KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI I OBSŁUGI K/M Warszawa oferta pracy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI I OBSŁUGI K/M
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: - kierowanie pracami Działu Eksploatacji i Obsługi, w tym realizacja działań z zakresu: a) gospodarowania lokalami i nieruchomościami zarządzanymi przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawyb) polityki czynszowej i stawek najmu dla tych lokali
Data publikacji: 2020-03-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kierowanie pracami Działu Eksploatacji i Obsługi, w tym realizacja działań z zakresu: a) gospodarowania lokalami i nieruchomościami zarządzanymi przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawyb) polityki czynszowej i stawek najmu dla tych lokali
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek funkcyjny w wysokości 620 zł+ premia+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI I OBSŁUGI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowegoObowiązki: - kierowanie pracami Działu Eksploatacji i Obsługi, w tym realizacja działań z zakresu: a) gospodarowania lokalami i nieruchomościami zarządzanymi przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawyb) polityki czynszowej i stawek najmu dla tych lokali[Zgłoszenia: aszydlowska (at) um.warszawa.pl, telefonicznie: 22 277 35 00]
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.zgn-wawer.pl
Ulica pracodawcy: Trakt Lubelski
Numer budynku pracodawcy: 353
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 18.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bc63e24192355457f4d8927ec9d73399
Podobne oferty pracy
zarządzenie pracownikami fizycznymi, kontakt z kierownikami zakładów, w których będzie realizowana usługa , planowanie obowiązków służbowych dla pracowników.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Łazisko (łódzkie)
- pomoc pizzermanowi przy przygotowywaniu pizzy- obsługa pieca do pizzy M.C. TRADING i opiekacza HENDI- praca w godz. 10:00 - 14:00
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Łódź (łódzkie)
pakowanie filtrów papierosowych
Q TIP - ROLL YOUR OWN Sp. z o.o. sp. k. - 2017-11-20 - Szydłowiec (mazowieckie)
- Nadzór, koordynacja prac budowlanych,- Praca na terenie Tczewa i okolic,- Kontakt: tel. 698-055-095, e-mail: rekrutacja (at) bud-invest.com lub osobiście w siedzibie przy ul.Chopina 14
BUD-INVEST SP. Z O.O. - 2019-07-01 - Tczew (pomorskie)
w/g umowy
AD FINEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Ląd (wielkopolskie)
- wprowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej w centrum medycznym oraz nadzór,- nadzór nad działalnością przychodni,- nadzór i współpraca ze specjalistami,- promocja i reklama centrum medycznego,- prowadzenie spraw księgowych oraz wszelkiej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
poszukiwanie załadunków , zarządzanie flotą samochodową firmy, koordynacja pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie i zarządzanie sklepem, bieżąca obsługa klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru i porządek w sklepie, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw
HANDLOPAK Rafał Giza - 2015-12-02 - Chynów (mazowieckie)
nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz prowadzenie dokumentacji związanej ze służbą bezpieczeństwa i higieny pracy
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Zarządza i organizuje pracę działu;- Zarządza jakością i wydajnością w pracy i świadczonych usługach oraz monitoruje ich jakość; - Kontrola poprawności zaraportowanych błędów, analiza oraz eskalacja w razie potrzeby;- Nadzoruje bezpieczeństwo danych; - Kontrola zgodności testów z wyamaganiami; - Opracuje operacje biznesowe;- Rozwija relacje z interesariuszami;- Osiąga cele i wskaźniki KPI dla organizacji;- Zapewnienie realizacji przydzielonych / wymaganych procesów i działań oraz monitorowanie wyników dostarczonych dla własnego obszaru odpowiedzialności.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad realizacją zadań zespołu ds. kadr, prowadzenie spraw kadrowych pracowników
kontakt przez OHP - 2019-12-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Tworzenie nowego centrum inzynierii oprogramowania dla HCL, zarządzanie i nadzór nad zespołem inżynierii oprogramowania HCL w Gdańsku. Zatrudnianie lokalnych zasobów i tworzenie lokalnych możliwości technicznych dostaw HCL. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami oraz umacnianie przewagi mozlwości technicznych dostaw HCL w celu rozwoju działalności.
