KIEROWNIK DZIAŁU EKSPORTU R15/2369-805/17 Nowa Wieś oferta pracy INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPORTU R15/2369-805/17
Wynagrodzenie: 6 000 - 8 500 PLN
Zakres obowiązków: - Kierowanie Działem Eksportu.- Rozwijanie sprzedaży eksportowej.- Aktywne poszukiwanie nowych klientów eksportowych.- Realizowanie planów sprzedaży i zadań jakościowych.- Negocjowanie i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami.- Wyjazdy zagraniczne do klientów oraz potencjalnych klientów.- Akceptacja, kontrola i nadzór nad całą dokumentacją sporządzaną w Dziale Eksportu.
Data publikacji: 2017-06-02
Lokalizacja: Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA PAWŁA II 12A, 87-853 Nowa Wieś, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kierowanie Działem Eksportu.- Rozwijanie sprzedaży eksportowej.- Aktywne poszukiwanie nowych klientów eksportowych.- Realizowanie planów sprzedaży i zadań jakościowych.- Negocjowanie i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami.- Wyjazdy zagraniczne do klientów oraz potencjalnych klientów.- Akceptacja, kontrola i nadzór nad całą dokumentacją sporządzaną w Dziale Eksportu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 6 000 - 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w zależności od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPORTU R15/2369-805/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 6 000 - 8 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik do spraw marketingu (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: handel zagraniczny, ekonomia, zarządzanie, marketing; minimum 3-letnie doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą w eksporcie, preferowana znajomość branży: budowlanej, instalacyjnej, wyposażenia wnętrz; doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 2 osobowym i w zarządzaniu Działem Eksportu; znajomość języka angielskiego w stopniu min. średnio zaawansowanym; dodatkowo mile widziana znajomość języka rosyjskiego, niemieckiego lub francuskiego; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; znajomość technik sprzedaży i negocjacyjnych; prawo jazdy kategorii B; umiejętność nawiązywania nowych kontaktów; odporność na stres, wysoki poziom kultury osobistej, samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, obowiązkowość, uczciwość, zaangażowanie i nastawienie na cel.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
JANA PAWŁA II 12A, 87-853 Nowa Wieś, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + List Motywacyjny prosimy składać na adres kadry (at) instalprojekt.eu lub osobiście w siedzibie Firmy: Nowa Wieś, ul. Jana Pawła II 12A.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2015. poz. 2135) wyrażam zgodę dla firmy INSTAL-PROJEKT Gawłowscy, Ścierzyńscy Spółka Jawna ul. Jana Pawła II 12 A; Nowa Wieś k/Włocławka; 87-853 na przetwarzanie przekazanych przeze mnie w CV i liście motywacyjnym danych osobowych na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.Aplikacje bez ww. klauzuli, nie będą brane pod uwagę w procesach rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: włocławski
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Wieś
Ulica pracodawcy: JANA PAWŁA II
Numer budynku pracodawcy: 12A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw marketingu
Data dodania oferty pracy: 02.06.2017
Oferta pracy ważna do: 02.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie personelem sklepuUstalanie marży
ENIKA Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
składanie zamówień, zarządzanie personelem kuchni, prowadzenie dokumentacji
TERVIS Magdalena Cieślak - 2017-07-18 - Rzepin (lubuskie)
Zarządzanie budową na terenie Wrocławia i okolic- budowa dróg, parkingów, ścieżek rowerowych itp. Miejsce pracy: Wrocław i okoliceKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny 604-721-948Oferta pracy znajduje się w sali: D
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPRZĘTOWYCH "RÓŻAŃSKI" Różański Edward - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zmian w restauracjiDbałość o niepowtarzalną atmosferę serdeczności oraz wyjątkowa troska o Gości poprzez dostarczanie im produktu i obsługi o najwyższej jakościMotywowanie i docenianie pracowników, aby osiągali jak najlepsze wyniki, a każdy dzień pracy był dla nich przyjemnością
Schloss Burger GmbH - 2018-05-18 - Niemcy (Niemcy)
Nadzorowanie prac budowlanych
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2016-07-08 - Lubin (dolnośląskie)
Prace dotyczące wszelkich niezbędnych przed, podczas i po uboju zwierząt, w szczegolności prace przy uboju bydła.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Chobot (mazowieckie)
Skręcanie mebli na warsztacie, montaż mebli u klienta
ZABUDOWA PL ADAM KUBIK - 2018-01-08 - Piekary Śląskie (śląskie)
Organizowanie i koordynowanie pracy zespołu pracowników, szkolenie pracowników w zakreesie prawidłowego zbioru pieczarek, kierowanie produkcją, nadzór nad realizacją zamówień.
R&J SZTANDERA SP.J. - 2017-01-19 - Ozorów (mazowieckie)
Poszukujemy Kierownika punktu handlowego/sklepu w Pelplinie - branża budowlana.Wymagania:-mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej i hydraulicznej,-samodzielność,-umiejętność kierowania zespołem,-bardzo dobra organizacja pracy własnej,-komunikatywność, systematyczność, punktualność,-odporność na stres oraz działanie pod presją czasu i zadań,-dyspozycyjność i elastyczność,-miła aparycja praz wysoka kultura osobista.Oferujemy:-możliwość rozwoju i samorealizacji,-praca w miłej atmosferze,-niezbędne narzędzia pracy.Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV w celu rekrutacji do naszej głównej siedziby w Pelplinie przy ul. Mickiewicza 46 lub do oddziałów w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 106 oraz w Gniewie, pl. Grunwaldzki 9.Prosimy o umieszczenie w CV Klauzuli o ochronie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (t.j. Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 r. z późn. zm.).Wynagrodzenie do uzgodnienia.Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr telefonu 509 583 790.
