KIEROWNIK MECHANIKÓW Kalety oferta pracy KVD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK MECHANIKÓW
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz nadzorowanie i koordynowanie działań podległego personelu,• maksymalizowanie wydajności obsługi klientów serwisu,• realizacja celów budżetowych sprzedaży części zamiennych i usług serwisowych oddziału serwisu• dbałość o wysoki poziom i terminowość realizacji usług mechanicznych,• nadzór nad prowadzeniem dokumentacji i rozliczeniami prowadzonych usług,• współpraca z innymi działami wspierającymi serwis,• kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,• odpowiedzialność za kontrolę wydatków i za gospodarkę magazynową• odpowiedzialność za funkcjonowanie obiektu Oddziału od strony organizacyjno-technicznej
Data publikacji: 2020-04-23
Lokalizacja: Kalety (śląskie)
Pracodawca: KVD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubliniecka 3, 42-660 Kalety, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz nadzorowanie i koordynowanie działań podległego personelu,• maksymalizowanie wydajności obsługi klientów serwisu,• realizacja celów budżetowych sprzedaży części zamiennych i usług serwisowych oddziału serwisu• dbałość o wysoki poziom i terminowość realizacji usług mechanicznych,• nadzór nad prowadzeniem dokumentacji i rozliczeniami prowadzonych usług,• współpraca z innymi działami wspierającymi serwis,• kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,• odpowiedzialność za kontrolę wydatków i za gospodarkę magazynową• odpowiedzialność za funkcjonowanie obiektu Oddziału od strony organizacyjno-technicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MECHANIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalety
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2413
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalety
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier mechanik - środki transportu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: mechanik urządzeń przemysłowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnym stanowisku pracy; znajomość zagadnień dot. mechaniki maszyn, samochodowej; dobra organizacja pracy własnej i zespołu mechaników; możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej
Nazwa pracodawcy: KVD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6312686051
danePracodawcy_regon: 383515842
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Lubliniecka 3, 42-660 Kalety, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: tarnogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2413
Gmina pracodawcy: Kalety
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kalety
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0931589
Ulica pracodawcy: Lubliniecka
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214406
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier mechanik - środki transportu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0c4895b601cd222511fb44b598bd1d79
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Trzebownisko (podkarpackie)
Nadzór nad brygadami, prowadzenie dokumentacji budowy.
Zakład Remontowo-Budowlany "Uni-Bud", Józef Rosiek - 2016-06-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opis zadań:-profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy,-dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów,-obsługa pieca do wypieku mięs.
GIZA SP. ZO.O. - 2019-11-13 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
do uzgodnienia
MARIS PIZZA - Magdalena Wrzosek - 2016-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola procesu produkcji mebli tapicerowanych, realizacja zamówień klientów, kontrola stanów magazynowych
"PLATAN MEBLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników Działu w zakresie: -zamówień publicznych w tym opracowywanie wzorów umów oraz dokumentacji przetargowej, nadzór nad procedurą przetargową; -negocjowania warunków umów z wykonawcami, opracowywanie planów i sprawozdań; -logistyki i zakupów, nadzór nad dostawcami, opisywania faktur pod względem merytorycznym; -transportu - w tym nadzór nad prawidłowym rozliczaniem kart drogowych; -gospodarki magazynowej - w tym kontola wydatków zgodnie z ustalonym budżetem; -gospodarki nieruchomościami - w tym sporządzanie deklaracji na podatki oraz deklaracji na odpady komunalne, tworzenia procedur na najem, dzierżawę nieruchomości; -informatyki; -organizacji.Umowa o prace na czas nieokreślony, od pn. do pt w godz.: 7.00-14.35
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2018-11-16 - Jaworze (śląskie)
1. organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS,2. kierowanie pracą i właściwym funkcjonowaniem ŚDS oraz reprezentowanie placówki na zewnątrz,3. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,4. przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków w realizacji zadań statutowych ŚDS,6. dbałość o zapewnienie i utrzymanie na wysokim poziomie standardów funkcjonowania ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników, 10. zapewnienie i utrzymanie wymaganego zakresu i poziomu usług w ŚDS,12. realizacja statutowych zadań ŚDS określonych w statucie tej jednostki,13. stała współpraca z Wojewodą Lubuskim, jego przedstawicielami i innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań ŚDS,14. współpraca z Wydziałem Spraw Społecznych Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. w zakre
