KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU (1/2 ETATU) Katowice oferta pracy KATOWICKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB STARSZYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH I OCZEKUJĄCYCH WSPARCIA "OPOKA"
Stanowisko: KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU (1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: od 1 870 PLN
Zakres obowiązków: - Realizacja decyzji administracyjnych. Ewidencja podopiecznych. Zapewnienie pobytu w tym nadzór nad organizowaniem zajęć, bezpieczeństwem i prawidłowym realizowaniem usług. Prowadzenie sprawozdawczości i statystyki ośrodka.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 8:00-16:00 do ustalenia z pracodawcą.
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: KATOWICKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB STARSZYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH I OCZEKUJĄCYCH WSPARCIA "OPOKA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Głogowska 23, 40-660 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizacja decyzji administracyjnych. Ewidencja podopiecznych. Zapewnienie pobytu w tym nadzór nad organizowaniem zajęć, bezpieczeństwem i prawidłowym realizowaniem usług. Prowadzenie sprawozdawczości i statystyki ośrodka.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 8:00-16:00 do ustalenia z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 870 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 1870 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU (1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 870 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: pedagogika, socjologia psychologia, nauki społeczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: pedagogika, socjologia psychologia, nauki społeczne. Kurs lub studia podyplomowe: "Organizacja i zarządzanie placówkami pomocy społecznej lub szkolenie z wyżej wymienionego tematu które będzie zawierało min. programowe zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26.09.2012 r. Doświadczenie NIE jest wymagane -
Nazwa pracodawcy:
KATOWICKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB STARSZYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH I OCZEKUJĄCYCH WSPARCIA "OPOKA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Głogowska 23, 40-660 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 536-921-530) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Głogowska 23, 40-660 Katowice).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą, Godziny : 8:00-16:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.opoka-katowice.org
Ulica pracodawcy: Głogowska
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.02.2020
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec3be5123161b7f9e515f76e32c4f553
Podobne oferty pracy
wykształcenie średnie techniczne, absolwent lub student inżynierii środowiska, mile widziane doświadczenie, mile widziane uprawnienia, prawo jazdy kat B, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy.Zakres obowiązków: przygotowywanie obmiarów do wyceny ofert, obsługa dokumentacji technicznej i projektowej, przygotowywanie dokumentacji odbiorowej, przygotowawczej; nanoszenie zmian w projektach
ROSMOSIS- Wawrzyniak sp. z o.o. - 2016-03-18 - Perzyce (wielkopolskie)
min.rok doświadczenia w pracy biurowej, przyjmowanie i obsłiuga Klientów oraz innych gości, odbieranie i przełączanie telefonów przychodzących, a także pierwszy kontakt telefoniczny z Klientem, obsługa sali konferencyjnej w trakcie spotkań, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kurierów, zamawianie materiałów biurowych, obsługa sprzętów biurowych, współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi i podywkonawcami, zakup artykułów spożywczych i chemii gospodarczej, dbanie o porządek w firmie, wspracie Działu Administracyjnego, fakturowanie oraz inne zlecone przez przełożonego zadania, budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku firmy, inne zadania ad hoc.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2016-04-28 - Zawadzkie (opolskie)
pomoc w przygotowaniu surowców, narabianie pieczywa, wypiek pieczywa, sprzątanie stanowiska pracy
PIEKARSTWO PRODUKCJA - SPRZEDAŻ DOMINIK KAWALA - 2016-07-18 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Sprzątanie i dezynfekcja korytarza, toalet, gabinetów zabiegowych.
IMPEL CLEANING SP. Z O.O. - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Organizacja pracy pracowników oraz koordynacja prac prowadzonych w dziale introligatorni zgodnie ze specyfiką zamówień, nadzór nad pracownikami, udział w projektowaniu procesów technologicznychOferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
GRYF DIRECT Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Płońsk (mazowieckie)
odpowiedzialność za planowanie podaży przydzielonego portfela produktów w ramach kategorii, odpowiedzialność za prowadzenie i koordynowanie pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za synchronizację popytu i podaży, odpowiedzialność za realizację celów zgodnie z globalnymi standardami, odpowiedzialność za wdrażanie i eksploatację systemów planowania SAP APO i innych narzędzi.
