KIEROWNIK FINANSOWY - FINANCIAL MANAGER ( J. ANG.) K/M - GDAŃSK Gdańsk oferta pracy PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK FINANSOWY - FINANCIAL MANAGER ( J. ANG.) K/M - GDAŃSK
Wynagrodzenie: 5 500 - 8 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-07
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prometeusza 3, 80-299 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 500 - 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premie, szkolenia, benefity ( karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK FINANSOWY - FINANCIAL MANAGER ( J. ANG.) K/M - GDAŃSK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 500 - 8 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu finansowego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse/księgowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Oprogramowanie SAP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe na kierunku: finanse, księgowość. Znajomość Ms Excel, SAP lub innych systemów ERP, przepisów podatkowych i innych. Uprawnienia niezbędne do wykonywania pełnionej funkcji. Doświadczenie w zawodzie 3 lata. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.Ogólny zakres obowiązków: działania kontrolne, takie jak kontrola kosztów i wydatków, przygotowywanie ofert, audyty, podatki, polityka kredytowa, przepływy pieniężne i polityka inwestycyjna, umowy administracyjne, ubezpieczenia i administracja nieruchomościami. Rozwój i nadzór zespołu 2-osobowego oraz zarządzanie ich działaniami (np. zarządzanie gotówką, zarządzanie kredytami, księgowanie dostawców i księgowanie księgi głównej). Współpraca z zewnętrznym księgowym w kwestiach płacowych, podatkowych i prawnych. Reprezentacja organizacji w kontaktach z bankierami, doradcami prawnymi, dużymi klientami i innymi osobami w razie potrzeby. Podejmowanie kluczowych decyzji i przyjmowanie odpowiedzialności za operacje, wydajność pracowników, osiąganie celów i przestrzeganie budżetów, standardów i procedur. Odpowiedzialność za procedury zamknięcia kwestii finansowych i księgowych na koniec miesiąca, w połowie roku i na koniec roku (w tym rozliczenia międzyokresowe, przychody przyszłych okresów i naliczone obroty) oraz analizę wyników biznesowych. Zgłoszenia: CV na adres e-mail: michal.ziajowski (at) preciamolen.com.pl (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Prometeusza 3, 80-299 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Prometeusza
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.09.2018
Oferta pracy ważna do: 25.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na budowie, nadzór nad pracownikami.
PRWiE Eko-Wod Sp. zo.o. Świdnica - 2017-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Lgota Wolbromska (małopolskie)
PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA LINIACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W SZCZECINIE, GMINY POLICE, GMINY OŚCIENNE NA TERENIE WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIEGO,
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dyscyplinarność, Odpowiedzialność, Kontrola jakości wyrobów, Kontrola jakości zaprogramowanej maszyny. Sporządzanie dokumentacji na stanowisku pracy - raportowanie
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
spawanie
ANTJUS Justyna Giżycka - 2017-08-04 - Żugienie (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad pracownikami obsługi szkoły, realizacja powierzonych zadań organizacyjnych i technicznych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Gościnie.
Zespół Szkół im. Macieja Rataja w Gościnie - 2017-10-12 - Gościno (zachodniopomorskie)
wg stanowiska praca w wymiarze 1/2 etatu ( kontakt z pracodawcą tel : 668117120 )
RING-ASJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2016-02-24 - Siodłkowice (dolnośląskie)
Prace budowlane
LIXSUS Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Prudnik (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje z klientami, kontakty z klientami z Azji, planowanie i organizacja zadań, zarządzanie podległym zespołem
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzorowanie spraw związanych z budżetem i rachunkowością Spółki,zobowiazaniami podatkowymi,ubezpieczeniami i placami, wykonywanie dyspozycji srodkami pieniężnymi, kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planm finansowym. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczacych finansów i prowadzenia rachunkowosci, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, opracowywanie planów przychodów i kosztów budźetowych. Dokonywanie przelewów, dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji księgowo-finansowej, analiza i kontrola wykonania planu, sporzadzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad naliczaniem i wyplatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań.Organizacja, kierowanie i nadzór nad pracownikami Działu Księgowości, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu kontroli dokumentów i inwentaryzacją mienia oraz właściwym utrzymaniem, przechowywaniem i archiwizacja dokumentów finansowych.
