przyjętą w hotelu polityką i procedurami.7.Współpracowanie i porozumiewanie się z pozostałymi służbami Hotelu w celu zapewnienia spójności działań.8.Kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów obsługi gości.9.Nadzorowanie stanu i jakość urządzeń, wyposażenia, materiałów (produktów), współpracowanie z dostawcami.10.Odpowiadanie na pytania dotyczące świadczonych usług, przyjmowanie i reagowanie na skargi i uwagi gości.11.Zapewnienie wykonywania zadań zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny oraz zgodnie i innymi przepisami.12.Kontrola jakości i form oraz sposobu serwowania dań.13.Kontrola procesu składania zamówień towarów i usług, nadzór nad ich realizacją.14.Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników.15.Koordynowanie realizacji planów finansowych gastronomii poprzez analizowanie sprzedaży i kontrolę kosztów; kalkulowanie odpowiednich wskaźników i dążenie do osiągnięcia celów ekonomicznych.16.Nadzór nad sporządzaniem inwentaryzacji punktów gastronomicznych. 17.Rozliczenia magazynowe.18.Kontrolę czystości i wystroju pomieszczeń w gastronomii.
Interferie Medical SPA sp. z o.o. - 2016-01-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
gromadzienie, ewidencja, przechowywanie i zabezpieczenie materiałów archiwalnych, wytworzonych i zgromadzonych w toku działalności, przechowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej wytworzonej w 4RBLog, z wyłączeniem dokumnetacji kategorii Bc, udostępnianie i wypozyczanie akt na zasadach okreslonych w odrębnych przepisach, wydawanie uwierzytelnionych odpisów, wypisów, wyciągów i kopii przechowywanych materiałów oraz zaświadczeń na podstawie tych materiałów, przekazywanie do archiwum wojskowego materiałów archiwalnych, po ustaniu przyczyny uzasadniających ich dalsze przechowywanie, nie później jednak niż po upływie 25 lat od daty ich wytworzenia, znajomość obowiązujących ustaw, zarządzeń, przepisów i instrukcji archiwalnych, kancelaryjnych, państwowych i resortowych, a także przepisów o ochronie informacji niejawnych, samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje na zajmowanym stanowisku, wykonywanie innych zadań związanych z pełnioną funkcją w tym zleconych przez przełożonego, wynikających z obowiązujących przepisówpraca na umowe na orkes próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątaczka biurowa
KOMENDA POWIATOWA POLICJI w KOZIENICACH - 2017-07-17 - Kozienice (mazowieckie)
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, a w szczególności zadań wynikających z art. 119 u.o p.s.2. Obsługa przydzielonego rejonu.3. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych u rodzin i osób ubiegających się o świadczenia z pomocy społecznej.4. Wprowadzanie i aktualizowanie danych w bazie systemu POMOST.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wywiadów środowiskowych.6. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych zlecanych przez inne instytucje.7. Praca w grupach roboczych ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie.8. Współpraca z instytucjami i organizacjami o zasięgu lokalnym i pozalokalnym.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach - 2017-01-20 - Skarszewy (pomorskie)
Cykl szkoleń przygotowujących do pracy- szkolenia e-learningowe. Nauka kształtowania wizerunku firmy, czyli estetyka stanowiska pracy, wygląd pracownika. Nauka nawiązywania kontaktów z klientem, rozpoznawanie potrzeb klienta. Nauka dopasowywania produktu do potrzeb i oczekiwań klientów. Nauka tworzenia ofert oraz budowanie relacji z klientami. Obsługa telefoniczna i korespondencyjna. Nauka wykonywania czynności przygotowujących do zawierania umów ubezpieczeniowych. Umawianie spotkań z klientami w celu sprzedaży ubezpieczeń majątkowych. Nauka sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. Pogłębianie wiedzy o produktach i sytuacji na rynkach ubezpieczeniowych. Zawieranie umów ubezpieczeniowych w obecności opiekuna stażu. Nauka budowania własnej bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac, rozliczanie budów, kontrola robót zgodnie z założonym harmonogramem, planowanie i koordynowanie robót zgodnie z wymogami obowiązującego prawa. Wymagamnia: wykształcenie wyższe - budowlane, staż pracy 5 lat, kierowanie, nadzorowanie i koordynowanie budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami, prawo jazdy. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
EUROSTEPART Nawierzchnie Bezpieczne Jerzy Zieleniewski - 2017-01-12 - Wejherowo (pomorskie)
Kierowanie pracami przy budowie sieci wod.-kan., gaz, co. Okres próbny/umowa o pracę na czas określony docelowo na nieokreślony, jedna zmiana, wynagrodzenie od 2800 zł brutto. Praca na terenie Wrocławia.Kontakt z pracodawcą 71 352 84 18.