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Płanowanie, koordynacja pracy biura, prowadzenie naboru pracowników oraz usługodawców, niezbędnych do działalności spółki, prowadzenie strony internetowej spółki, sporządzanie i porządkowanie dokumentacji, korespondencji służbowej, tłumaczenie oraz prowadzenie dokumentacji kadrowej niezbędnej do zatrudnienia obywateli spoza UE (Ukrainy, Bialorusi), zapewnienie warunków skutecznego i ekonomicznego funkcjowania biura.Godziny pracy 7/8-16
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- organizacja pracy laboratorium- opracowanie metod analitycznych na aparatach HPLC, GC i innych - transfer i walidacja metod analitycznych- pobieranie prób surowców Bieżące monitorowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych w procesie produkcyjnym- nadzór nad jakością produktów i procesów w zakładzie produkcyjnym Udział w wewnętrznych i zewnętrznych audytach systemu, procesu i produkt - tworzenie dokumentacji zapewnienia jakości zgodnie z GMP- tworzenie dokumentacji analitycznej na potrzeby rejestracji nowych produktów leczniczych w Polsce, w Unii Europejskiej i poza Unią Europejską- nadzór od odchyleniami, niezgodnościami, zmianami- monitorowanie przepisów dotyczących procedur rejestracyjnych w UE i poza UE- współpracowanie z innymi działami firmy oraz z firmami zewnętrznymi
GRAND MEDICAL POLAND Sp. z o. o. - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO Polska s.a. - 2016-09-07 - Bledzew (lubuskie)
- kierowanie i koordynacja działań w zakresie programów polityki zdrowotnej,- kierowanie i koordynacja działań analitycznych w obszarze ochrony zdrowia (w tym epidemiologii),- koordynacja działań w zakresie profilaktyki.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie okreslonych zabiegów pielęgnacyjnych dłoni, stóp oraz paznokci, organizowanie stanowiska pracy, diagnozowanie stanu skóry
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Złoczew (łódzkie)
Prowadzenie robót budowlanych, kierowanie zespołem pracowników, obsługa niwelatora. Odpowiedzialność za powierzone czynności służbowych. Wymagana solidność i kreatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywanych obowiązkach oraz wysoki poziom kultury osobistej. Konieczna b. dobra znajomość programu. kosztorysowego NORMA. Wynagrodzenie do uzgodnienia. CV należy składać na adres: sekretariat (at) projektobud.pl
Zakład Projektowo-Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski - 2019-05-14 - Myjomice (wielkopolskie)
prace magazynowe w pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, praca na wysokości do 3 m., podnoszenie i przenoszenie znacznych ciężarów, wykonywanie obsługi sprzętu i technicznych środków materiałowych
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2019-07-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
naprawa samochodów, maszyn budowlanych, zakówanie węży hydraulicznych
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Ruja (dolnośląskie)
jw.
