KIEROWNIK MONTAŻU KONSTRUKCJI STALOWYCH I URZĄDZEŃ Sławoszowice oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK MONTAŻU KONSTRUKCJI STALOWYCH I URZĄDZEŃ
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem.
Data publikacji: 2016-10-18
Lokalizacja: Sławoszowice (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3-go Maja 12, 56-300 Sławoszowice, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK MONTAŻU KONSTRUKCJI STALOWYCH I URZĄDZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławoszowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: milicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 10)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca na wysokości
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Adres pracodawcy:
3-go Maja 12, 56-300 Sławoszowice, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: milicki
Gmina pracodawcy: Milicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sławoszowice
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 18.10.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie pracą podległej komórki.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-04-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
piekarzpraca na jedną zmianę od 22.00 do 06.00
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim - 2016-08-22 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Kontrola pracy magazynu
Color Graf Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie robót budowlanych w branży sanitarnej, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-11 - Litwa (Litwa)
1) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowników jednostek samorządowych Gminy Mieroszów (urząd, jednostki oświatowe):a) sporządzanie list płac oraz kart wynagrodzeń,b) prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz Powiatowym Urzędem Pracy,c) obsługa programu Płatnik i PFRON;2) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie budżetu gminy;3) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw;4) wydawanie zaświadczeń;5) współudział w opracowywaniu i wykonywaniu budżetu Warunki pracy na stanowisku:1) praca na stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu październiku 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.Praca w godzinach:w poniedziałki, wtorki, czwartki w godz.: 7.30-15.30,w środy w godz.: 7.30-16.30,w piątki w godz.: 7.30-14.30
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2017-11-22 - Mieroszów (dolnośląskie)
rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów, redagowanie ofert, kontakty z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Samodzielne zarządzanie personelem, zamawianie towaru, obsługa bezpośrednia klienta.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
SPOŁEM KOŁOBRZEG S p. z o.o. - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
realizacja polityki personalnej, zarządzanie zespołem pracowników, planowanie i nadzorowanie procesów rekrutacji, szkoleń, przeprowadzanie ocen pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łomża (podlaskie)
Zarządzanie podległym zespołem pracowników, prowadzenie rekrutacji, nadzorowanie czasu pracowników, ustalanie zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętności interpersonalne, zdolności analityczne, doświadczenie w sprzedaży oraz w pracy z ludźmi. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ BETONU I PREFABRYKATÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, PEŁNA WIEDZA Z ZAKRESU PRODUKCJI BETONU I REFABRYKATÓW, 3 LATA DOŚWIADCZENIA
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa taśmy produkcyjnej, nakładanie i odbiór pianki z linii, klejenie, napełnianie, pakowanie materacy rolowanych i płaskich
SUN GARDEN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-16 - Malanów (wielkopolskie)
odbiór drewna z maszyny (pomoc tartacznika); dojazd ze Zgorzelca do miejsca pracy zapewnia pracodawca;
"SYL - MIR", WIŚNIEWSKA MIROSŁAWA - 2018-02-07 - Żarki Średnie (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielna praca na tokarce sterowanej numerycznie
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "KUMAX" S.C. K. WRÓBEL, I. MARKOWSKA, B. KRZYZIŃSKA - 2017-10-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
naprawa pojazdów samochodowych
TRANS WOJ WOJCIECHOWSKI GRZEGORZ - 2016-06-01 - Rycerzewko (kujawsko-pomorskie)
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi przydzielonych klientów; zapewnienie wsparcia w sprzedaży; rozpatrywanie zapytań i ofert przygotowywanych pod kątem cen i / lub dostępności, dążenie do zapewnienia szybkiej i dokładnej odpowiedzi; Zarządzanie zamówieniami w systemie (wprowadzanie zamówień, potwierdzanie, zarządzanie wprowadzanymi zmianami); wsparcie klienta po sprzedaży (zarządzanie roszczeniami, kwestie gwarancji, wsparcie techniczne); poszukiwania nowych rozwiązań w celu usprawnienia obsługi i dostępności; kontrolowanie i zarządzanie procesem dostarczania AR, w tym dostępności szkła bazowego, poprzez poszukiwanie rozwiązań poprawiających jakość usług i wydajności, dzięki wykorzystaniu wszystkich dostępnych zasobów; monitorowanie i śledzenie bieżących projektów z AR; tworzenie raportów.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontakt z klientami zagranicznymi.- Wynagrodzenie: 12000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas niekreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, w zakresie sprzedaży, importu, eksportu, logistyki. Doświadczenie w kontaktach z klientami. Doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w logistyce, w tym transporcie morskim i lotniczym. Znajomość rynku produkcji szkła płaskiego (na szczeblu lokalnym, europejskim i globalnym). Znajomość branży produkcji szkła płaskiego. Biegła znajomość angielskiego i rosyjskiego, bardzo dobra znajomość francuskiego i włoskiego (kontakt z klientami zagranicznymi).
