KIEROWNIK GOSPODARCZY (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy PRZEDSZKOLE NR 214 IM. JANINY KRZEMIŃSKIEJ
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY (0,5 ETATU) K/M
Wynagrodzenie: od 1 425 PLN
Zakres obowiązków: Prace administracyjno-biurowe, opisywanie faktur pod wzglęem księgowym, sporządzanie umów z kontrahentami, układanie jadłospisu w porozumieniu z szefową kuchni
Data publikacji: 2019-06-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSZKOLE NR 214 IM. JANINY KRZEMIŃSKIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czumy 6, 01-355 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace administracyjno-biurowe, opisywanie faktur pod wzglęem księgowym, sporządzanie umów z kontrahentami, układanie jadłospisu w porozumieniu z szefową kuchni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 425 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy+ premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY (0,5 ETATU) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: szatniarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 425 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego. Obowiązki: prace administracyjno-biurowe, opisywanie faktur pod wzglęem księgowym, sporządzanie umów z kontrahentami, układanie jadłospisu w porozumieniu z szefową kuchni[Zgłoszenia: a.holuj (at) p214.pl, telefonicznie: 509 222 854]
Nazwa pracodawcy: PRZEDSZKOLE NR 214 IM. JANINY KRZEMIŃSKIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czumy 6, 01-355 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgonieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czumy
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: szatniarz
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 11.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?90315e7a7369e4c52cbe8f1a69896879
Podobne oferty pracy
Kierowanie procesem produkcji
Biuro Inżynierskie HI-TECH SERWIS JACEK ZDRODOWSKI - 2017-03-14 - Osiek Wielki (wielkopolskie)
Pracując u nas będziesz zajmował się sprzedażą takich rzeczy jak np. rowery, skutery, quady. Odpowiedzialny będziesz za kompleksową obsługę Klienta i pracę według najwyższych standardów
Media Expert - 2016-02-17 - Sochaczew (mazowieckie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; pełnienie obowiązków kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją robót drogowych, kontrola pracy podległych brygad i podwykonawców, nadzór nad dokumentacją, zarządzanie materiałami i sprzętem w procesie budowy, współpraca z dostawcami materiałów budowlanych
TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH SA - 2017-03-30 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kierownik do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Stężnica (podkarpackie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Organizowanie okresowych kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej budynków , budowli i urządzeń technicznych oraz sporządzanie informacji zbiorczej wraz z nakładami rzeczowymi i finansowymi na jej odtworzenie i utrzymanie w należytym stanie;c.Przekazywanie protokołów z okresowych kontroli stanu technicznego do organów infrastruktury celem włączenia do książek obiektów budowlanych;d.Opracowywanie rocznych planów remontów nieruchomości; e.Opracowywanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno – użytkowych dla zadań ujętych w rocznym planie remontów nieruchomości; f.Opracowywanie i skompletowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa klientów na sali
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Lublin (lubelskie)
planowanie i realizacja; zamawianie i awizacja dostaw towaru; kontakt z klientem; tworzenie i monitorowanie dokumentów wysyłkowych; organizowanie pracy pracowników magazynu i kierowców.
LIBRA EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
jw.
Zespół szkół nr 39 im. prof. Edmunda Jankowskiego - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
technik prac biurowych Algorytm art. 51.1
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Janowie Lubelskim - 2016-08-29 - Janów Lubelski (lubelskie)
Praca przy produkcji elementów do regałów i ekspozytorów reklamowych
ATS Display Sp. z o. o. - 2018-10-29 - Wiązowna (mazowieckie)
Zarządzanie działem kadr
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-10-04 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Kierownik budowy. Praca na terenie woj. śląskiego.
Zakład Usług Remontowych DAR'C Ciereszko Dariusz - 2018-02-13 - Zabrze (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:gospodarka magazynowa (przyjmowanie a także wydawanie towaru); sprzedaż; ofertowanie; utrzymywanie czystości;WYMAGANIA - OCZEKIWANIA PRACODAWCY:prawo jazdy kategorii B;
FAMEL sp. z o.o. - 2018-04-16 - Lubliniec (śląskie)
wg umowy
DINO - POLSKA - 2015-11-03 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)
NADZOROWANIE I PROWADZENIE BUDÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE, OBSŁUGA PROGRAMU DO KOSZTORYSOWANIA NORMA PRO, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z PROJEKTAMI (CZYTANIE), PRAWO JAZDY KAT.B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, KILKULETNIE DOŚWIADCZENIE
P.B. GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rejestracja dokumentów w programie Superksiążka, sporządzanie pism do US, ZUS, obsługa poczty. Wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej.Praca 9-17. Umowa na okres 2 lat.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Katowice (śląskie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi w wieku od 1 do 3 lat,Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych z dziećmi, Czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas pobytu w placówce,Prowadzenie dokumentacji związanej z opieką nad dziećmi,Współpraca, oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami, opiekunami i współpracownikami.Kontakt: rekrutacja (at) bajkowaprzystan.plOferta dostępna w sali C.
