KIEROWNIK GASTRONOMII Krynica-Zdr贸j oferta pracy Jacek Urba艅czyk Firma Consultingowa "PROMOTOR"
Stanowisko: KIEROWNIK GASTRONOMII
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zarz膮dzanie personelem, planowanie i realizacja zakup贸w, zarz膮dzanie bud偶etem.Praca w godzinach 7-15 i 15-23.
Data publikacji: 2021-04-09
Lokalizacja: Krynica-Zdr贸j (ma艂opolskie)
Pracodawca: Jacek Urba艅czyk Firma Consultingowa "PROMOTOR"
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:In偶. Leona Nowotarskiego 3, 33-380 Krynica-Zdr贸j, powiat: nowos膮decki, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zarz膮dzanie personelem, planowanie i realizacja zakup贸w, zarz膮dzanie bud偶etem.Praca w godzinach 7-15 i 15-23.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GASTRONOMII
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Krynica-Zdr贸j
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: nowos膮decki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1210
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Krynica-Zdr贸j
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali kierownicy w gastronomii
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 20.04.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania lud藕mi
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Umiej臋tno艣膰 planowania, do艣wiadczenie mile widziane, .
Nazwa pracodawcy: Jacek Urba艅czyk Firma Consultingowa "PROMOTOR"
danePracodawcy_nip: 6760014293
danePracodawcy_regon: 350570462
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋:
Powiatowy Urz膮d Pracy dla Powiatu Nowos膮deckiego
Adres pracodawcy:
In偶. Leona Nowotarskiego 3, 33-380 Krynica-Zdr贸j, powiat: nowos膮decki, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: nowos膮decki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1210
Gmina pracodawcy: Krynica-Zdr贸j
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krynica-Zdr贸j
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0960390
Ulica pracodawcy: In偶. Leona Nowotarskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
firma doradcza oraz prowadzenie dzia艂alno艣ci hotelarskiej
Oferta zg艂oszona przez:
Powiatowy Urz膮d Pracy dla Powiatu Nowos膮deckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|141290
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy w gastronomii
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 09.04.2021
Oferta pracy wa偶na do: 31.05.2021
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.04.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 09.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff488bff5fde0697f953cba388973514
Podobne oferty pracy
Koordynowanie bie偶膮cej pracy pracownik贸w wydzia艂u, zapewnienie terminowej realizacji zlece艅 produkcyjnych, nadz贸r i doskonalenie procesu produkcyjnego.
"BOZAMET" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2021-03-31 - Siedlce (mazowieckie)
Wykszta艂cenie: wy偶sze techniczne; min. 3 lat do艣wiadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym; zakres obowi膮zk贸w: planowanie produkcji, nadzorowanie prac produkcyjno - serwisowych, rozmowy handlowe, produkcja urz膮dze艅 dla oczyszczalni 艣ciek贸w; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ENKO" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-08-04 - Gliwice (艣l膮skie)
- Szycie odzie偶y roboczej,- Wynagrodzenie 2.000 z艂 + premia,- Kontakt telefoniczny 58-682-35-90 lub 695-210-000,-Kontakt e-mail: kubus (at) kkubus.pl
KUBU艢 - 2017-01-31 - Cieplewo (pomorskie)
utrzymanie czysto艣ci
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
zagwarantowanie profesjonalnej i mi艂ej obs艂ugi Klienta - przestrzeganie wewn臋trznych procedur.
BRICOMAN POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-14 - Gda艅sk (pomorskie)
w/g stanowiska
"FOLWARK SAMOCHODOWY" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-08-17 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Zarz膮dzanie procesem produkcji i za艂og膮.
