KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M Warszawa oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 85
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Wynagrodzenie: 3 600 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: - kompleksowa odpowiedzialność za funkcjonowanie działu administracyjno-obsługowego Zespołu Szkół i nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomością- dbałość o stan techniczno-eksploatacyjny nieruchomości i wyposażenia- prowadzenie rozliczeń gospodarczo-finansowych- organizacja ochrony obiektu, w tym p-poż.- zlecanie i organizowanie okresowych przeglądów eksploatacyjnych- zamówienia publiczne i zakupy- prace przygotowawcze i przebieg remontów i inwestycji- organizacja najmu pomieszczeń- przygotowywanie projektów umów- gospodarka materiałowa- praca w komisjach kasacyjnych, wypadkowych i innych- kontrole wewnętrzne- inne wynikające z regulaminu organizacyjnego Zespołu
Data publikacji: 2020-05-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 85
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elektoralna 12/14, 00-139 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kompleksowa odpowiedzialność za funkcjonowanie działu administracyjno-obsługowego Zespołu Szkół i nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomością- dbałość o stan techniczno-eksploatacyjny nieruchomości i wyposażenia- prowadzenie rozliczeń gospodarczo-finansowych- organizacja ochrony obiektu, w tym p-poż.- zlecanie i organizowanie okresowych przeglądów eksploatacyjnych- zamówienia publiczne i zakupy- prace przygotowawcze i przebieg remontów i inwestycji- organizacja najmu pomieszczeń- przygotowywanie projektów umów- gospodarka materiałowa- praca w komisjach kasacyjnych, wypadkowych i innych- kontrole wewnętrzne- inne wynikające z regulaminu organizacyjnego Zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 600 - 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 600 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, brak, kierunek: techniczny lub administracyjny lub ekonomiczny
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, kwalifikacje zawodowe wymagane do pracy ww. stanowisku, wykształcenie minimum średnie zawodowe - kierunki techniczne, ekonomiczne, administracyjne, minimum 10-letni staż pracy, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach samorządu terytorialnego powyżej 4 lat, w tym przynajmniej 1 rok w zakresie kierowania ludźmi lub nadzorowania projektów, umiejętność sprawnej obsługi komputera.Obowiązki:- kompleksowa odpowiedzialność za funkcjonowanie działu administracyjno-obsługowego Zespołu Szkół i nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomością- dbałość o stan techniczno-eksploatacyjny nieruchomości i wyposażenia- prowadzenie rozliczeń gospodarczo-finansowych- organizacja ochrony obiektu, w tym p-poż.- zlecanie i organizowanie okresowych przeglądów eksploatacyjnych- zamówienia publiczne i zakupy- prace przygotowawcze i przebieg remontów i inwestycji- organizacja najmu pomieszczeń- przygotowywanie projektów umów- gospodarka materiałowa- praca w komisjach kasacyjnych, wypadkowych i innych- kontrole wewnętrzne- inne wynikające z regulaminu organizacyjnego Zespołu[Zgłoszenia: atyminska.rekrutacja (at) edu.um.warszawa.pl, 22 620 57 72]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 85
danePracodawcy_nip: 5252055753
danePracodawcy_regon: 017436483
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Elektoralna 12/14, 00-139 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Uzgodnione z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Elektoralna
Numer budynku pracodawcy: 12/14
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.05.2020
Oferta pracy ważna do: 22.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?703b93ba1220468aaf66d8c62509baee
Podobne oferty pracy
- liczenie towarów w sklepie sieci handlowej, - obsługa urządzeń do skanowania
INVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń.
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Prowadzenie pojazdów ciężarowych na terenie południowej Polski. Wakat dotyczy przewozów ciągnikiem siodłowym z naczepą niskopodwoziową i z naczepą odkrytą.Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt.Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
FUMTRANS Janusz Fuminkowski - 2020-10-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie sklepu, zamawianie towaru, wycena towaru, obsługa klienta
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "SPOŁEM"w Lubsku - 2020-06-25 - Lubsko (lubuskie)
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "PREMO" BARBARA KOZŁOWSKA - 2018-09-21 - Wandynów (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć lekcyjnych z biologii i przyrody w szkole podstawowej
Zespół Szkół w Wyszatycach - 2018-03-14 - Wyszatyce (podkarpackie)
Zarządzanie zespołem serwisowym. Organizacja, kontrola i rozliczanie pracy serwisantów. Obsługa klientów. Kalkulacja i wyceny towarów i usług. Negocjacje handlowe i cenowe.
ZBIGNIEW DZICZKOWSKI BEN - 2020-05-14 - Tychy (śląskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
DOM-BUD Dominik Dworzański - 2018-06-18 - Głogów (dolnośląskie)
Naprawa, instalacja kas fiskalnych i komputerów.
ZHU "LBO Elektronik" Bazyl Oniskiewicz - 2020-06-18 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad pracą działu, prowadzenie dokumentacji związanej z pracownikami i realizowanymi zleceniami
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2020-03-10 - Łobez (zachodniopomorskie)
Nadzór nad sklepem.