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepłnosprawnością Intelektualną Koło w Gorzowie Wlkp. - 2020-08-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
DOKONYWANIE POMIARÓW PRAC GEODEZYJNYCH
kontakt przez PUP - 2020-06-02 - Dębica (podkarpackie)
- Nadzór nad jakościową i terminową realizacją robót zgodnie z projektem budowlanym, współpraca z nadzorem inwestorskim, koordynacja pracy zespołu i podwykonawców, analiza dokumentacji technicznej oraz monitoring kosztów budowy, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji budowy (pozwolenia, przygotowanie dokumentacji w fazie realizacji, dokumentacja powykonawcza), nadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów BHP na budowie. Praca w Katowicach, ul. Kredytowa 9 + teren województwa.- Firma oferuje: niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop), rozwój zawodowy, zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej firmie, atrakcyjny system motywacyjny.- Wynagrodzenie: 7085 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Min. 4 lata w kierowaniu robotami związanymi z budową dróg, parkingów itp. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Umiejętność kierowania ludźmi, zarządzanie projektem budowlanym. Kontakt telefoniczny (32-203-40-54) w godzinach: 7:00-16:00.
NOVUM STONE EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-19 - Katowice (śląskie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu. Prowadzene dokumentacji sprzedażowej i magazynowej. Obsługa klienta. Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru.
GILEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Koordynacja projektów badawczo rozwojowych w zakresie zadań,czasu,finansów i ryzyka.Merytoryczna i organizacyjna praca nad elementamia badań w projektach.Opracowywanie dokumentów projektu oraz raportów i analiz.Organizacja spotkań i szkoleń, negocjowanie warunków współpracy.Rozpowszechnianie rezultatów projektów.Inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami w projektach.
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2017-08-04 - Kutno (łódzkie)
Zarządzanie i usprawnianie procesów planowania i przepływu materiału w oparciu o globalną strategię firmy. Monitorowanie wskaźników i osiąganie celów w obszarze łańcucha dostaw.n Odpowiedzialność operacyjna za codzienne plany produkcyjne. Bliska współpraca z innymi obszarami firmy w celu zapewnienia właściwego poziomu produkcji, aby wypełnić zamówienia Klientów. Praca jednozmianowa, w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Oława (dolnośląskie)
w/g stanowiska
CREOCONCEPT - TOMASZ RYBKA - 2016-05-30 - Kielce (świętokrzyskie)
mycie, strzyżenie, czesanie, farbowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Skawina (małopolskie)
-
WENA SPORT FACTORY M. KACZMAREK SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wietrzenie pomieszczeń, mycie i pastowanie podłóg, mycie ścian, stołów i okien
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Nowe Miasto nad Wartą (wielkopolskie)
sprzątanie biur, ciągów komunikacyjnych, WC
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
- kierowanie procesem produkcyjnym; - opracowanie planów produkcji,organizacja pracy i kompleksowe zarządzanie podległym zespołempracowników; - kontrola dokumentacji technicznej, - zapewnieniebezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego - kontrola załadunków idostaw produktów firmy do klienta, monitoring rynku oraz zapewnienieprzestrzegania zasad BHP w firmie, praca w godz.
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-29 - Trzebiszyn (opolskie)
- Odpowiedzialność za prowadzenie i kształtowanie transakcji, budżetowanie, prognozowanie, analizowanie i raportowanie działań w zakresie księgowości, przychodów, marży brutto i kosztów operacyjnych; -Odpowiedzialność za wszystkie elementy FP&A (Financial Planning and Analysis), analiza ryzyka i możliwości, które występują w biznesie w trakcie realizacji planów przedsiębiorstwa w zakresie jego produktów i usług, a także w jaki sposób wiąże się to z ogólnym P&L (Profit and Loss Statement), jednocześnie zarządzając budżetami OpEx (Operating Expenditures) dla Biura Transformacji EMEAR (Europe, Middle East, Africa, and Russia); - Współpraca z zespołem kierowników sprzedaży i wpływ na jego działania we wszystkich obszarach wyników finansowych, w tym w zakresie promocji produktów, a także stymulacja innowacji w organizacji w celu maksymalizacji wzrostu i zysków; -Określanie możliwości rozwoju i ekspansji firmy, opracowując plany rozwoju, w tym wydatki kapitałowe i inwestycje, konsolidowane co roku z LRSP (Local Roadway Safety Plan)
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji budowy; realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy, zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowanie budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę. Praca w terenie - Trójmiasto i okolice.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Luzino (pomorskie)
nadzór robót remontowo-budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W RESTAURACJI I NADZOROWANIE PRACY POZOSTAŁYCH KELNERÓW. ROZLICZANIE DZIENNE GOTÓWKI.
