KIEROWNIK DZIAŁU MIESZKANIOWEGO Duszniki-Zdrój oferta pracy DUSZNICKI ZAKŁAD KOMUNALNY W DUSZNIKACH-ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU MIESZKANIOWEGO
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: -Kierowanie pracą Działu Mieszkaniowego, organizowanie, koordynacja i nadzór nad pracą podległych pracowników w zakresie prowadzonej działalności, tj. obsługi gminnych zasobów mieszkaniowych i zarządzanych przez Zakład Wspólnot Mieszkaniowych.- Reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami, instytucjami oraz klientami w zakresie ustalonym z Prezesem Zarządu
Data publikacji: 2019-11-29
Lokalizacja: Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: DUSZNICKI ZAKŁAD KOMUNALNY W DUSZNIKACH-ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juliusza Słowackiego 32A, 57-340 Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Kierowanie pracą Działu Mieszkaniowego, organizowanie, koordynacja i nadzór nad pracą podległych pracowników w zakresie prowadzonej działalności, tj. obsługi gminnych zasobów mieszkaniowych i zarządzanych przez Zakład Wspólnot Mieszkaniowych.- Reprezentowanie spółki w kontaktach z kontrahentami, instytucjami oraz klientami w zakresie ustalonym z Prezesem Zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU MIESZKANIOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Duszniki-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: LICENCJA ZAWODOWA ZARZADCY NIERUCHOMOŚCI
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : -znajomość przepisów z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych, dobrze rozwinięte umiejętności analityczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
DUSZNICKI ZAKŁAD KOMUNALNY W DUSZNIKACH-ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Juliusza Słowackiego 32A, 57-340 Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Duszniki-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Duszniki-Zdrój
Ulica pracodawcy: Juliusza Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 32A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 20.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?953b5a3e753e56e927159eb1692eb3ad
Podobne oferty pracy
Prowadzenie prac związanych z budową drogi S5 w Trzebnicy
"Firma Haller" Spółka Akcyjna - 2016-08-02 - Trzebnica (dolnośląskie)
Sprzedaż stron internetowych prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi prezentację oferty produktu dla klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Korfantów (opolskie)
pomoc w przygotowaniu potraw w/g standardów restauracji, przygotowanie półproduktów, wydawanie potraw, praca w nowym obiekcie hotelowym w Limanowej
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Mszana Dolna (małopolskie)
- prowadzenie projektów magazynowych za pomocą uzgodnionej metodyki projektowej (PRINCE2/DMAIC/AGILE)- prowadzenie audytów procesów magazynowych: ocena wybranych procesów pod kątem efektywności wykorzystania zasobów i środków pieniężnych- przygotowywanie prezentacji dla Członków Zarządu i Właścicieli Procesów- przygotowywanie analiz (głównie na bazie Excela) i wizualizacja wyników- prowadzenie spotkań i warsztatów- przygotowywanie wniosków z obserwacji, wywiadów, analiz- harmonogramowanie prac audytowych i projektowych- egzekucja planu: planowanie spotkań, wydarzeń projektowych/audytowych- zarządzanie zespołem projektowym- raportowanie wyników przebiegu projektu za pomocą platformy SharePoint
SMART Project Rokicki Śliwka Sp.j. - 2016-08-09 - Poznań (wielkopolskie)
Terminowa i jakościowa realizacja projektów i produktów, współpraca z właścicielami procesów biznesowych oraz grupami IT, ulepszanie produktów zgodnie z opinią klientów i wewnętrznych informacji, doskonalenie produktów, zapewnienie standardów, zarządzanie rozwojem i wdrażaniem projektów i programów, zarządzanie produktem, przydział zespołu wsparcia projektów i rozwoju
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
- odpowiedzialność za realizację ilościową i jakościową planów produkcyjnych, nadzór nad terminową realizacją planów produkcyjnych, raportowanie na bieżąco sytuacji na produkcji, ciągłe dążenie do poprawy efektywności procesów produkcyjnych poprzez poprawę organizacji pracy, metod produkcji, optymalne wykorzystanie zasobów, kontrola bieżącej produkcji, skuteczne zarządzanie zespołem produkcyjnym, współpraca z zespołem i bieżące rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie procesu produkcyjnego
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-01-14 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem pracownikówna obszarach produkcyjnych restauracji w tym obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna, teren zewnętrzny, zgodnie z obowiązującymi w firmie prosedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi, ochrony środowiska.Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie. Wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracji i procedurami obowiązującymi w firmie, sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji. Obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji w razie potrzeby.Wypełnianie wszystkich zleconych mu przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy, w tym także odpowiedzialność za powierzony obszar funkcjonowania restauracji. praca w godz.6:00-24:00.
