KIEROWNIK OBIEKTU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK OBIEKTU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad realizacją usługi utrzymania czystości- rekrutacja pracowników i prowadzenia szkoleń- kontrola jakości pracy podległego zespołu- spotkania z klientamimiejsce wykonania pracy: 94-104 Łódź ul. Traktorowa 126 oraz na terenie kraju
Data publikacji: 2020-07-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad realizacją usługi utrzymania czystości- rekrutacja pracowników i prowadzenia szkoleń- kontrola jakości pracy podległego zespołu- spotkania z klientamimiejsce wykonania pracy: 94-104 Łódź ul. Traktorowa 126 oraz na terenie kraju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK OBIEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik do spraw kontroli jakości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY - KAT.B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : gotowość do pracy w godzinach nocnych, w tym weekendy[Umiejętność 1] : planowanie i organizacja pracy własnej; umiejętność kierownie zespołem pracowników; umiejętność obsługi programów komputerowych;[Inne] : niezbędna znajomość języka w celu komunikacji z pracownikami
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9452179410
danePracodawcy_regon: 123118500
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132102
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.07.2020
Oferta pracy ważna do: 10.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1a3a31894858cd5d70093518f2a21a78
Podobne oferty pracy
sprzedaż, prace porządkowe, układanie towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE " PATIO - DELIKATESY " Mariusz Sajdak - 2021-04-06 - Grojec (małopolskie)
Selekcja komponentów, prace okołoprodukcyjne.
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad pracą kelnerów, kontrolowanie wydawania posiłków. Praca w godz. 7-15, 14-22 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.
"ARKA-MEGA" S. A. - 2019-05-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-nadzór i kontrola prawidłowej pracy zbiorczej sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Jeżowe,-nadzór nad procesem oczyszczania ścieków,-zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków,-zapewnienie właściwych parametrów technologicznych,-nadzór i kontrola nad wynikami badań,-nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni.Oczekiwania pracodawcy krajowego wobec kandydatów do pracy:Poziom wykształcenia: techniczne.Doświadczenie zawodowe: doświadczenie na podobnym stanowisku.Uprawnienia: mile widziane uprawnienia SEP do 1 KV do dozoru i eksploatacji urządzeń elektrycznych.Umiejętności: wiedza z zakresu oczyszczalni ścieków.Dodatkowe wymagania: prawo jazdy kat. B.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ JEŻOWE - 2019-10-29 - Jeżowe (podkarpackie)
nadzór i planowanie szycia odzieży
LEXPET sp. zoo Stefan Sękowski - 2020-08-04 - Krasne (mazowieckie)
Obśługa ważeń pojazdów, ewidencjonowanie odpadów, fakturowanie , prowadzenie kasy.
Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. - 2019-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Naprawa maszyn i urządzeń produkcyjnych, usuwanie drobnych awarii elektrycznych, zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu w zakładzie produkcyjnym branży automotive.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-09-05 - Tychy (śląskie)
Kierowanie produkcją mebli i zespołem osób
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-08-23 - Szamotuły (wielkopolskie)
KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW I ORGANIZACJA STANOWISKOWYCH PRAC, PROWADZENIE KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI BUDOWY I NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH PRAC,
Ryszard Lipiński Firma LiD Usługi Kolejowe, Drogowe, Komunalne - 2018-07-27 - Dębica (podkarpackie)
Zarządzanie podległym obszarem produkcji, realizacja planu produkcyjnego, nadzorowanie pracy pracowników, maszyn i jakości wyrobów, dokumentacja magazynowa.
VITAL WORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-10 - Sygneczów (małopolskie)
Nadzorowanie,wdrażanie,utrzymanie jakości. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku
NADIF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-17 - Kaszczor (wielkopolskie)
Nadzór przy produkcji konstrukcji stalowych-rozdzielanie zadań, kontrola wykonania przez podległych pracowników.
Jarosław Pastor JAR-BUD Zakład Usług Budowlanych - 2017-09-08 - Siedlce (mazowieckie)
Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń oraz utrzymanie czystości gmachu z przynależnym terenem, nadzór nad prawidłowym przebiegiem pracy pracowników obsługi. Wykonywanie innych zadań związanych z potrzeb szkoły.
