KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC Bolesławiec oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru nad całością spraw działu kadr i płac, nad umowami cywilnoprawnymi zawieranymi w szczególności z personelem medycznym na świadczenia zdrowotne, które podlegają pod konkurs ofert o udzielanie świadczeń zdrowotnych, ścisła współpraca z Urzędem Pracy i ZUS, nadzór nad rozliczaniem refundowanych stanowisk tj.PFRON, prace interwencyjne, rezydenci, stażyści; terminowe przygotowywanie sprawozdań, przeprowadzanie wstępnej weryfikacji zawodowej kandydatów do pracy, kierowanie do akceptacji w dziale, w którym kandydat będzie zatrudniony; sporządzanie planów zarządzania; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy, pełnego i racjonalnego wykorzystania czasu pracy; kontrola prawidłowości wykorzystania urlopów wypoczynkowych; nadzór nad dokumentacją przekazywaną do ZUS; sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami; dyscyplinowanie terminowego spływu dokumentacji bazowej dla rozliczania należności wynagrodzeń; kontrolowanie dokumentacji służącej do odzwierciedlenia czasu pracy np. harmonogramów czasu pracy, list obecności, kart pracy itp.; nadzór nad przestrzeganiem w dziale procedur ISO 9001 i standardów akredytacyjnych, prawidłowością i terminowością sporządzania list płac.; nadzór nad dokumentacją przekazywaną do ZUS i Urzędu Skarbowego.Termin rozpoczęcia pracy 01.12.2019 r.
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawowanie nadzoru nad całością spraw działu kadr i płac, nad umowami cywilnoprawnymi zawieranymi w szczególności z personelem medycznym na świadczenia zdrowotne, które podlegają pod konkurs ofert o udzielanie świadczeń zdrowotnych, ścisła współpraca z Urzędem Pracy i ZUS, nadzór nad rozliczaniem refundowanych stanowisk tj.PFRON, prace interwencyjne, rezydenci, stażyści; terminowe przygotowywanie sprawozdań, przeprowadzanie wstępnej weryfikacji zawodowej kandydatów do pracy, kierowanie do akceptacji w dziale, w którym kandydat będzie zatrudniony; sporządzanie planów zarządzania; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy, pełnego i racjonalnego wykorzystania czasu pracy; kontrola prawidłowości wykorzystania urlopów wypoczynkowych; nadzór nad dokumentacją przekazywaną do ZUS; sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami; dyscyplinowanie terminowego spływu dokumentacji bazowej dla rozliczania należności wynagrodzeń; kontrolowanie dokumentacji służącej do odzwierciedlenia czasu pracy np. harmonogramów czasu pracy, list obecności, kart pracy itp.; nadzór nad przestrzeganiem w dziale procedur ISO 9001 i standardów akredytacyjnych, prawidłowością i terminowością sporządzania list płac.; nadzór nad dokumentacją przekazywaną do ZUS i Urzędu Skarbowego.Termin rozpoczęcia pracy 01.12.2019 r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (administracja, prawo, zarządzanie), mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi; minimum 3 lata na stanowisku kierowniczym w dziale Kadr i Płac; bardzo dobra znajomość programu kadrowo- płacowego oraz programu PŁATNIK, bardzo dobra znajomość programów z pakietu Microsoft Office, a w szczególności MS Excel, znajomość przepisów; znajomość przepisów Kodeksu Pracy, Kodeksu Cywilnego oraz aktów prawnych dotyczących służby zdrowia; umiejętność kierowania i motywowania zespołu do efektywnej pracy; skrupulatność i dbałość o jakość wykonywanej pracy własnej i całego działu; odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność planowania i podejmowania istotnych decyzji pod presją czasu i stresu; komunikatywność i otwartość interpersonalna; bardzo wysoka kultura osobista; systematyczność i dokładność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: - życiorys - Curriculum Vitae,- list motywacyjny, - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie świadectw pracy.Termin składania ofert do dnia 12.11.2019r. do godz. 12:00. Dokumenty kandydatów zainteresowanych pracą, należy składać pisemnie na adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ul. Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec (sekretariat) z adnotacją: Oferta pracy na stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC Za termin wpłynięcia dokumentów przyjmuje się datę i godzinę dostarczenia/przesłania ich do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu. Kontakt telefoniczny: 75 738-02-23
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Jeleniogórska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 12.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e2cb3183f57443c97ee0b62ea182a967
Podobne oferty pracy
1.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW3.PRZESTRZEGANIE HARMONOGRAMU ROBÓT4.TERMINOWOŚĆ 5.ROZLICZANIE OKRESOWYCH PRZEROBÓW, KOSZTÓW BUDOWY6.PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI BUDOWY7.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-10-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierownik budowy-kosztorysant
P.R.B.H. FIGO Robert Figas - 2019-03-22 - Ciężkowice (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie pracami w zakresie robót sanitarnych. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
A&R Sp. z o.o. - 2019-10-04 - Leżajsk (podkarpackie)
Organizacja pracy pracowników oraz koordynacja prac prowadzonych w dziale introligatorni zgodnie ze specyfiką zamówień, nadzór nad pracownikami, udział w projektowaniu procesów technologicznychOferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
GRYF DIRECT Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Płońsk (mazowieckie)