"OTMĘT- ZBYT" SP. Z O.O. - 2016-09-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Główne obowiązki:- zarządzanie i kierowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału- nadzorowanie gospodarką nieruchomościami będącą w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizowanie stanów prawnych, gospodarowanie lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich- monitorowanie spraw związanych z gospodarką magazynową- koordynowanie spraw związanych z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd- współpraca z pozostałymi kierownikami biura w zakresie planowania prac administracyjno-gospodarczych oraz remontowych w infrastrukturze budynków Urzędu- pełnienie nadzoru nad utrzymaniem urządzeń oraz instalacji elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wind- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Urzędu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca z dziećmi, prowadzenie zajęć, nadzór nad placówką w zakresie organizacji czasu pracu.Godziny pracy między 07.00-15.00
Przedszkole Niepubliczne "KANGUREK" o profilu sportowym w Olsztynie - 2019-10-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
• Rozwój produkcji w zakładzie w Großröhrsdorfie i stworzenie struktury zespołowej,• Zarządzanie i dalszy rozwój zespołu produkcyjnego,• Wdrożenie i zapewnienie bezpieczeństwa pracy,• Koordynacja planowania jak również zarządzanie i kontrola codziennej produkcji,• Zapewnienie osiągnięcia kluczowych parametrów produkcji i optymalizacja procesów produkcyjnych,• Udział w planowaniu rocznym (sprzedaż, produkcja, koszty i inwestycje),• Ścisła współpraca z innymi wydziałami,• Kontakt z innymi oddziałami firmy również amerykańskimi.
Southwall Europe GmbH - 2020-03-11 - Niemcy (Niemcy)
Kierownik będzie odpowiedzialny za zarządzanie przydzielonym obszarem produkcji i osiągnięcie wyznaczonych celów.Inne czynności: zapewnienie, że wszystkie produkty są wytwarzane na czas i są odpowiedniej jakości. Ponadto wypełnianie dokumentacji produkcyjnej, upewnianie się, że produkty są pakowane, etykietowane zgodnie ze specyfikacją. Ciągłe monitorowanie i sprawdzanie jakości produktu zgodnie z umowami.
Finnebrogue - 2019-03-12 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA PODNOŚNIKA I PODESTU RUCHOMEGO, PRACA NA WYSOKOŚCI W TYM MYCIE ELEWACJI I PRZESZKLEŃ
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-05 - Polkowice (dolnośląskie)
- obsługa klientów- zarządzanie personelem- tworzenie zamówień- praca na sali sprzedaży- reprezentowanie firmy
DINO POLSKA S.A. Krotoszyn - 2015-11-19 - Kwilcz (wielkopolskie)
Wymagania: 1. Doświadczenie w zarządzaniu magazynem i jego bezpośredniej obsłudze - branża ceramika sanitarna, łazienki. 2 . Prawo jazdy i umiejętność prowadzenia dużego samochodu dostawczego do 3,5 tony. 3. Sprawność fizyczna, dobra kondycja i wysoka kultura osobista pozwalająca na dobrą komunikację z klientem i pracę w zespole. 4. Umiejętność pracy z podnośnikiem hydraulicznym obsługiwanym ręcznie. Zakres obowiązków: 1. przyjmowanie i wydawanie towarów, 2. dowóz do klienta, 3. dbałość o infrastrukturę techniczną oraz czystość budynku firmy i magazynu. 4. wykonywanie zmiany ekspozycji- roboty budowlano montażowe. 5. umiejętność posługiwania się komputerem. Praca 5 dni w tygodniu od 10.00 - 18.00 w Rumi.
"A L P O L " Alina Popow - 2020-07-13 - Rumia (pomorskie)