JACEK PIOTROWSKI "INSTERM" ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY - 2016-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie budowami (specjalizacja: docieplenia obiektów, remonty), nadzór nad pracownikami, nadzór i koordynacja prac firm podwykonawczych, zamawianie materiałów (przy współpracy z działem realizacji inwestycji), kontrola rozliczeń finansowych budowy, reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorami, wypełnianie obowiązków określonych ustawą Prawo Budowlane
DAN POL M.PIECHOTA SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-17 - Tychy (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa Klienta,- Nadzór, organiizacja i koordynowanie pracy techników,- Prowadzenie dokumentacji serwisowej.- Kontakt osobisty ul. Czyżykowska 68, Telefon 602-652-492, E-mail: zg (at) prodom.media.pl
"PRO-DOM" Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Zbigniew Gryczka - 2016-12-13 - Tczew (pomorskie)
Przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towarów, składanie towarów w magazynie, obsługa kasy fiskalnej, pomoc na Sali sprzedaży.
Stokrotka Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Zamość (lubelskie)
Budowanie i zarządzanie zespołami Doradców Klienta, realizowanie planów sprzedażowych, motywowanie i inspirowanie zespołów, kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy na podległym terenie, raportowanie efektów pracy własnej i zespołów Doradców Klienta.Praca mobilna na terenie miast: Wrocław, Oleśnica, KępnoZapewniamy niezbędne narzędzia do pracy: samochód służbowy, nawigacja, laptop, telefon komórkowy.Kontakt z pracodawcą e-mail: j.borowczyk (at) kredyty-chwilowki.pl.
Pośrednictwo Finansowe "Kredyty-Chwilówki" Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta. obsługa kasy fiskalnej, zamawianie i przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Ostrowy-Cukrownia (łódzkie)
Nadzór nad produkcją betonu, zarządzanie grupą osób, kontrola procesów realizacji dostaw materiałów do produkcji, aktywne pozyskiwanie klientów, rozwój sprzedaży, planowanie i kontrola dostaw produktu do klienta, przygotowywanie ofert i umów handlowych, współpraca z laboratorium budowlanym, wystawianie atestów. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Mile widzine osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce wykonywania pracy Dąbrówka, ul. Łąkowa 1 (84-242 Luzino).
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-11-27 - Luzino (pomorskie)
projektowanie części do maszyn i nowych narzędzi , nadzór nad pracami produkcji i remontów ,znajomość programowania obrabiarek CNC w zakresie obróbki skrawaniem , znajomość oprogramowania np. inwentor
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ " KRYZBYT" Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Bieruń (śląskie)
Kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów oraz nadzór nad ich realizacją, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci spółki, pozyskiwanie nowych klientów
LIQUN V Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Jaworzno (śląskie)
Kierowaniem warsztatem napraw samochodów ciężarowych , dostawczych oraz sprzętu ciężkiego budowlanego i drogowego .
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa nieruchomości w zakresie remontów i konserwacji,Prowadzenie nadzoru nad remontami budowlanymi w powierzonych nieruchomościach,Opracowywanie potrzeb remontowych dla nieruchomości,Prowadzenie dokumentacji dla powierzonych nieruchomości zgodnie z prawem i umowami,Przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, uczestnictwo w przetargach,Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, PINB oraz innymi instytucjami,Organizacja i udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych i spotkaniach z Klientami,Realizacja umów zawartych z Klientami w zakresie technicznym,Koordynowanie działań w zakresie obsługi technicznej.Okres próbny 3 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00Pracodawca oferuje:Możliwości rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie,Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pakiet prywatnej opieki medycznej.Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-07-20 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie zespołem ludzi w celu zapewnienia ciągłości produkcyjnej
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Przygotowanie planów produkcji,nadzór i kontrola produkcji,sporządzanie planów zakupu i zakup materiałów do produkcji.
"ALLMIZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Niemce (lubelskie)
prace zwiazane z obsluga klienta na kasie , praca z klientem n akasie, prace transportowe do 10 kg, praca w pozycji stojacej i siedzacej, obsługa terminalu. Praca na 1/ 4 etatu pomiedzy 6.oo a 21.oo
BRZOZA Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy , Antoni Fila - 2015-11-30 - Sztum (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń szkoły, porządkowanie terenu szkoły, mycie okien
Szkoła Podstawowa Nr 10 - 2016-08-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kosztorysowanie napraw, kompleksowa obsługa klientów, nadzór bezpośredni nad pracą lakierników i blacharzy, znajomość napraw blacharsko-lakierniczychgodz. pracy-system równoważny
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
produkcja stolarki otworowej z PCV
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kamionka Wielka (małopolskie)