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za wdrażanie do produkcji nowych projektów, w tym: opracowywanie założeń wstępnych do nowych projektów, nadzór nad tworzeniem harmonogramów wdrożenia projektów, zarządzanie realizacją projektu zgodnie z harmonogramem, kontrolę ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu, zapewnienie i nadzorowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu, prowadzenie baz danych projektu, bieżącą kontrolę postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2019-01-03 - Mielec (podkarpackie)
konserwacja urządzeń transportu bliskiego; stanowisko kierowniczo-robotnicze;wykonywanie dokumentacji;
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2017-11-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa magazynu i programu magazynowego, przyjmowanie, wydawanie towaru
ZAKŁAD POLIGRAFICZNY TECHGRAF PIOTR TEICHMAN W ŁAŃCUCIE - 2018-08-29 - Łańcut (podkarpackie)
NADZOROWANIE PROCESÓW PRODUKCYJNYCH. RAPORTOWANIE WSKAŹNIKÓW FIRMY DO ZARZĄDU I CENTRALI W KOREI.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Mława (mazowieckie)
WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE; MILE WIDZIANE AKTUALNE BADANIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH; DOŚWIADCZNIE NA PODOBNYM STANOWISKU.KONTAKT TELEFONICZNY 516 010 862 LUB CV NA EMAIL - REKRUTACJA (at) STOKROTKA.PL (w tytule miasto/stanowisko)
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie robotami; praca w godzinach od 07:00 do 15:00 na terenie całej Polski
Ruciński Mariusz "ELEKTRO- MONT" Zakład Wielobranżowy - 2019-02-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wszelkich awarii, usterek od najemców i właścicieli budynku. Zgłaszanie oraz nadzorowanie procesu prac związanych z usuwaniem usterek przez generalnego wykonawcę oraz zatwierdzanie protokołem wykonanych prac. Odpowiedzialność za techniczną eksploatację obiektu. Nadzór nad eksploatacją przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne). Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości usług świadczonych na rzecz Bilfinger FM Sp. z o.o. Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie. Opracowywanie harmonogramu i delegowanie prac podległym pracownikom. Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu technicznego, w tym dopuszczenia do wykonywania pracy. Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie. Kalkulacja kosztów inwestycji, dbanie o obniżanie kosztów usług firm zewnętrznych. Proponowanie innowacyjnych rozwiązań prowadzących do wzrostu przychodów i rentowności. Opracowanie rocznego budżetu zgodnego z założeniami kontraktów pomiędzy Bilfinger HSG Facility Management Polska Sp. z o.o. a Klientami. Kontrola przepływu i akceptacja faktur. Praca w Katowicach (Spodek).- Wynagrodzenie: od 5000-7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, a następie na czas nieokreślony. - Praca: 9:00-17:00 + dyżury telefoniczne. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunek: elektrotechnika, elektromechanika, automatyka, mechatronika. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w technicznej obsłudze budynków. Orientacja w obsłudze instalacji budynkowych i HVAC. Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem techników. Doświadczenie w nadzorowaniu podwykonawców. Doświadczenie w przygotowywaniu harmonogramów przeglądów technicznych. Uprawnienia SEP: min. 1 kV. Umiejętność zarządzania zespołem techników. Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z zespołem i z kliemtem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom średniozaawansowany). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marek.wrobel (at) bilfinger.com
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów ds. oprogramowania; zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych; ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi; odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących; odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników; odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz pracę nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
w/g potrzeb
TECHMAR - 2016-06-15 - Kielce (świętokrzyskie)
kontrola nad funkcjonowaniem przedsiębiorstwa oraz nad przestrzeganiem przepisów bhp i p. poż.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Zielona Góra (lubuskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności .
M&HAO SP.Z O.O. - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników Działu w zakresie: -zamówień publicznych w tym opracowywanie wzorów umów oraz dokumentacji przetargowej, nadzór nad procedurą przetargową; -negocjowania warunków umów z wykonawcami, opracowywanie planów i sprawozdań; -logistyki i zakupów, nadzór nad dostawcami, opisywania faktur pod względem merytorycznym; -transportu - w tym nadzór nad prawidłowym rozliczaniem kart drogowych; -gospodarki magazynowej - w tym kontola wydatków zgodnie z ustalonym budżetem; -gospodarki nieruchomościami - w tym sporządzanie deklaracji na podatki oraz deklaracji na odpady komunalne, tworzenia procedur na najem, dzierżawę nieruchomości; -informatyki; -organizacji.Umowa o prace na czas nieokreślony, od pn. do pt w godz.: 7.00-14.35
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2018-11-16 - Jaworze (śląskie)