KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO Białobrzegi oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad działem technicznym w spółdzielni mieszkaniowej, wymagane 5 lat doświadczenia w pracy, mile widziane uprawnienia budowlane
Data publikacji: 2020-01-09
Lokalizacja: Białobrzegi (mazowieckie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POLNA 2, 26-800 Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad działem technicznym w spółdzielni mieszkaniowej, wymagane 5 lat doświadczenia w pracy, mile widziane uprawnienia budowlane
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białobrzegi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białobrzegi
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Adres pracodawcy:
Składowa 5, 26-800 Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: białobrzeski
Gmina pracodawcy: Białobrzegi
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białobrzegi
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: zarzadzanie nieruchomościami
Nazwisko osoby zgłaszającej: Krzysztof Becz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 09.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?85eafb81af8f01de94c642ae184fb8fb
Podobne oferty pracy
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTU UNIJNEGO BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierownik stoiska w markecie w sklepie z artykułami dla dzieci:- Profesjonalna obsługa: rozmowa z Klientem, prezentacja i polecanie produktów, sprzedaż na kasie fiskalnej- Zadania związane z towarem: przyjmowanie dostaw i implementacja w magazynie- zarządzanie pracownikami Wymagania:Wykształcenie: minimum średnieDoświadczenie zawodowe: doświadczenie w obsłudze klienta Uprawnienia, umiejętności: Zaangażowania i predyspozycji do pracy z KlientamiGotowości do pracy w systemie zmianowymSumienności i dokładności
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
KIEROWNIK ROBÓTMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:SZCZECIN
BUDOWNICTWO PRZEMYSŁOWE I MIESZKANIOWE "KOLBUD" KRZYSZTOF RADECKI - 2017-05-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Malowanie elewacji budynków, praca stała również w okresie zimowym, praca na rusztowaniach.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WOJCIECH KUCHARSKI - 2018-07-11 - Kalisz (wielkopolskie)
Kalkulacja i wycena ofert,prowadzenie dokumentacji dot. magazynu,rozliczenie kart drogowych,
AK KLIMATYZACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Komorze (wielkopolskie)
Oferta pracy dla osób bezrobotnych >50r.ż.Prace techniczne w warsztacie mechanicznym, konserwacja.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Lasek (mazowieckie)
Nadzór na budowie nad pracownikami
B & B Spółka z o.o. - 2017-02-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
samodzielna i kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych, podstawowe wdrożenie nowych pracowników,mailing ( przyjmowanie/wysyłanie maili w języku rosyjskim/ukraińskim)
JOB ON TIME SP. Z O.O. - 2018-09-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-12-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- planowanie i koordynacja pracy zespołu,- utrzymanie optymalnego stanu asortymentu,- sprawdzanie ilościowe i jakosciowe przyjętego towaru,- ekspozycja towaru,- dbanie o czystość i estetyke sklepu,- obsluga klienta,
FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA "BEATA" - 2019-11-22 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
Zarządzanie pracą działu SCM; raportowanie o postępach do kwatery głównej w Korei
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wronki (wielkopolskie)
nadzór nad pracami produkcyjnymi, montażowymi, kierowca oraz obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Stobierna (podkarpackie)
Kierowanie i nadzorowanie procesów produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji systemu HACCP
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA - 2018-10-24 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
Wymagana książeczka sanepidowska. Mile widziane doświadczenie oraz obsługa programu PC Market. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: omegasp (at) onet.pl.
OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Rybnik (śląskie)
Układanie płytek. Praca Kraków i Ruda Śląska, pracodawca zapewnia dojazd+zakwaterowanie.