P.P.H.U. "Wanda" Bogusław Maziarz - 2019-10-30 - Opole (opolskie)
aapewnienie funkcjonowania marketu, aktywna praca na sali sprzedaży, delegowanie pracy podległemu personelowi, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
DINO POLSKA S.A. - 2016-06-09 - Wola (śląskie)
Sprzedaż produktów spożywczych.
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Sławno (zachodniopomorskie)
PAKOWANIE OWOCÓW
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Łęczeszyce (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Słomniki (małopolskie)
- nadzór robót związanych z dostarczaniem wody i odprowadzaniem ścieków na tereni miasta i gminy Pelplin- koordynowanie pracy pracowników działu technicznego sieci- koordynacja usuwania zgłoszonych awarii- inwestycje- dokonywanie odbiorów robót na sieciach i przyłączach- wydawanie warunków technicznych przyłączenia
"PELKOM" SP. Z O.O. - 2016-06-16 - Pelplin (pomorskie)
jw.
Keslo Paweł Konarzewski - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski oraz niemiec.- Wynagrodzenie: od 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe elektryczne. Mile widziane doświadczenie w zawodzie. Wymagane uprawnienia budowlane. Pełna gotowość do pracy w delegacji. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-28 - Katowice (śląskie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych, obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pomocnik malarza
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Kluczbork (opolskie)
zarządzanie wardztatem terapii zajeciowej w imieniu pracodawcy
Fundacja CIS - Chcemy Integracji Społeczeństwa - 2016-02-22 - Złotów (wielkopolskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i kierowała całokształtem prac wykonywanych przez pracowników Działu Remontów, nadzorowała przygotowanie dokumentacji dot. procedur przetargowych przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych realizowanych na rzecz ZOJO i obsługiwanych jednostek,bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Zespołu i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań przez Dział Remontów,współdziałała z wykonawcami poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczyła w czynnościach odbiorowych poszczególnych robót budowlanych,egzekwowała kary umowne w ramach umów zawartych na roboty budowlane, monitorowała wykonanie budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Dział Remontów.- Wynagrodzenie: 4500 do 4900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe techniczne o profilu związanym z działalnością remontowo-budowlaną. Doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w planowaniu i koordynacji wielobranżowych zadań remontowych i inwestycyjnych. Umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie dot. robót budowlanych, ustawa o finansach publicznych, kpa, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-23; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-18
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY S.J. - 2017-01-10 - Ustka (pomorskie)
kierownik małego przedsiębiorstwa budowlanego
VITAL RESOURCE Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie zakładem produkcyjnym zajmojącym się wykonywaniem instalcji sanitarnych i gazowych.
HANDLOWO-USŁUGOWY ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH I GAZOWYCH "SANTEX" Kazimierz Czapka - 2018-02-07 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
-Prace przy naprawach i konserwacji maszyn i urządzeń z umiejętnością spawania i prac ślusarskich-Możliwość bezpłatnego zakwaterowania i wyżywienia,-Kontakt telefoniczny: 509-706-134-Kontakt e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Bielawki (pomorskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskim Zarządem Spółki, nadzorowanie pracy podległych pracowników, obsługa klientów polskich i chińskich
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu
ALTEGO SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola nad pracami na terenie placu
P.H.U. "REKO" JAKUB CIUPIŃSKI - 2018-01-29 - Myszków (śląskie)
*
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
zarządzenie podległymi pracownikami, przygotowywanie nowych ofert zabiegowych dla klientów, współpraca z innymi działami
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2019-05-29 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, przemysłowych w kiosku.
RP- EXPORT Sp. Z O.O. - 2016-08-22 - Słupca (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)