KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARKI MATRIAŁOWEJ I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Olsztyn oferta pracy Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARKI MATRIAŁOWEJ I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 4 015 - 6 255 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie pracą Działu Gospodarki Materiałowej i Zamówień Publicznych; nadzór nad przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym wszelkiej dokumentacji związanej z postępowaniami tj. specyfikacji istitnych warunków zamówienia, umów, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej protokołów oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem; nadzór nad przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia realizowanych zgodnie z wewnętrznymi przepisami Spółki; udział w pracach Komisji Przetargowej; nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych w wyniku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; nadzór nad prowadzeniem gospodarki materiałowo-magazynowej oraz prowadzeniem wymaganej dokumentacji przychodowo-rozchodowej; kontrola zgodności obrotów i stanów magazynowych; nadzór nad realizacją rocznych planów zamówień wszystkich jednostek organizacyjnych; współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań przetargowych
Data publikacji: 2017-11-21
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie pracą Działu Gospodarki Materiałowej i Zamówień Publicznych; nadzór nad przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym wszelkiej dokumentacji związanej z postępowaniami tj. specyfikacji istitnych warunków zamówienia, umów, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej protokołów oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem; nadzór nad przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia realizowanych zgodnie z wewnętrznymi przepisami Spółki; udział w pracach Komisji Przetargowej; nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych w wyniku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; nadzór nad prowadzeniem gospodarki materiałowo-magazynowej oraz prowadzeniem wymaganej dokumentacji przychodowo-rozchodowej; kontrola zgodności obrotów i stanów magazynowych; nadzór nad realizacją rocznych planów zamówień wszystkich jednostek organizacyjnych; współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 015 - 6 255 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARKI MATRIAŁOWEJ I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 015 - 6 255 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki wykształcenia: prawo, administracja, ekonomia lub zarządzanie (preferowany kierunek zamówień publicznych); wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze zamówień publicznych, w tym realizowanych w ramach dotacji unijnych. Wymagania pożądane: ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych oraz dodatkowe szkolenia w zakresie zagadnień dotyczących zamówień publicznych; bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych; doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem; umiejętność radzenia sobie w trudnych, nieprzewidzianych sytuacjach; odporność na stres; umiejętność planowania i organizacji pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 01.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Charakterystyka pracy: tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej, planowanie, organizacja oraz zarządzanie procesami sprzedaży, tworzenie prognoz dla produkcji, efektywne zarządzanie podległym zespołem, koordynowanie realizacji planów sprzedażowych, monitorowanie i analiza działań rynku i konkurencji. Wymagane wykształcenie wyższe - zarządzanie i marketing, min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność wyznaczania zadań, organizowania pracy i motywowania pracowników, doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, ukierunkowane na cel oraz konsekwencja w realizacji zadań, samodzielność, kreatywność, inicjatywa w działaniu oraz nastawienie na osiąganie wyników w sprzedaży, dyspozycyjność oraz bardzo dobra organizacja zadań i czasu pracy, prawo jazdy kat. B, miejsce zamieszkania w okolicy Rybnika (do 20 km od Radlina - siedziby firmy). Mile widziana znajomość j. angielskiego. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres marzena.czempik (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2015-11-13 - Radlin (śląskie)
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wszelkich awarii, usterek od najemców i właścicieli budynku. Zgłaszanie oraz nadzorowanie procesu prac związanych z usuwaniem usterek przez generalnego wykonawcę oraz zatwierdzanie protokołem wykonanych prac. Odpowiedzialność za techniczną eksploatację obiektu. Nadzór nad eksploatacją przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne). Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości usług świadczonych na rzecz Bilfinger FM Sp. z o.o. Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie. Opracowywanie harmonogramu i delegowanie prac podległym pracownikom. Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu technicznego, w tym dopuszczenia do wykonywania pracy. Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie. Kalkulacja kosztów inwestycji, dbanie o obniżanie kosztów usług firm zewnętrznych. Proponowanie innowacyjnych rozwiązań prowadzących do wzrostu przychodów i rentowności. Opracowanie rocznego budżetu zgodnego z założeniami kontraktów pomiędzy Bilfinger HSG Facility Management Polska Sp. z o.o. a Klientami. Kontrola przepływu i akceptacja faktur. Praca w Katowicach (Spodek).- Wynagrodzenie: od 5000-7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, a następie na czas nieokreślony. - Praca: 9:00-17:00 + dyżury telefoniczne. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunek: elektrotechnika, elektromechanika, automatyka, mechatronika. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w technicznej obsłudze budynków. Orientacja w obsłudze instalacji budynkowych i HVAC. Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem techników. Doświadczenie w nadzorowaniu podwykonawców. Doświadczenie w przygotowywaniu harmonogramów przeglądów technicznych. Uprawnienia SEP: min. 1 kV. Umiejętność zarządzania zespołem techników. Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z zespołem i z kliemtem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom średniozaawansowany). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marek.wrobel (at) bilfinger.com
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż detaliczna, obsługa klienta indywidualnego, zarządzanie grupą osób,
Pimax Przedsiębiorstwo Prod.Handl.Usługowe PIMAX - 2018-02-26 - Psary Małe (wielkopolskie)
pomocnik trakowego, szlifierz. Prowadzenie prac gospodarczych.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Możliwość zatrudnienia na stałe.Praca na 2 zmiany w godzinach 6:00-14:00 i 14:00-22:00.
