KIEROWNIK DZIAŁU KONSTRUKCYJNO - TECHNOLOGICZNEGO Ostrów Mazowiecka oferta pracy Zakład Urządzeń Radiolokacyjnych "ZURAD" Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KONSTRUKCYJNO - TECHNOLOGICZNEGO
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie działem konstrukcyjno - technologicznym
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Urządzeń Radiolokacyjnych "ZURAD" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stacyjna 14, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie działem konstrukcyjno - technologicznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU KONSTRUKCYJNO - TECHNOLOGICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny technolog
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier elektronik
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera poziom zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Inżynier elektronik lub informatyk, min. 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku konstruktora oraz co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym, doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, obsługa komputera (WORD i EXCEL) na poziomie zaawansowanym.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Urządzeń Radiolokacyjnych "ZURAD" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
Stacyjna 14, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dyplom ukończenia uczelni, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Ulica pracodawcy: Stacyjna
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny technolog
Data dodania oferty pracy: 12.01.2018
Oferta pracy ważna do: 11.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodny
Przedsiębiorstwo Budowlano-Wdrożeniowe "INŻBUD" Z.Zehner, M.Środa Spółka Jawna - 2016-11-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa magazynu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NOWPOL Spółka Cywilna Ryszard Nawrocki, Sylwester Rosiak - 2018-02-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
Brak danych
Aspen Sp. zo.o. - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
pakowanie art. kosmetycznych
kontakt przez OHP - 2017-10-31 - Łask (łódzkie)
praca na magazynie, wystawianie faktur,
DOMHIT BOGDAN MACIĄGOWSKI - 2016-02-10 - Ruda Śląska (śląskie)
pracy w zarządzanej jednostce, w tym ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zakładu, nadzorowanie i koordynowanie ich pracy. 3. Kierowanie i nadzór nad pracą sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody oraz siecią kanalizacji sanitarnej. 4.Koordynacja prac remontowych i konserwacyjnych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 5 Zapewnienie usuwania na bieżąco awarii urządzeń wodno-kanalizacyjnych. 6. Wydawanie warunków technicznych na podłączenie wody i kanalizacji sanitarnej oraz przygotowywanie warunków dla odbiorców wody i dostawców ścieków. 7. Przedkładanie Burmistrzowi planów zakupu środków trwałych i prac remontowych wymagających zaangażowania środków finansowych o znacznej wartości. 8. Sporządzanie corocznych kalkulacji w celu określenia taryf za wodę i ścieki i przedstawianie Burmistrzowi. 9. Odbiór techniczny przekazywanych przyłączy sieciowych. 10.Dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym. 11. Prowadzenie prac dotyczących planowania finansowego, a w szczególności przygotowanie niezbędnych danych do sporządzenia budżetu, projektów planów finansowych zgodnie z wymogami przepisów ustawy o finansach publicznych. 12. Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych dotyczących wykonywania remontów obiektów oraz zadań inwestycyjnych w tym zakresie. 13. Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.14. Udostępnianie informacji dotyczących kierowanej jednostki organizacyjnej do Biuletynu Informacji Publicznej. 15. Wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie sprawdzania dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 16. Realizowanie zadań gminy wynikających w szczególności z ustawy o gospodarce komunalnej i zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i innych. 17. Realizowanie innych zadań zleconych przez organ prowadzący (Gminę). 18. Gospodarowanie powierzonymi składnikami majątkowymi.