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowo-Handlowe "Pomkol" Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Kolbudy (pomorskie)
-Zarz膮dzanie dedykow anym zespo艂em KBS G PFinance (planowanie proces贸w planowania /zarz膮dzanie lud藕mi / zarz膮dzanie kosztami KBS ikontrolami biznesowymi) oraz wsp贸艂praca z liderami biznesowymi i partnerami biznesowymi w celu dostarczenia odpowiednich i dok 艂adnych analiz finansowych.- Wdro偶enie i rozw贸j projekt贸w usprawniaj膮cychprocesy firmy.- Zarz膮dzanie wszystkimi podstawowymi procesami planowania zwi膮zanymi z raportowaniem i planowaniem / prognoz膮, zgodnie z planem strategicznym sp贸艂ki i partner贸w.- Inne zadanie zlecone pr zez pracodawc臋.
kontakt przez PUP - 2021-03-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)
koordynowanie prac monta偶owych i produkcyjnych
Dachy Wawrzyniak Sp. z o.o. - 2020-02-19 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
Kontrola, terminowo艣膰 jako艣ci i poprawno艣膰 wykonania us艂ugi, terminowe rozpocz臋cie czynno艣ci sprz膮tania, oczyszczenia, wykonywanie us艂ugi w zadowalaj膮cym zakrecie dla zleceniodawcy. Praca nac a艂y etat od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach 8-16.
BIG-BUD KAZIMIERZ GROBELNY, PIOTR GROBELNY SP脫艁KA CYWILNA - 2016-07-28 - Pruszk贸w (mazowieckie)
Wynikaj膮cy ze stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2014-07-24 - Brzoz贸w (podkarpackie)
kierowanie pracami na budowie
PRZEDSI臉BIORSTWO BUDOWLANE MONOBET MARIAN ANDRZEJEWSKI - 2016-01-26 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
Promocja i sprzeda偶 samochod贸w elektrycznych, organizacja targ贸w , przeprowadzanie prezentacji
CENTROENERGIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-06 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
Znajomo艣膰 narz臋dzi zarz膮dzania i administrowania w sieciach komputerowych, znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z pozyskaniem i instalacj膮 oprogramowania, znajomo艣膰 podzespo艂贸w komputerowych i urz膮dze艅 peryferyjnych, znajomo艣膰 艣rodowiska systemu operacyjnego Windows 7 i 10.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2016-11-09 - Cybowo (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obowi膮zk贸w pomocy kuchennej.
Miejski Zesp贸艂 Szk贸艂 Nr 6 w Kro艣nie - 2016-08-01 - Krosno (podkarpackie)
sprzeda偶 i promocja
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
ORGANIZACJA IMPREZ OKOLICZNO艢CIOWYCH : WESELA, KOMUNIE, IMPREZY FIRMOWE, SZKOLENIA, POKAZY, PROWADZENIE HOSTELU,
PPHU Grzegorz Wo藕niak - 2017-06-02 - B艂a偶owa (podkarpackie)
znajomo艣膰 i 艣cis艂e przestrzeganie przepis贸w, rozkaz贸w, zarz膮dze艅, wytycznych oraz instrukcji bran偶owych dot. gospodarki magazynowej, obrotu materia艂owego i konserwacji 艣rodk贸w zaopatrzenia s艂u偶by czo艂gowo-samochodowej; przyjmowanie, przechowywanie oraz dystrybucja 艣rodk贸w zaopatrzenia w/w s艂u偶by zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami; systematyczne i rzetelne prowadzenie dokumentacji magazynowej okre艣lonej w obowi膮zuj膮cych przepisach bran偶owych; systematyczne przekazywanie zrealizowanych dokument贸w materia艂owych, nie p贸藕niej ni偶 2 dni od daty realizacji; terminowe i rzetelne por贸wnywanie ewidencji magazynowej z ewidencja g艂贸wn膮 s艂u偶by; przechowywanie mienia w magazynie zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, w tym zapewnienie odpowiedniech warunk贸w przechowywania poprzez ich systematyczne monitorowanie i dokumentowanie; osobiste otwieranie i zamykanie magazyn贸w i przekazywanie ich pod ochron臋, oraz pobieranie i zdawanie kluczy do depozytu, a w razie nieobecno艣ci-wydanie polece艅 w tym zakresie podleg艂emu magazynierowi; dba艂o艣膰 o w艂a艣ciwy stan pomieszcze艅 magazynowych i ich zabezpieczenie przed po偶arem, kradzie偶膮, w艂amaniem, wp艂ywem warunk贸w atmosferycznych oraz utrzymanie porz膮dku i czysto艣ci w pomieszczeniach magazynowych oraz wok贸艂 magazynu zgodnie ze stosownymi przepisami w tym zakresie
