KIEROWNIK DZIAŁU PRODUKCJI CIEPŁA Świnoujście oferta pracy Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU PRODUKCJI CIEPŁA
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie, koordynowanie i kontrolowanieeksploatacji Ciepłowni Miejskiej i infrastruktury budowlanej Spółki w celu utrzymania zdolności do realizacji dostaw ciepła do miejskiej sieci ciepłowniczej w sposób ciągły, a także odpowiedzialność za pracę podległych pracowników.
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie, koordynowanie i kontrolowanieeksploatacji Ciepłowni Miejskiej i infrastruktury budowlanej Spółki w celu utrzymania zdolności do realizacji dostaw ciepła do miejskiej sieci ciepłowniczej w sposób ciągły, a także odpowiedzialność za pracę podległych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek funkcyjny 400zł+ premia regulaminowa 825zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU PRODUKCJI CIEPŁA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 5 letnie doświadczenie w tym minimum 3 lata na stanowisku kierowniczymBiegła znajomość obsługi komputera - pakiety MS Office
Nazwa pracodawcy: Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 06.03.2020
Oferta pracy ważna do: 25.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01af6b857064129ec17e23ce695156c3
Podobne oferty pracy
Naprawy pojazdów mechanicznych
Z.P. LEWARSCY LE-CAR S.C. MECHANIKA POJAZDOWA - 2018-09-14 - Rotmanka (pomorskie)
Kontrola oraz koordynacja robót budowlanych, tworzenie harmonogramów robót i zachowanie terminowości ich wykonywania, odbiór robót, prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną (dokumentacja projektowa, plany, atesty)
MDB HOME Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
Warsztaty Wagonów Kolejowych Stanisław Jacek Łupiński - 2017-08-08 - Łapy (podlaskie)
NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZADAŃ ZESPOŁU DS. KADR, PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW
kontakt przez OHP - 2019-11-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
RESTAURACJA SPORT'S BAR-B-Q W RZESZOWIE POSZUKUJE OSOBY CHĘTNEJ DO PRACY NA STANOWISKO POMOC KUCHENNAZAKRES OBOWIĄZKÓW:- UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W MIEJSCU PRACY- ZMYWANIE NACZYŃ- PRZYGOTOWYWANIE PROSTYCH POTRAW WEDŁUG USTALONYCH SCHEMATÓWZAINTERESOWANYCH PROSIMY O PRZESYŁANIE ZGŁOSZEŃ Z CV NA ADRES: REKRUTACJA (at) SPORTSBARBQ.PLSKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.
ALEGRIA SP. Z O.O. - 2017-11-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca na hali sprzedaży. Tworzenie zamówień.Zarządzanie personelem,prowadzenie marketu wg. standardów firmy.
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA KROTOSZYN - 2016-06-01 - Kębłowo (wielkopolskie)
przygotowanie butli do napełniania, rozładunek i załadunek butli na samochody, napełnianie butli (po zdobytych uprawnieniach)
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA DARGAZ DARIUSZ NIEDŹWIECKI, BOŻENA NIEDŹWIECKA SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-18 - Kolonia Siedliszczki (lubelskie)
-
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2017-09-11 - Krapkowice (opolskie)
- przygotowywanie prac związanych z robotami TBM, w tym m.in. transportem, montażem, uruchomieniem i demontażem- kierowanie robotami budowlanymi prowadzonymi siłami własnymi oraz podwykonawców w zakresie budowy tuneli TBM- przygotowywanie planu, fazowanie robót związanych z budową tunelu TBM oraz tuneli w ścianach szczelinowych w tym nadzór i opracowanie założeń do przejścia maszyny przez ściany szczelinowe, przeciągnięcie maszyny przez komory przystanków- opracowanie harmonogramów postępu robót tunelowych uwzględniającego przejście przez wszystkie komory oraz prace związane z wymianą narzędzi oraz utrzymaniem maszyny TBM- weryfikacja dokumentacji technicznej oraz normy jakości we współpracy z kierownikiem budowy oraz kierownikiem działu technicznego- wsparcie działu zakupów w doborze i zakupie sprzętu dodatkowego służącego do obsługi tarczy TBM- koordynacja i nadzór nad podwykonawcami oraz dostawcami we współpracy z kierownikiem budowy, kierownikiem działu technicznego- zorganizowanie zaplecza i placu budowy- wsparcie w organizacji zakładu produkcji tubingów- analiza kosztów budowy, wykonywanie obmiarów i uczestnictwo w przygotowaniu wycen- organizacja i udział w naradach technicznych- zgłaszanie Projektantowi propozycji optymalizacji rozwiązań projektowych- określenie wymagań merytorycznych w stosunku do dokumentacji projektowej- udział w przygotowaniu szczegółowej dokumentacji technicznej tarczy TBM- przygotowanie dokumentacji budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zgodnej z Prawem Budowlanym (pozwolenie na budowę z projektem budowlanym, dziennik budowy, protokoły odbiorów częściowych i końcowych, rysunki, operaty geodezyjne, książki obmiaru, dokumentacja podwykonawcza)
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Łódź (łódzkie)
praca zmianowa w obrocie żywnością, zamawianie towaru, prowadzenie zmiany
Alma Market s. a. - 2016-05-12 - Pruszków (wielkopolskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Łowicz (łódzkie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją robót drogowych
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2018-03-19 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Organizacja pracy biura, zapewnienie wyposażenia biura w sprzęt i materiały biurowe, działalność promocyjna i reklamująca firmę, utrzymywanie kontaktów z agencjami reklamowymi, kancelarią prawną i biurem tłumaczy, utrzymywanie bieżących kontaktów z z kontrahentami w Chinach, obsługa celna importów z Chin.
