KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO Nowy Sącz oferta pracy 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Wynagrodzenie: od 3 561 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik Sekcji Obsługi Infrastruktury Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:- wykształcenie średnie techniczne + 5 letni staż pracy- wykształcenie wyższe techniczne + 3 letni staż pracy- uprawnienia budowlaneWymagania dodatkowe:- umiejętność kierowania dużym zespołem ludzkim- znajomość przepisów prawa budowlanego- umiejętność organizowania pracy i dystrybucji zadań- umiejętność pracy pod presją czasu- dokładność i odpowiedzialnośćDokumenty aplikacyjne:- życiorys curriculum vitae- list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie, we wniosku proszę wskazać numer ogłoszenia na które się aplikuje)- oświadczenie o niekaralności (wg wzoru)- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych (wg wzoru)- poświadczenie bezpieczeństwa (w przypadku jego posiadania)- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg wzoru)- kserokopie świadectw pracy- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach Termin składania aplikacji do dnia 04.12.2020 r. w Kancelarii 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce, ul. Krakowska 2.Dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone aktualną datą i własnoręcznym podpisem kandydata.https://35wog.wp.mil.pl/pl/bip/praca/eon5-ogoszenie-o-naborze-nr-372020-edycja-i-z-dnia-23092020-r/Rozmowy kwalifikacyjne odbywać się będą w 2 miejscach, tj.: Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Czarneckiego 13 w Nowym Sączu oraz 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Krakowska 2 w Rząsce. O szczegółach miejsca rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Więcej informacji dostępnych pod numerem: tel. 261 135 081, 261 135 084od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00- 14.00.Wnioski rerutacyjne dostępne są pod adresemhttps://35wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/a-ogoszenia/eonh-wnioski-i-formularze/
Data publikacji: 2020-11-19
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Czarnieckiego 13, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik Sekcji Obsługi Infrastruktury Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:- wykształcenie średnie techniczne + 5 letni staż pracy- wykształcenie wyższe techniczne + 3 letni staż pracy- uprawnienia budowlaneWymagania dodatkowe:- umiejętność kierowania dużym zespołem ludzkim- znajomość przepisów prawa budowlanego- umiejętność organizowania pracy i dystrybucji zadań- umiejętność pracy pod presją czasu- dokładność i odpowiedzialnośćDokumenty aplikacyjne:- życiorys curriculum vitae- list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie, we wniosku proszę wskazać numer ogłoszenia na które się aplikuje)- oświadczenie o niekaralności (wg wzoru)- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych (wg wzoru)- poświadczenie bezpieczeństwa (w przypadku jego posiadania)- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg wzoru)- kserokopie świadectw pracy- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach Termin składania aplikacji do dnia 04.12.2020 r. w Kancelarii 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce, ul. Krakowska 2.Dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone aktualną datą i własnoręcznym podpisem kandydata.https://35wog.wp.mil.pl/pl/bip/praca/eon5-ogoszenie-o-naborze-nr-372020-edycja-i-z-dnia-23092020-r/Rozmowy kwalifikacyjne odbywać się będą w 2 miejscach, tj.: Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Czarneckiego 13 w Nowym Sączu oraz 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Krakowska 2 w Rząsce. O szczegółach miejsca rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Więcej informacji dostępnych pod numerem: tel. 261 135 081, 261 135 084od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00- 14.00.Wnioski rerutacyjne dostępne są pod adresemhttps://35wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/a-ogoszenia/eonh-wnioski-i-formularze/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 561 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 561 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność organizowania pracy i dystrybucji zadań
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność kierowania dużym zespołem ludzkim,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów prawa budowlanego
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Nazwa pracodawcy: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
danePracodawcy_nip: 5130222434
danePracodawcy_regon: 121506645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Krakowska 2, 30-901 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://35wog.wp.mil.pl/pl/bip/praca/eonj-ogoszenie-o-naborze-nr-372020-edycja-iii-z-dnia-12112020-r/
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2020
Data dodania oferty pracy: 19.11.2020
Oferta pracy ważna do: 19.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?96ed6d6b520c527d78becfea94686843
Podobne oferty pracy
Zarządzanie i organizowanie pracy podległego zespołu Zapewnienie efektywnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami prawnymi funkcjonowania obszaru Płac Przygotowywanie sprawozdań statystycznych, raportów i analiz dotyczących wynagrodzeń Sporządzanie deklaracji ZUS i korekt Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Sporządzanie rozliczeń rocznych Współpraca bieżąca z ZUS, Urząd Skarbowy, PIP
"Elbest" Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Bełchatów (łódzkie)
komunikowanie się się z zespołem i brygadzsitą, wyjazdy na budowę, Oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych o lokalny rynek pracy
ELMO PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Płońsk (mazowieckie)
Kierowanie pracami w zakresie robót sanitarnych. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
A&R Sp. z o.o. - 2019-11-14 - Leżajsk (podkarpackie)
Kierowanie ZOZ MP SW w Kaliszu jako podmiotem leczniczym zgodnie z ustawą z dnia 15.04.2011 o działalności leczniczej; sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad funkcjonowamiem i pracownikami COSSW oraz świadczeń objętych zadaniami służby medycyny pracy.
CENTRALNY OŚRODEK SZKOLENIA SŁUŻBY WIĘZIENNEJ - 2017-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)
koordynacja działań pracowników sklepu, nadzór oraz pomoc w codziennych czynnościach
"TOMMY TOYS" - 2017-10-10 - Świdnica (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie zestawień wydatków dla księgowości, rekrutacja pracowników niższego szczebla
ALTEGO SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Oranizacja pracy smażalni, nadzór nad pracownikami, smażenie ryb. Doświadczenie zawodowe mie widziane. Praca w Kołobrzegu w godz. 10-23 (w systemie 2/2), również w soboty i niedziele.
