KIEROWNIK OBSŁUGI OBIEKTÓW Opole oferta pracy Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp.J. A. Krasnopolski i spółka
Stanowisko: KIEROWNIK OBSŁUGI OBIEKTÓW
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad osobami sprzątającymi obiekty komunalne
Data publikacji: 2019-12-30
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp.J. A. Krasnopolski i spółka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ozimska 48/7-8, 45-368 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad osobami sprzątającymi obiekty komunalne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK OBSŁUGI OBIEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: brak wymagań
Nazwa pracodawcy:
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp.J. A. Krasnopolski i spółka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Ozimska 48/7-8, 45-368 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 13-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Ozimska
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 30.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?956870eeee6b3c458aac3cdac8c65afd
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za produkcję, rozbiór, stan magazynowy oraz zamówienia logistyczne. Zarządzanie zespołem pracowników produkcyjnych oraz delegowanie obowiązków. Opracowywanie planów produkcyjnych. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu technologicznego. Bieżące raportowanie o wynikach pracy właściciela firmy.
DAŻYNKA - NADBUŻAŃSKIE SMAKI GRAŻYNA PUTKOWSKA - 2018-11-13 - Rotki (podlaskie)
Wymagania:- 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,- wykształcenie wyższe kierunkowe,- bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości,- znajomość toretyczna i praktyczna podatków VAT, CIT, PIT,- umiejetność sporządzania sprawozdań finansowych i statystycznych,- niekaralność.Zakres obowiązków:- weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych,- bieżący nadzór nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji księgowej oraz podatkowej,- sporzadzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,- zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej wspólpracy z innymi działami,- koordynacja pracy działu księgowości.
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2019-02-14 - Racibórz (śląskie)
Ustawianie maszyn, konserwacja, naprawy
FLORIMA Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-10-09 - Zgierz (łódzkie)
Zarządzanie procesami produkcyjnymi oraz nadzór nad pracą podległego personelu
KANU NATURE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Świeszyno (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
Saltor Edyta Durlik - 2018-08-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca w zawodzie baristy/barmana, dbanie o czystość, obsługa kasy fiskalnej, kontakt z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
pełnienie funkcji kierownika ds. technicznych i utrzymania ruchu, utrzymanie w sprawności technicznej i zabezpieczenie wszystkich urządzeń związanych z produkcją wody oraz sieci wodociągowych, utrzymanie sprawności technicznej i zabezpieczenie wszystkich urządzeń związanych z oczyszczaniem ścieków oraz sieci kanalizacyjnych i przepompowni ścieków, uzgadnianie projektów sieci i przyłączy wodociągowokanalizacyjnych (wod-kan), nadzór nad sprawami związanymi z wydawaniem warunków technicznych na podłączenie do sieci wod-kan oraz dokonywanie sprawdzeń poprawności i zgodności z warunkami technicznymi, nowych i remontowanych przyłączy wod-kan, nadzór i bieżąca kontrola procesów technologicznych: uzdatniania wody i oczyszczania ścieków oraz ich jakości i ilości, a także zgodnością z pozwoleniami wodnoprawnymi, współpraca z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w zakresie utrzymania SUW i OŚ, w tym badań wody i ścieków, odpowiedzialność za preparaty chemiczne stosowane przy uzdatnianiu wody i oczyszczania ścieków, ponoszenie bezpośredniej odpowiedzialności za sprawność funkcjonowania gminnych wodociągów i sieci kanalizacyjnych, planowanie zadań i remontów na obiektach wod-kan oraz ich realizacja i rozliczanie poniesionych nakładów, odpowiedzialność za stan i kompletność dokumentacji technicznej realizowanych zadań, organizowanie i kierowanie pracą podległych pracowników nadzór w zakresie BHP przy wykonywaniu zadań przez podległych pracowników, sprawozdawczość z działalności, nadzór nad powierzonym mieniem, obsługa korespondencji związanej z działem technicznym i utrzymania ruchu, udział w przetargach, wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora
Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji - 2018-11-29 - Zebrzydowice Górne (śląskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-02 - Brusy (pomorskie)
jw
Dom Seniora "GRONO" Wiesław Łukaszyk - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa imprez zewnętrznych, dekorowanie dań, produkcja, obróbka warzyw i mięs, zamawianie towaru. Wymagania: wykształcenie średnie - gastronomia, staż pracy 6 miesięcy, znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B.