DAK-BUD SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Pelplin (pomorskie)
-
Firma Handlowo - Usługowa "RAFALEX" Rafał Wons - 2018-02-27 - Wilcze Błota Kościerskie (pomorskie)
-stanowisko kierowniczo-robotnicze-kierowanie 3-osobowym zespołem-wykonywanie dokumentacji remontowej-naprawa silników spalinowych
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2018-03-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie kuchni w smażalni ryb.
Gastro-Fit - 2016-06-20 - Łeba (pomorskie)
Kierownik zmiany
KIS SPÓŁKA CYWILNA - 2017-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja prac budowlanych, nadzór nad pracownikami, nadzór nad dokumentacją, dowóz brakujących materiałów, dowóz pracowników. Praca na pełny etat, od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7-17. Praca na terenie całego kraju.
Robalewski Maciej - 2017-01-12 - Brwinów (mazowieckie)
Do głównych obowiązków kierownika magazynu należy, m.in.: odpowiaedzialność za zapewnienie płynnego i efektywnego łańcucha zaopatrzenia poprzez nadzór nad działalnością magzynu, organizowanie pracy personelu magazynu, planowanie, nadzór i koordynacja przepływu towarów, planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej, kontrola dokumantacji przepływu towarów, przeprowadzanie inwentaryzacji, inspekcji magazynu oraz jego wyposażenia (przygotowywanie porządku prac np. naprawy i wymiana sprzętu), przyjmowanie i odpowiadanie za reklamacje dotyczące problemów, związanych z dostawą towaru. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy wymagany.Umiejętności: organizowanie pracy magazynierów i kierowców, planowanie, delegowanie i kontrolowanie działań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem magazynu (dostawy, transport wew., wysyłki), współpraca z działem handlowym i produkcyjnym, przystosowania do wykonywania różnych zadań, umiejętność obsługi wózka widłowego, chęć uczenia się , sumienność, punktualność, odpowiedzialność, znajomość magazynowego systemu informatycznego.
Info Global Sp.J. - 2016-10-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Brak danych
Firma Handlowa "ELTOM" Tomasz Chimerek - 2017-01-05 - Złotów (wielkopolskie)
produkcja pieczywa
ZAKŁAD PIEKARNICZO-CUKIERNICZY GREDKA SC - 2017-05-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
praca w Sokółce
KROSBI spółka z o.o. - 2016-07-29 - Sokółka (podlaskie)
obsługa maszyn CNC
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ,,JAGDOR" Janusz Gierada - 2016-11-02 - Piskrzyn (świętokrzyskie)
strzyżenie, modelowanie i koloryzacja włosów,doradztwo w zakresie doboru fryzury
Przedsiębiorstwo Handlowo-Turystyczne LEMAX-TOUR Sp. z o.o - 2018-06-28 - Stegna (pomorskie)
Kierowanie dzuiałem gospodarczym, nadzór nad pracą personelu obsługi szkoły, opracowywanie planu remontu budynku szkoły, inwentaryzacja (kontakt e-mail:lolosice (at) pro.onet.pl)
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 I Liceum Ogólnokształcące - 2016-11-16 - Łosice (mazowieckie)
Prowadzenie rejestru umów administrowania budynkuZaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe, zapewnienie sprawności techniczno - eksploatacyjnej budynku szkoły.Prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami, dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokół niego.Przestrzeganie terminów obowiązkowych przeglądów instalacji i sprzętu w budynku.Kierowanie zespołem pracowników obsługi.Opracowywanie harmonogramu pracy i urlopów pracowników obsługi. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizowanie inwentaryzacji.Ewidencjonowanie i opisywanie faktur.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-02-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie działań handlowych (w sektorach: energetyka, ochrona środowiska). Uczestnictwo w prezentacji firmy i kreowaniu wizerunku (spotkania biznesowe, branżowe). Prace administracyjno-biurowe, organizacyjne w dziale. Organizacja pracy w systemie jakości (ISO 17025, ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001) 5)Współpraca przy tworzeniu laboratorium pomiarowego (gazy odlotowe).
TERMALL Sp. z o. o. Rozruch Moc Ekologia - 2018-05-10 - Bełchatów (łódzkie)
nauczanie języka angielskiego
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łazy (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i prawem budowlanym, nadzorowanie jakości i terminowości wykonywanych robót, koordynacja prac, sporządzanie dokumentacji, współpraca z GW inwestorem.
"WODMAR" Kiewel Sławomir - 2018-04-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Kopordynowanie pracy magazynu. Nadzór nad zespołem pracowników oraz nad przyjęciem i wydawaniem towaru z magazynu. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
PPHU MEBLOHAND LEONARD BRAUN - 2017-03-22 - Jankowy (wielkopolskie)