KIEROWNIK MIĘDZYNARODOWEGO DZIAŁU DS. ROZLICZEŃ STACJI PALIW Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK MIĘDZYNARODOWEGO DZIAŁU DS. ROZLICZEŃ STACJI PALIW
Wynagrodzenie: od 8 516 PLN
Zakres obowiązków: j/w
Data publikacji: 2016-06-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j/w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 516 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK MIĘDZYNARODOWEGO DZIAŁU DS. ROZLICZEŃ STACJI PALIW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 516 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, umiejętności, wymagania: znajomość międzynarodowej sieci stacji paliw w UE i krajach wschodnich, znajomość cen paliw płynnych, wymagana wiedza i praktyczne doświadczenie zdobyte w branży emitentów kart paliwowych, znajomość pracy terminali do kart paliwowych i międzynarodowych systemów bezgotówkowej formy rozrachunków za opłaty drogowe, umiejętność planowania i zarządzania czasem własnym oraz podwładnych pracowników - wymagane doświadczanie w pracy w zespole międzynarodowym, gotowość do bardzo częstych delegacji międzynarodowych, łatwość budowania i utrzymywania relacji biznesowych, konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, wysokorozwinięte zdolności organizacyjne i elastyczność w działaniu, zdolności interpersonalne, bardzo dobra komunikacja, uprawnienia - bardzo dobra znajomość programu 1C-8. , pakietu MS Office, doświadczenie zawodowe min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w w branży paliwowej,znajomość języków obcych - polski, rosyjski, angielski- zaawansowany, poziom: w mowie - polski, rosyjski, angielski - zaawansowany, w piśmie polski, rosyjski, angielski zaawansowany, Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy międzynarodowego działu rozliczeń stacji paliw. Codzienna współpraca ze stacjami paliw w UE i krajach wschodnich. Nadzorowanie prawidłowej pracy systemu elektronicznej rejestracji transakcji na stacjach paliw zagranicznych. Ustalanie i uzupełnianie cen paliw w bazach 1C. Nadzorowanie procesu uzgadniania sald wynikających z transakcji dokonywanych na współpracujących stacjach paliw. Ustalanie przedpłat na stacje paliw. Podejmowanie działań mających na celu pomoc klientom w przypadku problemów z tankowaniem. Odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie warunków umów w procesie współpracy ze stacjami paliw. Odpowiedzialność za terminowe wprowadzanie danych do bazy programu 1C. Bieżąca współpraca z partnerami, uzgadniania warunków i zmian w procesie współpracy. Nadzorowanie prawidłowego procesu gromadzenia dokumentacji rozliczeniowej m.i. faktur, korekt do faktur, stanów należności i pozostałej dokumentacji księgowej. Wyjazdy służbowe krajowe i międzynarodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.e100.eu
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 02.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- nadzór nad pracą wydziałów produkcyjnych,- zamawianie materiałów i narzędzi do pradukcji,- harmonogramy wykonania zleceń produkcji.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
Planowanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych zgodnie z polityką firmy.
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2017-04-14 - Płock (mazowieckie)
nadzorowanie sprawnego działania magazynu, organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego, sporządzanie raportów i monitoring stanów magazynowych, planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów
PPHU "ALGAS" S.J. ZPCH - 2017-07-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
nadzór i kierowanie grupą monterów, kontakt z klientem, praca głównie w delegacjach do Niemiec
MWM Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Stryszów (małopolskie)
nadzór nad infrastrukturą i sprawnością techniczną zakładu produkcyjnego oraz wszelkich urządzeń i instalacji technicznych, prace techn.-admin. zapewniające realizację stawianych zadań, w tym utrzymanie porządku oraz drobne prace remontowe i serwisowe
"BISPOL" SP. Z O.O. W GŁUCHOWIE - 2016-09-08 - Głuchów (podkarpackie)
- Obsługa klienta na stacji
PANDA- Mirosław Wierzbicki - 2017-10-31 - Goleniów (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
DELTA Sp. J. Pleszew - 2017-12-20 - Pleszew (wielkopolskie)
Zarządzanie praca podległego zespołu, pozyskiwanie i wdrażanie do pracy doradców klienta, realizacja planów operacyjnych, bezpośrednie kontakty z klientem. Praca jednozmianowa od poniedziałku do soboty na terenie Bielska-Białej i okolic.
EVEREST FINANSE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kierownik działu transportu- praca biurowa. Mile widzany certyfikat kompetencji zawodowych
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bytów (pomorskie)
Utrzymywanie aktualnych i pozyskiwanie nowych rynków zbytu
BUDZYŃSCY Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Jarantowice (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac brukarskich
Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno - 2017-09-21 - Kutno (łódzkie)
nadzór nad praca innych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zarzecze (lubelskie)
kierowanie budową, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanychrobót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacjąprojektową; organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie zzatwierdzonym harmonogramem robót; kontrolowanie podwykonawcówzgodnie z postanowieniami kontraktu, dokumentacją projektową,harmonogramem i przepisami BHP; prowadzenie dokumentacji budowy,nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej koordynowanie prac podwykonawców wszystkich branż i specjalności.
