KIEROWNIK MAŁYCH ELEKTROWNI WODNYCH MICHAŁOWO-SZONOWO I KASKADY NOGATU Elbląg oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Stanowisko: KIEROWNIK MAŁYCH ELEKTROWNI WODNYCH MICHAŁOWO-SZONOWO I KASKADY NOGATU
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące utrzymywanie pracy i eksloatacji, nadzór nad dokumentacją techniczną i eksploatacyjną oraz prawidłowa archiwizacja dokumentacji, wykonywanie sprawozdań wynikających z bieżącej pracy, tworzenie planów finansowych zapotrzebowania materiałowego, eksploatacyjnego i innych, sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesów przetargowych w zakresie bieżącego utrzymania, remontów oraz przeglądów, sporządzanie świadectw pochodzenia energii elektrycznej, współpraca z RZGW Gdańsk w zakresie przygotowywania wszelkich niezbędnych sprawozdań, planów, monitorowanie stanu technicznego urządzeń, prowadzenie prawidłowej eksploatacji urządzeń wodnych zgodnie z instrukcją, utrzymywanie czystości i porządku w obrębie obiektów hydrotechnicznych, prowadzenie prawidłowej eksploatacji budowli regulacyjnych, w tym drobne naprawy oraz oczystka, organizowanie i nadzorowanie prac związanych z usuwaniem uszkodzeń i konserwacją budowli regulacyjnych i hydrotechnicznych, wprowadzenie ruchu turystycznego-przeprawy przez śluzy, pobieranie należności oraz rozliczanie się z nich, sporządzanie dokumentacji żeglugowego wykorzystania śluz, przygotowywanie planu robót na obiektach hydrotechnicznych, opracowywanie wniosków do przedmiarów robót z zakresu remontu budynków i urządzeń wodnych, opiniowanie dokumentacji, uczestniczenie w przygotowywaniu i realizowaniu zadań inwestycyjnych, gospodarowanie wodą w zbiornikach i ciekach zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym, prowadzenie na bieżąco inwentarycacji budowli regulacyjnych, nadzorowanie i uczestniczenie w odbiorze robót na urządzeniach hydrotechnicznych, sporządzanie rocznego planu działalności w ramach zapotrzebowania materiałowego i sprzętowego, wnioskowanie do Zarządu Zlewni o uzyskanie decyzji i zezwoleń niezbędnych do realizacji zadań, prowadzenie całości zagadnień administracyjnych wynikających z utrzymania biura, utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu oraz środków transportu lądowego, prowadzenie sprawozdawczości, w tym pisanie dziennika obiektu, wykazywanie rozchodów materiałów, paliw i olejów, reprezentowanie Wód Polskich na spotkaniach, naradach i sesjach zgodnie z delegacją, i inne.Jedna zmiana 7-15 lub 8-16Miejsce pracy: Elektrownie Michałowo, Szonowo
Data publikacji: 2020-09-23
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Junaków 3, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące utrzymywanie pracy i eksloatacji, nadzór nad dokumentacją techniczną i eksploatacyjną oraz prawidłowa archiwizacja dokumentacji, wykonywanie sprawozdań wynikających z bieżącej pracy, tworzenie planów finansowych zapotrzebowania materiałowego, eksploatacyjnego i innych, sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesów przetargowych w zakresie bieżącego utrzymania, remontów oraz przeglądów, sporządzanie świadectw pochodzenia energii elektrycznej, współpraca z RZGW Gdańsk w zakresie przygotowywania wszelkich niezbędnych sprawozdań, planów, monitorowanie stanu technicznego urządzeń, prowadzenie prawidłowej eksploatacji urządzeń wodnych zgodnie z instrukcją, utrzymywanie czystości i porządku w obrębie obiektów hydrotechnicznych, prowadzenie prawidłowej eksploatacji budowli regulacyjnych, w tym drobne naprawy oraz oczystka, organizowanie i nadzorowanie prac związanych z usuwaniem uszkodzeń i konserwacją budowli regulacyjnych i hydrotechnicznych, wprowadzenie ruchu