KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI K/M Warszawa oferta pracy Główna Biblioteka Lekarska
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji
Data publikacji: 2019-02-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główna Biblioteka Lekarska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chocimska 22, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjne lub techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (administracyjne lub techniczne); minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, minimum 3 lata doświadczenia w zakresie administrowania obiektami, znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkiem; praktyczna znajomość prawa zamówień publicznych, nastawienie na skuteczną realizację założonych celów, samodzielność, odpowiedzialność; wysokie umiejętności komunikacyjne; niekaralność za przestępstwo/przestępstwa umyślne przeciwko mieniu; znajomość ustawy o finansach publicznych; prawo jazdy kat. B. Obowiązki: bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji.[Sposób aplikowania: e-mail: m.tryfon (at) gbl.waw.pl, telefonicznie: 22 849 78 51]
Nazwa pracodawcy: Główna Biblioteka Lekarska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Chocimska 22, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: https://www.gbl.waw.pl
Ulica pracodawcy: Chocimska
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie i nadzorowanie pracy Działu Kadr
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Koordynacja dostaw, dostarczanie, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Ząbki (mazowieckie)
wg.zawodu.Wynagrodzenie do uzgodnienia
Sklepy Jubilerskie Andrzej Rabiczko - 2016-11-30 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Kierownictwo i nadzór nad Działem Farmacji Centrum krwiodawstwa.Nadzór nad przyjmowaniem dostaw, wydawaniem czynnikówkrzepnięcia. Nadzór nad prawidłowymi warunkami przechowywaniaczynników krzepnięcia. Analiza wielkości zapasów magazynowychczynników krzepnięcia oraz nadzór nad prawidłowymgospodarowaniem nimi. Prowadzenie sprawozdawczości z gospodarkiczynnikami krzepnięcia.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2018-07-11 - Opole (opolskie)
- Prowadzenie projektów, projektów cząstkowych lub strumieni w średniej wielkości zespołach powyżej 5 pełnoetatowych pracowników;- Odpowiedzialność za dostarczenie wymaganych modułów lub rozwiązań, komunikację z klientem i obsługę wszystkich kwestii związanych z realizacją projektu; - Branie aktywnego udziału w sugerowaniu technologii, narzędzi i podejść, opowiadanie się za najlepszymi praktykami inżynieryjnymi i narzędziami do efektywnego wykorzystania;- Odpowiedzialność za personel techniczny dopasowujący ludzi do pomyślnej realizacji projektu;- Ułatwianie raportowania, w tym odnośnie ważnych etapów i przydziału zasobów;- Branie udziału w przedsprzedażowych: szacunkach, recenzjach architektury i dokumentacji;- Wnoszenie do firmy najlepszych praktyk i procesów, a także wiedzy z zakresu zarządzania dostawami;- Bycie przykładem dla prowadzonego zespołu, tworzenie środowiska do nauki i zarządzanie wydajnością ludzi w konfiguracjach produkcyjnych;- Koncentrowanie i prowadzenie innych w realizacji operacji i celów pracy;- Rozpoznawanie i rozumienie porządku dziennego i perspektywy innych oraz równoważenie interesów wszystkich zaangażowanych stron;- Identyfikowanie problemów, aktywne działanie, aby rozwiązać problemy, skupiając się na słuchaniu i zrozumieniu; Eskalowanie w odpowiednim czasie, jeśli potrzebna jest pomoc;- Wspieranie pracy zespołowej i współpracy;- Identyfikowanie i przenoszenie zmian.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)
Realizacja procesu wychowania zgodnie z ustalonym programem i obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Współpraca z rodzicami, opiekunami prawnymi, kuratorami uczestników. Nadzór nad pracą kadry. Kierowanie jednostką. Praca w systemie równoważnym.
Ochotnicze Hufce Pracy Małopolska Wojewódzka Komenda - 2017-07-24 - Lanckorona (małopolskie)
nowo otwierany sklep STOKROTKA w Trzcianiedo uzgodnienia
SŁOTWINKA CENTRUM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-18 - Trzciana (podkarpackie)
Koordynacja i nadzór nad funkcjonowaniem bazy zabiegowej ośrodka. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2016-12-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rejestru umów administrowania budynku, zaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe, zapewnienie sprawności techniczno - eksploatacyjnej budynku szkoły, prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami, dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokół niego, przestrzeganie terminów obowiązkowych przeglądów instalacji i sprzętu w budynku, kierowanie zespołem pracowników obsługi, opracowywanie harmonogramu pracy i urlopów pracowników obsługi, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizowanie inwentaryzacji, ewidencjonowanie i opisywanie faktur.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-10-26 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Ropczyce (podkarpackie)
Wyliczanie produkcji i rozliczanie produkcji, wydanie towaru, przyjęcie
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Borkach - 2016-11-15 - Borki (lubelskie)
jw.
