KIEROWNIK DZIAŁU REMONTÓW Trzebinia oferta pracy "GWAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: organizacja robót budowlano-instalacyjnych,kontrola robót,przygotowanie umów oraz ofert
Data publikacji: 2018-03-29
Lokalizacja: Trzebinia (małopolskie)
Pracodawca: "GWAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopalniana 3, 32-540 Trzebinia, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja robót budowlano-instalacyjnych,kontrola robót,przygotowanie umów oraz ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebinia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebinia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT.B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Kurs KOSZTORYSOWANIA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe,średnie o kierunku budowlanym,prawo jazdy kat.B,mile widziana znajomosc kosztorysowania,pracodawca nie określił stażu
Nazwa pracodawcy:
"GWAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Kopalniana 3, 32-540 Trzebinia, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV-po kontakcie tel. z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Trzebinia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebinia
Ulica pracodawcy: Kopalniana
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: usługi remontowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.03.2018
Data dodania oferty pracy: 28.03.2018
Oferta pracy ważna do: 22.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizacja i kierowanie pracą zespołu pracowników, planowanie procesu produkcyjnego, logistyka wywozu produktów, nadzór nad procesem produkcyjnym i pracą zespołu pracowników
Stan-Szkło Sp. z o.o. - 2017-05-30 - Piekary Śląskie (śląskie)
Wykładanie towaru na półki
kontakt przez OHP - 2017-07-17 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Branża spożywcza. Produkcja garmażeryjna.
WĘDLINKA SP. JAWNA TERESA I JAN KORDUS - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie pracą na magazynie. Nadzór nad dokumentacją magazynową. Realizacja załadunku wózkiem widłowym.
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-12-20 - Imielin (śląskie)
Prowadzenie budowy związanej z remontem budynku w Mińsku Mazowieckim, nadzór nad pracownikami.
P.U.H."LUX" Janina i Bogusław Lejman, Spółka Jawna - 2017-08-03 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- pozyskiwanie klientów- administrowanie sieci- obsługa systemu ERP
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTER-CASTOR" SP. Z O.O - 2016-02-10 - Połupin (lubuskie)
Obsługa klienta wg standardów firmy AGDRTV
AVANS Południe Sp.z.o.o - 2017-01-23 - Brzozów (podkarpackie)
organizacja imprez sportowych organizowanych przez MOKIS, b)podejmowanie działań na rzecz upowszechniania sportu, c)koordynowanie prac podległych pracowników, d) współpraca zestowarzyszeniami prowadzącymi działalność w sferze sportu, e) nadzórnad obiektami sportowymi należących do MOKIS, f) opracowywaniepreliminarza imprez sportowych.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY I SPORTU - 2018-01-18 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Promowanie marki smartfonów, zachęcanie klientów do zakupu telefonów, uzupełnianie produktów na wystawie, raportowanie do przełożonego poprzez aplikację w telefonie służbowym
kontakt przez OHP - 2016-11-23 - Gliwice (śląskie)
kierowanie sala restauracji, obsługa, tworzenie grafiku.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Żywiec (śląskie)
Brak danych
POLBUD S.C. G.PIĄTEK, P. SZACHTA - 2017-01-12 - Zblewo (pomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:1. Organizowała i kierowała całokształtem prac Działu Rachuby, w tym:prowadziła merytoryczną kontrolę dokumentów związanych z naliczaniem płac, dokonywała podziału zadań pomiędzy pracowników w sposób gwarantujący ich terminową i należytą realizację, nadzorowała ich wykonanie. 2. Prowadziła obsługę płacową przydzielonych jednostek,współpracowała z Głównym Księgowym i innymi komórkami organizacyjnymi Zespołu, obsługiwanymi przez Zespół jednostkami oświatowymi i instytucjami zewnętrznymi w zakresie przydzielonych do realizacji zadań.- Wynagrodzenie: 4000 do 4900 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony na początek na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od marca 2016r.- Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie wyższe magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. 5 lat pracy w tym: udokumentowane 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz 2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w ostatnich kilku latach przy obliczaniu i sporządzaniu listy płac oraz obsługi programu Płatnik. znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej w zakresie wynagrodzeń, znajomość regulacji prawnych w zakresie wynagrodzeń, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL w zakresie średniozaawansowanym.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-12-18 - Katowice (śląskie)