Szkoła Podstawowa nr 3 - 2020-06-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1, prowadzenie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz piorunochronowych (w tym dokumentacji eksploatacyjnej) z uwzględnieniem czynności wchodzących w zakres obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym wykonywanych przez podległych pracowników oraz firmy zewnętrzne, 2. opracowywanie planów inwestycji i remontów,3. zapewnienie ciągłej technicznej sprawności infrastruktury szpitala oraz nieprzerwanych dostaw energii elektrycznej,4. prowadzenie eksploatacji urządzeń i instalacji powierzonych podmiotom zewnętrznym,5. zamawianie, ewidencjonowanie, nadzorowanie i rozliczanie zleconych robót i usług w ramach obszaru działania sekcji;Zadania:1. znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności,2. kierowanie, zapewnienie planowej i zorganizowanej pracy podległych pracowników,3. przygotowywanie projektów dokumentów wewnętrznych (zarządzeń, regulaminów, procedur i instrukcji itp.) regulujących zakres powierzonych zadań,4, wprowadzanie nowoprzyjętych pracowników w przydzielone im zadania oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności,5. planowanie terminów i realizacja okresowych kontroli stanu technicznego urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, odgromowej, kominowych innych w kompleksie,6, zapewnienie ciągłości technicznej sprawności infrastruktury szpitala oraz nieprzerwanych dostaw energii elektrycznej,7, zgłaszanie do planów remontowych i inwestycji potrzeb wynikających z kontroli stanu technicznego,8, prowadzenie i aktualizowanie, w zakresie swojej sekcji: ,a) "Wykazu urządzeń podlegających Wojskowemu Dozorowi Technicznemu",b) "Wykazu stanowisk pracy na których wymagane jest posiadanie kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych" oraz w razie potrzeby kierowanie osób na nich zatrudnionych na egzaminy kwalifikacyjne,c) zestawienie napraw elektrycznych dźwigów pionowych w budynkach pracodawcy,9. Kontrola i nadzór nad:a) przestrzeganiem przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności przez pod ległych pracowników,b) warunkami pracy podwładnych,c) prowadzeniem rejestru odczytu liczników energii elektrycznej,d) ciągłością dostaw energii,e) sposobem prowadzenia eksploatacji urządzeń i instalacji powierzonych podmiotom zewnętrznym,f) prowadzeniem eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz piorunochronowych (w tym dokumentacji eksploatacyjnej) z uwzględnieniem czynności wchodzących w zakres obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym wykonywanych przez podległych pracowników oraz firmy zewnętrzne,10. Prowadzenie analiz:a) sieci elektroenergetycznych w zakresie:- bezpieczeństwa dostaw, optymalizacji zużycia energii elektrycznej,- bilansu mocy,- symetryzacji obciążeń,- optymalizacji kosztów eksploatacyjnychb) ponoszonych opłat za energię elektryczną z uwzględnieniem:- właściwego określenia granic eksploatacji,- zastosowanych układów pomiarowych,- optymalizacji doboru grup taryfowych i wielkości mocy umownych11.zamawianie, ewidencjonowanie, nadzorowanie i rozliczanie zleconych robot i usług w ramach obszaru działania sekcji,12, bieżące rozliczanie materiałowe robót konserwacyjnych pracowników sekcji,13, inspirowanie działań służących :a) poprawie efektywności energetycznej,b) optymalizacji wielkości oraz struktury jakościowej i czasowej zużycia energii poprzez wnioskowanie o wymianę urządzeń i instalacji najbardziej energochłonnych,14. współpraca z poszczególnymi sekcjami Pionu Logistyki w zakresie planowania, zaopatrywania, zabezpieczenia w usługi komunalne i utrzymanie w sprawności technicznej infrastruktury,15. Sporządzanie:a) procedur i instrukcji postępowania z dokumentacją w ramach zarządzania sekcją,b) pism, protokołów, meldunków, harmonogramów, notatek służbowych, itp.:c) rocznych planów napraw i konserwacji,d) wniosków na przetarg w ramach obszaru działania sekcji,e) rozliczeń przydzielonych środków w ramach zarządzania sekcją,f) niezbędnej dokumentacji przetargowej w ramach zarządzania sekcją,16. Udział w:a ) opiniowaniu opracowań technicznych dotyczących systemów elektroenergetycznych i urządzeń dźwigowych,b) opracowywaniu planów inwestycji i remontów,c) odbiorach prac wykonywanych na urządzeniachelektroenergetycznych, piorunochronowych i dźwigowych, i instalacjach odbiorach zadań inwestycyjnych i remontowych, komisjach przetargowych, komisjach zgodnie z rozkazem organizacyjnym.wynagrodzenie 4500zł brutto + dodatek funkcyjny
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - 2020-09-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Przasnysz (mazowieckie)
kontrolowanie produkcji metalokonstrukcji
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Radom (mazowieckie)
WYMAGANIA- zarządzanie 3 wydziałami produkcyjnymi oraz współtworzenie i realizacja strategii rozwoju Spółki,- zarządzanie i optymalizacja pracy podległych wydziałów produkcyjnych,- nadzór nad procesami technologicznymi,- nadzorowanie i prowadzenie procesów optymalizacyjnych i inwestycyjnych związanych z produkcją,- nadzór nad planowaniem produkcji oraz nad właściwą realizacją zleceń produkcyjnych,- monitorowanie budżetów realizowanych zadań, monitorowanie wskaźników efektywności i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów,- ścisła współpraca z działem realizacji w celu koordynacji wykonywanych prac,- współpraca z pozostałymi działami Spółki w celu zapewnienia realizacji zadań wynikających z planów produkcji,- odpowiedzialność za: prawidłową organizację pracy i bezpieczeństwUmiejetności:wykształcenie wyższe techniczne, minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika produkcji lub Mistrza produkcji, znajomość nowoczesnych narzędzi i technik podnoszenia wydajności i optymalizacji produkcji, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność.Kontakt do pracodawcy:tel. 16 622 42 20
STAL-SYSTEMS S.A. - 2018-04-20 - Wólka Pełkińska (podkarpackie)
Spawanie konstrukcji statków w różnych pozycjach. Wstępnie umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące), 1 etat, wielozmianowa, również praca w dni wolne. Miejsce pracy: STOCZNIA GDYNIA. Wymagania: wykształcenie zawodowe (pożądane), konieczny min. 1 ok doświadczenia, umiejętności i uprawnienia na spawanie nr 136, elektroda , DNV. Występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia, uciążliwe itp. Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy. Kontakt tel. pod nr 607-057-400 od poniedziałku do soboty w dniach 8.00-19.00.