KIDEM Sp.J. - 2015-12-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi przydzielonych klientów; zapewnienie wsparcia w sprzedaży; rozpatrywanie zapytań i ofert przygotowywanych pod kątem cen i / lub dostępności, dążenie do zapewnienia szybkiej i dokładnej odpowiedzi. Zarządzanie zamówieniami w systemie (wprowadzanie zamówień, potwierdzanie, zarządzanie wprowadzanymi zmianami). Wsparcie klienta po sprzedaży (zarządzanie roszczeniami, kwestie gwarancji, wsparcie techniczne). Poszukiwania nowych rozwiązań w celu usprawnienia obsługi i dostępności. Kontrolowanie i zarządzanie procesem dostarczania AR, w tym dostępności szkła bazowego, poprzez poszukiwanie rozwiązań poprawiających jakość usług i wydajności, dzięki wykorzystaniu wszystkich dostępnych zasobów; monitorowanie i śledzenie bieżących projektów z AR. Tworzenie raportów.- Znajomość języka rosyjskiego, francuskiego oraz angielskiego jest wymagana do kontaktu z klientami zagranicznymi z Rosji, Francji, Europy oraz z innymi klientami z terenu całego świata.- Wynagrodzenie: 12000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, w zakresie sprzedaży, importu, eksportu, logistyki. Doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w kontaktach z klientami. Wymagana znajomość rynku produkcji szkła płaskiego (na szczeblu lokalnym, europejskim i globalnym). Znajomość branży produkcji szkła płaskiego. Mile widziana znajomość języka włoskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie potraw
P.P.H.U. Pod Papugami Tadeusz Golińczak - 2017-10-24 - Świdnica (dolnośląskie)
zapewnienie na wysokim poziomie higieny, czystości i porządku w pokojach hotelowych oraz pomieszczeniach ogólnodostępnych na terenie hotelu
INTERHOUSE 21 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Trzebownisko (podkarpackie)
Nadzór nad prawidłowym zamawianiem towaru, zapewnienie właściwej organizacji pracy sklepu, motywowanie i efektywne zarządzanie personelem.
"WEGAR" J.K. WĘGLARZ-SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie pojazdu, załadowywanie i rozładowywanie, wykonywanie inneych prac zleconych.
Rawsko-Bialska Spółdzielnia Socjalna "Nadzieja i Praca" - 2019-12-30 - Biała Rawska (łódzkie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; szycie pokrowców, tapicerki samochodowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
KRUSZMAR II AGNIESZKA ZAKRZEWSKA - 2017-03-31 - Knurów (śląskie)
praca na hali sprzedazy; tworzenie zamówień;zarządzanie personelem; prowadzenie marketu wg. standardów firmy
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-13 - Marcinowice (lubuskie)
1. stała znajomość danych dotyczących stanów osobowych żołnierzy i pracowników wojska,2. nadzorowanie całokształtu spraw personalnych w podległych komórkach wewnętrznych, 3. proponowanie, opiniowanie oraz składanie wniosków związanych z wykorzystaniem na stanowiskach słuzbowych kadry zawodowej, zgodnie z wymogami okreslonymi w karcie opisu stanowiska oraz założeniami prowadzenia działalności kadrowej4. nadzór nad przygotowywaniem projektów decyzji administracyjnych,5. opracowywanie okresowych analiz sytuacji kadrowej,6. nadzór nad przygotowywaniem i kierowanie opiniowaniem żołnierzy zawodowych,7. nadzór nad przygotowywaniem projektów rozkazów personalnych, kontraktów i decyzji administracyjnych w sprawach personalnych,8. planowanie przedsięwzięć z zakresu działalności Sekcji na rok,9. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z zatrudnieniem i rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami wojska oraz innymi sprawami pracowniczymi,10. wdrażanie nakazanych zmian organizacyjno - etatowych oraz przedstawienie Szefowi Wydziału Administracyjnego wniosków i propozycji w tym zakresie,11. nadzór nad planowaniem i szkoleniem stanów osobowych z przepisów kadrowych,12. nadzór nad prowadzeniem akt osobowych żołnierzy zawodowych i pracowników wojska,13. nadzór nad zgodnym z przepisami planowaniem urlopów wypoczynkowych i dodatkowych żołnierzy oraz pracowników wojska,14. nadzór nad merytorycznym i technicznym wykonywaniem rozkazów dziennych,15. sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji legitymacji wydanych żołnierzom zawodowym oraz wojskowych dokumentów przewozowych.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-01-27 - Białystok (podlaskie)
zarządzanie oddziałem zakładu kominiarskiego w Limanowej, ul. M.B.Bolesnej 10
TERMO KOMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Bielsko-Biała - 2018-09-04 - Limanowa (małopolskie)
Utrzymanie czystości, koszenie traw, dowóz dzieci, wykonywanie drobnych bieżących napraw.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Jeziernia (lubelskie)
spawanie konstrukcji stalowych
Zakład Konstrukcji Stalowych "JANSTAL" Szołucha Jan - 2018-12-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
ORGANIZACJA ZAKRESU PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, UTRZYMANIE WŁAŚCIWEGO PORZĄDKU, JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA, KONTROLA SPRAWNOŚCI MASZYN TRANSPORTOWYCH
"SEITO LOGISTICS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-19 - Dębica (podkarpackie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Góra (dolnośląskie)
-
RONDO FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
usuwanie zakłóceń i awarii na urządzeniach elektroenergetycznych SN nN, wykonywanie przeglądów sieci i urządzeń elektroenergetycznych SN i nN, wykonywanie prac pod napięciem na urządzeniach elektroenegetycznych nN, wykonywanie czynności łączeniowych na urządzeniach bez ograniczenia wysokości napięcia, pełnienie dyżuru domowego
Energa-Operator Eksploatacja Płock Spółka z o.o - 2016-06-08 - Kutno (łódzkie)
kierownik lokalu gastronomicznego
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie asortymentem sklepów, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kleczanów (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie (nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży oraz kontrolowanie ich realizacji, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących realizacji planów. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)