KIEROWNIK GOSPODARCZY Elbląg oferta pracy Przedszkole nr 23
plants vs zombies 2 garden warfare
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe: inwentaryzacja, dokumentacja kadrowa, obsługa komputera itp.Praca na 1/2 etatu, pn-pt, godziny pracy do indywidualnego ustaleniaWynagrodzenie 1300 zł brutto+dodatek funkcyjny
Data publikacji: 2020-09-02
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedszkole nr 23
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułkownika Stanisława Dąbka 49, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace biurowe: inwentaryzacja, dokumentacja kadrowa, obsługa komputera itp.Praca na 1/2 etatu, pn-pt, godziny pracy do indywidualnego ustaleniaWynagrodzenie 1300 zł brutto+dodatek funkcyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi komputera, pakiet MS Office w szczególności program Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy biurowej, umiejętność bardzo dobrej obsługi komputera-pakiet MS Office, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: Przedszkole nr 23
danePracodawcy_nip: 5783089035
danePracodawcy_regon: 280566411
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Pułkownika Stanisława Dąbka 49, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKontakt telefoniczny lub osobisty w godz. 7-15, mailowy: przedszkole23 (at) elblag.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Pułkownika Stanisława Dąbka
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.09.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2623b4a156b7061ef80500224e1fd851
Podobne oferty pracy
edukacja pacjentów w zakresie temetyki zdrowotnej
"FARMA MED" KUJAWSKIE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O. O. SP. K. - 2019-01-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie zespołem.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu. Prowadzene dokumentacji sprzedażowej i magazynowej. Obsługa klienta. Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru.
GILEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pomoc w przyjmowaniu towaru od odbiorcy, ukladanie towaru na półkach, obsługa klientów na stoisku wędliniarskim, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Końskie (świętokrzyskie)
naprawa i konserwacja urządzeń ogrodniczych, ewidencjonowanie napraw w systemie informatycznym, przeglądy techniczne silników
S & Garden Sp. z o.o. Michał Sobota s.c. - 2018-05-08 - Trzebicz (lubuskie)
Prace pokojowej
NATURA TOUR Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Jastarnia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, godz. pracy 7-15; wynagrodzenie 5000 zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10 (wstępnie telefon)
OBSŁUGA INWESTYCJI BUDOWLANYCH "CELBUD" JOLANTA GAWORSKA - 2017-02-17 - Redzikowo (pomorskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, odpowiednie kreowanie wizerunku firmy, prowadzenie samodzielnie zmiany, szkolenie pracowników ze standardów sieci
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Obsługa Klienta w sklepie branży budowlanej i wyposażenia wnętrz,- Kontakt telefoniczny 509-583-790
DAK-BUD SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Pelplin (pomorskie)
- Nadzór nad pracami malarskimi i renowacyjnymi w zakładach przemysłowych w przemyśle ciężkim, organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej, rozliczanie pracy ludzi, sprzętu i harmonogramu rzeczowo finansowego.- Miejsce wykonywania pracy: 40-862 Katowice ul Gliwicka 271 oraz teren Śląska wg zleceń.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Wymagany rok doświadczenie w robotach budowlanych. Wymagana znajomość przepisów BHP. Mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem. Kontakt KONIECZNIE e-mail: termo-praca (at) o2.pl lub telefoniczny (734-430-162) (9:00-14:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
TERMOSILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-28 - Katowice (śląskie)
Sprawdzanie faktur, księgowanie, sporządzanie rozliczeń finansowych.
