KIEROWNIK DZIAŁU ŻYWIENIA Nowa Dęba oferta pracy Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ŻYWIENIA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie kompleksowego żywienia zbiorowego dla pacjętów leczonych na oddziałach szpitalnychPraca w godz. 7-14.35
Data publikacji: 2017-01-10
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M.C. Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i nadzorowanie kompleksowego żywienia zbiorowego dla pacjętów leczonych na oddziałach szpitalnychPraca w godz. 7-14.35
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia do negocjacji w zależności od posiadanych kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ŻYWIENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw kateringu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, gastronomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputerów
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), gastronomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 lata stażu pracy na w/w stanowisku lub pokrewnym w branży gastronomicznej,
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
M.C. Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
Ulica pracodawcy: M.C. Skłodowskiej
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy: szpital
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw kateringu
Data dodania oferty pracy: 10.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie projektem. Planowanie, organizowanie, nadzorowanie realizacji i rozliczanie projektów.Planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztorysu projektu.Planowanie i koordynowanie zadań osób i organizacji realizujących projekt.Zarządzanie zespołem.Bieżącego monitoringu postępów realizacji.Kupowanie produktów lub usług koniecznych do realizacji projektu.Konsultowanie i opiniowanie rozwiązań.Prowadzenie dokumentacji projektowej.Prowadzenie działań z zakresu public relations i kształtowanie wizerunku projektu.Zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej.
JANG Janina Grzebielec - 2017-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
FIRMA DROGOWO - INŻYNIERYJNA "STOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- organizowanie, planowanie i nadzorowanie całokształtu robót mostowych, zgodnie z przepisami prawa, procedurami wewnętrzymi, wymogami Zamawiającego i Nadzoru- analiza dokumentacji projektowej- nadzór i koordynacja prac podywkonawców wraz z ich rozliczaniem- przygotowywanie raportów, sporządzanie dokumentacji powykonawczej
INŻYNIERIA Rzeszów SA - 2016-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji budowy nadzór na budowie
Zakład Instalacyjno - Budowlany DAN BUD Płoniawy-Bramura - 2017-02-17 - Przasnysz (mazowieckie)
nadzór nad pracą sklepu spożywczego, prowadzenie dokumentacji sklepowej
FHC-2 Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
organizacja zajęć dla dzieci i młodzieży, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Przasnysz (mazowieckie)
Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu.
Gremi Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
DOMEX - KUŚNIEREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-21 - Koźminek (wielkopolskie)
Zarządzanie sklepem, sprzedaż pośredniczenie pomiędzy zarządem/prezesem, a pracownikami. Wymagania: staż pracy 5 lat, znajomość języka chińskiego w stopniu biegłym Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście w godz. 9-20.
FOR YOU LI LI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Wejherowo (pomorskie)
szczegółowo w BIP - oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-04-26 - Słupsk (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej; obsługa klienta ; godziny pracy wg grafika (6.00-24.00), praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2017-08-04 - Bogatynia (dolnośląskie)
zarządzanie salonemzarządzanie zespołem pracowników sklepu
TERG SA - 2017-05-12 - Wisła (śląskie)
prace przygotowawcze do szycia wózków i art. dziecięcych, nauka szycia na maszynach szwalniczych, kontrolowanie jakości,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kłobuck (śląskie)
1) zarządzanie obiektem, w tym urządzeniami sportowo-rekreacyjnymi, w szczególności zapewnienia wszelkich niezbednych przeglądów, konserwacji, remontów a także planowanie koniecznych modernizacji obiektu i inwestycji przy współpracy z dyrektorem Ośrodka2) bezpośredni udział oraz nadzór nad utrzymaniem czystości i sprawności technicznej obiektu oraz należytego stanu sanitarno-higienicznego i estetyki administrowanych terenów, w tym zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z infrastruktury Ośrodka3) organizacja pracy oraz nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy, przepisów prawa oraz wewnętrznych regulacji przyjętych w Ośrodku
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce - 2018-04-10 - Hajnówka (podlaskie)
kierowanie pojazdami
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Mokra (śląskie)
Układanie płytek. Pracodawca zapewnia dowóz. Praca na terenie Krakowa. Istnieje możliwość przyuczenia.