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzorowanie i koordynowanie całokształtu prac administracyjno- technicznych związanych z bieżącym funkcjonowaniem obiektu;-organizowanie i kontakt z ochroną obiektu;- kontrolowanie prac remontowo- naprawczych na terenie obiektu i jego otoczenia;- organizowanie i uczestnictwo w kontrolach stanu technicznego lub estetycznego nieruchomości;- dbanie o stan i estetykę bezpośredniego otoczenia budynków firmy (parking, trawnik itp);- wdrażanie procedur i norm mających zapewnić bezpieczeństwo wszystkim osobom przebywającym na terenie obiektu;- zarządzanie flotą samochodową;- nadzór nad personelem technicznym i podwykonawcami;- prowadzenie dokumentacji technicznej.
FARGOTEX Sp. z o.o. w Łomży - 2015-12-02 - Łomża (podlaskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy i kasjera, język Chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
RU FAN Sp. z o.o. - 2018-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie planem wykorzystania/ udostępniania pracowni; rozliczenia kosztów wewnętrznych prowadzonych badań; nadzór nad prawidłowym działaniem stanowisk badawczych; planowanie przeglądów urządzeń; organizacja dla kadry merytorycznej szkoleń z obsługi aparatury; koordynowanie prac zleconych; planowanie rozwoju laboratorium; Umowa od 01.10.2018 r. do 31.12.2018 r. Godziny pracy: 7.30- 15.30. Wstępnie kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu spotkania.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2018-07-20 - Słupsk (pomorskie)
wysyłanie mailingu, zamawianie towaru, aktualizacja ofert, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta, pozyskiwanie i przygotowywanie do pracy współpracowników, wynagrodzenie 2000 do 3000
DORADZTWO FINANSOWE MONIKA JAROSZEWICZ - 2016-08-18 - Chorzemin (wielkopolskie)
- nadzorowanie jakości i terminowości robót zgodnie z dokumentacją oraz sztuką budowlaną, - koordynacja prac pracowników własnych o podwykonawców, - analiza dokumentacji, - monitoring kosztów budowy, - współpraca z inwestorem. Miejsce pracy: budowy na terenie woj. dolnośląskiego i opolskiego, aktualnie budowa w Brzegu Dolnym. Oferta dostępna w sali D. Kontakt kandydatów - e-mail: biuro (at) navigastal.pl lub tel.: 71 348 71 96.
NAVIGA-STAL Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
wyszukiwanie klientów z Chin, negocjowanie warunków umów, negocjowanie cen zakupu i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kierowca autobusu komunikacji miejskiej. Wynagrodzenie od 3000 do 4000 zł brutto. Możliwość pracy na podstawie umowy zlecenie. Umowa do 31.07.2018 z możliwością przedłużenia.
"MOBILIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, wydawanie posiłków Sala G
Eclipse Enterprise Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Domasław (dolnośląskie)
1) Znajomość, stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisówszczególnych wchodzących w zakres ustawy o finansach publicznychi rachunkowości, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, normatywów kancelaryjno-archiwalnych.2) Znajomość i przęstrzeganie zasad finansowania zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionyrn do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów. ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieranru rodziny i systemie pięczy zastępczej3) Prowadzenie rachunkowości jednostki.4) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczqcych operacji gospodarczych i finansowych.7) Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie składek od wynagrodzeń.8) Prowadzenie programu ''Płatnik''.9) Sporządzanie bilansu rocznego jednostki.10) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki w formiepapierowej i elektronicznej. 11) Opracowywanie planów finansowych jednostki.12) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych związanych z realizacją pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszualimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, spraw z zakresuprzeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i Katy Dużej Rodziny.13) Rozliczanie funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.14) Dekretacja i zatwierdzonych rachunków i faktur do wypłaty. 15) Kontrolowanie ksiąg inwentarzowych majątku GOPS.16) Prowadzenie gospodarki finansowej, podatkowej izasiłkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.17) Rozliczanie umów cywilnoprawnych.18) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu19) Przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym,PFRON itp.20) Przestrzeganie przepisów o tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych oraz dokumentow objętych tymi przepisami.21) Przestrzeganie przepisów o finansach publicznych, rachunkowościi odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.22) Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i p.poż. 23) Wykonywanie innych prac zleconych dodatkowo przez Kierownika GOPS.Inne zadania wynikające z zakresu obowiqzków na zajmowanym stanowisku pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2015-12-16 - Osiek (pomorskie)
organizowanie załadunku i wyładunku towarów, prowadzenie rozliczeń towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa klienta i doradztwo w wyborze towarów, dbanie o wizerunek sklepu, budowanie i umacnianie relacji z klientami, przyjmowanie i ekspozycja towaru.Praca na jedną zmianę w godz. 11-19
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Żukowo (pomorskie)
Kierowanie robotami budowlanymi branży sanitarnej
Energosan Dranka s.c. - 2017-03-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prace przy zakładaniu instalacji elektrycznych zewnętrznych (m.in. kopanie rowów, inne prace fizyczne)
ENERGOTEC Sp. z o. o. - 2019-05-28 - Łuków (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż art. spożywczych oraz alkoholowych w sklepie 24 h.
Firma Handlowo - Usługowa Wojciech Kwak - 2019-06-04 - Jaworzno (śląskie)