KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY Bełchatów oferta pracy "SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie i nadzorowanie całokształtem spraw związanych z administrowaniem majątku Spółdzielni i jego zabezpieczenie. Administrowanie nieruchomościami Spółdzielni w tym zabezpieczenie spraw porządkowych, kontrola wykonania umów gospodarczych, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi. Nadzór nad całokształtem terminowych przeglądów instalacji i urządzeń oraz innych wymaganych prawem, prowadzenie książki obiektów. Zakupy materiałów gospodarczych, części i urządzeń technicznych niezbędnych do funkcjonowania Spółdzielni, ich planowanie i rozliczanie. Rozliczanie kosztów administracyjnych i wystawiania faktur VAT. Prowadzenie ewidencji środków pracy i kas fiskalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ochrona środowiska sprawozdawczość, wyliczanie opłat itp. oraz gospodarka odpadami. Prowadzenie rozliczeń eksploatacji taboru samochodowego. Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacji majątku Spółdzielni. Naliczanie podatku od gruntów, nieruchomości i budowli. Zawieranie umów gospodarczych - koszty i ich rozliczanie. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki czynszowej /tj. lokalami z przeznaczeniem do wynajmu/- zawieranie umów, aneksów i ich rozliczenie i refaktury. Prowadzenie archiwum spółdzielni, nadzór i obsługa sekretariatu i posiedzeń Zarządu.
Data publikacji: 2019-02-19
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: "SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pabianicka 8, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie i nadzorowanie całokształtem spraw związanych z administrowaniem majątku Spółdzielni i jego zabezpieczenie. Administrowanie nieruchomościami Spółdzielni w tym zabezpieczenie spraw porządkowych, kontrola wykonania umów gospodarczych, nadzór nad remontami i pracami konserwacyjnymi. Nadzór nad całokształtem terminowych przeglądów instalacji i urządzeń oraz innych wymaganych prawem, prowadzenie książki obiektów. Zakupy materiałów gospodarczych, części i urządzeń technicznych niezbędnych do funkcjonowania Spółdzielni, ich planowanie i rozliczanie. Rozliczanie kosztów administracyjnych i wystawiania faktur VAT. Prowadzenie ewidencji środków pracy i kas fiskalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ochrona środowiska sprawozdawczość, wyliczanie opłat itp. oraz gospodarka odpadami. Prowadzenie rozliczeń eksploatacji taboru samochodowego. Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacji majątku Spółdzielni. Naliczanie podatku od gruntów, nieruchomości i budowli. Zawieranie umów gospodarczych - koszty i ich rozliczanie. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki czynszowej /tj. lokalami z przeznaczeniem do wynajmu/- zawieranie umów, aneksów i ich rozliczenie i refaktury. Prowadzenie archiwum spółdzielni, nadzór i obsługa sekretariatu i posiedzeń Zarządu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od pn-pt w godz.7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA DANYM STANOWISKU PRACY (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pożądane zaświadczenia, certyfikaty, kursy w powyższym zakresie; doświadczenie w pracy o podobnym zakresie ( praca na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym); znajomość programu Office, Excel, Word, Outlook i inne branżowe; kierowania zespołem, organizacji pracy własnej i podległych pracowników, samodzielność, dokładność, sumienność, komunikatywność, analiza sytuacji i rozwiązywania problemu, konsekwencja w osiąganiu celu, umiejętność negocjacji, zawieranie umów gospodarczych i cywilnych pobieżna znajomość prawa cywilnego, podatkowego i budowlanego.
Nazwa pracodawcy: "SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Pabianicka 8, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Ulica pracodawcy: Pabianicka
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA, BAR MLECZNY, PIEKARNIA I CIASTKARNIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.02.2019
Data dodania oferty pracy: 19.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowanie komórką zamówień publicznych, koordynowanie całości zagadnień wojskowej jednostki budżetowej w zakresie zasad, form i trybu udzielania zamówień publicznych, terminowe sporządzanie planu zamówień publicznych na rok, sprawowanie nadzoru nad aktualizacją planu zamówień publicznych i kompletowaniem dokumentów w tym zakresie, przyjmowanie i koordynowanie wniosków o przeprowadzenie postępowania przetargowego, udział w posiedzeniach komisji przetargowej, nadzór nad prowadzeniem rejestru zamówień publicznych, opiniowanie umów i aneksów, udzielanie wyjaśnień wykonawcom, opracowywanie ogłoszeń o przetargach i wyborze wykonawcy, redagowanie ogłoszeń i przekazywanie do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich i biuletynu. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30.
