KIEROWNIK MARKETU SŁOŃSK Słońsk oferta pracy "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: KIEROWNIK MARKETU SŁOŃSK
Wynagrodzenie: od 3 150 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie podległym zespołem, tworzenie zamówień, prowadzenie marketu wg standardów firmy, praca na sali sprzedaży. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania personelem. Mile widziana książeczka Sanepid-u oraz doświadczenie w handlu. Tel.: 665 941 451 Agnieszka Adler.
Data publikacji: 2019-10-18
Lokalizacja: Słońsk (lubuskie)
Pracodawca: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:66-436 Słońsk, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie podległym zespołem, tworzenie zamówień, prowadzenie marketu wg standardów firmy, praca na sali sprzedaży. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania personelem. Mile widziana książeczka Sanepid-u oraz doświadczenie w handlu. Tel.: 665 941 451 Agnieszka Adler.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca jednozmianowa 8-16(WT-SB)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MARKETU SŁOŃSK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność pracy w zespole, zarządzania personelem, mile widziane: książeczka Sanepid-u oraz doświadczenie w handlu
Nazwa pracodawcy: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
OSTROWSKA 122, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Przed spotkaniem wymagany kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: OSTROWSKA
Numer budynku pracodawcy: 122
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 18.10.2019
Oferta pracy ważna do: 18.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d41a74dd4b569b20be07de417e3bf965
Podobne oferty pracy
Brak danych
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-09-22 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsługa agregatu tynkowego, - pomocnik tynkarza
Firma Remontowo - Budowlana KALETA - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie wdrożeniowych projektów informatycznych u klientów z Polski, Rosji i Ukrainy, planowanie działań, kierowanie zespołem , kontrola kosztów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Łódź (łódzkie)
sortymentacja drewna średniowymiarowego, pielęgnacja drzew, zabiegi ochronne lasu
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY i USŁUGI LEŚNE ANDRZEJ RUTKOWSKI - 2019-01-21 - Rodzone (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie siecią sklepów, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Niepołomice (małopolskie)
Prace murarskie.
AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ "OSCAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Branża spożywcza. Całościowa organizacja i koordynacja pracy kucharzy, monitorowanie procesu produkcji, ustalanie norm i wydajności produkcji, planowanie, opracowywanie nowych i weryfikacja dotychczasowych receptur, kontrola i nadzór nad kosztami produkcji.
WĘDLINKA SP. JAWNA TERESA I JAN KORDUS - 2017-02-21 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie już istniejących kontaktówzarządzanie pracą działu handlowego opracowywanie i realizowanie założonej strategii i planu sprzedażybudowanie pozytywnego wizerunku firmyorganizacja i prowadzenie spotkań sprzedażowych z klientami
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-04-18 - Gdów (małopolskie)
realizacja założonych planów sprzedażowych, wysokich umiejętności interpersonalnych, samodzielności w działaniu, doświadczenia w zarządzaniu zespołem, zapewnienia standardów obsługi klienta
"TAJMAX"Mieczyński,Gracz,Liszka Spółka jawna - 2017-06-20 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
przewóz towarów samochodem ciężarowym na terenie woj. małopolskiego oraz podkarpackiego
DRIMPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
kierownik sklepu obuwniczego; godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00- 18.00, sobota w godz. 10.00- 14.00
Libero Sp. z o. o. - 2017-07-06 - Słupsk (pomorskie)
organizacja, planowanie, rozliczanie i odpowiedzialność za dział marketingu, wynagrodzenie 2500 zł brutto+ premiawymagane 10 lat doświadczenia organizacyjno- kierowniczego, umiejętność planowania, rozliczania, odpowiedzialności za grupę
MELANKO SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Przysiek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie i sprawdzanie poprawności rachunkowej deklaracji podatkowych (CIT, Vat), tworzenie sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami ustawy o raschunkowości, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych, realizacja rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie i uzgadnianie sald kont rozliczeń międzyokresowych, rezerw.