"RE MAR", Renata Golonka - 2018-03-29 - Gołkowice Górne (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Kutno (łódzkie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-02 - Kwidzyn (pomorskie)
Do obowiązków Kierownika do spraw marketingu, będzie należało kreowanie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej firmy lub przedsiębiorstwa w szerokim tego sformułowania znaczeniu. Osoba obsadzona na tym stanowisku uczestniczy w przygotowywaniu materiałów reklamowych i promocyjnych i zatwierdza ich ostateczną formę i treść, negocjuje warunki współpracy z wykonawcami i podwykonawcami, ustala szczegóły prowadzonych kampanii, analizuje badania rynkowe prowadzone przez adekwatny dział, organizuje warunki formalne dla prowadzenia kampanii reklamowej. Kierownik uczestniczy w realizacji strategii marketingowej na każdym etapie.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2017-03-07 - Mościbrody (mazowieckie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań sekcji i nadzór nad ich realizacją.c.Nadzór nad realizacją zawartych umów w zakresie wywozu nieczystości płynnych, odprowadzania i zrzutu ścieków, wywozu nieczystości stałych, składowania odpadów komunalnych, zakupu paliw stałych, utrzymania czystości w kompleksach wojskowych, dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, usług kominiarskich i transportowych oraz obsługi kotłowni. d.Przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań sekcji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników, praca w godz. godz.8-16.
Rudolf Rygol TOMI MARKT - 2016-05-16 - Chrząstowice (opolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-07-27 - Twardogóra (dolnośląskie)
zarządznaie hotelem, prowadzenie administracji
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Czorsztyn (małopolskie)
zabezpiecza właściwy stan techniczny maszyn, opiniuje projekty inwestycyjne i modernizacyjne w zakładzie, planuje zapotrzebowanie na paliwo, oleje, smary i części, sporządza sprawozdania, współpracuje z państwową Inspekcja ochrony Środowiska; Godziny pracy: 7.15- 15.15; wynagrodzenie: płaca zasadnicza + premia
INLETTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Krzywań (pomorskie)
Organizowanie pracy magazynu wewnętrznego i zewnętrznego Odpowiedzialność za osiąganie założonych KPI; Optymalizacja kosztów wykorzystania magazynów wewnętrznych i zewnętrznych; Odpowiedzialność za przyjmowanie i wydawanie oraz stan ilościowy i jakościowy powierzonych materiałów, towarów, półproduktów i produktów; Dbałość o stan techniczny budynków magazynów oraz prawidłowe zabezpieczenie przechowywanych materiałów, towarów, półproduktów i produktów; Nadzór nad pracownikami logistyki; Odpowiedzialność za przestrzeganie 5S; Stosowanie narzędzi w celu ciągłej poprawy bezpieczeństwa, jakości, produktywności; Nadzór nad prawidłową eksploatacją wózków widłowych; Monitorowanie postępów pracy zespołu; Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad BHP.Spotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Ziębice (dolnośląskie)
Zarządzanie salonem i zespołem pracowników, realizacje planów sprzedażowych, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu,coaching pracowników. Praca Mediaexpert w Gołdapi
TERG Spółka Akcyjna - 2016-12-09 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
jw.
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Piaseczno (mazowieckie)
składanie zamówień, zarządzanie personelem kuchni, prowadzenie dokumentacji
TERVIS Magdalena Cieślak - 2018-05-15 - Rzepin (lubuskie)
Nadzów nad pracą podległego personelu, konstruowanie, wdrażanie i nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości, zabezpieczenie odpowiedniej ilości produkowanych towarów, opracowywanie informacji i analiz z zakresu działalności departamentu zapewnienia jakości. Praca w Rybarzowicach w godz. 8-16.00.