12 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY TORU艃 - 2018-07-24 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie okre艣lonych w Regulaminie Organizacyjnym zada艅 Wydzia艂u Finansowego, a w szczeg贸lno艣ci: 1) opracowywanie bud偶etu: - nadz贸r, analiza i przygotowanie projekt贸w uchwa艂 organ贸w gminy w sprawie ustalenia procedury uchwalania bud偶etu, - ustalenie harmonogramu czynno艣ci do opracowania projektu bud偶etu, - przygotowanie analiz i kalkulacji do opracowania projektu bud偶etu, - sprawdzanie prawid艂owo艣ci przygotowania projekt贸w uchwa艂 bud偶etowych wraz z za艂膮cznikami stanowi膮cymi integraln膮 cz臋艣膰 uchwa艂 bud偶etowych pod wzgl臋dem rachunkowym i zgodno艣ci z wymogami ustawy o finansach publicznych, - opracowanie informacji opisowej do projektu bud偶etu dla potrzeb Prezydenta Miasta i Rady Miasta, - nadz贸r, analiza i przygotowanie projekt贸w uchwa艂 dla potrzeb Rady Miasta w sprawie zmian w bud偶ecie miasta, - nadz贸r oraz sprawdzenie prawid艂owo艣ci sporz膮dzonych za艂膮cznik贸w i materia艂贸w pomocniczych do sporz膮dzenia sprawozda艅 opisowych z wykonania bud偶etu, - nadz贸r, analiza i przygotowanie projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta Miasta w sprawie zmian w bud偶ecie miasta oraz sprawdzenie prawid艂owo艣ci przygotowanych zmian pod wzgl臋dem rachunkowym i zgodno艣ci z wymogami ustawy o finansach publicznych, 2) realizacja bud偶etu: - sprawdzenie sprawozda艅 sk艂adanych przez jednostki organizacyjne gminy pod k膮tem przestrzegania dyscypliny finans贸w publicznych oraz prawid艂owo艣ci ich sporz膮dzenia, - nadz贸r nad zachowaniem r贸wnowagi bud偶etowej,- wsp贸艂dzia艂anie z jednostkami organizacyjnymi, Regionaln膮 Izb膮 Obrachunkow膮, bankami w zakresie spraw finansowych i realizacji bud偶etu, - kontrola i przekazywanie 艣rodk贸w dla jednostek bud偶etowych, - kontrola i terminowe dokonywanie zwrotu 艣rodk贸w do instytucji zewn臋trznych, - nadz贸r, analiza, sprawdzenie i sporz膮dzenie sprawozda艅 jednostkowych bud偶etu (organu) gminy, - nadz贸r, analiza, sprawdzenie i sporz膮dzenie sprawozda艅 finansowych (organu) gminy, - nadz贸r, analiza, sprawdzenie i sporz膮dzenie sprawozda艅 zbiorczych jednostki samorz膮du terytorialnego, - przestrzeganie termin贸w i kontrola nad terminowym sporz膮dzaniem sprawozda艅, nad terminowym przesy艂aniem ich do jednostek zewn臋trznych oraz nad prawid艂owo艣ci膮 ich sporz膮dzenia, - kontrola i rozliczanie dochod贸w z urz臋dami skarbowymi sprawozdania i analizy; 3) gospodarka pozabud偶etowa i ksi臋gi rachunkowe: - prowadzenie rachunkowo艣ci bud偶etowej zgodnie z zak艂adowym planem konta dla bud偶etu gminy, - nadz贸r, analiza i sprawdzenie poprawno艣ci ksi臋gowania wyci膮g贸w organu gminy, - nadz贸r, analiza i sprawdzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej, - nadz贸r, analiza i sprawdzenie zestawie艅 obrot贸w i sald ksi臋gi g艂贸wnej - dekretacja, ksi臋gowanie i kompletowanie dokument贸w ksi臋gowych.
Urz膮d Miasta - 2018-12-06 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
nadz贸r nad produkcja na fermie drobiu, organizacja pracy i kierownaie zespo艂em (m.in. ustalanie i dbanie o grafik, podleg艂ych pracownik贸w), nazd贸r zootechniczny nad stadem, praca fizyczna polegaj膮ca mi.in na wykonywaniu sztucznej inseminacji, systematyczne zbiory jaj, prowadzenie pe艂nej dokumentacji fermowej, wsp贸艂praca ze wszystkimi dzia艂aniami firmy oraz instytucjami prowadz膮cymi nadz贸r w zakresie hodowli.