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Katowice (śląskie)
identyfikacja poszczególnych rodzajów surowców w celu umieszczenia wysortowanych odpadów w wyznaczonych pojemnikach,umieszczanie wysortowanych odpadów w komorze belownicy.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Nowa Szarlejka (śląskie)
•Planowanie i całościowa realizacja projektów •Wybór wykonawców do realizacji prac budowlanych •Kompleksowe prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z budowlaną częścią projektu, koordynacja wykonania i odbioru wszystkich prac budowlanych zgodnie z projektem wykonawczym, ustawą Prawo budowlane, normami, zasadami BHP i przeciwpożarowymi. •Kontrola prac budowlanych pod względem jakości technicznej, wykorzystanych materiałów, zgodności z obowiązującymi normami budowlanymi i wymaganiami projektu oraz nadzorowanie harmonogramu i terminów•Weryfikacja dokumentacji projektowej na wszystkich etapach procesu budowlanego•Sporządzanie raportów ze statusu realizacji projektów•Doradztwo w zakresie budownictwa lądowego w ramach projektów realizowanych przez Spółkę
Nuctech Warsaw Company Limited Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prace związane z eksploatacją i utrzymaniem w stałej sprawności technicznej instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach administrowanych przez Zakład USŁUG Komunalnych
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-04-07 - Ruszów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ośrodka zgodnie z obowiązkującymi standardami, znajomość komunikacji werbalnerjpomiędzy pracownikami oraz wczasowiczami. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ośrodku Leśna Polana Ustroniu Morskim. Pracodawca zapewnia dojazd.
Przedsiębiorstwo Usług Turystyczno Rehabilitacyjnych WODNIK H. i M. Rudniccy Sp. J. - 2016-08-26 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
kosztorysowanie w programie NORMA, zarządzanie zespołem, konieczność posiadania uprawnień w zakresie wykonawstwa -bez ograniczeń, w spracjalności konstrukcyjno - budowlanej
Zakład Usługowo-Remontowy Idziaszek Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Nowe Miasto nad Wartą (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego. Metkowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
montaż siedzeń samochodowych,zagłówków,podłokietników,poszyc na fotele,obsługa linii produkcyjnej ,maszyn,wypełnianie pianką siedzeń samochodowych
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Tychy (śląskie)
kierowanie budową
Zakład Handlowo Usługowy Budowlany NATALIA Natalia Brychcy - 2017-05-25 - Wolsztyn (wielkopolskie)
-poszukiwanie pracowników na terenie Ukrainy, Rosji, Białorusi;-prowadzenie procesów uzyskiwania zezwoleń na pracę dla cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Łódź (łódzkie)
sklep spożywczy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Stare Żukowice (małopolskie)
kierowanie pracą szwalni, kontakt z klientami, zakup materiałów do produkcji
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Morągu - 2017-04-19 - Łukta (warmińsko-mazurskie)