KIEROWNIK DZIAŁU ROZLICZEN WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Białystok oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe " RED-BUD" Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ROZLICZEN WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie sprawami Wspólnot Mieszkaniowych zakresie wynikającym z zawartych ze spółką umów , a w szczególności:1)Uczestniczenie w zebraniach Wspólnot , obsługa zebrań ( przygotowywanie dokumentacji)3)rozliczenia nieruchomości5)Nadzór nad wykonywaniem uchwał Wspólnot6)Współpraca z przedstawicielami Wspólnoty mieszkaniowej w sprawach dotyczących wspólnot, w tym korespondencja7)Windykacja należności, sprawy sądowe8) Przelewy bankowe9) Nadzór nad pracą podległych pracowników
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe " RED-BUD" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ludwika Waryńskiego 41A, 15-460 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie sprawami Wspólnot Mieszkaniowych zakresie wynikającym z zawartych ze spółką umów , a w szczególności:1)Uczestniczenie w zebraniach Wspólnot , obsługa zebrań ( przygotowywanie dokumentacji)3)rozliczenia nieruchomości5)Nadzór nad wykonywaniem uchwał Wspólnot6)Współpraca z przedstawicielami Wspólnoty mieszkaniowej w sprawach dotyczących wspólnot, w tym korespondencja7)Windykacja należności, sprawy sądowe8) Przelewy bankowe9) Nadzór nad pracą podległych pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU ROZLICZEN WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu finansowego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kompleksowa obsługa komputera z wykorzystaniem pakietu biurowego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów dot. wspólnot mieszkaniowych, umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, dokładność, dobre kontakty z klientami zewnętrznymi
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe " RED-BUD" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Ludwika Waryńskiego 41A, 15-460 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.red-bud.com.pl
Ulica pracodawcy: Ludwika Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 41A
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie i obsługa nieruchomości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu finansowego
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a7a9fa8bcb565d3d1aee680ede91cfec
Podobne oferty pracy
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu według standardów firmy, praca w godz. 8-16 od wtorku do soboty
DINO POLSKA s.a. - 2016-05-31 - Nadarzyn (mazowieckie)
Zarządzanie działem produkcji, kierowanie zespołem, obsługa zamówień
PPHU SZKŁO-LUX - 2016-02-02 - Puławy (lubelskie)
Prowadzenie robót na budowie (roboty sieciowe WOD-KAN-GAZ i CO). Praca na terenie Krakowa i województw ościennych.
WOD-GAZ ZAKŁAD INSTALACJI WOD-KAN-GAZ I C.O. S.C. FRANCISZEK SOŁTYS, WIESŁAW GĘBKA - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
- Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych.- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu KPiR, ewidencji przychodó, ewidencji środków trwałych - minimum 5 lat doświadczenia,- Umiejętność naliczania podatku VAT i dochodowego,- Umiejętność sporządzania deklaracji do US,- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumiennośćKontakt e-mail: katarzyna.paszek (at) biurojanina.pl
Biuro Rachunkowe Janina sp. z o.o. - 2015-11-03 - Tczew (pomorskie)
Nadzór nad pracą w restauracji, obsługa ruchu turystycznego trójmiasta, organizowanie eventów turystycznych targi (udział w targach turystycznych)
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Kierownik utrzymania ruchu
Spółdzielnia "ASPROD" - 2018-10-29 - Strzyżów (podkarpackie)
- Administrowanie stron www. Zarządzanie sklepem internetowym. Aktualizacja produktów, zdjęcia 360 stopni.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagana umiejętność korzystania z oprogramowania komputerowego. Wymagane przygotowanie informatyczne w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata. Ogólny zakres obowiązków: zastępstwo kierownika budowy, zlecanie i kontrola wykonywanych robót, rozliczenia pracowników, podwykonawców, materiałów i sprzętu, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania prostych decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu. Praca na budowach realizowanych przez Spółkę na terenie województwa lubelskiego i mazowieckiego (Warszawa, Kobyłka).
Poleksbud Trade Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Lublin (lubelskie)
obsługa magazynu
Zakład Mechaniczny HML Nosewicz Jednostka Innowacyjno-Wdrożeniowa Sp. J. - 2017-01-18 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie prac budowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO DROGOWE "BUD DROG" Stanisława Polus - 2019-04-10 - Koluszki (łódzkie)
kontrola i nadzór nad prawidłową realizacja prac z zakresu budownictwa drogowego
INVEST DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wytwarzanie różnego rodzaju pieczywa przy użyciu odpowiednich maszyn, urzadzeń i sprzętu, rozliczanie zużycia surowców do produkcji pieczywa.Praca w Krakowie na ul. Kraszewskiego 8/1.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-04-01 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Wykształcenie: zawodowe; mile widziane doświadczenie w naprawach samochodów ciężarowych; naprawy blacharskie zabudów chłodniczych; demontaż i montaż uszkodzonych części pojazdów; szlifowanie, montowanie i szpachlowanie elementów; wykonywanie wszelkich napraw blacharskich; umiejętności spawalnicze; umiejętność wykonywania prostych napraw blacharskich; umiejętność posługiwania się elektronarzędziami; zaangażowanie w powierzone obowiązki; punktualność i sumienność; pracodawca zapewnia opiekę medyczną; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
EWT TRUCK & TRAILER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Gliwice (śląskie)
zawieranie umów z chińskimi partnerami biznesowymi, opracowywanie nowych umów między Polska i Chinami, zarządzanie kadra chińskich pracowników, podnoszenie jakości usług
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zarządzanie personelem, tworzenie zamówień, prezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
DINO POLSKA S. A. - 2015-11-13 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie, organizacja, nadzór budowy i pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rozmów z klientami, sprzedaż nieruchomości nowych "pod klucz", praca w biurze w Bielsku-Białej, w godzinach między 8-18.00.
NORTHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
Organizacja i nadzór nad pracą zespołu pracowników Działu Finansowego; weryfikacja zapisów księgowych, w tym sprawowanie kontroli wewnętrznej dowodów księgowych, rozliczenia w zakresie podatku VAT, CIT i innych, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych, sporządzanie raportów finansowych na potrzeby organów Spółki,sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, współpraca z audytorami, kontakty z urzędami skarbowymi, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi, nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych (miesiące), nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie, sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie, zastępstwo Głównego Księgowego
Polkowicka Dolina Recyklingu - 2019-04-11 - Polkowice (dolnośląskie)
nadzór nad właściwym przebiegiem procesu produkcji, nadzór nad maszynami i urządzeniami sterującymi, identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych, kontrola jakości produktu finalnego, zarządzanie grupą, wynagrodzenie zasadnicze w tym premia uznaniowa, wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodwego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE BIEGPOL GRAŻYNA BIEGAŃSKA - 2018-08-27 - Chorzemin (wielkopolskie)
Planowanie produkcji kulinarnej, nadzór nad realizacją zamówień, kierowanie zespołem.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER SOLAR" Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Buczek (łódzkie)
- przygotowanie inwestycji,- koordynacja i kontrola etapów realizacji inwestycji,- kontrola, dokumentowanie i rozliczanie prac,- pozyskiwanie i analiza ofert,- dyspozycyjność
Przedsiębiorstwo Produkcyjne- Handlowo- Usługowe" ELBA" Jan Bańcyrowski - 2016-08-22 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
stawianie i murowanie ścian
MALBUD MARLENA MALTAŃSKA - 2019-04-12 - Goleńsko (łódzkie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i kierowała całokształtem prac wykonywanych przez pracowników Działu Remontów, nadzorowała przygotowanie dokumentacji dot. procedur przetargowych przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych realizowanych na rzecz ZOJO i obsługiwanych jednostek,bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Zespołu i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań przez Dział Remontów,współdziałała z wykonawcami poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczyła w czynnościach odbiorowych poszczególnych robót budowlanych,egzekwowała kary umowne w ramach umów zawartych na roboty budowlane, monitorowała wykonanie budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Dział Remontów.- Wynagrodzenie: 4500 do 4900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe techniczne o profilu związanym z działalnością remontowo-budowlaną. Doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w planowaniu i koordynacji wielobranżowych zadań remontowych i inwestycyjnych. Umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie dot. robót budowlanych, ustawa o finansach publicznych, kpa, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)
- nadzór nad pracownikami serwisu sprzątającego- sporządzanie grafików- kontrolowanie czasu pracy pracowników- dbanie o stany magazynowe art. chemicznych- weryfikacja stanu czystości obiektu- rekrutacja pracowników serwisu sprzątającego
DAKO SERVICES SP Z O.O. - 2019-04-03 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż artykułów wposażenia łazienkowego
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Koło (wielkopolskie)
1. Organizowanie , koordynowanie , kierowanie , nadzorowanie zadań pracowników działu technicznego w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi, współpraca z innymi działami ZDP.2. Sprawdzanie pod względem merytorycznym zleceń roboczych.3. Nadzór i wykonywanie wszystkich czynności z zakresu gospodarki drogowej i mostowej:- planowanie robót i ich technologii,- przygotowywanie szczegółowych specyfikacji technicznych i ich analiza, - nadzór nad prowadzonymi robotami,- udział w komisyjnych odbiorach robót, - prowadzenie i rozliczanie inwestycji drogowych, 4. Koordynacja i kierowanie Zimowym Utrzymaniem Dróg.5. Zastępowanie Dyrektora ZDP w czasie jego nieobecności.6. Współpraca ze Starostwem Powiatowym oraz innymi jednostkami samorządu terytorialnego powiatu białogardzkiego oraz województwa zachodniopomorskiego.7. Kontrola, analiza i ocena wyników pracy podwładnych.8. Przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowy lub przebudowę dróg powiatowych.9. Koordynacja prac związanych z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych.10. Opracowywanie decyzji i postanowień dotyczących zajęcia pasa drogowego , lokalizacji zjazdów , urządzeń obcych , opiniowanie decyzji o warunkach zabudowy , projektów tymczasowej organizacji ruchu.11. Weryfikacja oraz koordynacja prac związanych z opracowaniem dokumentacji technicznych i kosztorysów inwestorskich sporządzanych na potrzeby ZDP. 12. Udział w sporządzaniu danych wyjściowych do opracowań dokumentacji technicznych. 13. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w tym wykonywanie obowiązków przewodniczącego komisji przetargowej.14. Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora ZDP.
Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie - 2018-09-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
przyjmowanie towaru, eksponowanie towaru, sprawdzanie dat ważnościart. spożywczych, utrzymywanie porzadku w miejscu pracy tj. sala sprzedaży i magazyn
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gorlice (małopolskie)
obsługa tokarki, toczenie elementów metalowych, frezowanie
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "KOW-KOT" Plus Kowalski Wiesław,Kotkowski Tadeusz, Kowalska Joanna - 2017-11-07 - Mława (mazowieckie)
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, uprawnienia energetyczne, prawo jazdy kat. B, znajomość specyfiki eksploatacji urządzeń i maszyn linii technologicznych
Fabryka Podłóg Biadki Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Biadki (wielkopolskie)