GRELAVI S. A. - 2016-08-03 - Komorowo (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie ksi膮g rachunkowych i podatkowych zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz krajowych standard贸w sprawozdawczo艣ci, przygotowywanie i sprawdzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT),odpowiedzialno艣膰 za polityk臋 rachunkowo艣ci, plan kont oraz procedury ksi臋gowo-podatkowe, sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych wed艂ug UoR, przygotowywanie sprawozda艅 - GUS, odpowiedzialno艣膰 za gromadzenie i przechowywanie dokumentacji przewidzianej obowi膮zuj膮cymi przepisami, nadz贸r merytoryczny i organizacyjny nad zespo艂em ksi臋gowym,wsp贸艂praca z firm膮 audytorsk膮, urz臋dami, bankami, opieka nad systemem ksi臋gowym, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami Sp贸艂ki w zakresie dotycz膮cym ksi臋gowo艣ci, podatk贸w, bud偶etu.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Siedlce (mazowieckie)
NADZ脫R NAD REALIZACJ膭 MONTA呕U INSTALACJI PRZEMYS艁OWYCHKONTROLA I DBA艁O艢膯 O ZGODNO艢膯 DOKUMENTACJI TECHNICZNEJNADZ脫R I KONTROLA NAD HARMONOGRAMEM REALIZACJI PRACPROWADZENIE UZGODNIE艃 Z KLIENTEM DOTYCZ膭CYCH ZAKRESU PRAC W J. OBCYM
SYNERTE SP. O.O. - 2018-03-12 - Rzesz贸w (podkarpackie)
praca na stanowisku mechanika pojazd贸w samochodowych po艂膮czona z zarz膮dzaniem pracownikami, kontakt z klientem
C.C.R. OLD SCHOOL Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Zawiercie (艣l膮skie)
Kierowanie Warsztatami Terapii Zaj臋ciowej w zakresie realizacji zada艅 wynikaj膮cych z Rozporz膮dzenia o Warsztatach Terapii Zaj臋ciowej i zgodnie z regulaminem organizacyjnym WTZ.
Fundacja Panaceum - 2019-12-04 - P艂ock (mazowieckie)
zarz膮dzanie warsztatem, nadz贸r nad prac膮 mechanik贸w, zamawianie cz臋艣ci, prowadzenie sklepu, naprawa samochod贸w
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2016-04-20 - Karlino (zachodniopomorskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Na terenie woj. pomorskiego.
PHU "FRONTEX" Tomasz Dyczyj - 2019-11-22 - Wejherowo (pomorskie)
Wyka艅czanie wn臋trz
"PIOMAR" US艁UGI REMONTOWO-WYKO艃CZENIOWE MARZEC GRZEGORZ - 2017-03-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wyszukiwanie klient贸w, podpisywanie um贸w.
kontakt przez PUP - 2019-12-30 - Krak贸w (ma艂opolskie)
kierowanie dzia艂alno艣ci膮 Sekcji obs艂ugi infrastruktury; prowadzenie nadzoru s艂u偶bowego nad realizacj膮 zada艅 poprzez osoby funkcyjne; wsp贸艂praca z u偶ytkownikami kompleks贸w i obiekt贸w administrowanych przez SOI; organizowanie sprawnego wykonania napraw awaryjnych w wojskowych obiektach budowlanych; przechpwywanie oraz bie偶膮ce prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej dotycz膮cych administrowanych nieruchomo艣ci
26 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechan贸w (mazowieckie)
NADZ脫R NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWI膭ZUJ膭CYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNO艢膯 ZA JAKO艢膯 I TERMINOWO艢膯 REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STA艁Y NADZ脫R NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DO艢WIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNO艢膯 W DZIA艁ANIU, SYSTEMATYCZNO艢膯, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGA呕OWANIE I DYSPOZYCYJNO艢膯NA SPOTKANIE PROSZ臉 UMAWIA膯 SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 Z艁/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-05-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)