P.P.H.U. "M-G" Mirosław Gilmajster - 2016-02-08 - Sierakowice (pomorskie)
Sprzedawca obsługuje kasę fiskalną. – Dba o ład i porządek w miejscu pracy. – Obsługuje klientów. – Nadzoruje zamówienia towaru. – Kwituje dostawy towaru. – Zajmuje się dokumentami gwarancyjnymi. – Wydaje paragony oraz faktury. – Zajmuje się reklamacjami oraz zwrotami.
MAŁE DELIKATESY - 2021-05-19 - Kołczygłowy (pomorskie)
Sprzedaż art. metalowych, elektronarzędzi, pozyskiwanie nowych klientów.
Firma Handlowo-Usługowa "TWOJE BIURO" Anna Cal - 2016-01-28 - Legnica (dolnośląskie)
- planowanie i nadzór oraz koordynacja nad prawidłowym przebiegiem prac ogrodniczych, wycinką drzew, usług komunalnych, utrzymanie dróg w ramach prowadzonych zadań - przygotowanie dokumentacji do odbioru wykonanych prac oraz uczestnictwo w procedurach odbiorczych w zakresie wykonanych robót - planowanie i organizowanie pracy - nadzór nad pracami w terenie- współpraca z zamawiającym nasze usługi - dbanie o powierzone zasoby techniczne oraz wizerunek firmy
ZAKŁAD ZIELENI SPÓŁKA Z O.O. - 2021-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
- praca przy wytwarzaniu mas betonowych
Firma Handlowo - Usługowa Pol-Krusz Zbigniew Wojno - 2015-12-01 - Szepietowo (podlaskie)
praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miaso Staszów siedziba firmy Katowice.zarządzanie oodziałem firmy (biura handlowego)pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (word,Exel) dbanie o dobry wizerunek firmy, tworzenie ofert i zamówień dla kontahentów
PRO AUTOMATIC Sp.z o.o. - 2017-07-28 - Staszów (świętokrzyskie)
Organizacja i obsługa spotkań, porządkowanie dokumentacji, zaopatrzenie biura, optymalizowanie kosztów firmowych biura, zakup sprzętu biurowego, dbanie o płynny obieg poczty wychodzącej i przychodzącej, organizacja podróży służbowych, w tym do Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Kraków (małopolskie)
Wycena i zamawianie towaru, delegowanie zadań dla pracowników, kontrola wykonywanych zadań, praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00, proponowane wynagrodzenie 4050 zł brutto, miejsce wykonywania pracy Bolesławiec.
kontakt przez PUP - 2020-04-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kierownik produkcji przyczep rolniczych
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Barwice (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie i kierowanie pracami monterskimi, kontrola jakości wykonywanych prac,Godzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. Międzyleska, Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 667772888, Sala D
P.P.H.U. JUSTYNA - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR, OBSŁUGA PROGARAMU trans, ROZLICZANIE CZASU PRACY KIEROWCÓW.
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Lipce Reymontowskie (łódzkie)
Utrzymanie czystości, gospodarka bielizną pościelową, przygotowywanie i podawanie posiłków, opieka nad pacjentem.
Hospicjum Św. Kamila - 2019-10-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Nadzór, koordynacja prac budowlanych,- Praca na terenie Tczewa i okolic,- Kontakt: tel. 698-055-095, e-mail: rekrutacja (at) bud-invest.com lub osobiście w siedzibie przy ul.Chopina 14
BUD-INVEST SP. Z O.O. - 2019-09-27 - Tczew (pomorskie)