CARE EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Bychawa (lubelskie)
ZARZĄDZANIE PRACĄ BIURA ORAZ KORESPONDENCJĄ, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I PISM, UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z DZIAŁEM FINANSÓW, KSIĘGOWOŚCIĄ ORAZ KANCELARIĄ PRAWNĄ, DBANIE O DYSTRYBUCJĘ INFORMACJI W FIRMIE I GRUPIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE MILE WIDZIANE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ OPROGRAMOWANIA Z GRUPY OFFICE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ DOSKONAŁEJ ORGANIZACJI WŁASNEJ PRACY, DOKŁADNOŚĆ I SKRUPULATNOŚĆ W WYKONYWANIU ZADAŃ, UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE, CZYNNE PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE TAKŻE INNE KATEGORIE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL praca (at) 5the.pl
5TH ELEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych w Przemyśle i Budownictwie Jan Hutnik - 2018-02-21 - Głogów (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Fundacja "Żyć Godnie" - 2017-01-10 - Kolnik (pomorskie)
kierowanie robotami budowlanymi
PPHU PREBUD BESTRZYŃSKI WŁODZIMIERZ - 2016-08-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
bieżące prace magazynowe, kompletowanie i przygotowanie do wysyłki bieżących zamówień , kontrola dostaw na magazyn
S & Garden s.c. Michał Sobota, Rafał Sobota - 2017-02-21 - Trzebicz (lubuskie)
kontrola kas, rozliczanie kasjerów, obsługa kas, zamawianie towaru. Kontakt Izabela Szwaczek 41 387 13 04
"DELICJA" Izabela Szwaczek - 2017-08-04 - Sobków (świętokrzyskie)
STAŁA WSPÓŁPRACA Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, PRACA W ZESPOLE, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY
STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-28 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad pracownikami, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, planowanie budżetu spółki, organizacja czasu pracy dla pracowników polskich i chińskich
BAI YI Sp. z o. o. - 2018-09-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
•planowanie zasobów produkcyjnych w oparciu o plany miesięczne, tygodniowe, dzienne oraz zmianowe•nadzorowanie i koordynowanie pracy w obrębie zmiany lub zmian produkcyjnych•optymalizowanie procesów produkcyjnych•zapewnienie stosowania procedur oraz standardów funkcjonujących w organizacji•monitoring wskaźników w obszarze produkcji; podejmowanie działań korygujących oraz optymalizującychWysokosć wynagrodzenia do uzgodnienia.
P.H.KONRAD Krzysztof Przeździecki - 2016-09-22 - Sierakowice (pomorskie)
Zarządzanie zespołem pracowników lokalu wegetariańskiego.
British International School of Cracow sp. z o.o. - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta.
Interkadra - 2016-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
1.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW3.PRZESTRZEGANIE HARMONOGRAMU ROBÓT4.TERMINOWOŚĆ 5.ROZLICZANIE OKRESOWYCH PRZEROBÓW, KOSZTÓW BUDOWY6.PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI BUDOWY7.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowanie i nadzór nad pracami budowlanymi
ENERGON Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
coaching baristy, barmanów, bardzo dobra znajomość parzenia kawy, podytawy kadr, zarządzanie zasobami ludzkimi, oragnizacja i zarządzanie w kawiarni, podstawy systemu POS, programowanie systemu szef, szkolenia trwające 2-3h, jeżeli zaistnieje potzreba obsługa klientów w kawiarni
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Częstochowa (śląskie)
zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległemu personelowi, aktywna praca na sali sprzedaży,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
DINO POLSKA SA - 2016-03-10 - Pszczyna (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych, malowanie, tynkowanie, prace wykończeniowe.
Zakład Budowlany Paweł Wach - 2016-07-06 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; znajomość branży wagonów towarowych; mile widziane uprawnienia VT/MT lub PT; znajomość rysunku technicznego; umiejętność posługiwania się sprzętem pomiarowym; zakres obowiązków: kierowanie zespołem kontrolerów jakości pod kątem odbioru wagonów w trakcie i po naprawie; prowadzenie dokumentacji naprawczej; odbiory końcowe wagonów wraz z klientem; obsługa reklamacji, nadzór nad sprzętem pomiarowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice wynagrodzenie: do uzgodnienia
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-22 - Gliwice (śląskie)