WOOBOTECH POLAND Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Rybarzowice (śląskie)
1, prowadzenie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz piorunochronowych (w tym dokumentacji eksploatacyjnej) z uwzględnieniem czynności wchodzących w zakres obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym wykonywanych przez podległych pracowników oraz firmy zewnętrzne, 2. opracowywanie planów inwestycji i remontów,3. zapewnienie ciągłej technicznej sprawności infrastruktury szpitala oraz nieprzerwanych dostaw energii elektrycznej,4. prowadzenie eksploatacji urządzeń i instalacji powierzonych podmiotom zewnętrznym,5. zamawianie, ewidencjonowanie, nadzorowanie i rozliczanie zleconych robót i usług w ramach obszaru działania sekcji;Zadania:1. znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności,2. kierowanie, zapewnienie planowej i zorganizowanej pracy podległych pracowników,3. przygotowywanie projektów dokumentów wewnętrznych (zarządzeń, regulaminów, procedur i instrukcji itp.) regulujących zakres powierzonych zadań,4, wprowadzanie nowoprzyjętych pracowników w przydzielone im zadania oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności,5. planowanie terminów i realizacja okresowych kontroli stanu technicznego urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, odgromowej, kominowych innych w kompleksie,6, zapewnienie ciągłości technicznej sprawności infrastruktury szpitala oraz nieprzerwanych dostaw energii elektrycznej,7, zgłaszanie do planów remontowych i inwestycji potrzeb wynikających z kontroli stanu technicznego,8, prowadzenie i aktualizowanie, w zakresie swojej sekcji: ,a) "Wykazu urządzeń podlegających Wojskowemu Dozorowi Technicznemu",b) "Wykazu stanowisk pracy na których wymagane jest posiadanie kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych" oraz w razie potrzeby kierowanie osób na nich zatrudnionych na egzaminy kwalifikacyjne,c) zestawienie napraw elektrycznych dźwigów pionowych w budynkach pracodawcy,9. Kontrola i nadzór nad:a) przestrzeganiem przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności przez pod ległych pracowników,b) warunkami pracy podwładnych,c) prowadzeniem rejestru odczytu liczników energii elektrycznej,d) ciągłością dostaw energii,e) sposobem prowadzenia eksploatacji urządzeń i instalacji powierzonych podmiotom zewnętrznym,f) prowadzeniem eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz piorunochronowych (w tym dokumentacji eksploatacyjnej) z uwzględnieniem czynności wchodzących w zakres obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym wykonywanych przez podległych pracowników oraz firmy zewnętrzne,10. Prowadzenie analiz:a) sieci elektroenergetycznych w zakresie:- bezpieczeństwa dostaw, optymalizacji zużycia energii elektrycznej,- bilansu mocy,- symetryzacji obciążeń,- optymalizacji kosztów eksploatacyjnychb) ponoszonych opłat za energię elektryczną z uwzględnieniem:- właściwego określenia granic eksploatacji,- zastosowanych układów pomiarowych,- optymalizacji doboru grup taryfowych i wielkości mocy umownych11.zamawianie, ewidencjonowanie, nadzorowanie i rozliczanie zleconych robot i usług w ramach obszaru działania sekcji,12, bieżące rozliczanie materiałowe robót konserwacyjnych pracowników sekcji,13, inspirowanie działań służących :a) poprawie efektywności energetycznej,b) optymalizacji wielkości oraz struktury jakościowej i czasowej zużycia energii poprzez wnioskowanie o wymianę urządzeń i instalacji najbardziej energochłonnych,14. współpraca z poszczególnymi sekcjami Pionu Logistyki w zakresie planowania, zaopatrywania, zabezpieczenia w usługi komunalne i utrzymanie w sprawności technicznej infrastruktury,15. Sporządzanie:a) procedur i instrukcji postępowania z dokumentacją w ramach zarządzania sekcją,b) pism, protokołów, meldunków, harmonogramów, notatek służbowych, itp.:c) rocznych planów napraw i konserwacji,d) wniosków na przetarg w ramach obszaru działania sekcji,e) rozliczeń przydzielonych środków w ramach zarządzania sekcją,f) niezbędnej dokumentacji przetargowej w ramach zarządzania sekcją,16. Udział w:a ) opiniowaniu opracowań technicznych dotyczących systemów elektroenergetycznych i urządzeń dźwigowych,b) opracowywaniu planów inwestycji i remontów,c) odbiorach prac wykonywanych na urządzeniachelektroenergetycznych, piorunochronowych i dźwigowych, i instalacjach odbiorach zadań inwestycyjnych i remontowych, komisjach przetargowych, komisjach zgodnie z rozkazem organizacyjnym.wynagrodzenie 4500zł brutto + dodatek funkcyjny
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - 2020-08-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zamawianie towaru, aktualizacja cen, zwroty towarów, reklamacje, wykładanie towaru. Pierwsza umowa na okres próbny.
AMETYSTA Sp. z o.o. - 2017-06-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)