Przembud Gdańsk S.A. - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Muratori BIS Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie robotamiMiejsce wykonywania pracy: gmina Sława
Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego i Melioracji Sp. z o.o w Legnicy - 2019-05-21 - Sława (lubuskie)
Montaż instalacji elektrycznych w domach
EKO-SOLAR Sp. Z o.o. - 2018-11-16 - Brzeg (opolskie)
sprzedawca pieczywa - wg programu stażu POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Limanowa (małopolskie)
-Realizacja polityki zakupowej firmy -Koordynacja współpracy z aktualnymidostawcami -Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców-Monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców -Organizacja izarządzanie aktualnymi procesami zakupowymi według wyznaczonychstandardów i procedur -Prowadzenie oceny dostawców, udział w audytach iprocesie kwalifikacji dostawców -Utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymidostawcami oraz rozwijanie rynku dostawców -Aktywna współpraca zdostawcami w zakresie zamówień, terminów dostaw, zmian cen, nowychproduktów, reklamacji, wymaganej dokumentacji -Analiza prognozsprzedaży i produkcji pod kątem przyszłego zapotrzebowania na materiały iusługi -Współpraca z działem jakości, magazynem, produkcją oraz działemsprzedaży, praca w godz. 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Opole (opolskie)
Opracowywanie strategii sprzedaży, budowanie dobrych relacji z kluczowymi klientami, nadzór nad zachowaniem podstawowych standardów obsługi, analizowanie rynku w celu poszukiwania nowych kontrahentów, sporządzanie raportów dla zarządu. Praca na cały etat w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Janki (mazowieckie)
nadzór nad pracami budowlanymi - kierowanie pracownikami
"ZIBEX"-ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Zbigniew Zaborowski - 2016-06-09 - Glewice (zachodniopomorskie)
Podawanie posiłków, serwowanie napoii zimnych i gorących, lody,fastfoody , zmywanie naczyń w zmywarce.Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00-15:00,15:00-21:00
Piekarnia Śmietana Sp. J. - 2019-04-23 - Radlin (śląskie)
Realizacja projektów, analiza wymagań klienta, opracowywanie założeń, budowanie harmonogramu prac
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie i zarządzanie pracą całego zespołu,
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Przysietnica (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Operacyjne nadzorowanie i funkcjonowanie kawiarni, zarządzanie kawiarnią na zmianie, zarządzanie zespołem na prowadzonej zmianie, przygotowywanie zamówień na dostawę, zapewnienie właściwej komunikacjipraca dwuzmianowa w godz. 6.00-23.00
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Warszawa (mazowieckie)
-Zarządzanie załogą pracowników,-Praca 2-zmianowa: 6:00-14:00. 14:00-6:00-Praca na terenie stacji w Zajączkowie Tczewskim,-Kontakt telefoniczny 795-515-060,-CV na adres mail: zatrudnienie (at) paliwaolkop.pl
OLKOP HURTOWNIA OLEJÓW I PALIW - 2019-10-04 - Zajączkowo (pomorskie)
• Stworzenie oraz zarządzanie działem kadr i płac (5-7 osób)• Nadzór i zarządzanie dokumentacją personalną.• Nadzór nad terminowym naliczaniem wynagrodzeń 300 pracowników na umowę o pracę oraz pracowników sezonowych.• Nadzór nad ewidencją czasu pracy, rozliczaniem urlopów oraz zwolnień lekarskich.•Utrzymywanie bieżących kontaktów z ZUS, urzędami pracy oraz innymi instytucjami.• Nadzór nad procesem corocznej rewizji (podwyżki) wynagrodzeń.• Odpowiedzialność za aktualność Regulaminów Pracy, Wynagrodzeń i ZFŚS.•Nadzór nad przygotowywaniem określonych raportów kadrowo-płacowych.• Wspieranie kadry zarządzającej w zakresie podejmowania kluczowych decyzji dotyczących m.in. zarządzania czasem pracy oraz innych kwestii związanych ze stosowaniem przepisów prawa pracy.