ROBERT JAKUSZ - 2016-06-17 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
kierowanie pracami terminala, rozliczanie czasu pracy, wydanego i przyjetego towaru
"KTK POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Głęboczek (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie zbrojeń na budowach. Zalewane zbrojeń betonem. Obróbka betonu. - Miejsce wykonywania pracy: teren całej Polski wg zleceń.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin/miesiąc.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-11:00, 11:00-15:00 + Soboty. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Min. 1 rok, nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia, gotowość do podjęcia zatrudnienia poza miejscem zamieszkana (budowa na terenie RP). Aktualne badanie wysokościowe pow. 1 m. Umiejętność sprawnego wiązanie cęgami, bardzo dobra znajomość rysunku technicznego. Znajomość j. ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
Zamawianie towaru, obsługa stanowiska mięsnego, organizacja pracy. Praca: Sklep Delikatesy Centrum w Babimoście
Euroinvestment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-29 - Babimost (lubuskie)
przewóz towarów na terenie UE i Polski
M.M. KURIER Oddział Gorzów Wlkp. Renata Dudarewicz - 2018-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace związane z obsługą skórowaczek, odbławiarek, kutrów, pił tarczowych i taśmowych, nacinarek do mięs, wilków, pakowarek, etykieciarek
Giewont Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-06-22 - Mościszki (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-10-15 - Żagań (lubuskie)
Doręczanie paczek i przesyłek.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-07-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie stoiskiem, zapewnienie stałej dostępności towaru, zarządzanie zespołem, dbanie o standardy sklepu, przygotowywanie promocji oraz wyprzedaży
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Swarzędz (wielkopolskie)
pozyskiwanie ofert produktowych związanych z budową oraz wykończeniem kuchni restauracji sali bankietowej oraz pokoi hotelowych, wdrażanie systemu sprzedaży oraz pozyskiwanie ofert od dostawców, II etap-organizacja pracy w obiekcie
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)
obsługa wielopiły
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, dbanie o czystość sklepu, ekspozycję towarów, zarządzanie zespołem.
JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA SKLEP "BIEDRONKA" - 2017-11-29 - Kostrzyn (wielkopolskie)
Kierownie zespołem doradców, realizacja planów, rozwój firmy na podległym terenie, windykacja terenowa.Oferujemy: Niezbędne narzędzia pracy, auto służbowe - również do użytku prywatnego, telefon, komputer, urządzenia biurowe.Praca na terenie Mrągowa i okolic.
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
NADZÓR NAD BRYGADĄ MONTAŻYSTÓW STOLARKI ALU I PCV
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "JUR-AND" SPÓŁKA JAWNA JERZY KOŚCIK ANDRZEJ WRONA - 2018-06-27 - Lublin (lubelskie)
kierowanie pracą zakładowego laboratorium fizyko-chemicznegowsparcie merytoryczne działu produkcji w zakresie kontroli w toku produkcjinadzór nad wykonywaniem badań laboratoryjnychnadzór nad aktualnością norm i wymagań klientównadzór nad dokumentowaniem wykonywanych analiz laboratoryjnychodpowiedzialność za organizację pracy podległego zespołu nadzór nad przestrzeganiem procedur w laboratorium zakładowym
Garbarnia Szczakowa S.A. - 2017-01-19 - Jaworzno (śląskie)
wykonywanie prac budowlanych ( murarskich )
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie zespołami od 10 do20 starszych inżynierów, którzy zapewniają proaktywne wsparcieklientom; Pełnienie roli głównego Menadżera ds. Zarządzaniaklientami i pracownikami wyższego szczebla Cisco w imieniuklienta; Coaching i motywowanie niezbędne do zaangażowania,rozwoju i utrzymania najlepszych talentów w zespole o wysokiejwydajności; Nadzorowanie pracy wykwalifikowanych inżynierówsieci (inżynierów obsługi klienta) odpowiedzialnych za wyniki wzakresie satysfakcji z obsługi klienta; Zarządzanie obciążeniemwśród członków zespołu, w tym wdrażanie innowacyjnych technikzarządzania; Obsługiwanie eskalacji i przejmowanieodpowiedzialności za kompleksowe podejście do klienta; Pełnienieroli łącznika poprzez tworzenie mostu łączącego techniczne ibiznesowe perspektywy zaangażowania klientów; Raportowanie dokierownika wyższego szczebla i interfejsów wymaganych przezmenedżerów, dyrektorów i wiceprezesów w organizacjachogólnoświatowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad prawidłowym zamawianiem towaru, zapewnienie właściwej organizacji pracy sklepu, motywowanie i efektywne zarządzanie personelem.
Wegar S.C.J.K.Węglarz - 2016-12-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie pracy zespołu, nadzór nad sprawnym działaniem magazynu, nadzorowanie harmonogramu dostaw oraz odpowiednie gospodarowanie towarem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Solnica (pomorskie)
Pomoc przy pracach budowlanych
Łukasz Terlikowski - 2016-11-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Konsultacje dietetyczne, systematyczne podnoszenie kwalifikacji
"Pegaz" Krzysztof Pietkiewicz - 2017-02-03 - Suwałki (podlaskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Mędrzechów (małopolskie)
Przygotowanie mieszanek klejowych i montowanie przejść szczelnych-do połączeń rur.
MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Korpele (warmińsko-mazurskie)