Urząd Miasta i Gminy w Młynarach - 2018-03-08 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
MEDUZA-GOLD Mateusz Wycech - 2017-11-14 - Ossów (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Sadzenie roślin, równanie terenu, wycinki, przesadzanie roślin, kopanie ręczne itp.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KLON" SPÓŁKA CYWILNA - 2018-04-11 - Częstochowa (śląskie)
- koordynacja prac Wykonawcy w ramach kontraktu na kilku obiektach zabytkowych tytuł kontraktu w ramach projektu pn. Rewitalizacja, Adaptacja, i Zagospodarowanie na cele kulturalne i turystyczne zabytkowych obiektów tworzących szlak sanktuariów Warmii i Mazur- przygotowanie umów z podwykonawcami - kontrola nad realizacją obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy z Zamawiającym - zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu po stronie wykonawcy oraz z Zamawiającym- prowadzenie korespondencji z Zamawiającym i Inżynierem Kontraktu- archiwizacja dokumentów
GOREK RESTAURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kierowanie pracami w zakresie dotyczącym produkcji mieszanek mineralno- asfaltowych, wykorzystywanych przy układaniu nawierzchni bitumicznych; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe- budownictwo drogowe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń; KONTAKT: 34 353 92 82 w.24 lub domax.kadry (at) wp.pl
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Siewierz (śląskie)
zgłaszanie odpowiedniemu pracownikowi listy pracowników podejmujących pracę na danej zmianie, sprawdzanie obsady stanowisk linii produkcyjnej, przedkładanie rozliczeń ludzi oraz sprzętu, podejmowanie bieżących działań korygujących w zakresie jakości pracy, kontrola stanu technicznego maszyn, nadzór pracy brygadzistów, zapewnienie terminowej realizacji dzialań
MUNDUS sp. z o.o. - 2017-08-10 - Lubin (dolnośląskie)
Zarządzanie piekarnią- cukiernią; sortowanie wyrobów; przygotowanie do produkcji.
Grażyna Gawrych ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY - 2016-02-01 - Budzyń (wielkopolskie)
zapoznanie się z technologią produkcji gastronomicznej, kierowanie pracą lokalugastronomicznego, obsługa programu BISTRO
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kierowanie pracą zmiany, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Samsonów (świętokrzyskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. św. Franciszka Salezego - 2018-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
•opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją,•nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami Spółki,•tworzenie krótko, średnio i długoterminowych strategii oraz planów sprzedaży usług świadczonych przez Spółkę,•ocena, inicjowanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży usług Spółki we współpracy z Działem Technicznym,•kierowanie podległym Zespołem Handlowym
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SEZAM SP.ZO.O. - 2016-12-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
nauka wystawiania faktur i innych dowodów księgowychobsługa programów księgującychzapoznanie się z obsługą programu ZUSwypełnianie deklaracji VAT, PIT, NIP
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie techniczne prowadzonych projektów, opracowanie budżetów i harmonogramów, prowadzenie negocjacji i współpraca z podwykonawcami
PROMOSTAL Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-05-19 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Praca przy produkcji drzwi w systemie 3 zmianowym w godz: 06:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 06:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: Sylwia.Musialik (at) classen.com.pl.
MPD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Zwonowice (śląskie)
Układanie kostki brukowej, , budowa chodników.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Strzałkowo (wielkopolskie)
kierowanie budową z projektem prowadzenie dokumentacji budowlanej
Budomex Sierpc Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-08-29 - Sierpc (mazowieckie)
Określanie zakresu i planu projektu; zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad taborem transportowym pod kątem napraw serwisowych pracą kierowców, nadzór nad magazynem serwisowym. Praca w godz. 7.00-15.00
Mirosław Cabaj - 2018-02-22 - Skórzec (mazowieckie)
Przewóz osób busem powyżej 17 osób
JAN JANIUK PRZEWÓZ OSÓB - 2016-10-05 - Władysławowo (pomorskie)
Wykształcenie wyższe techniczne-mile widziane, znajomość elektryki, automatyki i chłodnictwa.
"BROWAR ZAMKOWY" Sp. z o. o. - 2017-10-31 - Racibórz (śląskie)
Obsługa na stanowisku kasowym w zakresie realizacji płatności za towar, rozliczanie transakcji gotówkowej i bezgotówkowej, miejsce pracy Kraków (ul. Pawia)
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Kraków (małopolskie)