POD WINOGRONAMI MONIKA DACZYŃSKA - 2019-08-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
ślusarz/spawacz
'P.P.H.GRABÓW" Andrzej Kamiński - 2016-12-08 - Luchów Dolny (lubelskie)
wg stanowiska, obsługa komputera, rozliczanie kas fiskalnych
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2016-04-07 - Pułtusk (mazowieckie)
kierowanie bieżącą działalnością sklepu , kierowanie i motywowanie zespołu sprzedażowego ,obsługa programu kasowego
TIFOTEX sp. z o.o. - 2019-02-15 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Remonty statków. Praca w Gdyni (Stocznia Nauta). Wynagrodzenie do uzgodnienia. Dojazd do pracy z Wejherowa. Może być osoba do przyuczenia.
Zdzisław Wałdowski ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY-ŚLUSARSKO-MECHANICZNY - 2018-12-04 - Bolszewo (pomorskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM, ZNAJOMOŚĆ PRAWA BUDOWLANEGO, UPRAWNIENIA BUDOLWANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO; MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. BNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA, MOŻLIWOŚĆ PRACY NA UMOWĘ O PRACĘ
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-01-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Współpraca z logistyką, planowaniem, jakością, arządzanie zespołem osób pracujących na zmiany
STS ACOUSTICS POLAND Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
Kompletowanie i zbieranie zamówień sporządzanych również w języku ukraińskim, pakowanie i sortowanie towarów na podstawie etykiet na kartonach w języku ukraińskim, komisjonowanie i układanie produktów na regałach. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 i 14-22.
COMENSAL SP. Z O. O. - 2016-06-28 - Janki (mazowieckie)
organizacja pracy pracowników serwisu sprzątającego i ochrony, prowadzenie dokumentacji obiektowej, przestrzeganie przepisów prawa pracy
Przeds. Usługowe "ROKA" Zakład Pracy Chronionej - A. I. Kantorski - 2020-02-10 - Bełchatów (łódzkie)
pakowanie, rozładunek i zaladunek towarów, naprawa i obsługa maszyn oraz urządzeń praca w godzinach: I. 06.00-14.00; II. 14.00-22.00; III. 22.00-06.00
KM Service sp. z o.o. - 2017-12-21 - Opole (opolskie)
Wypiek chleba i bułek.
Piekarnia "U PIECYKA" Iwona Piecyk - Buczkowska - 2018-09-21 - Markuszów (lubelskie)
-obsługa klienta-zamawianie oraz przyjmowanie towaru-układanie lady mięsnej-dbanie o czystość stoiska oraz zachowanie standardów firmy-organizacja pracy podległych pracowników
"Sklepy Plusik" D.J. Mirek sp. jawna - 2017-01-04 - Oświęcim (małopolskie)
Zgodnie z zawodem.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim - 2018-08-01 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów ds. oprogramowania; zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych; ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi; odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących; odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników; odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz pracę nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
-
VENUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-02 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie produkcji na dziale wtryskarek, nadzór nad właściwą gospodarką materiałową, dążenie do optymalizacji kosztów, odpowiedzialność za prawidłową eksplotację maszyn, urządzeń i form, zarządzanie i współpraca z podległą grupą pracowników.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe STALCO Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Paczków (opolskie)
Kierowanie zespołem pracowniczym. Prowadzenie dokumentacji biurowej. Prowadzenie analiz laboratoryjych. Dbanie o ogólny wizerunek na terenie firmy.Praca w godzinach 08:00 - 16:00
"AGROLEX" Sp. z o.o. - 2020-05-29 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
wykonywanie i montowanie szalunków w wykopach i na wysokości
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klientów kiosku prasowego
K&D PARTNER COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie z wymogami pozwolenia wodno-prawnego oraz przepisami prawa,2. Zapewnienie ciągłości pracy SUW zgodnie z wymogami pozwolenia wodno-prawnego oraz przepisami prawa,3. Zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,4. Zapewnienie właściwych parametrów wody wtłaczanej do sieci,5.Nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczalni ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrolę właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,6. Nadzór nad przeprowadzeniem okresowych konserwacji zgodnie z obowiązującą Dokumentacją Techniczno-Ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,7. Aktywny udział w procesie usuwania awarii,8. Nadzór i kontrola pracy pracowników działu,9. Udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych,10. Współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,11. Nadzór i kontrola nad wynikami badań wykonanych w laboratorium,12. Optymalizacja ilości, jakości i przesyłu wody w systemie wodociągowym na terenie działalności spółki
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI IZABELIN "MOKRE ŁĄKI" SPÓŁKA Z O.O. - 2019-08-01 - Truskaw (mazowieckie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych - sieci zewnętrzne i instalacje wewnętrzne. Praca na terenie Piły oraz delegacje - zakwaterowanie, dowóz, diety - po stronie pracodawcy. Możliwość pracy w nadgodzinach. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII SANITARNEJ "PROGRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Piła (wielkopolskie)
Realizacja zadań dotyczących zaspokajania zbiorowych potrzeb mieszkańców Gminy Żnin w zakresie kultury fizycznej, sportu i rekreacji, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Szkoła Podstawowa nr 2 Żnin - 2019-07-04 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów banku, sprzedaż ofert bankowych, kontakt z klientami portfela bankowego. Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowości detalicznej.
KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO MARLENA SZAJER W ŁAŃCUCIE - 2018-01-18 - Łańcut (podkarpackie)