KIEROWNIK GOSPODARCZY Warszawa oferta pracy Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabosłyszących Nr 15
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi określanie zadań i odpowiedzialności tych pracowników, stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnianie bhp, pełnienie nadzoru nad podległym personelem. 2. Opracowywanie harmonogramów pracy i harmonogramów urlopów podległego personelu. 3. Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych (remonty, przeglądy techniczne) oraz zabezpieczenie i ochrona mienia szkolnego. 4. Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, klucze od wyjść ewakuacyjnych. 5. Dbanie o czystość gmachu oraz przynależnego terenu, zapewnienie opieki nad zielenią. 6. Sporządzanie sprawozdań dotyczących budynku, środków trwałych i wyposażenia. 7. Inwentaryzacja i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej. 8. Prowadzenie książki obiektu. 9. Prowadzenie magazynu środków czystości. 10. Przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych do 130 tys. zł na prace remontowe, zakupy inwestycyjne i usługi. 11. Prowadzenie prac remontowych i naprawczych w placówce. 12. Realizacja zakupów materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia placówki. 13. Potwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków za media i za dokonywane dla placówki zakupy. 14. Współdziałanie z dyrektorem w zakresie prowadzenia przez szkołę działalności gospodarczej (sporządzanie umów najmu, dzierżawy, porozumień). 15. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych. Współpraca z IOD i administratorem sieci komputerowych. 16.Wykonywanie prac doraźnych zleconych przez dyrekcję, wynikających z istotnych potrzeb placówki.
Data publikacji: 2021-05-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabosłyszących Nr 15
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Twarda 8/12, 00-105 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi określanie zadań i odpowiedzialności tych pracowników, stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnianie bhp, pełnienie nadzoru nad podległym personelem. 2. Opracowywanie harmonogramów pracy i harmonogramów urlopów podległego personelu. 3. Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych (remonty, przeglądy techniczne) oraz zabezpieczenie i ochrona mienia szkolnego. 4. Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, klucze od wyjść ewakuacyjnych. 5. Dbanie o czystość gmachu oraz przynależnego terenu, zapewnienie opieki nad zielenią. 6. Sporządzanie sprawozdań dotyczących budynku, środków trwałych i wyposażenia. 7. Inwentaryzacja i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej. 8. Prowadzenie książki obiektu. 9. Prowadzenie magazynu środków czystości. 10. Przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych do 130 tys. zł na prace remontowe, zakupy inwestycyjne i usługi. 11. Prowadzenie prac remontowych i naprawczych w placówce. 12. Realizacja zakupów materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia placówki. 13. Potwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków za media i za dokonywane dla placówki zakupy. 14. Współdziałanie z dyrektorem w zakresie prowadzenia przez szkołę działalności gospodarczej (sporządzanie umów najmu, dzierżawy, porozumień). 15. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych. Współpraca z IOD i administratorem sieci komputerowych. 16.Wykonywanie prac doraźnych zleconych przez dyrekcję, wynikających z istotnych potrzeb placówki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 20% dodatku+ dodatek funkcyjny 528 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca zapewnia wyżywienie?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Data zakończenia pracy: 31.12.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia zawodowego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość KP, prawa budowlanego, UZP.Obowiązki:1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi określanie zadań i odpowiedzialności tych pracowników, stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnianie bhp, pełnienie nadzoru nad podległym personelem. 2. Opracowywanie harmonogramów pracy i harmonogramów urlopów podległego personelu. 3. Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych (remonty, przeglądy techniczne) oraz zabezpieczenie i ochrona mienia szkolnego. 4. Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, klucze od wyjść ewakuacyjnych. 