Bort- Wimar s.j - 2016-01-29 - Kamiennik (opolskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac, rozliczanie budów, kontrola robót zgodnie z założonym harmonogramem, planowanie i koordynowanie robót zgodnie z wymogami obowiązującego prawa. Wymagamnia: wykształcenie wyższe - budowlane, staż pracy 5 lat, kierowanie, nadzorowanie i koordynowanie budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami, prawo jazdy. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
EUROSTEPART Nawierzchnie Bezpieczne Jerzy Zieleniewski - 2017-01-12 - Wejherowo (pomorskie)
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz stacją w Pyrzowicach,- koordynowanie zespołu i zarządzanie zmianami,- przestrzeganie zaplanowanych terminów prac zgodnie z grafikiem,- szybkie reagowanie na nieprzewidziane sytuacje i zlecenia,-sprzątanie i uzupełnianie zapasów (na pokładzie samolotów: w kabinach, kuchniach, toaletach) wraz z zespołem,- koordynacja i stosowanie kontroli bezpieczeństwa zgodnie z wymaganiami,- współpraca z władzami lotniska, menadżerami i klientami,- terminowe sporządzanie i wysyłanie raportów i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Pyrzowice (śląskie)
- Kierowanie placówką handlowa - sklep Stokrotka,- Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z Pracodawcą,- CV należy przesłać na adres: bartlomiej.hasa (at) psbmrowka.com.pl z dopiskiem "STOKROTKA",- CV można dostarczyć również do sklepu STOKROTKA, Tczew przy ul. 30-go Stycznia 2- Kontakt telefoniczny 605-858-897
STOKROTKA TCZEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-26 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie sklepu z angielską odzieżą używaną, kierowanie zespołem sześcioosobowym.
HEDVIGIS - 2018-07-19 - Kęty (małopolskie)
Zgodny, praca w Małomicach (woj. lubuskie)
Wytwórnia Opakowań Blaszanych "BECZKOPOL" Sp z o.o. - 2016-09-23 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
• zaangażowanie i odpowiedzialność• komunikatywność i zdolności organizacyjne• obsługa kasy fiskalnej• dobra znajomość podstawowych programów komputerowych
Hurtownia Zabawek CANDY Kinga Kut - 2016-11-14 - Sanok (podkarpackie)
przyjmowanie zapotrzebowania na leki z jednostek podległych,realizacja zamówień
ARESZT ŚLEDCZY W OPOLU - 2019-05-27 - Opole (opolskie)
Utrzymanie w ruchu urządzeń produkcyjnych i obektów budowlanych
Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o. - 2018-09-19 - Międzyrzecz (lubuskie)
Utrzymanie w ruchu instalacji, maszyn, urządzeń i linii produkcyjnych w obszarze elektrotechniki i automatyki.Obsługa specjalistycznych narzędzi diagnostycznych.Montaż maszyn i elementów elektrycznych zgodnie z wymaganiami.Przeglądy okresowe i bieżące naprawy maszyn i instalacji.Raportowanie wykonanych zadań.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE KOSTRZEWA SPÓŁKA JAWNA - 2020-08-26 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Kierownik sklepu / kierownik zmiany
FHC - 2 Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Dobrzechów (podkarpackie)
nadzór/organizacja działalności Kawiarni STYL WDK oraz nadzór/organizacja imprez okolicznościowych,dbałość o wysoki standard obsługi gości oraz wystrój sal przeznaczonych do prowadzenia działalności gastronomicznej,kontrola jakości i sposobu serwowania dań, kontrola nad marżą i utrzymywanie ustalonego jej poziomu, nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji, kontrola stanów magazynowych, zarządzanie zapasami, zamówieniami oraz nadzór nad realizacją zamówień, nadzór nad zabezpieczeniem imprez pod względem organizacyjnym i technicznym w niezbędne wyposażenie,nadzór nad utrzymywaniem w należytym stanie sprzętu technicznego i gospodarczego,inicjowanie nowych przedsięwzięć, promocji oraz kreowanie pozytywnego wizerunku Kawiarni STYL WDK.
Wąbrzeski Dom Kultury - 2019-02-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, sporządzanie zamówień, przyjmowanie dostaw, dbanie o czystość i estetykę w sklepie
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Gdynia (pomorskie)
utrzymanie czystości w pokojach, realizowanie życzeń gości hotelowych
"GIŁ" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów na terenie UE; przewozy najcześciej od poniedziałku do piątku;
AUTO-TRANSPORT KAZIMIERZ LESZCZYŃSKI - 2016-11-08 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Kierowanie średnim zespołem zarządzania ryzykiem i windykacji, w tym przydzielanie zadań, zatrudnianie, zarządzanie wydajnością, szkolenia i nadzór w celu zapewnienia wysokiej jakości i terminowej realizacji procesu.- Codzienne monitorowanie ekspozycji kredytowych w stosunku do zatwierdzonych limitów- Aktywne rozwiązywanie problemów związanych z przekroczeniem limitu kredytowego- Przygotowywanie i analiza raportów okresowych-Zapewnienie zgodności z zasadami i procedurami zarządzania kredytem i ryzykiem obejmującymi ocenę kredytową, windykację i kontrolę ekspozycji.