AKSBUD SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-19 - Schodnia (opolskie)
- Utrzymanie czystości biur, pomieszczeń socjalnych, korytarzy, sanitariatów. Praca na terenie BĘDZINA.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 664-150-147) w godzinach: 8:00-16:00.
S.O.S.OCHRONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Będzin (śląskie)
sporządzanie kosztorysów pod inwestycje dekarskie, kontakt z dostawcami materiałów i usług, nadzór nad prowadzonymi pracami, monitorowanie rynku poszukiwanie nowych inwestycji
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległemu personelowi, aktywna praca na sali sprzedaży, zastepowanie kierownika pod jego nieobecność, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-09-06 - Mykanów (śląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Lubsko (lubuskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Środa Śląska (dolnośląskie)
wyksz. zawodowe,umiejętność czytania rysunku technicznego,umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi,kontrola pomiarowa i jakościowa wyrobów,umiejętność pracy w zespole,obróbka skrawaniem na urządzeniach CNC detali wykonywanych przez KOW,
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Identyfikowanie i dokumentowanie zadań i działań HR, które mają zostaćprzeniesione do SSC na podstawie Centralnych ProcesówPracowniczych i poza nimi; Wsparcie działań w zakresie tłumaczeńdotyczących systemu, dokumentacji, jak i materiałów odnoszącychsię do zarządzania zmianą; Zapewnienie skoordynowania działańprojektowych z globalnymi zespołami HR, dokumentacją orazmateriałami dotyczącymi zmiany, tam, gdzie ma to zastosowanie;Wspieranie analiz i porad w zakresie projektowania i wdrażaniastruktur i strategii mających na celu poprawę efektywnościorganizacyjnej HR; Współpraca z różnymi funkcjami HR napoziomach lokalnym (HRD, HRM itp.), regionalnym i globalnym /korporacyjnym w celu zapewnienia wysokiego poziomu spójnościwe wszystkich działaniach w okresie przejścia; Zapewnieniekoordynacji na wszystkich szczeblach w ramach organizacji HR wzakresie przyszłego krajobrazu procesów i portali usług;Zapewnienie wymiany wiedzy i wspieranie procesu nieustannegodoskonalenia (na szczeblach globalno-regionalno-lokalnym);Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących projektów;Wykonywanie pracy zgodnie ze standardami ustanowionymi dlacall center / centrum obsługi; Tworzenie, prowadzenie i rozwijaniezespołu przedstawicieli Centrum Obsługi, w tym prowadzenieregularnych działań związanych z zarządzaniem; Praca zekspertami w zakresie prowadzonych spraw oraz kontaktowanie sięz klientami w celu udzielenia im ostatecznych odpowiedzi;Objaśnianie innym pracownikom instrukcji dotyczącychwykonywania pracy, w razie konieczności adaptowanie zaleceń dobieżących potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie robót budowlanych.
EKSPORT-IMPORT STANISŁAW MITRĘGA - 2018-03-29 - Ustroń (śląskie)
Nazdzór nad produkcją wędlin
"M" Zakład Masarski Igor Pachwicewicz, Marek Bondarczuk, Łukasz Rutkowski Sp. Jawna - 2016-06-03 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa klienta oraz sprzedaż artykułów w sklepie ogrodniczym.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Lublin (lubelskie)
planowanie, kierowanie, nadzorowanie, wykonywanie robót w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych, koordynacja robót, weryfikacja dokumentacji. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
"INSTALBUD - RZESZÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Nadarzyn (mazowieckie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-04-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pomoc na magazynie przy załadunku do kontenera
kontakt przez OHP - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
- koordynacja prac Wykonawcy w ramach kontraktu na kilku obiektach zabytkowych tytuł kontraktu w ramach projektu pn. Rewitalizacja, Adaptacja, i Zagospodarowanie na cele kulturalne i turystyczne zabytkowych obiektów tworzących szlak sanktuariów Warmii i Mazur- przygotowanie umów z podwykonawcami - kontrola nad realizacją obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy z Zamawiającym - zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu po stronie wykonawcy oraz z Zamawiającym- prowadzenie korespondencji z Zamawiającym i Inżynierem Kontraktu- archiwizacja dokumentów
GOREK RESTAURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
kierowanie budową, współpraca z dostawcami, podwykonawcami, nadzorowanie prac, dokonywanie odbioru i weryfikacji materiałów, organizowanie i terminowe prowadzenie robót, kompletacja dokumentacji odbiorowej itp.; miejsce wykonywania pracy okolice Słupska; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
TKS Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaż mięsa i jego wyrobów, organizacja pracy podległego personelu
BIURO USŁUGOWO-HANDLOWE BEATA NIEBIESZCZAŃSKA PROSZÓWKA - 2016-04-20 - Rawicz (wielkopolskie)
Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów, koordynacja kalendarza zadań i spotkań Zarządu, prace organizacyjno-administracyjne, redagowanie pism, przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania biznesowe, zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji, dbałość o obieg dokumentów w firmie, przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek, odbieranie połączeń telefonicznych.
SATUS VENTURE Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)