Firma Handlowo - Usługowa "RENOMA" Agata Springer - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad pracą tartaku, pracą podległego kilkuosobowego zespołu, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej
P.U.H.P."EJK" SP. Z O.O. - ŻĘDOWICE - 2018-07-05 - Żędowice (opolskie)
- Nadzorowanie prac wentylacyjnych,- Miejsce pracy: Trójmiasto- Kontakt telefoniczny728-375-423
AMADEUSZ FREITAG - 2018-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy szalunkach i rusztowaniach, wykonywanie prac ogólnobudowlanych, konserwacja narzędzi i utrzymanie porządku miejsca pracy. Wykształcenie - bez znaczenia, ważne chęci do nauki nowych rzeczy, odpowiedzialność i pracowitość. Praca jednozmianowa, 1 etat, od pn. do pt. w godz. 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Sierakowice (pomorskie)
- Cel istnienia stanowiska pracy:- Prowadzi szczegółowe uzgodnienia z klientami (rosyjskojęzycznymi z Europy i Stanów Zjednoczonych) oraz zarządza pełnym procesem realizacji wielojęzycznych projektów przy wykorzystaniu zróżnicowanych dostawców, mając na uwadze ryzyko oraz opłacalność przyjmowanych/zlecanych prac. - Znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego jest wymagana w celu uzgadniania z kontrahentami (będącymi rodzimymi użytkownikami języka angielskiego lub rosyjskiego) bezprecedensowych, szczegółowych warunków zleceń, w tych warunków technicznych (technologia CAT) oraz językowych, takich jak np.: kreatywność, brzmienie, konotacje, rejestr językowy, terminologia zalecana i zabroniona, dostosowanie poziomu języka do istniejącego materiału itp. Ponadto znajomość ta jest potrzebna jest do wykonywania procedur Quality Assurance (zapewnienia jakości) na materiale wyjściowym, a także zatwierdzenia faktu spełniania wszystkich specyficznych kryteriów początkowych projektu. Główne zadania realizowane na stanowisku pracy- Opis zadania 1. Przygotowuje analizy materiału źródłowego, na podstawie których sporządza i prezentuje wiążące oferty. Rola: B - wiodąca.2. Przyjmuje, uzgadnia, rejestruje i komunikuje treści związane z projektami na linii klienci - dostawcy. Wyznacza zakres realizacji projektów, komunikuje ich szczególne warunki techniczne, zapewnia zgodność z obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B - wiodąca.3. Kontroluje realizację projektów przez dostawców, ich zgodność ze szczególnymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami (szczególnie PN-EN 15038, ISO 17100), oraz polityką firmy (szczególnie przyjętymi w niej dobrymi praktykami, polityką jakościową i bezpieczeństwa). Rola: B wiodąca.4. Współdzieli informacje i koordynuje ich przepływ pomiędzy pozostałymi kierownikami projektu, klientami, weryfikatorami, korektorami, tłumaczami, inżynierami plików, operatorami składu oraz pozostałymi dostawcami, w tym dostawcami zewnętrznymi. Rola: C - koordynująca.5. Aktywnie wspiera weryfikatorów, korektorów i osoby zarządzające dostawcami w czynnościach związanych z pozyskiwaniem nowych oraz oceną przydatności istniejących zasobów (dostawcami). Rola: E - wspierająca.6. Realizuje zadania związane z opieką nad klientem oraz zadania sprzedażowe. Rola: E - wspierająca.7. Dokonuje kontroli ilości i jakości materiału oraz jakości komunikacji z klientem, aktywnie zabiega o rzetelność pracy świadczonej przez wszystkie osoby zaangażowane w prace nad projektem. Rola: C - koordynująca.8. Wspiera działania sprzedażowe, marketingowe, PR, szkoleniowe (w tym językowe) oraz dobre praktyki. Rola: H - doradcza.- Dodatkowe upoważnienia: Według aneksów do umowy o pracę.- Złożoność i kreatywność:1. Sposób i tryb działania określają wymagania szczegółowe klientów, informacje i polecenia od przełożonych, procedury zakładowe oraz norma PN-EN 15038:2006, ISO 17100. 