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-10 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
KIEROWNIK SKLEP-KIEROWNIE ZESPOŁEM-PRZYJMOWANIE I WPROWADZANIE FAKTUR-NADZÓR NAD SKLEPEM
PRZEDSIĘBIORSTWO "SAMRES ERG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W STRZYŻOWIE - 2016-06-15 - Jodłowa (podkarpackie)
Nadzorowanie pracy księgarni, praca z klientem, zamawianie towaru, współpraca z kontrahentami firmy, organizowanie pracy podległych pracowników
Przeds.Hurt.Detal. KSIĄŻNICA POLSKA Olsztyn - 2015-12-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie pracami w terenie oraz pracownikami,opracowanie dokumentacji technicznej,umiejętność podejmowania decyzji,komunikatywność
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Zgierz (łódzkie)
Zarządzanie projektami informatycznymi,, planowanie prokjektów i ich budżetów, analiza wyników pracy grupy projektówej i podejmowanie odpowiednich działań, ścisła współpraca z poszczególnymi działami firmy w zakresie prowadzonych projektów, wybór podwykonawców oraz kontrola realizacji ich zadań
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nap powierzoną budową, organizowanie pracy dla powierzonej brygady, współpraca z ukraińskim podwykonawcą elementów budynków
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)
Odśnieżanie terenu w Gdyni ul.Dembińskiego i Sambora, usuwanie gołoledzi, jazda traktorem do odśnieżania, prace porządkowe - zamiatanie, zbieranie śmieci.
REDPOL Katarzyna Pilipczuk - Sołtysiak - 2016-11-24 - Gdynia (pomorskie)
Kierowanie ludźmi, organizacja stanowisk pracy, opracowanie technologii wyrobów, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie wykonanych prac.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Grodków (opolskie)
nadzór nad produkcją roślinną
Gospodarstwo Rolne Wojciech Hołownia Brzeszczyny - 2016-07-06 - Brzeszczyny (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kowala-Kolonia (mazowieckie)
- realizowanie definiowanych celów sprzedaży samochodów używanych,- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Spółki,- umiejętność słuchania, analizowania potrzeb Klientów, ofertowania i finalizowania transakcji,- znajomość technik sprzedaży i swobodnej komunikacji z Klientami,- dbałość o wizerunek reprezentowanej firmy oraz najlepszą obsługę Klientów,- skrupulatne raportowanie wyników pracy,
Vestroyer Automotive Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy znajdują się na stronie internetowej BIP POWIATU WOŁOWSKIEGO ( http://bip.powiatwolowski.pl w zakładce: Nabór do pracy - Aktualne rekrutacje )
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2016-11-24 - Wołów (dolnośląskie)
Kierowanie pracą i bieżącą obsługą kilkuosobowego zespołu Contract Center, kontrolowanie sprzedaży, płatności i zamówień, analiza i raportowanie.
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie marketu wg standardów firmy, zarządzanie podległym zespołem,tworzenie zamówień, praca na sali sprzedaży. Umiejętność pracy w zespole, zarządzanie personelem. Mile widziana książeczka Sanepidu, doświadczenie zawodowe min.rok w handlu.Praca - Lemierzyce. Tel.: 665 941 451 Marcin Kroczyński. Adres e-mail: marcin.kroczynski (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Lemierzyce (lubuskie)
Wykładanie towaru na pókach, kontrola terminów przydatności produktów.
F.H. Dagmara Tomczak - 2018-12-04 - Głubczyce (opolskie)
Określanie zakresu i planu projektu; zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
Pomocniczy robotnik w przemyśle przetwórczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Gastronomiczne "Swiss-Pol" Dariusz Wylub - 2018-06-26 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Wykonywanie zadań związanych z planowaniem, organizowaniem i utrzymaniem systemów teleinformatycznych eksploatowanych w WOG, organizacja pracy podległych pracowników.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-25 - Nowa Dęba (podkarpackie)
organizacja i nadzór wykonywania robót budowlanych; Miejsce wykonywania pracy:Puławy, Dęblin, Ryki
MAX - BUD GRZEGORZ PAWŁOWSKI - 2019-02-15 - Szerokie (lubelskie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, PLANOWANIE PRODUKCJI Z UWZGLĘDNIENIEM RÓŻNYCH STANOWISK PRACY I ZARZĄDZANIE GRUPĄ PRACOWNIKÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MSDW - 2016-01-26 - Bełchów (łódzkie)
zapewnienie opieki dzieciom w wieku 3-6 lat w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Bojszowy (śląskie)
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2016-04-05 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem pracowników produkcji wyrobów z żywic poliestrowych. Egzekwowanie przestrzegania norm i dyscypliny. Nadzór i realizacja harmonogramu produkcji. Przygotowanie raportów i analiz: dziennych, tygodniowych, miesięcznych. Monitorowanie kluczowych wskaźników jakościowych , wydajnościowych oraz terminów realizacji zamówień. Optymalizowanie kosztów produkcji.
TORKOM Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad stanem magazynowym, dobór i zamawianie części zamiennych, nadzór nad organizacją pracy magazynu,praca w godzinach 7.30-15.00/10.30-18.00, sobota 9.00-14.00
"ULTIMA" SP. Z O. O - 2017-01-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Radom (mazowieckie)
Nadzór na budowie
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY ELEKTRA RADOSŁAW LIPATOW - 2016-07-11 - Kalisz (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Maków (mazowieckie)
Wykonywanie pomiarów pomieszczeń, projektowanie zabudowy, produkcja mebli, oklejanie oraz montaż u klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Wronki (wielkopolskie)
Układanie towarów na regałachObsługa klientaPomoc przy doborze produktówObsługa kasy fiskalnejPrzyjęcie towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Słupca (wielkopolskie)
Obsługa maszyn oraz prace pomocnicze na tkalni. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
TEX LINE SP. Z O. O. - 2016-07-12 - Bielsko-Biała (śląskie)