KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ Kolno oferta pracy Urząd Gminy Kolno
Stanowisko: KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wszelkie informacje dotycząceprocedur naboru znajdują sie na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl/ w zakładce konkursy i nabory na stanowiska.
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Kolno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Kolno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-311 Kolno 33, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wszelkie informacje dotycząceprocedur naboru znajdują sie na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl/ w zakładce konkursy i nabory na stanowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kolno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: organizacja pomocy społecznej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagany 3 letni staż w pomocy społecznej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Kolno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
11-311 Kolno 33, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Kolno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolno
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: Administracja państwowa.
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wyższy urzędnik samorządowy
Data dodania oferty pracy: 31.01.2020
Oferta pracy ważna do: 10.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0c2d72d60bd907a36a1826bbec37a315
Podobne oferty pracy
organizacja pracy magazynu, organizacja i kontrola podległego zespołu, nadzór nad dostawami oraz weryfikacja zgodności zamówień, nadzór i kontrola towarów na magazynie oraz stanu magazynu i porządku
TGS Technika Grzewcza I Sanitarna Płytki Ceramiczne Krzysztof Stoń - 2016-07-25 - Bytom (śląskie)
Kierowanie zespołem.Nadzór nad certyfikacją systemów /ISO,HACAP/oraz przepisami krajowymi i unijnymi.Opiniowanie rozwiązań technologicznych,nadzór nad laboratorium i działem kontroli jakością. Współpraca z WJHAS i PIW.
MLECZARNIA GOŚCINO SPÓŁKA Z O.O - 2018-09-27 - Gościno (zachodniopomorskie)
Nadzór nad wykonywanymi pracami drogowymi.
PPHU Hoga Sławomir Pirek - 2017-11-27 - Częstochowa (śląskie)
Stolarz meblowy
Stolarstwo Meblowe Ceremuga Jan - 2015-11-06 - Juszczyn (małopolskie)
Odpowiedzialność za realizację zakupów, prowadzenie dokumentacji związanej z używaniem oraz dbanie o stan techniczny powierzonego samochodu.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
Kontrola nad produkcją kebabu, szkolenie nowych pracowników zatrudnianych do produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Opalenica (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac admin-biurowych, archiwizowanie, magazynowanie dokumentów, druków i innych materiałów związanych z działaniem Biura Powiatowego: przyjmowanie akt, przechowywanie i ewidencja akt, udostępnianie akt, wydzielanie i brakowanie akt, tworzenie, wypełnianie, prowadzenie dokumentacji archiwalnej: układanie akt w teczki, mopisywanie teczek aktowych wniosków, tworzenie spisu dokumentów, układanie teczek w porządku symboli klasyfikacyjnych RWA, tworzenie, prowadzenie dokumentacji archiwalnej w pakietach dziennych (zgłoszenia dot. identyfikacji i rejestracji zwierząt):zgłoszenia bydła do rejestru, zgłoszenie świń do rejestru, zgłoszenie owiec albo kóz do rejestru, zgłoszenie zmiany stanu siedziby stada, zgłoszenie uboju świń w rzeźni.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gostynin (mazowieckie)
Całościowa dystrybucja żywności napływającej do Banku Żywności (przyjmowanie i wydawanie dostaw).
FUNDACJA BANK ŻYWNOŚCI - 2018-10-05 - Lublin (lubelskie)
Sprzątanie, dozorowanie bloków na terenie Bełchatowa, zimą czasem praca w niedziele, soboty i święta podczas opadów (odśnieżanie i posypywanie piachem)
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Bełchatów (łódzkie)
montaż rur i kanalizacji,prace hydrauliczne, montaż urządzeń sanitarnych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Częstochowa (śląskie)
Zrządzanie produkcją; Organizacja i kontrola działańzwiązanych z produkcją; Budowanie zaangażowanego iefektywnego zespołu oraz zarządzenie zespołem pracowników produkcji; Optymalizacja produkcji.Współpraca przy wdrażaniu nowych produktów i technologii, zapewnienie dyscypliny pracy iprzestrzegania polityki BHP; Zarządzanie czasem pracy;Dopilnowywanie terminów dostaw.