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
koordynowanie pracy pracowników działu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Skórzewo (wielkopolskie)
Obsługa klienta, zarządzanie zespołem, doradzanie klientom w wyborze sprzętu.Wymagana komunikatywność, zaangażowanie, chęć rozwoju w branży AGD/RTV, doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 1 rok.
MY CENTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-12 - Racibórz (śląskie)
kierownik działu
BLUMENA Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Marki (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jastrzębnik (dolnośląskie)
Kierowni produkcji prefabrykatów betonowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
kierownik sklepu spożywczego
Katarzyna Oleś - F.H.U. Sklep Spożywczo-Przemysłowy "OLEŚ" - 2016-11-18 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
Prowadzenie zmiany, zarządzanie pracownikami, zapewnienie satysfakcji kliienta poprzez doskonałe prowadzenie zmiany; obsługa i konserwacja urządzeń gastronomicznych; kontrolowanie właściwego poziomu zapasów i dbanie o dostępność produktów, analiza raportów potrzebnych do prowadzenia obszaru pracy, tworzenie przyjaznej atmosfery pracy. Umowa o pracę na czas określony, praca na trzy zmiany:7-16, 14-22, 22-6, praca w dni wolne.Miejsce pracy: pl. Grunwaldzki 25-27 Wrocław oraz praca wykonywana na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków wynikający ze stanowiska kierowniczego w zakładzie produkcyjnym (produkcja mebli) - nadzór, kontrola, optymalizowanie produkcji.
"Sancro" Fabryka Mebli Spółka z o.o. - 2018-01-04 - Targowiska (podkarpackie)
koordynacja pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
- Kierowanie budową. Praca w delegacji na terenie całej Polski. - Wynagrodzenie: od 4000 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe elektryczne lub budowlane. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane. Mile widziane posiadanie certyfikatu zarządzania projektami. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
wg stanowiskaUprawnienia konstrukcyjno budowlane do kierowania robotami budowlanymi
MPM DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Namysłów (opolskie)
dopilnowanie jakości wykonywanej pracy, dbanie o porządek i dyscyplinę pracy
Józef Kropkowski Firma ROLAND -1 - 2016-02-15 - Brzuze (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Witów (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Firma poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing i klientów NC Spectrum. Jest to nowo utworzone stanowisko dlatego też do zadań kandydata będzie należało utworzenie działu marketingu oraz zasad, regulaminów i procedur oraz:• kompleksowa obsługa klienta• wdrożenie i wykorzystanie systemu CRM• uzupełnianie i rozwijanie arkuszy produktów na stronie internetowej• umowy z klientami• inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Nie określonoDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na sprzedaż i marketing, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w pracy z klientami.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BZnajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-29 - Norwegia (Norwegia)
nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi systemem zleconym, wykonywanie, sprawdzanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych na roboty budowlane, wykonywanie przeglądów obiektów zgodnie z Art. 62 Prawa budowlanego, organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej oraz napraw obsługiwanych wojskowych obiektow budowlanych oraz zainstalowanych w nich określonych urządzeń technicznych, organizowanie procesu sprawnego wykonania napraw awaryjnych w wojskowych obiektach budowlanychpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00oferta dostepna w sali D
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżące zarządzanie, organizację oraz kontrolę pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości usług, wykonywanie prac wchodzących w zakres podstawowej działalności zakładu-obsługa klienta, kasy fiskalnej, obsługa urządzeń pralniczych, usuwanie plam, maglowanie, sortowanie i składanie prania, foliowanie i opisywanie prania, przyjmowanie reklamacji, pomoc pracownikom niepełnosprawnym w dokończeniu poszczególnych czynności prania w celu dokładnego wykonania usług na rzecz swoich klientów.
Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralnicznych - 2018-01-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)