Rehabilitacja osób niepełnosprawnych
CARITAS ARCHIDIECEZJI KRAKOWSKIEJ, WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ , DOM WCZASOWO-REHABILITACYJNY - 2017-09-12 - Zembrzyce (małopolskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizacja właściwej pracy działu PP, prowadzenie nadzoru nad realizacją procedur SJ przez pracowników PP, przygotowywanie kosztorysów budowlanych, nadzorowanie dokumentacji technicznej budowy, przygotowywanie nadzór nas prawidłowością dokumentacji przetargowej, składanie wniosków o przeprowadzenie szkoleń pracowników działu PP
Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "GAZOPOL" Ltd Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kierowanie naprawami samochodóworganizacja zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Gubin (lubuskie)
Kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi:- optymalizowanie efektywności procesów logistycznych i magazynowych,- odpowiedzialność za ustanawianie i nadzór nad wypełnieniem celów w podległych obszarach,- prowadzenie negocjacji z dostawcami usług logistycznych,- rozwój standardów w procesach logistycznych,- współtworzenie i rozwijanie polityki i procesów logistycznych w organizacji,- odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu obszaru logistyki,- zarządzanie podległym zespołem pracowników, motywowanie i rozliczanie z efektów pracy,- nadzór nad realizacją zamówień krajowych i zagranicznych,- nadzór nad realizacją faktur kosztowych i sprzedażowych,- negocjacje cen z dostawcami.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-08 - Rokocin (pomorskie)
Kontrola i nadzór nad pracownikami. Kontrola jakości przygotowanych posiłków, stanu czystości kuchni. Prowadzenie dokumentacji. Pomoc przyrekrutacji pracowników. Obsługa urządzeń kuchni. Kontrola zapasów.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
rekrutacja oraz szkolenie pracowników, wspieranie ich w pozyskiwaniu oraz obsłudze klientów
Proficredit S.A. - 2015-12-02 - Końskie (świętokrzyskie)
Wymagane prawo jazdy kat C. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: joannacermar2 (at) wp.pl.( CV + zdjęcie).
HURTOWNIA SALON PŁYTEK CERAMICZNYCH CERMAR 2 - 2017-03-27 - Jejkowice (śląskie)
wg. stanowiska, praca w sklepie spożywczo-przemysłowym EUROSKLEP. Wynagrodzenie 3000,00 zł do uzgodnienia Wynagrodzenie do uzgodnienia. Rozpoczęcie pracy między 10-15.12.2016. Praca 6m-cy umowa zlecenie, później umowa o pracę. Praca na dwie zmiany pomiędzy 5.30-21.30.
W.M. 2 s.c. Artur Wądek, Dorota Wądek - 2017-01-20 - Przytkowice (małopolskie)
nadzór nad sprzedażą chińskich produktów, dostarczanie klientom informacji o produktach, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizacja pracy, kierowanie zespołem, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, zorientowanie na klientaJedna zmiana od 08.00-16.00 lub od 10.00-18.00. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: wegaz3 (at) op.pl
J.CZ.K. WEGAZ Justyna Krzyżanowska - 2017-01-20 - Załuski (mazowieckie)
OFERTOWANIE, PROWADZENIE BUDOWY (PRACE I DOKUMENTACJE) W ZAKRESIE INSTALACJI WENTYLACYJNYCH ORAZ KLIMATYZACYJNYCH (POMP CIEPŁA).PRACA GŁÓWNIE NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO, OKAZJONALNIE INNE WOJEWÓDZTWA.
ASPAWEN BOGDAN SIUTA - 2017-09-22 - Czudec (podkarpackie)
sprzątanie powierzchni zakładu produkcyjnego
DUSSMANN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
obsługa klientów, realizacja założonych planów
AB Bechcicki Sp z o.o - 2017-12-04 - Legnica (dolnośląskie)
Wykonywanie grafik komputerowych, obsługa systemu wewn.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Jaworki (małopolskie)
zapoznaie z regulaminem, przepisami bhp, pomoc przy obsłudze grup zorganizowanych i osób indywidualnych, pomoc przy organizowaniu imprez plenerowych, dbanie o czystość wnętrz, pomoc przy urządzaniu ekspozycji i wystaw czasowych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Łuków (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Wolanów (mazowieckie)