KIEROWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY Chełm oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie działem sprzedaży.
Data publikacji: 2016-12-14
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rampa Brzeska 3, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zarządzanie działem sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ogrodnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość branży rolno-ogrodniczej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Kierownik do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe rolnicze lub ogrodnicze. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.Miejsce wykonywania pracy: 22-100 Chełm, ul.Rampa Brzeska 3.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie CV na adres mailowy:beata.hajduk (at) agro-ters.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Rampa Brzeska 3, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Rampa Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaz hurtowa wyrobów chemicznych, środków ochrony roślin i artykułów do produkcji rolnej i ogrodniczej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.12.2016
Oferta pracy ważna do: 12.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne zadania:Zarządzanie Zadaniami w Obszarze Administracji Organizacyjnej, m.in.:- Administrowanie Opakowaniami- Administrowanie Sprawami zw. z Urzędem Dozoru Technicznego- Administrowanie Badaniami Środowiskowymi- Administrowanie Obowiązkiem Statystycznym- Administrowanie Kontrolami Urzędowymi- Administrowanie Środkami Trwałymi- Administracja Personalna;Wymagania:Wykształcenie wyższe z zakresu administracji lub pokrewneDoświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutempracodawca oferuje: Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwoju zawodowego i podwyższania kompetencji Ciekawą pracę w przyjaznej atmosferzewysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Fabryka Nowoczesnych Funkcji Meblowych TAGMET sp. z o.o. - 2016-01-08 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
kierowniksalonu
MEDIA EXPERT - 2016-02-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Koordynowanie prac Zespołu Interdyscyplinarnego, prowadzenie dokumentacji związanej z usługami opiekuńczymi, prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suszu - 2016-04-21 - Susz (warmińsko-mazurskie)
-
Cukiernia MAJA S. Czaja - 2018-04-13 - Kościerzyna (pomorskie)
utrzymywanie porządku w kuchni hotelowej
Kolumna Park Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Przygoń (łódzkie)
min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (mile widziane zarządzanie w handlu)
wiedza i umiejętności z zakresu zarządzania zespołem pracowników
odporność na stres oraz doskonałej organizacji pracy
komunikatywność, kreatywności, samodzielności
znajomość branży RTV, AGD, IT/MM będzie dodatkowym atutem
niekaralność
Media Expert - 2016-04-25 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Kierowanie zespołem doradców klienta, realizacja planów, rozwój spółki na wyznaczonym terenie.
PRO DOMO SP Z O O - 2017-04-10 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie salonem, planowanie i organizowanie parcy zespołu, realizowanie planów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "AEK" - 2015-11-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- ZARZĄDZANIE UTRZYMANIEM TECHNICZNYM ZAKŁADU PRZEMYSŁOWEGO (PARK MASZYNOWY, INFRASTRUKTURA BUDYNKOWA),- ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI UTRZYMANIA RUCHU MASZYN, URZĄDZEŃ INSTALACJI,- ZLECANIE I NADZOROWANIE PRAC W ZAKRESIE PLANOWANIA PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI.- MILE WIDZIANA PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI "LEAN MANUFACTURING"ROSIMY O DODANIE DO DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH NASTĘPUJĄCEJ FORMUŁY:WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH ZAWARTYCH W OFERCIE PRACY DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI OBECNEGO PROCESU REKRUTACJI, ORAZ NA POTRZEBĘ PRZYSZŁYCH REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 29.08.1997 ROKU O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH;TEKST JEDNOLITY:DZ. U.Z 2002 R. NR 101, POZ 926 ZE ZM.).
RZESZOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE "RES - DROB" SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie tynków
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Nowy Targ (małopolskie)
rozwój i optymalizacja strategii, przyczynianie się do wzrostu wydajności na platformach IOS i Android, dbałość o ciągłe ulepszanie relacji z kluczowymi partnerami , Facebook, Twitter, Google
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
nadzór przyjęć i wydań towarów, dbałość o płynny przepływ towarów i dokumentacji magazynowej, systematyczna kontrola aktualności lokalizacji, organizowanie i koordynowanie pracy zespołu, przygotowanie i prowadzenie inwentaryzacji
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-08-17 - Gdów (małopolskie)
kierowanie ludźmi na budowie
DEFORT MARIUSZ "DEMAR" Firma Remontowo-Budowlana - 2017-03-23 - Namysłów (opolskie)
- Organizowanie i stały nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem żłobka oraz kierowanie jego działalnością;- zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej;- nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy;- należyte planowanie, organizowanie pracy żłobka, i usprawnianie jego organizacji;- nadzór i kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno -higienicznego obiektu i jego otoczenia;- przygotowywanie materiałów i analiz dla potrzeb Dyrektora Zespołu Żłobków Miejskich w Słupsku;- wykonywanie zadań zgodnie z ustawą o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.Praca w godz. 8.30-16.30; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-15. Do wysokości wynagrodzenia brutto doliczany jest również dodatek stażowy. Praca w Żłobku nr 2Szczegóły naboru na stronie internetowej BIP http://zlobkislupsk.mojbip.pl
Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku - 2016-07-22 - Słupsk (pomorskie)
-Praca na terenie Trójmiasta,-Kontakt telefoniczny: 576-924-213.
JOANNA WOŁYŃSKA "EDICOR" - 2016-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa zbijarki automatycznej i pneumatycznej .
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Galewice (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu firmy, wysyłanie korespondencji, odbieranie telefonów, wysyłanie faxów
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
samodzielne prowadzenie robót budowlanych na powierzonej budowie; organizowanie i nadzorowanie prac sił własnych oraz firm podwykonawczych; wspólpraca z przedstawicielami Inwestora; opracowywanie kompletnej dokumentacji budowy; utrzymanie porządku na placu budowy; przestrzeganie przepisów BHP
ZAKŁAD BUDOWNICTWA I MELIORACJI WODNYCH "OSTROGA" S.C. LIDIA BACHOR, BARTŁOMIEJ CIECHANOWSKI - 2017-10-26 - Milicz (dolnośląskie)
konserwacja sprzętów elektronicznych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, wsparcie procesu sprzedaży usług technologicznych
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Żyrardów (mazowieckie)
Telefoniczna sprzedaż produktw, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, profesjonalna obsługa posprzedażowa, realizacja planów sprzedażowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2016-10-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Prace porządkowe.
SKAREM SPÓŁKA Z O. O. -STALOWA WOLA - 2015-12-01 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad procesami produkcji,- zarządzanie zespołem pracowników Działu Zbiorniki/Miszealniki,- podnoszenie efektywności oraz motywacji do pracy;- odpowiedzialność za terminowość produkcji, realizację założonego planu pracy;- analiza dokumentacji dotyczącej produkcji;- przygotowanie oferty,- przygotowanie wymaganej dokujmentacji techniczbej,- kalkulacje materiałowe,- kontakt z klientem- nadzór nad prowadzeniem projektu przygotowywanie oferty;przygotowywanie wymaganej dokumentacji technicznej;kalkulacje materiałowe, kontakt z klientem, nadzór nad prowadzeniem projektu
B&W Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Prace budowlane i remontowe, murowanie, motaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, pracew wykończeniowe, tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazur, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp., praca w godz. 8-16, praca na terenie woj opolskiego i sląskiego.
LeasingTeam sp. z o.o. - 2017-02-09 - Opole (opolskie)
koordynowanie prac
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne Eko-Mal s.c. - 2018-01-18 - Czempiń (wielkopolskie)
kierowanie zespołem szwalni
SARA Stanisław Michalak - 2018-01-26 - Łask (łódzkie)
praca zgodnie z zawodem ,ocieplanie budynków,monter płyt kartonowo gipsowych
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Granowo (wielkopolskie)
praca przy budowie domów jednorodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Trzebinia (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD,IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacja planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników.
TERG S.A. Media Expert - 2017-05-11 - Dobczyce (małopolskie)
Nadzór i organizacja pracy zespołów pracowniczych.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail: kadry.zgora (at) poziom.com.pl w celu złożenia aplikacji.
Poziom Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie ofert, analiza projektów budowlanych, kontakt z klientem, prowadzenie projektów
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2016-12-13 - Kopienica (śląskie)