Praca KIEROWNIK DZIA艁U ADMINISTRACYJNEGO - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK DZIA艁U ADMINISTRACYJNEGO, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy KIEROWNIK DZIA艁U ADMINISTRACYJNEGO.
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji nast臋puj膮cych zada艅:a) zapewnienie sprawno艣ci techniczno-eksploatacyjnej budynk贸w i urz膮dze艅 technicznych oraz zabezpieczenie maj膮tku Uczelni,b) zapewnienie sprawno艣ci funkcjonowania urz膮dze艅 i sprz臋tu alarmowego, urz膮dze艅 odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Sta艂a wsp贸艂praca z firmami, kt贸rym zlecono us艂ugi: sprz膮tania, ochrony, konserwacji, itp.3) Sta艂a wsp贸艂praca z jednostkami dla kt贸rych 艣wiadczona jest us艂uga najmu.4) Przygotowywanie dokument贸w dot. podatk贸w od maj膮tku i gruntu.5) Nadz贸r nad ekonomicznym gospodarowaniem energi膮, gazem, wod膮 i materia艂ami niezb臋dnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiekt贸w administrowanych przez Uczelni臋, a tak偶e nadzorowanie racjonalnej i oszcz臋dnej gospodarki sk艂adnikami maj膮tkowymi, w tym r贸wnie偶 zwi膮zanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracownik贸w dydaktycznych oraz pracownik贸w administracji w materia艂y niezb臋dne do realizacji procesu dydaktycznego i prawid艂owego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji plan贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych i zakup贸w inwestycyjnych na podstawie wniosk贸w zg艂aszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadz贸r nad eksploatacj膮, konserwacj膮 i przegl膮dami obiekt贸w Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadz贸r nad prowadzon膮 w Uczelni inwentaryzacj膮, a tak偶e zwi膮zan膮 z tym dokumentacj膮.11) Nadz贸r nad prawid艂owym prowadzeniem dokumentacji zwi膮zanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadz贸r nad prawid艂owym prowadzeniem dokumentacji zwi膮zanej z realizacj膮 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych.13) Przyjmowanie od poszczeg贸lnych jednostek Uczelni rocznych plan贸w zam贸wie艅 publicznych oraz opracowanie projektu planu zam贸wie艅 publicznych wraz z jego bie偶膮c膮 aktualizacj膮.14) Prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych.15) Organizacja post臋powa艅 i nadz贸r nad przestrzeganiem procedury dotycz膮cej zam贸wie艅 publicznych.16) Wsp贸艂praca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakup贸w i pomoc przy sporz膮dzaniu specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia.17) Nadz贸r nad przygotowaniem projekt贸w um贸w zawieranych przez Uczelnie w zakresie zada艅 wykonywanych przez Dzia艂 Administracyjny Uczelni.18) Nadz贸r nad terminow膮 realizacj膮 um贸w administracyjnych.19) Realizowanie innych zada艅 powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Pa艅stwowa Wy偶sza Szko艂a Zawodowa w P艂ocku - 2018-01-12 - P艂ock (mazowieckie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji nast臋puj膮cych zada艅:a) zapewnienie sprawno艣ci techniczno-eksploatacyjnej budynk贸w i urz膮dze艅 technicznych oraz zabezpieczenie maj膮tku Uczelni,b) zapewnienie sprawno艣ci funkcjonowania urz膮dze艅 i sprz臋tu alarmowego, urz膮dze艅 odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Sta艂a wsp贸艂praca z firmami, kt贸rym zlecono us艂ugi: sprz膮tania, ochrony, konserwacji, itp.3) Sta艂a wsp贸艂praca z jednostkami dla kt贸rych 艣wiadczona jest us艂uga najmu.4) Przygotowywanie dokument贸w dot. podatk贸w od maj膮tku i gruntu.5) Nadz贸r nad ekonomicznym gospodarowaniem energi膮, gazem, wod膮 i materia艂ami niezb臋dnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiekt贸w administrowanych przez Uczelni臋, a tak偶e nadzorowanie racjonalnej i oszcz臋dnej gospodarki sk艂adnikami maj膮tkowymi, w tym r贸wnie偶 zwi膮zanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracownik贸w dydaktycznych oraz pracownik贸w administracji w materia艂y niezb臋dne do realizacji procesu dydaktycznego i prawid艂owego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji plan贸w zada艅 inwestycyjno-remontowych i zakup贸w inwestycyjnych na podstawie wniosk贸w zg艂aszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadz贸r nad eksploatacj膮, konserwacj膮 i przegl膮dami obiekt贸w Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadz贸r nad prowadzon膮 w Uczelni inwentaryzacj膮, a tak偶e zwi膮zan膮 z tym dokumentacj膮.11) Nadz贸r nad prawid艂owym prowadzeniem dokumentacji zwi膮zanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadz贸r nad prawid艂owym prowadzeniem dokumentacji zwi膮zanej z realizacj膮 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych.13) Przyjmowanie od poszczeg贸lnych jednostek Uczelni rocznych plan贸w zam贸wie艅 publicznych oraz opracowanie projektu planu zam贸wie艅 publicznych wraz z jego bie偶膮c膮 aktualizacj膮.14) Prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych.15) Organizacja post臋powa艅 i nadz贸r nad przestrzeganiem procedury dotycz膮cej zam贸wie艅 publicznych.16) Wsp贸艂praca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakup贸w i pomoc przy sporz膮dzaniu specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia.17) Nadz贸r nad przygotowaniem projekt贸w um贸w zawieranych przez Uczelnie w zakresie zada艅 wykonywanych przez Dzia艂 Administracyjny Uczelni.18) Nadz贸r nad terminow膮 realizacj膮 um贸w administracyjnych.19) Realizowanie innych zada艅 powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Pa艅stwowa Wy偶sza Szko艂a Zawodowa w P艂ocku - 2017-12-08 - P艂ock (mazowieckie)