KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU Kołobrzeg oferta pracy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wew. i Adm. w Kołobrzeg
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie, prowadzenie i nadzorowanie działalności recepcji, prowadzenie rezerwacji oraz nadzór nad programem rezerwacyjnym, sporządzanie sprawozdań oraz wszelkich informacji z zakresu sprzedaży, przygotowywanie oferty komercyjnej i prowadzenie działalności marketingowej. Praca w godz. 7:00-14:35.
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wew. i Adm. w Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Portowa 22, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie, prowadzenie i nadzorowanie działalności recepcji, prowadzenie rezerwacji oraz nadzór nad programem rezerwacyjnym, sporządzanie sprawozdań oraz wszelkich informacji z zakresu sprzedaży, przygotowywanie oferty komercyjnej i prowadzenie działalności marketingowej. Praca w godz. 7:00-14:35.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziana znajomość progamu KURACJUSZ
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wew. i Adm. w Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Portowa 22, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Portowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: szpitalnictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw marketingu
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e2c92799601e5cbe54fb8996e95f8e65
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru pod względem ilościowym jakościowym, wykładanie towaru na regały, utrzymanie w czystości stanowiska pracy, dbanie o estetykę stoiska; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe lub średnie, handlowe - sprzedawca, mile widziane doświadczenie zawodowe na danym stanowisku, obsługa kasy fiskalnej, znajomość komputera i internetu, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "DELIKATES" Barbara JANIK - 2018-10-15 - Lubliniec (śląskie)
realizacja planów sprzedazowych zgodnie z przyjęta strategia firmy, zarzadzanie zespołem koordynatorów i przedstawivcieli finansowych, motywawanie i nadzór nad podleglymi pracownikami, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, przygotowanie raportów, prowadzenie szkoleń pracowników, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca na terenie Białegostoku
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Białystok (podlaskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- kierowanie i nadzór nad poszczególnymi stanowiskami pracy w Oddziale, przydzielanie zadań pracownikom, nadzorowanie przygotowywania projektów decyzji, odpowiedzi, wystąpień, wyjaśnień w sprawach należących do zakresu działania Oddziału- nadzorowanie przygotowywania projektów ocen, analiz, opinii, sprawozdań oraz planów - monitorowanie realizacji działań interwencyjnych prowadzonych przez pracowników Oddziału- nadzorowanie wykonywania prac wynikających z obowiązków, uprawnień i zadań Wojewody w zakresie ochrony przyrody i gospodarki wodnej- nadzorowanie prawidłowości rozliczania środków finansowych pochodzących z budżetu państwa przeznaczonych na zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego w rolnictwie oraz dotacji dla spółek wodnych i ich związków- nadzorowanie prawidłowości przekazywania dotacji dla Urzędu Marszałkowskiego Wojewódzkiego Kujawsko-Pomorskiego oraz dla jednostek jemu podległych z zakresu gospodarki wodnej, ochrony środowiska, a także ochrony przyrody.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za powierzony dział sklepu AGD, wprowadzanie towaru na sklep, przygotowanie artykułów do sprzedaży, zarządzanie małym zespołem sprzedawców
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI - 2017-06-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Opracowanie praktyk zawodowych w zawodach ślusarz, stolarz, kucharz, krawiec. Nadzór nad szkoleniem zawodowym. Prowadzenie dokumentacji warsztatowej. Opracowanie planów zaopatrzenia, remontów, zakupów. Hospitacja zajęć. Rozliczanie materiałowe. Planowanie.
Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy / Ośrodek Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-01-14 - Jaciążek (mazowieckie)
wykształcenie zawodowe lub średnie, mile widzine doświadczenie, prawo jazdy kat. B oraz mile widziane C+ E Ogólny zakres obowiązków: Praca w zakresie budowy elektroenergetycznych lini kablowychśredniego i niskiego napięcia. Praca na wysokości powyżej 3 metrów.