turystycznego-przeprawy przez śluzy, pobieranie należności oraz rozliczanie się z nich, sporządzanie dokumentacji żeglugowego wykorzystania śluz, przygotowywanie planu robót na obiektach hydrotechnicznych, opracowywanie wniosków do przedmiarów robót z zakresu remontu budynków i urządzeń wodnych, opiniowanie dokumentacji, uczestniczenie w przygotowywaniu i realizowaniu zadań inwestycyjnych, gospodarowanie wodą w zbiornikach i ciekach zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym, prowadzenie na bieżąco inwentarycacji budowli regulacyjnych, nadzorowanie i uczestniczenie w odbiorze robót na urządzeniach hydrotechnicznych, sporządzanie rocznego planu działalności w ramach zapotrzebowania materiałowego i sprzętowego, wnioskowanie do Zarządu Zlewni o uzyskanie decyzji i zezwoleń niezbędnych do realizacji zadań, prowadzenie całości zagadnień administracyjnych wynikających z utrzymania biura, utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu oraz środków transportu lądowego, prowadzenie sprawozdawczości, w tym pisanie dziennika obiektu, wykazywanie rozchodów materiałów, paliw i olejów, reprezentowanie Wód Polskich na spotkaniach, naradach i sesjach zgodnie z delegacją, i inne.Jedna zmiana 7-15 lub 8-16Miejsce pracy: Elektrownie Michałowo, Szonowo
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +do 20% dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK MAŁYCH ELEKTROWNI WODNYCH MICHAŁOWO-SZONOWO I KASKADY NOGATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne, staż pracy co najmniej 2 lata związany z funkcjonowaniem obiektów hydrotechnicznych, uprawnienia: SEP D-1, D-2, E-1, E-2 bez ograniczenia napięcia, znajomość Excel, Word, znajomość ogólnej budowy i zasady działania elektrowni wodnej (część mechaniczna, układ automatyki), znajomość przepisów prawnych związanych z gospodarką wodną, umiejętność w zakresie kierowania zespołem pracowników, rozwiązywania problemów technicznych i przyczyn ich postępowania, samodzielność, obowiązkowość, sumienność, punktualność, komunikatywność, dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
danePracodawcy_nip: 5272825616
danePracodawcy_regon: 368302575
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Junaków 3, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny: 552723425 wew. 55CV+list motywacyjny należy wysłać na e-mail: zz-elblag (at) wody.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Junaków
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|143990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.09.2020
Oferta pracy ważna do: 23.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b053c93808386c1e7e4c868d1d60cc20
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego lub francuskiego, znajomość obsługi komputera.
LAS HUBERTA Sp. z o. o. - 2017-04-20 - Rudy (śląskie)
strzyżenie, modelowanie, koloryzacja
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Grojec (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Mymoń (podkarpackie)
Zarządzanie pracą podległego zespołu
SAR-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie i organizowanie działalności gospodarczej,kierowanie codzienną działalnością i ocenianie osiągniętych rezultatów,prowadzenie negocjacji z dostawcami, klientami i innymi jednostkami,planowanie i kontrolowanie wykorzystania środków i zasobów przedsiębiorstwa,składanie raportów właścicielom,dobór załogi i nadzorowanie pracowników.
Start-X Sp. z o.o. - 2019-09-12 - Brzeg (opolskie)
Nadzór nad budową i organizacja pracy.
"DOMAR-T" Maria Domaracka - 2018-09-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy sprzedaży pieczywa. Przyjmowanie zamówień. Wystawianie dokumentów dostawy i sprzedaży pieczywa.
