KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACYJNEGO K/M Warszawa oferta pracy GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACYJNEGO K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chocimska 22, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACYJNEGO K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja/Techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: 1. Wykształcenie wyższe (administracyjne lub techniczne); 2. Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem; 3. Min. 3 lata doświadczenia w zakresie administrowania obiektami; 4. Znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkiem; 5. Praktyczna znajomość prawa zamówień publicznych; 6. Nastawienie na skuteczną realizację założonych celów, samodzielność, odpowiedzialność; 7. Wysokie umiejętności komunikacyjne; 8. Niekaralność za przestępstwo/przestępstwa umyślne przeciwko mieniu; 9. Znajomość ustawy o finansach publicznych; 10. Prawo jazdy kat. B.Ogólny zakres obowiązków: 1. Bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; 2. Administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; 3. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; 4. Sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; 5. Opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; 6. Udział w pracach komisji przetargowej; 7. Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno-gospodarczych oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; 8 Prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; 9. Nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; 10. Przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; 11 Udział w komisjach odbioru robot częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; 12. Udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji.Zgłoszenia: CV na adres: m.tryfon (at) gbl.waw.pl, tel. 22 849 78 51 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Chocimska 22, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Chocimska
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 15.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów baru, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie i wydawanie napojów.
Pub Ciepełko - 2018-05-08 - Nysa (opolskie)
Nadzór, koordynacja grup technicznych zajmijących się montażem sieci światłowodowych, raportowanie postępów prac.
HUAPOL TELEKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Krosno (podkarpackie)
zarządząnie ludźmi na zmianie, operawanie wózkiem widłowym, kontrola procesów produkcyjnych, kontrola jakości produktu, raportowanie
Dominowood Spółka z o.o. - 2016-02-25 - Czarna Białostocka (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
rozdawanie materiałów promocyjnych, trzymanie banerów reklamowych, pomoc przy promocji sklepu elektronicznego
kontakt przez OHP - 2018-01-11 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
-
''Kaspi'' Sp.zo.o - 2016-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
Pakowanie wyrobów cukierniczych do opakowań zbiorczych.
kontakt przez OHP - 2017-12-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu spółki, koordynacja przepływu korespondencji, wykonywanie prac biurowych.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Lublin (lubelskie)
dostawa, odbiór towarów (praca na terenie kraju)
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)
w/g stanowiska
Julita Kulik PH BOCIAN - 2017-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)
zapewnienie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa, planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Piaseczno (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem pracowników, kontrola i nadzór nad prawidłową pracą urządzeń,dbanie o właściwe warunki utrzymania zwierząt, współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu zapewnienia jakości produkcji.
FERMA DROBIU KAROL RYTEL - 2018-10-09 - Mingosy (mazowieckie)
Wydawanie, przyjmowanie towaru. Pakowanie towaru. Rozliczanie towaru. Praca w godzinach 6-14, 14-22
Pufoteka.pl Maciej Leszczyński - 2017-08-04 - Gostynin (mazowieckie)
mechanika pojazdowa
DIANA Małgorzata Buczek-Cebula - 2016-09-02 - Mielec (podkarpackie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyny wtryskowej lub obrabianie komponentów z nadlewki gumy, utrzymanie w czystości stanowiska pracy,
ADECCO POLAND Sp. z o.o. Biuro Olsztyn - 2016-02-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
NADZOROWANIE DOKUMENTACJI ORAZ URZĄDZEŃ KONTROLNO-POMIAROWYCH W LABORATORIUM. PROWADZENIE BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH Z ZAKRESU CZYSTOŚCI MIKROBIOLOGICZNEJ PRODUKTÓW, ZAWARTOŚCI ANTYBIOTYKÓW, TESTÓW SKUTECZNOŚCI PRZECIWDROBNOUSTROJOWEJ. OPRACOWYWANIE NOWYCH METOD BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH, PROWADZENIE BADAŃ PRZYDATNOŚCI I WALIDACJI METOD MIKROBIOLOGICZNYCH. PRACA ZE SZCZEPAMI DROBNOUSTROJÓW.
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-03-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, profesjonalną bieżącą obsługę gościa, prowadzenie bazy danych klienta, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu, dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gościa w hotelu.
P.H. Orient - 2016-09-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Zarządzanie pracą podległego zespołu pracowników działu produkcji,Nadzór i zarządzanie procesami w dziale,Zapewnienie prawidłowości stosowania procedur oraz proponowanie rozwiązań usprawniających procesy,Przygotowanie działu do inwentaryzacji oraz aktywne w niej uczestnictwoWspółpraca z audytorami oraz wdrażanie ich zaleceńSzkolenie oraz motywowanie zespołu do pracyPrzestrzeganie przepisów BHP oraz dbanie o porządek w podległym obszarzePracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS, Imprezy integracyjne.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Ziębice (dolnośląskie)
terminowa realizacja robót elektrycznychorganizacja pracy oraz nadzór nad podległymi pracownikamiprowadzenie dokumentacji budowyoraz niezbędne inne czynności związane z prowadzonymi robotami elektrycznimi
ENERGOSIECI PODKARPACIE Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Rogoźnica (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przemyśle motoryzacyjnych; doświadczenie w japońskim przed. produkcyjnym; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji czynników czynników NOX oraz części do maszyn produkcyjnych; zakres zadań: współpraca i kontakt z dostawcami części do japońskich maszyn, kierowanie sekcją kontroli produkcji, sporządzanie raportów dla japońskich przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Gliwice (śląskie)
- Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami. Realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień.- Znajomość języka chińskiego jest wymagana do kontaktowania się z kontrahentami, producentami i dostawcami z Chin.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie zawodowe: Brak. Wymagana biegła znajomość języka chińskiego.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Katowice (śląskie)
zgodnie z ofertą pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Nowogard (zachodniopomorskie)
planowanie i wyznaczanie celów do realizacji, organizowanie i nadzorowanie pracy, doskonalenie procesów i metod pracy
PLANDEKI - RASZYN Marcin Kowalski - 2017-04-06 - Tarczyn (mazowieckie)
nadzór nad salonem, obsługa klienta
TECHPOL Artur Magdziarz Czarnków - 2016-11-03 - Czarnków (wielkopolskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-04-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przygotowanie i organizacja budowy, nadzór nad jakością i terminowością robót zgodnie z projektem budowlanym, analiza dokumentacji technicznej oraz monitoringu kosztu budowy, weryfikacja dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
montaż paneli fotowoltaicznych. Praca w godz. 6-18
Level Work Artur Chrząszcz - 2018-09-28 - Antoninów (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami, nadzór nad przyjeciem i wydaniem towaru
GREEN FEED POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Grzebsk (mazowieckie)