KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI K/M Warszawa oferta pracy Główna Biblioteka Lekarska


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI K/M

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji

Data publikacji: 2019-02-11

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główna Biblioteka Lekarska

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chocimska 22, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjne lub techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (administracyjne lub techniczne); minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, minimum 3 lata doświadczenia w zakresie administrowania obiektami, znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkiem; praktyczna znajomość prawa zamówień publicznych, nastawienie na skuteczną realizację założonych celów, samodzielność, odpowiedzialność; wysokie umiejętności komunikacyjne; niekaralność za przestępstwo/przestępstwa umyślne przeciwko mieniu; znajomość ustawy o finansach publicznych; prawo jazdy kat. B. Obowiązki: bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji.[Sposób aplikowania: e-mail: m.tryfon (at) gbl.waw.pl, telefonicznie: 22 849 78 51]

Nazwa pracodawcy: Główna Biblioteka Lekarska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Chocimska 22, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: https://www.gbl.waw.pl

Ulica pracodawcy: Chocimska

Numer budynku pracodawcy: 22

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Data dodania oferty pracy: 12.02.2019

Oferta pracy ważna do: 15.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK DZIAŁU KADR - od 5 000 PLN

Kierowanie i nadzorowanie pracy Działu Kadr
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWNIK SPEDYCJI - od 1 850 PLN

Koordynacja dostaw, dostarczanie, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Ząbki (mazowieckie)

KIEROWNIK SKLEPU JUBILERSKIEGO - od 1 850 PLN

wg.zawodu.Wynagrodzenie do uzgodnienia
Sklepy Jubilerskie Andrzej Rabiczko - 2016-11-30 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK DZIAŁU FARMACJI - od 1 024 PLN

Kierownictwo i nadzór nad Działem Farmacji Centrum krwiodawstwa.Nadzór nad przyjmowaniem dostaw, wydawaniem czynnikówkrzepnięcia. Nadzór nad prawidłowymi warunkami przechowywaniaczynników krzepnięcia. Analiza wielkości zapasów magazynowychczynników krzepnięcia oraz nadzór nad prawidłowymgospodarowaniem nimi. Prowadzenie sprawozdawczości z gospodarkiczynnikami krzepnięcia.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2018-07-11 - Opole (opolskie)

KIEROWNIK DS. DOSTARCZANIA USŁUG - od 20 000 PLN

- Prowadzenie projektów, projektów cząstkowych lub strumieni w średniej wielkości zespołach powyżej 5 pełnoetatowych pracowników;- Odpowiedzialność za dostarczenie wymaganych modułów lub rozwiązań, komunikację z klientem i obsługę wszystkich kwestii związanych z realizacją projektu; - Branie aktywnego udziału w sugerowaniu technologii, narzędzi i podejść, opowiadanie się za najlepszymi praktykami inżynieryjnymi i narzędziami do efektywnego wykorzystania;- Odpowiedzialność za personel techniczny dopasowujący ludzi do pomyślnej realizacji projektu;- Ułatwianie raportowania, w tym odnośnie ważnych etapów i przydziału zasobów;- Branie udziału w przedsprzedażowych: szacunkach, recenzjach architektury i dokumentacji;- Wnoszenie do firmy najlepszych praktyk i procesów, a także wiedzy z zakresu zarządzania dostawami;- Bycie przykładem dla prowadzonego zespołu, tworzenie środowiska do nauki i zarządzanie wydajnością ludzi w konfiguracjach produkcyjnych;- Koncentrowanie i prowadzenie innych w realizacji operacji i celów pracy;- Rozpoznawanie i rozumienie porządku dziennego i perspektywy innych oraz równoważenie interesów wszystkich zaangażowanych stron;- Identyfikowanie problemów, aktywne działanie, aby rozwiązać problemy, skupiając się na słuchaniu i zrozumieniu; Eskalowanie w odpowiednim czasie, jeśli potrzebna jest pomoc;- Wspieranie pracy zespołowej i współpracy;- Identyfikowanie i przenoszenie zmian.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)

WYCHOWAWCA/ KIEROWNIK OSIW - od 2 500 PLN

Realizacja procesu wychowania zgodnie z ustalonym programem i obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Współpraca z rodzicami, opiekunami prawnymi, kuratorami uczestników. Nadzór nad pracą kadry. Kierowanie jednostką. Praca w systemie równoważnym.
Ochotnicze Hufce Pracy Małopolska Wojewódzka Komenda - 2017-07-24 - Lanckorona (małopolskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 2 700 PLN

nowo otwierany sklep STOKROTKA w Trzcianiedo uzgodnienia
SŁOTWINKA CENTRUM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-18 - Trzciana (podkarpackie)

KIEROWNIK BAZY ZABIEGOWEJ - od 2 650 PLN

Koordynacja i nadzór nad funkcjonowaniem bazy zabiegowej ośrodka. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2016-12-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - 3 200 - 3 594 PLN

Prowadzenie rejestru umów administrowania budynku, zaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe, zapewnienie sprawności techniczno - eksploatacyjnej budynku szkoły, prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami, dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokół niego, przestrzeganie terminów obowiązkowych przeglądów instalacji i sprzętu w budynku, kierowanie zespołem pracowników obsługi, opracowywanie harmonogramu pracy i urlopów pracowników obsługi, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizowanie inwentaryzacji, ewidencjonowanie i opisywanie faktur.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-10-26 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNEJ - od 3 000 PLN

Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Ropczyce (podkarpackie)