Gminna Spółdzielnia " Samopomoc Chłopska " Uniejów - 2020-11-06 - Uniejów (łódzkie)
- Nadzór nad dokumentacją, - Tworzenie raportów, analiz i sprawozdań na temat stanu jakości produktów dla koreańskiego zarządu,- Wprowadzanie procedur i mechanizmów zarządzonych odgórnie w koreańskiej spółce-matce,- Zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy i podejmowanie działań zapobiegających obniżeniu jakości produktu.-
kontakt przez PUP - 2020-10-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
BRIJU 1920 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
- aktywna obsługa klientów i doradztwo- organizacja pracy w dziale handlowym oraz zarządzanie podległymi pracownikami- obsługa programu komputerowego TOP Sprzedaż, TOP Logistyka- zamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Radomsko (łódzkie)
Przestrzeganie obowiązujących regulacji i procedur, zarządzanie procesami, utrzymywanie komunikacji z klientem,zarządzanie zasobami projektowymi, zarządzanie konfiguracją projektów.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie skupu owoców, warzyw i złomuOferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Strachowo (mazowieckie)
Załadunek, rozładunek, przyjęcie segregowanie towarów i opakowań na magazynie; prawidłowe oznakowanie składowanych towarów; dbałość o obieg dokumentów, przestrzeganie BHP/PPOŻ/HACCAP, dbanie o mienie pracodawcy. Ciągłe podnoszenie wydajności i jakości pracy, bieżąca kontrola i podnoszenie produktywności podległych pracowników. Kontrola prawidłowego przebiegu operacji magazynowych, Praca operacyjna na wyznaczonym odcinku, Sporządzanie raportów z powierzonych Ekipie zadań i wydajności, Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, PPOŻ i HACCAP oraz pozostałych procedur operacyjnych i jakościowych obowiązujących w CD.
Eurocash Spółka akcyjna - 2019-03-13 - Piorunów (mazowieckie)
obsługa klienta, delegowanie i kontrolowanie zadań pracowników, układanie grafiku, motywowanie zespołu, odpowiedzialność za wdrożenie wytycznych z centrali, realizacja celów sprzedażowych.
TXM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-14 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Bobrownickie Pole (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej oraz terminalu płatniczego, układanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Prowadzenie lokalu gastronomicznego, kierowanie zespołem pracowników
Imperium Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Moderówka (podkarpackie)
Zakres wykonywanych obowiązków:1. Kierowanie pracą sekcji, organizowanie pracy i przydziału spraw do załatwienia podległym pracownikom.2. Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów utrzymania dróg w oparciu o przydzielone środki finansowe.3. Przeprowadzanie rocznych przeglądów dróg.4. Nadzór i kontrola nad zleconymi robotami.5. Nadzór i kontrola pracy brygad utrzymaniowych.6. Opracowanie skróconych projektów technicznych związanych z przebudową dróg wojewódzkich.7. Kierowanie zimowym utrzymaniem dróg, rozliczanie kosztów ZUD.8. Nadzór i kontrola nad prowadzeniem spraw dotyczących ochrony pasa drogowego (postanowienia, decyzje administracyjne).9. Zapewnienie i kontrola właściwego przygotowania i przeprowadzania przetargów oraz udzielania podprogowych zamówień publicznych niewymagających przetargu.10. Zapewnienie i kontrola prawidłowego prowadzenia ewidencji dróg i obiektów mostowych w oparciu o system ERGO.11. Sporządzanie sprawozdań, rozliczeń z przydzielonych środków.12. Współpraca z Urzędem Marszałkowskim i jednostkami samorządu terytorialnego ( Urzędy Miast i Gmin), organami porządkowymi (Policja, Straż, komórki zarządzania kryzysowego), zarządcami pozostałych dróg publicznych w zakresie bieżącego utrzymania dróg i bezpieczeństwa ruchu drogowego.13. Zastępstwo Kierownika Rejonu w przypadku jego nieobecności.14. Wykonywanie wszelkich poleceń i zadań przekazywanych do wykonania przez Dyrektora ZDW, naczelników Wydziałów ZDW i kierownika Rejonu.15. Korzystanie z uprawnień pracowniczych wynikających z kodeksu pracy i prawa pracy.16. Udzielanie instruktażu i interpretacja przepisów związanych z zakresem działania sekcji.17. Podejmowanie z upoważnienia kierownika Rejonu decyzji w sprawach przekazanych do kompetencji stanowiska.18. Odpowiedzialność za całokształt spraw dotyczących zakresu działania stanowiska i sekcji.19. Odpowiedzialność za wyniki pracy sekcji.20. Odpowiedzialność za powierzony sprzęt i mienie.21. Dbałość i racjonalne wykorzystanie środków pracy oraz przestrzeganie przepisów bhp.