Costa Coffee Polska S.A. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
odbiór mleka, samochód z małą beczką
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Tarnów (małopolskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie praca zespołu realizacja planów sprzedaźowych
SKOK Unii Lubelskiej - 2018-02-14 - Garwolin (mazowieckie)
nadzorowanie produkcji mebli tapicerowanych, składanie zamówień, raporty produkcyjne
"PLATAN MEBLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Industrial Temps is a leading recruiting company 6.th the biggest employer in North Ireland (UK). We are currently looking for the candidate for the position of PRODUCTION MANAGER. The following list of job duties is not exclusive or exhaustive and the post holder will be required to undertake such tasks and working patterns as may reasonably be expected within the scope and grading of the post.- Create, lead and deliver the business strategy throughout the team for a lean organisation and to optimise employee engagement in improvement activities through tracking indicators, recruitment activities, teambuilding and communication.- Review current ways of working within the factory in terms of product, skills and process flow, making suitable recommendations in terms of improvement using continuous improvement techniques and providing specialised guidance, strategy, policy and practices to be used.- Manage growth. Evaluate, utilise deploy and embed a range of continuous improvement and lean techniques to deliver best in class operational excellence.- Implement a root cause problem solving methodology and capability across the factory. Making sure that products are produced on time, are of good quality and within budgets.- Agree Planned Maintenance and Operating Schedules and assist with Problem Solving.- Ensure the Personal and Departmental Training plan is accurate to needs, undertaken and successful within the current business strategy- Monitoring the production processes and adjusting schedules as needed- Liaising among different departments, e.g. suppliers, managers; quality, stakeholders- Working with other managers to implement the company's policies and goals- Ensuring that health, safety, environmental, company and quality guidelines are followed- Support diversity, coach and highly motivate a skilled effective team of workers- Working out the human and material resources needed on a continuous basis- Review and evaluate worker performance; appraisals, attendance management, disciplinary.- Identifying training needs, update the effectiveness of the current training development plans- Manages Section Leaders, provides effective leadership and the delegation of responsibilities and decisions to identify, design and implement a structured- Business Improvement plan that optimises factory / employee performance- Delivers objectives and provides timely budgetary and production performance data in a meaningful manner and in relation to meeting the strategic aims and needs of the business. - Any other duties and working hours/ patterns that may be deemed to be with your capabilities.
Industrial Temps - 2017-02-27 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
przyjmowanie towaru, dostaw, wypełnianie dokumentacji, nadzorowanie pracy zespołu, zapewnienie rotacji na magazynie, generowanie zamówień
TESCO HIPERMARKET - 2016-04-11 - Września (wielkopolskie)
Nadzór nad pracą obsługi kelnerskiej, zmywalni naczyń, sporzadzanie grafików godzin pracy
Ośrodek Wypoczynkowy "Słowiniec" Krystyna Puszcz - 2017-02-01 - Łeba (pomorskie)
- rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymanych, wysłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;- kompetowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;- obsługa systemu elektrycznego obiegu dokumentów;- zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-05-16 - Białystok (podlaskie)
kierowanie procesem produkcyjnym, organizacja pracy i zarządzanie podległym zespołem pracowników, zapewnienie sprawnej realizacji procesu produkcyjnego , zapewnienie przestrzegania zasad BHP w firmie
Termica Marian Myszak Małgorzata i Krzysztof Koźbiał - 2016-03-16 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
przygotowanie półproduktów , porcjowanie, wstępna obróbka warzyw i owoców, dbanie o porządek w pracy. Praca w godz. 7:00-15:00
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru nad pracownikami i produkcją w dziale rozbioru mięsa
JIYAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-16 - Rakoniewice (wielkopolskie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-12-08 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie operacyjne lokalem gastronomicznym z uwzględnieniem spraw pracowniczych, zaopatrzeniowych i administracyjno-technicznych;kierowanie zespołem podległych pracowników, uczestniczenie w procesie naboru, motywowanie i rozliczanie pracowników;szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników lokalu gastronomicznego;dbanie o odpowiedni standard świadczonych usług;dbanie o wynik finansowy lokalu;zamawianie produktów oraz negocjowanie cen i warunków dostawz dostawcami;akceptowanie menu przygotowanego przez szefa kuchni;prowadzenie rozmów handlowych z klientami np. dotyczących organizacji przyjęć, bankietów itd.;dbanie o wizerunek lokalu gastronomicznego;
Boiko Sp. z o.o. - 2019-03-05 - Kraków (małopolskie)
bieżące nadzorowanie i koordynowanie procesów produkcyjnych, efektywne zarządzanie zespołem pracowników, znajomość zagadnień związanych z obsługą utrzymania ruchu urządzeń produkcyjnych i automatyki, praca trzyzmianowa w godz. 6-14; 14-22; 22-6 od poniedziałku do piątku
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGA" ELŻBIETA OSIŃSKA - 2016-05-10 - Dawidy (mazowieckie)