5. Dbanie o czystość gmachu oraz przynależnego terenu, zapewnienie opieki nad zielenią. 6. Sporządzanie sprawozdań dotyczących budynku, środków trwałych i wyposażenia. 7. Inwentaryzacja i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej. 8. Prowadzenie książki obiektu. 9. Prowadzenie magazynu środków czystości. 10. Przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych do 130 tys. zł na prace remontowe, zakupy inwestycyjne i usługi. 11. Prowadzenie prac remontowych i naprawczych w placówce. 12. Realizacja zakupów materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia placówki. 13. Potwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków za media i za dokonywane dla placówki zakupy. 14. Współdziałanie z dyrektorem w zakresie prowadzenia przez szkołę działalności gospodarczej (sporządzanie umów najmu, dzierżawy, porozumień). 15. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych. Współpraca z IOD i administratorem sieci komputerowych. 16.Wykonywanie prac doraźnych zleconych przez dyrekcję, wynikających z istotnych potrzeb placówki. [Zgłoszenia: sekretariat.sosw15 (at) edu.um.warszawa.pl, 22 277 18 01]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabosłyszących Nr 15
danePracodawcy_nip: 5251457981
danePracodawcy_regon: 000193571
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Twarda 8/12, 00-105 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: https://osw15warszawa.edupage.org/
Ulica pracodawcy: Twarda
Numer budynku pracodawcy: 8/12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.05.2021
Oferta pracy ważna do: 31.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4f3cad201c97ac0928eb8052af6184d6
Podobne oferty pracy
-montaż demontaż, wywarzanie, naprawa opony, felg w pojazdach samochodowy,-przyjmowanie dostaw, kompletowanie i przygotowywanie towaru do wysyłki.
Xfelgi.pl Michał Kiełkiewicz - 2019-08-23 - Poniatów (łódzkie)
Nadzór na termomodernizacją budynków.
Zakład Remontowo Budowlany MJ - Małgorzata Juranek - 2016-05-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Technolog robót wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć wychowania fizycznego
Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły w Śmiechowicach k.Sandomierza - 2018-02-15 - Śmiechowice (świętokrzyskie)
- budowanie bazy klientów- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy z rynku wschodniego- realizowanie planów sprzedażowych- przygotowanie ofert sprzedażowych- prowadzenie rozmów handlowych- realizowanie oraz koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży- budowanie wizerunku firmy na rynku wschodnim- przygotowanie raportów z wykonanych działań- analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej - umowa zlecenie na okres: 3 lat
kontakt przez PUP - 2020-11-10 - Łódź (łódzkie)
opieka nad dziećmi do lat 3
kontakt przez PUP - 2019-10-21 - Malbork (pomorskie)
Realizowanie czynności kancelaryjno - biurowych, prowadzenie sekretariatu, archiwum, realizacja zadań finansowo - księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Resko (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. zawodowe,staż pracy 1 rok w transporcie międzynarodowym,mile widziane doświadczenie na stanowisku mechanik samochodowy, trasy krajowe i międzynarodowe.
Stacja Paliw i Agencja Handlu i Usług St.Horyza - 2015-11-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
malowanie, szpachlowanie (domki jednorodzinne)
Usługi Remontowo-Budowlane Tomal - 2019-05-31 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Praca w kuchni, przygotowywanie sałatek, burgerów, shoarmy, sosów.
Pizzeria Fenix Krystyna, Wiesław Kościelniak s.c. - 2019-05-07 - Bełchatów (łódzkie)
zapoznanie się z dostępnymi produktami, w szczegolności karmami dla zwierząt, aktywne branie udziału w szkoleniach produktowych, dbanie o ciągłą edukację własną poprzez czytanie wskazanje prasy branżowej, rozmowy z klientemi na temat diety pupili e celu rozpoznania problemu, pomoc w doborze odpowiedniego produktu, dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów w sklepie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klinetami, dbanie oczystość swojego stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2020-06-17 - Chojna (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej w sklepie samoobsługowym.
F.H KOMIS Terczyński , Musiał - Spółka Jawna - 2017-09-15 - Kąty Rybackie (pomorskie)
Montaż sieci wodno - kanalizacyjnych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 na terenie Bielska-Białej i powiatu bielskiego.
