KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Polkowice oferta pracy POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: -organizowanie i kierowanie Działem Zarządzania Nieruchomościami,-nadzorowanie zadań związanych z administrowaniem- zarządzanie powierzoonymi nieruchomościami,-kontrola merytoryczna wydatków finansowych w zakresie prowadzonych przez dział zadań,-kontrola merytoryczna i weryfikacja przygotowywanych przez dział odpowiedzi na wnioski, zapytania, podania,-planowanie budżetu na cały rok dla swojego działu,-przygotowywanie informacji do sprawozdań z realizacji budżetu w zakresie prowadzonych przez dział zadań,-nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy,-współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi i innymi działami jednostki.
Data publikacji: 2020-09-01
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-organizowanie i kierowanie Działem Zarządzania Nieruchomościami,-nadzorowanie zadań związanych z administrowaniem- zarządzanie powierzoonymi nieruchomościami,-kontrola merytoryczna wydatków finansowych w zakresie prowadzonych przez dział zadań,-kontrola merytoryczna i weryfikacja przygotowywanych przez dział odpowiedzi na wnioski, zapytania, podania,-planowanie budżetu na cały rok dla swojego działu,-przygotowywanie informacji do sprawozdań z realizacji budżetu w zakresie prowadzonych przez dział zadań,-nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy,-współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi i innymi działami jednostki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne: wykszt. wyższe, min. 5 lat stażu pracy, w tym min. 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym, prawo jazdy kat. B, znajomość przepisów: Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o własności lokali, Kodeks cywilny- w zakresie najmu lokali mieszkalnych oraz innych niezbędnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, pełna zdolność do czynności prawnych, dobry stan zdrowia, obywatelstwo polskie,2. Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie o kierunku administracja lub zarządzanie, mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku, znajomość i umiejętność obsługiwania programów: Word, Excel, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, dyspozycyjność, kreatywność, odporność na stres, komunikatywność.Szczegółowe informacje o naborze dostępne są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca. Nabór trwa do 11.09.2020 do godz. 15:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
danePracodawcy_nip: 5020064939
danePracodawcy_regon: 020652023
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach podane są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca/ nabór na wolne stanowisko urzędnicze: kierownik działu zarządzania nieruchomościami
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 11.09.2020, Godziny : do godz. 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: polkowicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0216
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954165
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.09.2020
Oferta pracy ważna do: 11.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed33317c3e6b2d0d8ccf6f0232236402
Podobne oferty pracy
Nadzór nad prawidłowym, zgodnym z obowiązującymi przepisami i niezakłóconym funkcjonowaniem Działu Utrzymania Ruchu, przede wszystkim planowanie, kierowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy w Dziale Utrzymania Ruchu, nadzór nad jakością wykonywanych prac przez pracowników Działu Utrzymania Ruchu, zapewnienie prawidłowej organizacji pracy w Dziale Utrzymania Ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zapewnienie ciągłości i normalnego toku pracy podległych komórek. Odpowiedzialność za ciągłe utrzymanie w ruchu obiektu pod względem technicznym i eksploatacyjnym. Nadzór nad urządzeniami mającymi bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo klientów.Nadzór nad stanem technicznym i prawidłowa eksploatacją pojazdów będących własnością Spółki.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2016-05-17 - Polkowice (dolnośląskie)
nadzór nad prawidłową realizacją procesów magazynowych, współpraca z innymi działami w firmie, planowanie i nadzór nad stanami magazynowymi, forma kontaktu e-mail:praca (at) indrol.pl w tytule wiadomości proszę wpisać nr ref.18/01RKM
INDROL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-01-24 - Rostarzewo (wielkopolskie)
- obsługa maszyn włókienniczych- regulowanie maszyn- uruchamianie maszyn i kontrolowanie ich pracy- obsługa drukarki REGGIANI- obsługa draparki LAFER- praca na dwie zmiany
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Łódź (łódzkie)
Kierownicze. Praca w Kołobrzegu pon-pt w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Instalacyjne SANIT - 2021-05-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- układanie jadłospisów uwzględniających diety specjalne- prowadzenie magazynów żywnościowych
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych nr 1 - 2020-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośrednie nadzorowanie jakości realizowanych robót, koordynacja i podział robot na powierzonym odcinku, planowanie potrzeb w zakresie sił i środków produkcji, bieżące monitorowanie założeń budżetu, uczestnictwo przy negocjacjach i wyborze podwykonawców, prowadzenie dziennika budowy
"PBI INFRASTRUKTURA" S.A. - 2019-10-28 - Żołynia (podkarpackie)
Prace porządkowe w magazynach i sortowni. Selekcjonowanie, sortowanie towarów do składowania załadunku. Sprawdzanie jakości towarów dostarczanych z gospodarstw, w tym odbiór od dostawców. Pomoc i organizacja załadunku towarów.Komunikacyjna pomoc z zaangażowanymi pracownikami sezonowymi z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Dąbrówka Stara (mazowieckie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywaniem prac porządkowych związanych z wywozem nieczystości stałych, pielęgnacją zieleni, odśnieżaniem i tym podobnych
Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD S.J. - 2018-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie zespołem w zorganizowanym środowisku produkcyjnym.
ALMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Słomniki (małopolskie)
obsługa komputera,Work,Excel,obsługa urządzeń biurowych,
Multiconsult Polska Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
cięcie płyt, oklejanie, montaż mebli
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Brzezie (małopolskie)
zarządzanie oddziałem zakładu kominiarskiego w Limanowej, ul. M.B.Bolesnej 10
TERMO KOMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Bielsko-Biała - 2018-09-04 - Limanowa (małopolskie)
Prowadzenie budowy związanej z remontem budynku w Mińsku Mazowieckim, nadzór nad pracownikami.
P.U.H."LUX" Janina i Bogusław Lejman, Spółka Jawna - 2017-08-03 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
-
NIEWIEŚCIN Sp. z o.o Sp. k. - 2019-07-15 - Kościerzyna (pomorskie)
kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnatrz, nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki
PODARUJ MIŁOŚĆ OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM - 2017-11-08 - Mogielnica (podkarpackie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie - techniczne, analiza rynku i ofert konkurencji, komunikatywność, obsuga komputera, programu fakturującego, prawo jazdy kat. B. Mile widziany kurs brakarza - jednakże istnieje możliwość odbycia kursu w trakcie zatrudnienia.
Usługi Stolarskie "TARTAK" Zygmunt Kleba - 2016-11-02 - Luzino (pomorskie)
Przewóz towarów w kraju
"AGRADAL POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nadzór nad pracownikami, kontakt z administratorem placówki, obieg dokumentacji, do dyspozycji samochód służbowy i telefon, Praca: Zielona Góra i okolice
CLAR SYSTEM S.A - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzór na pracownikami działu sprzedaży i marketingum
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Łuków (lubelskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-08-17 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
obsługa klienta,zamówienia,dostawy,prowadzenie sklepu,kierowanie zespołem
BARC Paweł Barcikowski - 2016-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Ref Do30Zakres: -planowanie,realizacja i zamykanie projektów,-odpowiedzialność za efekt końcowy,-wykonywanie projektów technicznych w programie GRAF,-wspólpraca na lini-klient-wykonawca-dostawca,-pozyskiwanie innych klientów.
Pracownia Artystów Niezależnych "Warsztat"Ewa Kostyrka - 2016-02-15 - Henryków-Urocze (mazowieckie)
Koordynowanie i zarządzanie pracą biura; nadzorowanie i koordynowanie przepływu dokumentacji; dbałość o sprawny kontakt klientów szkoły.
BUSINESS SALUS Spółka z o.o. - 2021-06-25 - Kraków (małopolskie)
Produkcja, sprzedaż wyrobów cukierniczych, zarządzanie personelem i organizacja pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-Budowa i kierowanie zespołem doradców,-Realizacja planów,-Rozwój firmy na wyznaczonym terenie,-Stawka podstawowa 3000 zł brutto + do 12000 premii,-Kontakt tel. 660-423-568-Kontakt e-mail: powsiejczuk (at) eprodomo.pl
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Tczew (pomorskie)
realizacje kontraktu w ramach powierzonego zadania, projektu i umowy, zarządzanie podległymi brygadami pracowników oraz szkolenie nowych, zamawianie i inwentaryzacja posiadanych materiałów, kontrola jakościowa prowadzonych prac, koordynacja działań z pozostałą kadrą zarządzającą, raportowanie wyników i czynny udział w rozwiązywaniu napotkanych problemów, zaangażowanie w rozwój firmy i dbałość o jej wizerunek, wdrażanie decyzji przełożonych
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2021-05-17 - Tarnów (małopolskie)
współpraca z dostawcami i przedstawicielami handlowymi, zarządzanie pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Rząśnik (mazowieckie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za: - zarządzanie salonem RTV,AGD, IT/MM - zarządzanie zespołem pracowników - realizacje planówsprzedażowych - utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta -motywowanie i ocena pracowników - organizacja i planowanie czasupracy podległego zespołu - coaching pracowników, praca w godz.8-16
Terg S.A - 2015-12-21 - Zawada (opolskie)
skręcanie elementów, skręcanie mebli i przygotowywanie do transportu.
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłku dla przedszkolaków
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Szczecinek (zachodniopomorskie)