KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO Mnichów oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie 28-300 Jędrzejów
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: m.in. opracowywanie planów w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji, zakupów narzędzi i wyposażenia. Kontakt telefoniczny 41 387 35 12. Szczegóły ogłoszenia dostępne na stronie internetowej www.powiatjedrzejow.pl
Data publikacji: 2017-08-02
Lokalizacja: Mnichów (świętokrzyskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie 28-300 Jędrzejów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28-300 Mnichów 135, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
m.in. opracowywanie planów w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji, zakupów narzędzi i wyposażenia. Kontakt telefoniczny 41 387 35 12. Szczegóły ogłoszenia dostępne na stronie internetowej www.powiatjedrzejow.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mnichów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jędrzejowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jędrzejów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość prawa dotyczącego jednostek budżetowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów o pomocy społecznej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie 28-300 Jędrzejów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Adres pracodawcy:
28-300 Mnichów 135, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny z pracodawcą, szczegóły ogłoszenia dostepne na stronie internetowej www.powiatjedrzejow.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: jędrzejowski
Gmina pracodawcy: Jędrzejów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mnichów
Numer budynku pracodawcy: 135
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów, docieranie do nich i prezentowanie ofert. Prowadzenie hurtowni. Praca w Płocku. Godziny pracy do uzgodnienia.
Mazowieckie Centrum Spawalnicze Izabela Tucholska - 2017-06-20 - Płock (mazowieckie)
Kierownik robót elektrycznychJedna zmiana:od 7-15.
FHU ELMEX Józef Lis - 2016-09-05 - Mielec (podkarpackie)
pomocnik murarza, praca na wysokości powyżej 3 metrów
BUD-WAT SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Straszków (wielkopolskie)
Kluczowe zadania na tym stanowisku dotyczą:- Przygotowania i uzbrojenia obrabiarek CNC wraz z automatyzacją (toczenie, frezowanie, hartowanie, szlifowanie, walcowanie)- Obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie, przygotowania pracy urządzeń w oparciu o systemy kontrolne m.in.: Bosch-Rexroth MTX, Siemens 8400 DSL- Przygotowania części, materiałów oraz narzędzi do procesu obróbki- Kontrolowania procesu obróbki pod kątem jakości (usuwanie wad, dokonywanie właściwej parametryzacji urządzeń)- Organizacji i przeprowadzania prac konserwacyjnych maszyn i urządzeń - Przygotowania raportów dotyczących pomiarów urządzeń- Ścisłej współpracy z zespołem produkcyjnym: pomocnikami, liderami, a także z działem jakości i utrzymania ruchuWymagamy:- Min. wykształcenie zawodowe, preferowane obróbka skrawaniem CNC- Znajomość rysunku technicznego- Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów natury technicznej- Znajomość przygotowania maszyn skrawających do pracy- Otwartości na nowe wyzwania i wysokiej motywacji do pracy- Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Zimna Wódka (opolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacje planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników
TERG S.A. - 2016-09-21 - Radzionków (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Goworówek (mazowieckie)
Organizacja pracy działów - baza zabiegowa, dbałość o standardy obsługi gościa / pacjenta, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wykonywanie zabiegów, komunikacja / opieka nad gościem / pacjentem. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2017-02-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
fakturowanie,wycena towaru,obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
dbanie o jakość pojazdów, sporządzanie grafików pracowników, sprawne zarządzanie grupą pracowników, zamawianie części do busów,
RDM DOROTA RYNKO - 2018-01-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
praca
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Badanie i rekomendacja innowacyjnych i zautomatyzowanych rozwiązań dla zadań związanych z przechowywaniem i tworzeniem kopii zapasowych; Prowadzenie kontroli stanu technicznego planowania pojemności i wydajności na Systemach Przechowywania Netapp, EMC & HP; Pomoc w projektowaniu i wdrażaniu ustawień odzyskiwania awaryjnego dla środowiska przechowywania Clariant; Planowanie, koordynacja i wykonanie testów DR; Tworzenie planu wsparcia produkcji przy użyciu narzędzi w rodzaju NetAppOncommand, EMC Navisphere, Data Fabric Manager & Performance advisor;
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Zabierzów (małopolskie)
-
HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
- zarządzanie magazynem
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Bytom (śląskie)
kompleksowa obsługa klientów w oddziale-monitoring spłacalności-wpłaty/wypłaty gotówki klientom-sprzedaż produktów/usług oferowanych przez Spółkę
Capital Service S.A. Ostrołęka - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
Odpowiedzialność za techniczną eksploatację budynku, nadzór nad usuwaniem awarii, opracowywanie harmonogramów napraw, kontrola i akceptacja faktur, opracowywanie budżetu, nadzór nad dokumentacją.
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Krosno (podkarpackie)
jw.
Zespół Szkół Nr 73 - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
dostawa pieczywa do klientów
Janusz Trojan Piekarnia "Łysa Góra" wspólnik S.C. Firma Produkcyjno Handlowa "Łysa Góra" - 2016-04-22 - Kaszów (małopolskie)
przygotowanie elementów do montażu, wykonywanie montażu konstrukcji, kontrolowanie jakości, demontaż knstrukcji
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp z o.o. w Warszawie w upadłości układowej - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Olkusz (małopolskie)
Praca przy układaniu instalacji elektrycznych/teletechnicznych, montażu osprzętu elektrycznego/teletechnicznego, rozruchu/uruchomieniu instalacji, układanie tras kablowychwymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętność montażu okablowania, osprzętu, tras kablowych, uprawnienie do pracy powyżej 3 metrów, brak przeciwwskazań do pracy fizycznej, znajomość branży, obsługa elektronarzędzi, doświadczenie zawodowe min. 1 rokpraca w godzinach: 06:00-15:00
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie, kierowanie, koordynowanie budowlanych robót elektrycznych zgodnie z postanowieniami kontraktu, dokumentacją projektową, harmonogramem, przepisami BHP.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Rawicz (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków, praca przy obróbce wstępnej, utrzymanie czystości na kuchni, przestrzeganie zasad BHPi Ppoz, porcjowanie i wydawanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pińczów (świętokrzyskie)
Kierownik biura
Firma Handlowo-Usługowa Michał Iwasiów - 2016-10-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zarzadząnie gospodarką magazynową, koordynowanie pracy podległych pracowników
KMW INVEST SP. Z O.O. - 2016-06-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, projektowanie obiektów architektury, opracowywanie dokumentacji, pisanie pism, wykonywanie rysunków, sporzadzanie ofert, wyszukiwanie ofert, praca terenowa: sporzadzanie pomiarów drzew i krzewów, wizyty na budowach, spotkania w urzędach.Prace projektowe polegaja na projektowaniu obiektów uzytecznosci publicznej: place zabaw, boiska, zieleńce oraz ogrody osób prywatnych
ECO-ART Luiza Kałuska - 2017-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad sklepami
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-02-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
Nadzór nad zadaniami działu eksportu, kontakt z klientem zagranicznym, tłumaczenie dokumentacji technicznej, uczestnistwo w negocjacjach z klientem zagranicznym.
WARMIA Spółka Akcyjna - 2018-01-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
1.Przyjmowanie wniosków2. Obsługa interesantów w zakresie świadczenia 500 +3. Obsługa systemu informacyjnego 500 +
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opinogórze Górnej - 2018-04-24 - Opinogóra Górna (mazowieckie)