2. Do wykonania każdego zadania może istnieć wiele procedur, których stosowanie należy uzgadniać z przełożonym. Ich stosowanie wymaga umiejętności interpretacji. 3. Wymaga się podejmowania decyzji uznaniowych w zakresie ograniczonym do oceny zlecenia (tzw. pracy). 4. Często zdarzają się zadania bezprecedensowe. 5. Zadania wymagają działania w sytuacjach braku odpowiednich przepisów/zasad. 6. Zadania wymagają ścisłej współpracy z przełożonym przy tworzeniu zupełnie nowych procedur działania lub poprawiania istniejących- Kontakty zewnętrzne:1. Klient. Częstotliwość: kilka razy dziennie2. Dostawca. Częstotliwość: kilka razy dziennie3. Praktykant, kandydat do pracy. Częstotliwość: kilka razy w miesiącu.- Niezbędna samodzielność i inicjatywa:- Bezpośredni przełożony ingeruje: - w celu naniesienia/omówienia zmian preferencyjnych lub koniecznych, - w celu uzyskania lub doprecyzowania informacji.- Czynniki utrudniające wykonywanie pracy:- Zachowanie ciągłości komunikacji z klientami przebywającymi w różnych strefach czasowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Ruchome godziny pracy w godzinach: 7:30 do 18:30. Wymagane wykształcenie wyższe (zawodowe) kierunek filologia angielska. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w prowadzeniu współpracy międzynarodowej. Wymagana znajomość obsługi technologii CAT.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie planów oraz strategii w wybranych obszarach działalności. Uczestniczenie w opracowywaniu budżetu firmy w zakresie przygotowania strategii i planów. Analiza umiejętności kandydatów do pracy.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Tychy (śląskie)
Organizacja właściwej pracy działu PP, prowadzenie nadzoru nad realizacją procedur SJ przez pracowników PP, przygotowywanie kosztorysów budowlanych, nadzorowanie dokumentacji technicznej budowy, przygotowywanie nadzór nas prawidłowością dokumentacji przetargowej, składanie wniosków o przeprowadzenie szkoleń pracowników działu PP
Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "GAZOPOL" Ltd Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa koparki kołowej na terenie budowy, dbanie o powierzony sprzęt i jego konserwacja, wykonywanie prac zgodnie z planem oraz wytycznymi przełożonego
ABIKORP Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Białystok (podlaskie)
Utrzymanie we właściwym stanie technicznym budynków wraz z instalacjami technicznymi i urządzeniami w które są wyposażone. Przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców o zaistniałych awariach i ich usuwanie. Bieżąca kontrola napraw i konserwacji budynków. Prowadzenie odczytów urządzeń pomiarowych energii elekt., wody, energii cieplnej oraz prowadzenie ewidencji dokonanych odczytów. Koordynacja i ustalanie robót z kierownictwem oraz kierowanie pracą pracowników podległych.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Jaworzno (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Tczew (pomorskie)
prace ogólno - budowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Zakościele (łódzkie)
Czynności porządkowe w obiektach SPZOZ, pomoc przy pielęgnacji chorych, dystrybucja posiłków
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
murowanie
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "DOM" ANDRZEJ DZIUBEK - 2018-04-05 - Kwidzyn (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
WIKO H.R. ADAMCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-22 - Kotlin (wielkopolskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego i francuskiego.Jedna zmiana 8:00-16:00, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)