Obsługa klientów w sklepie z artykułami dla psów i kotów. Zamawianietowaru, kontakt z przedstawicielami handlowymi, praca w godz. 10-18
MJLine - 2016-02-29 - Opole (opolskie)
Spawanie TIG
PPU WIMET - 2017-07-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż mięsa i jego wyrobów, organizacja pracy podległego personelu- pierwsza umowa na okres próbny, praca w godz. 6.00-14.00, 12.00- 20.00, jedno stanowisko sklep przy ul. Wyspiańskiego 47-61, drugie stanowisko sklep przy ul. Daszyńskiego 77
BIURO USŁUGOWO-HANDLOWE BEATA NIEBIESZCZAŃSKA - 2016-04-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- poszukiwanie, wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych oraz optymalizacja istniejących produktów,- nadzór nad wykonywaniem testów i pierwszych uruchomień pojazdów- sporządzanie dokumentacji technicznej prowadzonych projektów- zarządzanie wdrażaniem nowych produktów (planowanie, rozwój i wdrożenie, testowanie produktów),- nadzór nad budową prototypów oraz wdrożeniem do produkcji seryjnej,- tworzenie i rozwój narzędzi niezbędnych do realizacji projektów wdrożeniowych R&D,- inicjowanie i wprowadzanie zmian w procedurach
Tabor Dębica Sp. z o.o - 2016-12-19 - Dębica (podkarpackie)
KIEROWANIE PROJEKTEM FINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW UE, KOORDYNOWANIE PRAC PODLEGŁEGO PERSONELU, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór transportuPRACA NA 3/8 ETATU
KRIS-TRANS SP. Z O.O. - 2019-10-28 - Rudna Mała (podkarpackie)
- przygotowywanie surowców do produkcji,- przygotowywanie wyrobów do wypieku,- przygotowywanie wyrobów do sprzedaży,- utrzymanie czystości na st. pracy.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
organizowanie pracy własnej i podległego personelu, znajomość przepisów sanepidu i BHP,
Pałac Poraj Poraj Marcin Pęski - 2018-01-26 - Poraj (pomorskie)
zarządzanie placówką handlową
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2016-06-17 - Kwidzyn (pomorskie)
kierowanie budową, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową ( kontakt z pracodawcą tel : 71-3898064 )
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Ćwik" T.Ćwik, J.Ćwik,K.Ćwik-Popadiuk S.C - 2017-11-01 - Wińsko (dolnośląskie)
sprzątanie pokoi w na terenie ośrodka
Ośrodek Wypoczynkowy TVP SA - 2019-06-19 - Sarnówek (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
cv
GOKOM EKO SP. Z O.O. - 2016-12-01 - Boguchwała (podkarpackie)
- OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM -> Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatkówi dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarkifinansowej oraz ewidencji księgowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań na potrzeby dyrektora szkoły.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu obsługi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia listy płac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatków od wynagrodzeń, ZUSu, kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów. Prowadzenie zamówień publicznych placówki, sporządzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole ścisły kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń nadzór nad praca konserwatora. Organizowanie zakupów materiałów niezbędnych dla pracowników szkoły oraz utrzymania właściwego stanu funkcjonowania szkoły w oparciu o zamówienia publiczne. Prowadzenie ewidencji wartościowo i ilościowej wyposażenia. Sporządzanie umów najmu, rozliczenia mediów i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śl. w Katowicach w budynku przy ul. Techników 11, budynek nie jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu i przemieszczaniu się, podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej6 godzin dziennie, kandydat, który uzyska najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o pracę na czas określony.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie próbnym, z możliwością zwiększenia do 1 etatu w okresie półrocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne (konieczne) do podjęcia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego może ubiegać się osoba, która:- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lubza przestępstwo skarbowe;- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika gospodarczego;- spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zamówienia publiczne,b) uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,e) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówWymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danymstanowisku:- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych (szkołach) na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy głównego księgowego lub 5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty w dziale księgowości),- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły, budżetu i rachunkowości jednostek budżetowych, zamówień publicznych oraz kadr i płac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy za naruszeniedyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, program księgowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program płacowy Vulcan ,- umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespołem, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do dalszego kształcenia i samokształcenia, dyspozycyjność,- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie ludźmi,organizacja czasu pracy,kontrola jakości prac
JUSTYNA MROZIŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "JUSTYNA" - 2017-02-06 - Szewce (dolnośląskie)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem galwanizerni, laboratorium i oczyszczalnią ścieków.