Pro Solution sp z o o - 2018-08-28 - Tychy (śląskie)
23. Ogólny zakres obowiązków:1Do obowiązków Kierownika należy:a)znajomość modułów MMSD, FIAA, FI oraz FIFM ;b)dokonywanie kontroli poprawności w ZWSI RON przyjmowanych środków trwałych i mienia;c)okresowa weryfikacja zapisanych danych w ZWSI RON z dokumentarni źródłowymi (w zakresie niezbędnym do zagwarantowania poprawności zapisów),d)uzgadnianie wykazów wzajemnych wyłączeń przekazanych / otrzymanych środków obrotowych i trwałych między jednostkami,e)prowadzenie inwentaryzacji drogą weryfikacji zapisów kont księgowychf)znać przepisy wewnętrzne funkcjonujące w jednostce (instrukcję obiegu, politykę rachunkowości, plan kont) oraz instrukcję dotyczącą programu ZWSI RON oraz proponować zmiany w nich w zakresie niezbędnym do zadań sekcji nadzoru i kontroli,g)prowadzenie bieżącej kontroli poprawności zapisów w Księdze Głównej w zakresie zdarzeń gospodarczych (szczególnie dotyczących materiałów i środków trwałych);h)księgowanie przebiegu amortyzacji w module FIAA i uzgadnianie kont zespołu O", (wykonaniem tablicy amortyzacji środków trwałych w module FIAA),i)ocena i określanie błędów w zakresie poprawności wykonywanych zdarzeń gospodarczych w modułach MMSD i FIAA (szczególnie w zakresie zamykania poszczególnych miesięcy roku);j)udział w prowadzonych nadzorach służbowych związanych z realizacją planu kontroli Głównego Księgowego.k)umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point);l)umiejętność obsługi poczty elektronicznej oraz sieci MINET-Z; m)w zakresie archiwowania dokumentów:- sporządzanie niezbędnych wydruków,- po zakończeniu roku budżetowego przygotować dokumenty do zszycia;n)w pozostałym zakresie:- wykonywanie i prowadzenie niezbędnej korespondencji dotyczącej określonych powyżej obowiązków;- w razie nieobecności zastępowanie pracownika zgodnie z planem zastępstw,- znajomość instrukcji obiegu dokumentów księgowych (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych wnioskowanie w nim zmian, udzielanie wyjaśnień na temat obiegu dokumentów, egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów, kontrola i weryfikacja obiegu poszczególnych dokumentów, sprawdzanie poprawności działania poszczególnych etapów obiegu)- systematyczne studiowanie przepisów finansowych, podwyższenie swoich kwalifikacji zawodowych, branie udziału w szkoleniach fachowych oraz współpracowanie z pozostałymi pracownikami Pionu Głównego Księgowego w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników oraz wyeliminowania nieprawidłowości- Bieżąca współpraca z poszczególnymi sekcjami PGK w zakresie ciągłej analizy realizacji planu wydatków na każdym etapie w celu wyeliminowania przekroczeń i zagrożeń w zakresie braku planu finansowego oraz przygotowanie informacji w tym zakresie głównemu księgowemu;- opracowanie i systematyczne uaktualnianie obowiązków podległych pracowników, stawianie zadań i rozliczenia z ich wykonania podległym pracownikom;- realizacja dodatkowych zadań i obowiązków powierzonych odrębnymi dokumentami m. in. rozkazem Dowódcy;2.Uprawnienia:a)zgłaszanie w formie ustnej lub pisemnej wszelkich nieprawidłowości i odstępstw od zakresu obowiązków;b)odmowa wykonania polecenia przełożonego, które naraziłoby panią na odpowiedzialność karną i dyscyplinarną;c)w razie ujawnienia niezgodności na otrzymanym dokumencie zwrócić właściwemu rzeczowo pracownikowi w celu uzupełnienia.5. Odpowiedzialność:a)terminowe wykonanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych zgodnie z obowiązującymi przepisami;b)przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy;c)przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy służbowej i państwowej;d)należytą dbałość o powierzone mienie,3. Kierownik Sekcji współuczestniczy w:1) procesie zmian obiegu dokumentacji w zakresie realizowanych obowiązków (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych, polityce rachunkowości i procedur wewnętrznych, wnioskowanie w nich zmian).
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-02-19 - Powidz (wielkopolskie)
organizacja pracy pracowników budowy, nadzór nad właściwą realizacją zadań, tworzenie harmonogramów pracy, rozliczanie budowy
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)