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. Charakter pracy biurowo/terenowy.2. Wymagana całodobowa dyspozycyjność.3. Wyjazdy służbowe (do dyspozycji samochód) na terenie województwa kujawsko pomorskiego.4. 1/2 czasu pracy praca przy komputerze (obciążenie narządu wzroku), 1/2 czasu pracy praca w terenie (obciążenia mięśniowo szkieletowe). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych( po remoncie), z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.2. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do charakteru pracy i rodzaju wykonywanych czynności.3. Brak przystosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych.4. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć praktycznej nauki zwodu w zawodzie kucharz dla uczniów Branżowej Szkoły Specjalnej I Stopnia z młodzieżą o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Specjalny Ośrodek dla Dzieci z Wadami Słuchu i Mowy w Żarach - 2020-06-18 - Żary (lubuskie)
Nadzór nad pracownikami produkcji
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Gliwice (śląskie)
WYMIAR CZASU PRACY W MIESIĄCU 160, ZATRUDNIENIE NA OKRES 3 LAT, PRACA W POZYCJI STOJĄCEJ, PRACA W GODZINACH NOCNYCH, NIEUREGULOWANY CZAS PRACY, KOMPLETACJA ZAMÓWIEŃ, PRACA ZE SKANEREM
AK OUTSOURCING Sp. z o.o. - 2019-11-20 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie Centrum Rekreacyjno-Hotelowego Harenda w Ludwikowicach Kłodzkich
Przedsiębiorstwo Budowlane MARGO - 2015-12-11 - Ludwikowice Kłodzkie (dolnośląskie)
Rekrutacja i szkolenie konsultantów, kierowanie pracą zespołu, organizowanie i planowanie pracy, motywowanie i ocenianie pracowników
GETRUCK.PL KOTLIŃSKI-SIENIAWSKI SP.JAWNA - 2016-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Olkusz (małopolskie)
Znajomość obsługi komputera, mile widziane doświadczenie, mile widziana znajomość systemu Comarch.
Zakład Masarski SEGET Spółka Jawna - 2018-11-22 - Lubomia (śląskie)
Opracowanie i wdrożenie strategii i programów EMEA w zakresie relacji uniwersyteckich zgodnie ze strategiami i planami rozwoju dla pracowników biznesowych, wykonywanie bieżącego programu State Street, rozwijanie silnych relacji z kluczowymi interesariuszami biznesowymi i liderami HR / TA COE, rozwijanie i utrzymywanie istniejących relacji z biurami praktyk, dziekanami, wykładowcami, studentami, absolwentami i profesjonalnymi organizacjami studenckimi, opracowywanie analiz dotyczących sukcesu i zwrotu z inwestycji dla różnych programów, współpraca z marketingiem wewnętrznym, nadzór i prowadzenie nowych inicjatyw i programów związanych z rekrutacją absolwentów, zarządzanie zespołem ds. relacji uniwersyteckich w obszarze EMEA.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-11-05 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie zespołem mechaników, zamówienia części.
TRANSANNABERG SP. Z O.O. - 2020-10-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2015-12-29 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów, dbanie o dostawy, kierowanie podległym zespołem (branża spożywcza oraz wędliny i mięso)
STANISŁAWA TARNOWSKA 1.FIRMA HANDLOWA STEKPOL, 2.NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "ISKIERKI" - 2019-01-11 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie oprogramowania zgodnie z dokumentacją w języku ukraińskim oraz rosyjskim. Projektowanie systemów informatycznych, sporządzanie dokumentacji projektowej. Kontakt z klientem ukraińskojęzycznym oraz rosyjskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)