KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO K/M Warszawa oferta pracy GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chocimska 2, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja/Techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: 1. Wykształcenie wyższe (administracyjne lub techniczne); 2. Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem; 3. Min. 3 lata doświadczenia w zakresie administrowania obiektami; 4. Znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkiem; 5. Praktyczna znajomość prawa zamówień publicznych; 6. Nastawienie na skuteczną realizację założonych celów, samodzielność, odpowiedzialność; 7. Wysokie umiejętności komunikacyjne; 8. Niekaralność za przestępstwo/przestępstwa umyślne przeciwko mieniu; 9. Znajomość ustawy o finansach publicznych; 10. Prawo jazdy kat. B.Ogólny zakres obowiązków: 1. Bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; 2. Administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; 3. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; 4. Sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; 5. Opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; 6. Udział w pracach komisji przetargowej; 7. Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno-gospodarczych oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; 8 Prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; 9. Nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; 10. Przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; 11 Udział w komisjach odbioru robot częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; 12. Udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji.Zgłoszenia: CV na adres: m.tryfon (at) gbl.waw.pl (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Chocimska 2, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Chocimska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 04.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- sprawowanie nadzoru nad całokształtem administracyjnym i technicznym szkoły - obsługa kadrowa pracowników zgodnie z karta Nauczyciela i Kodeksem Pracy- sporzadzanie umów z kontrahentami - organizacja i nadzór nad podległymi pracownikami
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Stefana Żeromskiego - 2018-10-16 - Gdynia (pomorskie)
Kontrola kosztów sklepu, budżetu płac, pełnienie dyżurów w sklepie, zarządzanie podległym zespołem
TESCO Polska Sp. z o.o - 2016-11-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
obcinanie i układanie desek
Zakład Usług Leśnych Janusz Szok - 2018-02-19 - Hejdyk (warmińsko-mazurskie)
Kierownik działu rolet
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie ciagnikiem siodłowym trasach międzynarodowych. Nadzór nad załadunkiem, rozładunkiem, pilnowanie prawidłowości dokumentów przewozowych. Praca na terenie Bukowia- Gmina Wilków oraz Unii Europejskiej.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA CAMARO DANUTA WIERNIK - 2018-04-04 - Bukowie (opolskie)
PRACA NA LINII PRODUKCYJNEJ W BRANŻY AUTOMOTIVE POLEGAJĄCA NA MONTAŻU CZĘŚCI DO SAMOCHODÓWOBSŁUGA MASZYN I NARZĘDZI PRODUKCYJNYCH
SONIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Częstochowa (śląskie)
kierowanie robotami budowlanymi w zakresie elektrycznym, kierowanie, koordynowanie i monitorowanie prac, prowadzenie rozmów i negocjacji, realizacja powierzonych projektów w obszarze energetyki
"BARBARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Ruda Śląska (śląskie)
kierownik budowymiejsce wykonywania pracy Jelcz-Laskowice oraz teren całego kraju
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
transport samochodowy towarówI zmiana od 6.00 lub 7.00
Firma Transportowo-Handlowa Helena Gruszka - 2016-01-15 - Mielec (podkarpackie)
wyksz. min. średnie
CENTRALA ZBYTU WĘGLA"WĘGLOZBYT"SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace przy ociepleniu budynków
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Truskolasy (śląskie)
Palacz
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Jędrzejowie - 2017-01-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Według stanowiska, praca od 5-30 godz. tyg., praca w Andrychowie oraz Wadowicach. CV na adres e-mail: stowarzyszenie.agrado (at) gmail.com
Stowarzyszenie "AGRADO" - 2016-12-06 - Wadowice (małopolskie)
Nadzór nad pracownikami,analiza realizacji powierzonych celów
Rol-Mech Grażyna i Jan Grześko Spółka z o.o. - 2016-06-23 - Radymno (podkarpackie)
- tworzenie planów projektów, ich harmonogramów i budżetów zgodnie z przyjętymi w firmie standaradmi, - nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów oraz raportowanie bieżącego statusu prac z uwzględnieniem stanu zaawansowania prac oraz identyfikacji ryzyk, - wspieranie działań marketingowych i handlowych w zakresie przygotowania wycen, materiałów ofertowych, opisów, dokumentacji itp., - rozwijanie standardów firmowych w zakresie planowania, wyceny i realizacji kontraktów poprzez planowanie i dokumentowanie realizowanych projektów, - nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów pod względem spójności ze standardami, - utrzymywanie bieżącej dokumentacji projetkowej w zakresie realizowanych projektów. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
organizacja, planowanie, rozliczanie i odpowiedzialność za dział marketingu
MELANKO SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Przysiek (kujawsko-pomorskie)
Pracownik torowy na czynnych torach kolejowych- prace fizyczne związane z utrzymaniem linii kolejowych
Grupa Zarządzająca Pomerania SA - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie sklepem z akcesoriami motocyklowymi, obsługa zamówień internetowych
"M&M Motocykle", Michał Damasiewicz, Marcin Ogorzałek - 2016-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Przedszkole Nr 162 - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie budową, współpraca z dostawcami, podwykonawcami, nadzorowanie prac, dokonywanie odbioru i weryfikacji materiałów, organizowanie i terminowe prowadzenie robót, kompletacja dokumentacji odbiorowej itp.; miejsce wykonywania pracy okolice Słupska; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
TKS Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Słupsk (pomorskie)
PRACE CIESIELSKIE NA BUDOWACH ZLECENIODAWCY
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Suwałki (podlaskie)
Świadczenie uslug w zakresie naprawy dętek i opon.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
tel. 696 448 695
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2017-01-05 - Krapkowice (opolskie)
Kompleksowe zarządzanie domem pracowniczym, opracowywanie struktur organizacyjnych, budowanie marki i wizerunku obiektu, dbanie o sprawy techniczne, związane z utrzymaniem budynku, zarządzanie mieszkańcami Domu pracowniczego.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Ząbki (mazowieckie)
ogólnobudowlany, prace na wysokości
REM - BUD USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE KRZYSZTOF KASPERCZYK - 2017-07-07 - Ruda Śląska (śląskie)
Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań na terenie oddziału (produkcja gastronomiczna, zarządzanie personelem, administracja), nadzorowanie i koordynowanie działań zatrudnionego personelu, przeprowadzanie rekrutacji, selekcji i szkoleń nowych pracowników. Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich stantardów produkcji gastronomicznej. Współpraca z klientami i dostawcami oraz nadzorowanie dostaw produktów żywnościowych.
CATERMED S.A. - 2016-10-04 - Dzierżążno (pomorskie)
- Prowadzenie i współprowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych zgodnych z programem pracy Placówki, organizacja czasu wolnego, zabaw, zajęć sportowych i z rozwoju zainteresowań dla podopiecznych, praca socjalna na rzecz podopiecznych, prowadzenie dokumentacji uczestników.-Wynagrodzenie: 3277 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach pomiędzy 9:00 a 19:00. Wyższe kierunkowe (pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo wychowawczej, lub udokumentowane minimum 2 lata doświadczenie w pracy z dziećmi i rodziną). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w placówce. Wymagane pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, oświadczenia, że kandydat: nie jest skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona ani zawieszona; wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego. Kontakt telefoniczny (Tel.: 731-900-261) w godzinach 9:00-19:00 lub e-mail: praca (at) anioly24.pl
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży "Dom Aniołów Stróżów" - 2019-02-19 - Chorzów (śląskie)
nadzór na d robotami drogowymi, kierownaie podległymi pracownikami, organizacja własnego stanowiska pracy
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych DROGBUD Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Łuków (lubelskie)