Pizzeria "ALCATRAZ" Rafał Żuchliński - 2016-11-04 - Wejherowo (pomorskie)
kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnatrz, nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki
PODARUJ MIŁOŚĆ OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM - 2017-10-31 - Mogielnica (podkarpackie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadmi;Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu rozliczeń finansowych;Bieżące i prawidłowe prowadzenie urządzeń księgowych w sposób umożliwiający terminowe i rzetelne przekazywanie informacji ekonomicznych o działalności Ośrodka;Srawdzanie dokumentów księgowych pod względem rachunkowym;Prawidłowa i terminowa realizacja zadań budżetowych;Przygotowywanie planów finansowych;Sporządzanie list płac oraz prowadzenie ewidencji wynagrodzeń i zasiłków chorobowych wg obowiązujących przepisów na kartach wynagrodzeń praracowników;Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowych z ZUS, Urzędem skarbowym;Rozliczanie spisów z natury (inwentaryzacje) księgozbiorów, przedmiotów nietrwałych i środków trwalych;Prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;Opracowywanie projektow przepisów wewnętrznych, wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji;Wykonywanie innych prac na zlecenie przełożonego
Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Tomaszowie Lubelskim - 2019-05-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
- obsługa klienta, kasy fiskalnej, terminala, komputera, - praca przy punkcie gastronomicznym (kawa, hot-dog, zapiekanki)- wykładanie towaru, przyjmowanie odstaw
F.H.U "AL" ANNA LEMEK - 2018-11-06 - Tychy (śląskie)
zawieranie umów, negocjacje, kontrola pracy autobusów na trasach, wybór partnerów, formalności.
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
ARES SERVICE . Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNO PRAWNYCH,APLIKACJE KONKURSOWE, LICENCYJNE, NAGRODY, ROZLICZANIE DOTACJI, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ I POLSKIM ZWIĄZKIEM KOLARSKIM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ADMINISTRACYJNE, PRAWO JAZDY KAT.B, ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: zawodowe; min. 2 lata doświadczenia; szlifowanie i śrutowanie odlewów; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ODLEWNIA STALIWA "ŁABĘDY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Gliwice (śląskie)
pani ma wykształcenie podstawowe ponad 20 lat niepracowała szuka pracy na produkcji,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-pomoc w przygotowaniu posiłków, -utrzymywanie czystości, -wydawanie posiłków.WYMAGANIA:-WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE,-KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNYCH.UMOWA ZLECENIE, PO 3 MIESIĄCACH UMOWA O PRACĘ, WYNAGRODZENIE 3100,00 ZŁ BRUTTO.
SKT MARIUSZ SIWAK, PRZEMYSŁAW KSIĘŻOPOLSKI, JOANNA TARNIOWA SPÓŁKA CYWILNA - 2019-10-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie po remoncie
Exclusive remonty Sp z o.o. - 2017-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
Pełnienie funkcji Kierownika budowy/ Kierownika robót drogowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawa budowlanego Bieżący nadzór i kontrola procesu realizacji inwestycji Wykonywanie robót zgodnie z umową, projektem technicznym oraz założonym harmonogramem Koordynacja pracy zespołu, podwykonawców i dostawców prowadzenie niezbędnej dokumentacji inwestycji w zakresie powierzonych zadań oraz dokumentacji powykonawczej i odbiorowej
Firma Usł.-Handl. "ELGAR" Ireneusz Lipiński - 2017-10-20 - Józefów (łódzkie)
nadzór nad sprzedażą i zarządzanie działaem sprzedaży
ROMAN ROMANOWSKI - PRZEDSIĘBIORSTWO ROMANOWSKI - 2016-08-05 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad realizowanymi pracami instalacji przemysłowych, wykonawstwa i montażu konstrukcji stalowych
Przedsiębiorstwo INVEST Sp. z o.o. - 2019-09-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- wykonywanie zabiegów z zakresu fizjoterapii dla pacjentów - nadzór nad pracą Działu Fizjoterapii
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2018-06-21 - Sopot (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kierownik budowy
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie działalności hotelowej tj. przyjmowanie rezerwacji, rozliczenia pobytów, obsługa gości hotelowych, zabezpieczenie wyżywienia dla uczestników szkolenia, zaopatrzenie firmy w materiały buiurowe, sanitarne i spożywcze, prowadzenie gospodarki magazynowej, ubezpieczeń składników majątku firmy, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2016-11-04 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa wędzarni
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Nowa Wieś Szlachecka (małopolskie)
Prace porządkowe, koszenie trawy, krzewów.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętność obsługi kosiarki, kosy, piły spalinowej, mile widziane prawo jazdy.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Jarosław (podkarpackie)
prace administracyjno-biurowe,zapewnienie sprawności obiegu dokumentów (dostarczanie i odbiór dokumentów z instytucji,urzędów,etc.),koordynacja przepływu poczty,przygotowanie dokumentacji wychodzącej,przygotwywanie sprawozdań z działalności podmiotu,pomoc pracownikom medycznym,dążenie do uzyskiwania w pracy jak najlepszych wyników i przejawianie w tym celu odpowiedniej inicjatywy
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej im.L.Rydygiera Tomasz Kardacz - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)