HCL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
-
CASABLANCA CATERING Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Białystok (podlaskie)
Zarzadzanie zespołem, organizacja pracy zespołu, przygotowywanie zamówień, współpraca z działem handlu oraz księgowością, praca z klientem, dostawcami, obsługa kasy fiskalnej, programy PC Market. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętności zarządzania i organizacji pracy, znajomość handlu oraz 6 miesięczne doświadczenie zawodowe. Tel. 95 783 6126 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-22 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa kasay fiskalnej i terminalu płatniczego osbsługa stanowiska mięsa i wędlin ,zarządzno towarem,dbanie o czystość,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
DINO POLSKA Sp.zo.o. - 2016-09-19 - Galewice (łódzkie)
Kontroler jakości w branży metalowej
ROBOTIC s.c. Iwona Hyska Sebastian Hyska - 2019-04-23 - Nowaczkowo (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o stan techniczny budynku, infrastruktury i urządzeń. Bieżąca eksploatacja, konserwacja, przeglądy oraz remonty instalacji i urządzeń technicznych i/lub hydraulicznych. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów. Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń, usuwanie awarii. Czynny udziała w koordynacji pracy podczas przeglądów serwisowych realizowanych przez firmy zewnętrzne.
PALAC MAŁA WIEŚ SP.ZO.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-29 - Mała Wieś (mazowieckie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
DOKONYWANIE ZAMÓWIEŃ, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW ITP.
FIRMA HANDLOWA "SEN" RAŚ PIOTR - 2019-04-19 - Klecie (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji, zarządzanie zespołem pracowników
P.H.U. "JAN" Jan Burkat - 2016-04-12 - Dobczyce (małopolskie)
budowa, rozwój i zarządzanie działem finansów (finanse, księgowość), odpowiedzialność za politykę finansową, przygotowywanie raportów i analiz w języku koreańskim oraz angielskim na potrzeby klientów, właścicieli oraz zarządu; nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi; wspomaganie zarządu w procesie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowych;
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Żory (śląskie)
obowiązki kierownika budowy, umiejętność organizacji pracy dla pracowników, praca na wysokosciach powyżej 3 m, komunikatywnośc, cechy lidera zes[połu, kierowanie brygadą pracowników.
MT Euroinvest Sp.z o.o. s.k. - 2017-03-13 - Żywiec (śląskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Lubaczów (podkarpackie)
jw.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2018-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
prace magazynowe, praca od poniedziałku do piątku, weekendy wolne
"TEMPO" E.K.Kaźmierczak Handlowo Usługowa Spółka Jawna - 2019-04-11 - Widziszewo (wielkopolskie)
- Zarządzanie średnimi i dużymi projektami skierowanymi do klientów, tworzenie harmonogramu i planowanie projektów zgodnie z wymaganiami finansowymi - rozwiązywanie problemów projektowych i odpowiedzialność za budżet projektu i zakończenie go w wyznaczonym czasie - zarządzanie wewnętrznymi projektami oraz bieżącą usługą optymalizacji sieci - wsparcie dla Project Management w celu dalszego rozwoju procesów PM / PGM.
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Kraków (małopolskie)
praca przy produkcji pączków / donutów, przygotowanie ciast do wypieku, przestrzeganie procedur, liczba zmian do uzgodnienia,
STOKSON SPÓŁKA JAWNA HENRYK STOKŁOSA I WSPÓLNICY - 2017-03-06 - Piekary Śląskie (śląskie)
Obsługa klienta w banku, sprzedaż produktów bankowych
B&P Finanse Sp.J. - 2016-11-08 - Lębork (pomorskie)
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
rozwożenie gazu
F.H.U. "DAW-MAR" - 2018-09-18 - Jaksice (małopolskie)