KIEROWNIK PIEKARNI - od 2 200 PLN

Wyliczanie produkcji i rozliczanie produkcji, wydanie towaru, przyjęcie
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Borkach - 2016-11-15 - Borki (lubelskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Bychawa (lubelskie)

KIEROWNIK BIURA - od 1 750 PLN

ZARZĄDZANIE PRACĄ BIURA ORAZ KORESPONDENCJĄ, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I PISM, UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z DZIAŁEM FINANSÓW, KSIĘGOWOŚCIĄ ORAZ KANCELARIĄ PRAWNĄ, DBANIE O DYSTRYBUCJĘ INFORMACJI W FIRMIE I GRUPIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE MILE WIDZIANE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ OPROGRAMOWANIA Z GRUPY OFFICE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ DOSKONAŁEJ ORGANIZACJI WŁASNEJ PRACY, DOKŁADNOŚĆ I SKRUPULATNOŚĆ W WYKONYWANIU ZADAŃ, UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE, CZYNNE PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE TAKŻE INNE KATEGORIE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL praca (at) 5the.pl
5TH ELEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK ROBÓT - 4 000 - 10 000 PLN

koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych w Przemyśle i Budownictwie Jan Hutnik - 2018-02-21 - Głogów (dolnośląskie)

KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY - 3 400 - 3 500 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
Fundacja "Żyć Godnie" - 2017-01-10 - Kolnik (pomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY (NR 3166) - 2 000 - 3 000 PLN

kierowanie robotami budowlanymi
PPHU PREBUD BESTRZYŃSKI WŁODZIMIERZ - 2016-08-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK MAGAZYNU - od 2 912 PLN

bieżące prace magazynowe, kompletowanie i przygotowanie do wysyłki bieżących zamówień , kontrola dostaw na magazyn
S & Garden s.c. Michał Sobota, Rafał Sobota - 2017-02-21 - Trzebicz (lubuskie)

KIEROWNIK KAS - 2 000 - 2 200 PLN

kontrola kas, rozliczanie kasjerów, obsługa kas, zamawianie towaru. Kontakt Izabela Szwaczek 41 387 13 04
"DELICJA" Izabela Szwaczek - 2017-08-04 - Sobków (świętokrzyskie)

KIEROWNIK/KOORDYNATOR - od 2 700 PLN

STAŁA WSPÓŁPRACA Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, PRACA W ZESPOLE, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY
STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-28 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWNIK - od 3 000 PLN

nadzór nad pracownikami, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, planowanie budżetu spółki, organizacja czasu pracy dla pracowników polskich i chińskich
BAI YI Sp. z o. o. - 2018-09-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

•planowanie zasobów produkcyjnych w oparciu o plany miesięczne, tygodniowe, dzienne oraz zmianowe•nadzorowanie i koordynowanie pracy w obrębie zmiany lub zmian produkcyjnych•optymalizowanie procesów produkcyjnych•zapewnienie stosowania procedur oraz standardów funkcjonujących w organizacji•monitoring wskaźników w obszarze produkcji; podejmowanie działań korygujących oraz optymalizującychWysokosć wynagrodzenia do uzgodnienia.
P.H.KONRAD Krzysztof Przeździecki - 2016-09-22 - Sierakowice (pomorskie)

KIEROWNIK LOKALU GASTRONOMICZNEGO WEGETARIAŃSKIEGO - od 4 100 PLN

Zarządzanie zespołem pracowników lokalu wegetariańskiego.
British International School of Cracow sp. z o.o. - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)

KASJER - od 8,5 PLN

Obsługa klienta.
Interkadra - 2016-06-30 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 6 370 PLN

1.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW3.PRZESTRZEGANIE HARMONOGRAMU ROBÓT4.TERMINOWOŚĆ 5.ROZLICZANIE OKRESOWYCH PRZEROBÓW, KOSZTÓW BUDOWY6.PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI BUDOWY7.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWNIK ROBÓT - 2 000 - 5 000 PLN

kierowanie i nadzór nad pracami budowlanymi
ENERGON Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

coaching baristy, barmanów, bardzo dobra znajomość parzenia kawy, podytawy kadr, zarządzanie zasobami ludzkimi, oragnizacja i zarządzanie w kawiarni, podstawy systemu POS, programowanie systemu szef, szkolenia trwające 2-3h, jeżeli zaistnieje potzreba obsługa klientów w kawiarni
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWNIK MARKETU - od 3 000 PLN

zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległemu personelowi, aktywna praca na sali sprzedaży,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
DINO POLSKA SA - 2016-03-10 - Pszczyna (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 850 PLN

Wykonywanie prac budowlanych, malowanie, tynkowanie, prace wykończeniowe.
Zakład Budowlany Paweł Wach - 2016-07-06 - Zamość (lubelskie)

KIEROWNIK KONTROLI JAKOŚCI - od 2 100 PLN

Wykształcenie: wyższe techniczne; znajomość branży wagonów towarowych; mile widziane uprawnienia VT/MT lub PT; znajomość rysunku technicznego; umiejętność posługiwania się sprzętem pomiarowym; zakres obowiązków: kierowanie zespołem kontrolerów jakości pod kątem odbioru wagonów w trakcie i po naprawie; prowadzenie dokumentacji naprawczej; odbiory końcowe wagonów wraz z klientem; obsługa reklamacji, nadzór nad sprzętem pomiarowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice wynagrodzenie: do uzgodnienia
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-22 - Gliwice (śląskie)


Wybierz powiat