VOLT - TIM Dariusz Rudnicki - 2019-05-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Kierowanie zespołem w Dziale Zaopatrzenia. Prowadzenie procesów zakupowych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych. Terminowe i rzetelne wykonywanie obowiązków należących do Kierownika Działu - Wynagrodzenie: 4200 zł brutto uposażenie zasadnicze + premia uznaniowa + wysługa lat + 15% dodatek funkcyjny. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: ekonomia lub logistyka lub administracyjne lub pokrewne. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w zakresie prowadzenia procesów zakupowych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych. Wymagane doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Mile widziane doświadczenie zawodowe w ochronie zdrowia. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-25-91-731) w godz.: 7:30-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2019-04-09 - Katowice (śląskie)
wykonywanie przeglądów bieżących urządzeń, nadzór prac i zadań działu technicznego, system pracy- dwie zmiany w godz. 08.00-16.00, 16.00-22.00
"CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE U.TOMASZEWSKA I. WIERZBICKA" SPÓŁKA CYWILNA - 2017-01-03 - Sierpc (mazowieckie)
ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA, KONTAKTY Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI, PLANOWANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY, PROWADZENIE NEGOCJACJI, ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW, KONTRAHENTÓW, REKLAMOWANIE FIRMY, TWORZENIE I AKTUALIZOWANIE STRON INTERNETOWYCH FIRMY.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Serwis instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: od 2770 zł/brutto + roczne premie + świadczenie socjalne. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie i branżowe szkolenia. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-730-33-59, 605-107-379) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Porcelanowa 8, 40-246 Katowice) lub e-mail: artur.nosiadek (at) ventra-clima.com.pl
VENTRA CLIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
nadzór nad załogą, zakup towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Nowy Glinnik (łódzkie)
szycie odzieży damskiej lekkiej
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Żuromin (mazowieckie)
Kierowanie robotami budowlanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Miejsce wykonywania pracy: na terenie objętym działalnością.
BinŻ S.A. - 2018-04-26 - Bełchatów (łódzkie)
spotkani z inwestorami, podpisywanie umów
FAST ABC Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Sosnowiec (śląskie)
organizacja i nadzór pracy własnej oraz zespołu, praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, kontrola terminowości i jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych kontrukcji
VIVENGE Spółka z o.o. - 2016-08-22 - Siedlce (mazowieckie)
Ochrona obiektu, terenu, monitorowanie osób wchodzących i wychodzących, otwieranie bramy, informowanie o zagrożeniach
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "CERPLAST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-30 - Oleśnica (wielkopolskie)
Zarządzanie produkcją w tartaku.
Zakład Tartaczny Gontarz Zbigniew - 2016-06-17 - Malewszczyzna (lubelskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Przemyśl (podkarpackie)
REALIZACJA ZADAŃ ZLECANYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW, UCZESTNICTWO W PROCESIE PRODUKCJI WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, MIĘSNYCH I WĘDLINIARSKICHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, CHĘĆ DO PRACYMIEJSCE PRACY: HIPERMARKET Bi1 UL. KU SŁOŃCU 67 71-041 SZCZECINDODATKOWE INFORMACJE: DODATKOWA OPIEKA ZDROWOTNA DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIE DO URLOPU, KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO-REKREACYJNEMOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA PREMII KWARTALNEJ
RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O. - 2019-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierowanie pracami sanitarnymi
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOSS - 2017-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów- obsługa kasy fiskalnej- roportowanie- współpraca z załogą- tworzenie grafików
MARATOX s.c. R. Rabinek, T.Skowronek, M. Mrozek - 2015-11-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Roboty pomocnicze przy wznoszeniu budynków oraz wyburzeniach.- Miejsce wykonywania pracy: Teren całej Polski według zleceń, prowadzonych robót.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina (wynagrodzenie miesięczne min. 2100 zł/brutto). Zlecenie wykonywane min. 40 godzin tygodniowo. Praca na umowę zlecenie na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie różnego rodzaju ciast, ciastek, tortów.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji technicznej budowy, kontakt z przedstawicielami inwestora, sporządzanie zamówień materiałowo-sprzętowych, rozliczanie budów
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2019-05-07 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Przedbórz (łódzkie)
Prowadzenie i nadzór nad Agencja Pracy Tymczasowej. Pozyskiwanie nowych firm, które sa zainteresowane współpracą. Negocjowanie umów handlowych z Rosją, Ukrainą dotyczących pozyskiwania pracowników na rynku wschodnim. Rozmowy kwalifikacyjne z pracownikami. Przygotowywanie ofert handlowych i wysyłanie na Ukrainę, Rosję i do Mołdawii.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Przymiłowice (śląskie)
-zarządzanie pracą działu kontroli jakości i nadzór nad jego efektywnością-realizacja strategii zarządzania jakością -zapewnienie najwyższegopoziomu jakości procesów produkcyjnych -koordynowanie zadań iprojektów dotyczących zapewnienia jakości w zakresie procesówprodukcyjnych oraz łańcucha dostaw, włącznie z audytami jakościowymiwewnętrznymi i zewnętrznymi -planowanie działań prewencyjnych, nadzórnad opracowywaniem i wdrażaniem właściwych procedur dla lepszegofunkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością -praca w systemiezmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu
RHS SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Olesno (opolskie)