EKO-ROL-HERJAN - Henryka Herjan - 2021-05-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
przewoz towarów na terenie krajów UE
Holuje .pl Przemysław Sobierajski - 2016-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Malowanie pomieszczeń-drobne prace wykończeniowe
USŁUGI TRANSPORTOWE I OGÓLNOBUDOWLANE ZDZISŁAW PŁAŻALSKI - 2016-05-11 - Brojce (zachodniopomorskie)
Rozbiór kurczaków i indyka , trybowanie, oczyszczanie. Praca w temperaturze do 12stopni .
REMIX M. i M. ZAJĄC S.C. - 2016-12-06 - Dziechciniec (mazowieckie)
- kontrole terenowe budowli i urządzeń, a w szczególnosci: ujęć i urządzeń wodnych podających wodę przeznaczoną do spozycia przez ludzi, wód powierzchniowych wykorzystywanych do celów kąpielowych i basenów kąpielowych, obiektów stwarzających zagrożenie dla wód i gleby; miejsc zbiorowego wypoczynku i rekreacji;- prowadzenie monitoringu zanieczyszcvzenia powietrza atmosferycznego oraz wody do spozycia;- programowanie badań wody, gleby i powietrza atmosferycznego;- współudział w zapobieganiu i zwalczaniu ognisk epidemiologicznych, akcjach przeciwpowodziowych i działaniach zwiazanych z bioterroryzmem;- udział nad zabezpieczeniem przeciwepidemicznym masowych zgromadzeń, zjazdów, pielgrzymek i przemieszczeń duzych grup ludności;- udział w opracowywaniu corocznego raportu o stanie środowiska;- nadzór sanitarny nad chowaniem zwłok i szczątków ludzkich a takze nad ekshumacją i miejscami pochówków; - prowadzenie rejestrów, ewidencji i wykazów obowiązujących nad samodzielnym stanowisku w pionie higieny komunalnej.
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA KROSNO ODRZAŃSKIE - 2019-11-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Program stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykonywanie konserwacji, napraw, remontów maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz pomocniczych. Dokonywanie przeglądu maszyn, regulacja taśm, bieżąca regulacja parametrów maszyn i urządzeń, regulacja i przezbrajanie automatów pakujących i węzłów pakujących. Wykonywanie różnych robót ślusarskich na urządzeniach i maszynach warsztatowych wg. posiadanych uprawnień. Umiejętność czytania rysunku technicznego
kontakt przez OHP - 2018-08-27 - Skawina (małopolskie)
- szycie odzieży- obsługa maszyn- dbanie o porządek na stanowisku pracy
ANTONOV FASHION DESIGNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-31 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z charaktersytyką pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Pleszew (wielkopolskie)
-porcjowanie mięsa drobiowego, -pakowanie, zawieszanie kurczaka, -obsługa maszyny ważąco-etykietującej, -drobne prace.Praca w systemie dwuzmianowym 6.00-14.00, 9.00-17.00.Liczba godzin tygodniowo - 40godz.
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Kaleń (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
POZIOM Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Opieka nad seniorem, prowadzenie gospodarstwa domowego, towarzyszenie w czynnościach życia codziennego
kontakt przez OHP - 2016-09-26 - Lublin (lubelskie)
PRZYGOTOWYWANIE DAŃ WEDŁUG TRADYCYJNYCH RECEPTUR KUCHNI NEPALSKIEJ, INDYJSKIEJ I BENGALSKIEJ, UKŁADANIE MENU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH.
DARUL KEBAB Wiktoria Kinga Kalinoczkin - 2019-08-30 - Dęblin (lubelskie)
obsługa ładowarki teleskopowej, praca na terenie województwa małopolskiego, wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia, kontakt osobistyw godz. 8.30 do 16.00
SUBADOM s. c. Artur Batko, Łukasz Suski - 2017-10-05 - Chocznia (małopolskie)
-naprawa pojazdów samochodowych typu QUADY, motocykle
kontakt przez PUP - 2020-10-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Montaż sieci wodno - kanalizacyjnych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 na terenie Bielska-Białej i powiatu bielskiego.
EKO-ROL-HERJAN - Henryka Herjan - 2021-05-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa kawiarnii i recepcji fitness klubu
kontakt przez PUP - 2019-06-20 - Złocieniec (zachodniopomorskie)