MODERN METAL Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Opole (opolskie)
Nadzór nad pracownikami, nadzór nad pracami remontowo-budowlanymi. Praca w godz. 7-15 na terenie powiatu kołobrzeskiego.
ŚWINIECKI LESZEK PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE - 2020-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie marketingu wg standardów firmy,zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień, obsługa klientów
"DINO POLSKA" S.A. ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn - 2016-03-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Realizowanie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, prowadzone bezpośrednio z uczniami zgodanie z ustalonym w szkole przydziałem czynności i tygodniowym rozkładem zajęć oraz wykonywanie innych czynności wynikającyh z zadań statutowych szkoły. Praca w Kołobrzegu według grafiku
Szkoła Podstawowa Nr 8 im. KPT Ż. W. Konstantego Maciejewicza w Kołobrzegu - 2019-06-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zarządzanie zespołem sprzątającym, nadzór nad sprzętem, utrzymanie dobrych relacji z klientem, raportowanie
DAKO SERVICES Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
technik
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołem, znajomość specyfikacji lokalnego rynku, wysoka motywacja i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, profesjonalizm we wszystkich działaniach związanych z procesem sprzedaży i obsługi klienta, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dobra znajomość obsługi komputera
kontakt przez OHP - 2017-10-24 - Kamienna (opolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Leśnictwo (wielkopolskie)
Prowadzenie działalności kulturalnej, współpraca z instytuacjami kulturalnymi, państwowymi i pozarządowymi
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy kontrahentów rynku blisko wschodniego, ich obsługa, kontrola wierzytelności
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: dróg, oświetlenia ulicznego, gminnych obiektów, wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oczyszczania ścieków komunalnych, urządzeń sportowo-rekreacyjnych, oświaty, ochrony p.poż. Określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót. Koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych. Ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok. Dokonywanie wyboru wykonawcy robót w trybie zamówień publicznych i realizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług. Przygotowywanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego. Sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów. Wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów podejmowanych na podstawie uchwały rady i finansowanych z budżetu gminy. Koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót, o których mowa w pkt 8. Przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów poprzez: a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę, b) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji remontów, c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych, d) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania, e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych. Opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi. Zapewnianie zgodności przeprowadzania w urzędzie przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych. Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw. Szczegółowy zakres zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.
Urząd Gminy w Klukach - 2019-07-24 - Kluki (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO- BUDOWLANE "AGAD" SP.Z P.P - 2017-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie zespołem pracowniczym
F.H.P. PRODMAX ROBERT LICHOŃ - 2017-09-19 - Żuromin (mazowieckie)
budownictwo mieszkaniowe
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "LUX-DOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracownik odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie obiektu, w szczególności za: kontrolę stanu technicznego budynku, nadzór nad pracami konserwatorskimi, usuwanie awarii, prace porządkowe, prowadzenie ewidencji: sprzętu kwaterunkowego, powierzonych narzędzi, materiałów do bieżącej konserwacji obiektu, nadzór nad pracą osób zatrudnionych w obiekcie.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2020-05-12 - Stara Pasłęka (warmińsko-mazurskie)
planowanie i koordynowanie produkcji bram wjazdowych, elementów metalowych i konstrukcji
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "KOW- KOT" s.c. Kowalski Wiesław, Kotkowski Tadeusz - 2017-08-10 - Mława (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem doradców finansowych rekrutacja i wdrożenie nowych członków zespołu . Prowadzenie regionalnych inicjatym marketingowych.
Profi Credit S.A. - 2015-11-30 - Żywiec (śląskie)
czynności manualne związane z pakowanie art. kosmetycznych, kontrola jakości pakowanych produktów
kontakt przez OHP - 2019-06-04 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowa obłsuga kadrowo-płacowa: min. obsługa programu "Płatnik", rozliczenie czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzeń pracowników; sporządzanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych; prowadzenie akt osobistych pracowników; sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy; kontakt z instytucjami zewnętrznymi - ZUS, US.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bukowice (dolnośląskie)