ZAKŁAD WYROBÓW GALANTERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Lubaczów (podkarpackie)
Nadzór i odpowiedzialność za funkcjonowanie kuchni i stołówki bursy, zaopatrzenie w art żywnościowe magazynu żywności, sporządzanie jadłospisów i raportów żywnościowych. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wydawaniem abonamentów żywnościowych, prowadzenie dokumentacji HACCP
BURSA SZKOLNA Nr 12 - 2017-06-14 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań zw. z zabezpieczeniem sprawnego funkcjonowania Składu, właściwa eksploatacja sprzętu i urządzeń techn.; zgromadzenie i utrzymanie zapasów środków materiałowych oraz dyscyplina i wyszkolenie podległego personelu; kierowanie realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie wysokiego poziomu gotowości mobilizacyjnej i bojowej sekcji; nadzorowanie terminowej realizacji zadań i przedsięwzięć itp.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-01-03 - Porażyn (wielkopolskie)
sprzątanie pokoi hotelowych, wymiana bielizny pościelowej
Roma Investments Piątkiewicz Sp. J. - 2018-11-28 - Poznań (wielkopolskie)
Główne Obowiązki: Planowanie, zarządzanie, i dostosowanie poziomu zatrudnienia do potrzeb operacyjnych, Bieżące kierowanie operacją celem zapewnienia bezpiecznego, zgodnego z wymogami BHP i ochrony oraz sprawiedliwego środowiska pracy członkom zespołu ,Terminowa realizacja zleceń i dostaw, Nadzór nad infrastrukturą magazynową, Zarządzanie zespołem podległych pracowników między innymi poprzez planowanie / organizowanie pracy, delegowanie zadań, wyznaczanie celów, monitorowanie pracy. Wymagania: Co najmniej 1-2 lata doświadczenia w zarządzaniu dużą grupą pracowników , Wykształcenie minimum średnie, Umiejętność pracy w zespole, Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, Umiejętność dobrej organizacji pracy, Sumienność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
"DHL Exel Supply Chain (Poland)" Sp. z o. o. - 2017-03-22 - Racibórz (śląskie)
wykonywanie haftu na różnego rodzaju tkaninach
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Żuromin (mazowieckie)
nadzór nad pracami budowlanymi
INVEKO s.c.Marcin Gut, Rafał Gut - 2018-04-25 - Libiąż (małopolskie)
Koordynowanie prac podległego zespołu. Dbanie o wysoką jakość produkcji. Monitorowanie realizacji planu produkcyjnego. Planowanie grafików pracy. Zapewnienie prawidłowych warunków pracy BHP. Analizowanie i raportowanie wydajności produkcji. Komunikacja i współpraca z działem jakości i działem inżynieryjnym. Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych wewnątrz działu produkcyjnego.
NURITECH SK, S.R.O. (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) - ODDZIAŁ W POLSCE - 2019-03-07 - Bełchatów (łódzkie)
nadzór nad produkcją wyrobów ze stali
Jaksa Barbara - 2016-10-07 - Piątkowisko (łódzkie)