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Kraków (małopolskie)
- Obowiązki na stanowisku kierownika Działu Naukowo-Oświatowego:1. Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy, koordynacji nadzoru nad pracownikami działu. 2. Nadzór nad ruchem zwiedzających po wystawach stałych i czasowych, zapewnienie obsługi przewodników dla grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych.3. Oprowadzanie zwiedzających po wystawach stałych i czasowych, prowadzenie lekcji muzealnych.4. Bieżąca opieka nad wystawami w budynku głównym Muzeum i dbałość o ich zabezpieczenie.5. Przygotowanie aktualnej muzealnej oferty wystaw i propozycji z zakresu edukacji historycznej i regionalnej dla szkół.6. Kreowanie wizerunku Muzeum w mediach i wdrażanie strategii promocyjnej Muzeum.7. Nadzór nad organizowaniem spotkań z dziennikarzami, wywiadów w związku z odbywającymi się wystawami i przedsięwzięciami muzealnymi.8. Pozyskiwanie patronów medialnych dla projektów realizowanych w Muzeum Historii Katowic.9. Utrzymywanie stałych kontaktów i kreowanie nowych projektów z instytucjami kultury i nauki działającym na terenie miasta oraz podmiotami, z którymi Muzeum Historii Katowic podpisało umowy o współpracy. 10. Podejmowanie działań w celu pozyskiwania pozabudżetowych źródeł finansowania na działalność działu.11. Współpraca z muzeami, instytucjami kultury oraz innymi podmiotami działającymi w zakresie upowszechniania kultury w kraju i za granicą. 12. Współpraca z działami merytorycznymi Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie.13. Organizacja Nocy Muzeów.- Pracodawca oferuje: wysokie standardy pracy; udział w ciekawych projektach; pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 8:00-16:00 lub 10:00-18:00 - wg harmonogramu.- Wymagania niezbędne: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, magisterskie, znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewania się, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność,umiejętność publicznego przemawiania, łatwość wypowiedzi, poprawna polszczyzna, dobra dykcja, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy,dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: mobilność prawo jazdy kat. B + dysponowanie własnym samochodem, kurs obsługi kasy fiskalnej, wykształcenie lub przygotowanie pedagogiczne, znajomość dodatkowego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)
Znajomość zagadnień dotyczących procesu produkcji w branży metalowej, a szczególnie w wytwarzaniu konstrukcji stalowych, urządzeń transportu surowców.Wymagana znajomość MS Office, bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie w pracę. Mile widziana znajomość na poziomie komunikatywnym języka angielskiego bądź niemieckiego. Wymagane wykształcenie wyższe - Inżynier mechanik.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: telefon: 166232618, mail: anna.pawlowska (at) uniserv.jaroslaw.com.pl
UNISERV Jarosław Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Jarosław (podkarpackie)
prace magazynowe. Do wynagrodzenia podstawowego doliczana jest premia. Istnieje możliwość korzystania z częściowo odpłatnego dowozu dowozu organizowanego przez firmę na trasach: Sułkowice-Rudnik-Jawornik-Myślenice-Borzęta-Brzączowice-Dobczyce, Mszana Dolna-Kasina Wielka-Wierzbanowa-Wiśniowa-Poznachowice Dolne-Poznachowice Górne-Czasław-Dobczyce, Jogłownik-Szczyrzyc-Pogorzany-Dąbie-Komorniki-Raciechowice-Dobczyce oraz Kraków-Wieliczka-Dobczyce.
WAWEL S.A. - 2019-04-17 - Dobczyce (małopolskie)
- koordynowanie i kontrolowanie realizacji kontraktu,- przeprowadzanie procesu zatrudnienia pracowników,- współpraca z kierownikami innych obiektów.
Dussmann Polska Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wojnicz (małopolskie)