KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI Smołdzino oferta pracy Słowiński Park Narodowy
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 660 PLN
Zakres obowiązków: właściwe planowanie i racjonalne wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację powierzonych zadań, przygotowanie i prawidłowe wdrożenie projektów dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych, całość zagadnień związanych z inwestycjami i remontami, prowadzenie całości spraw związanych z opłatami lokalnymi zgodnie z zakresem działania, w tym opłaty za korzystanie ze środowiska, z zakresu ustawy o ochronie i kształtowaniu środowiska oraz ustawy prawo ochrony środowiska, prowadzenie całości spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami; szczegóły na www.slowinskipn.pl BIP- zakładka ogłoszenia/oferty pracy; umowa do 33 miesięcy, przedłużenie na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-07-04
Lokalizacja: Smołdzino (pomorskie)
Pracodawca: Słowiński Park Narodowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
właściwe planowanie i racjonalne wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację powierzonych zadań, przygotowanie i prawidłowe wdrożenie projektów dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych, całość zagadnień związanych z inwestycjami i remontami, prowadzenie całości spraw związanych z opłatami lokalnymi zgodnie z zakresem działania, w tym opłaty za korzystanie ze środowiska, z zakresu ustawy o ochronie i kształtowaniu środowiska oraz ustawy prawo ochrony środowiska, prowadzenie całości spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami; szczegóły na www.slowinskipn.pl BIP- zakładka ogłoszenia/oferty pracy; umowa do 33 miesięcy, przedłużenie na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 660 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Smołdzino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Smołdzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 660 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły na www.slowinskipn.pl BIP- zakładka ogłoszenia/oferty pracy; znajomości prawa administracyjnego, budowlanego, zamówień publicznych, ochrony środowiska; dobra znajomość obsługi edytorów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odporność na stres, umiejętność planowania i organizacji,komunikatywność, dokładność, systematyczność, terminowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Słowiński Park Narodowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Smołdzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Smołdzino
Ulica pracodawcy: Bohaterów Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e52648cf22364c9315bb04b8c1499ddb
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie dostawy towaru, planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej, czynności związane z wysyłką towaru, współpraca z innymi działami firmy.
ELKAR Karina Adamczyk - 2019-01-02 - Bełchatów (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe techniczne lub inżynierskie, spec.: elektronika; staż pracy: 2 lata; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (kontakty bezpośrednie w języku angielskim); doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych, zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy, umiejętność zarządzania pracą zespołową, dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu, umiejętność podejmowania decyzji, odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność; Kierownik działu produkcji odpowiedzialny będzie za przygotowanie, przebieg i nadzór nad produkcją elektroniki; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
Przygotowanie pokoi hotelowyc, współpraca z pracownikami hotelu, kontrola pokoi hotelowych, pomieszczeń publicznych i magazynów pod wzgledem czystości.
PRZYSTANEK TLEŃ SP Z O.O.( dawniej PENJSONAT RESTAURACJA SAMOTNIA NAD WDĄ ) - 2017-07-25 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-17 - Zgierz (łódzkie)
- planowanie i nadzór nad przebiegiem procesu produkcyjnego w drukarni,- odpowiedzialność za terminową realizację zamówień,- efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników,- optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarze jakości, kontroli kosztów, ergonomii pracy,- nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego,- nadzór nad stanem zaopatrzenia w surowce i półprodukty,- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami,- tworzenie i wdrażanie procedur produkcyjnych,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji.
MGN POLIGRAFIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
nadzór i organizacja produkcji roslinnej w gospodarstwie
URBEX sp. z o.o. - 2019-01-10 - Lubin (dolnośląskie)
znajomość specyfiki handlu detalicznego, umiejętność skutecznego planowania, komunikatywność oraz kreatywność, umiejętność zarządzania zespołem; godziny pracy: 6.00- 22.00; wysokość wynagrodzenia od 2100 zł brutto; okres próbny 3 miesiące
Dino Polska SA - 2017-09-06 - Rowy (pomorskie)
obsługa automatów szyjących,szycie klinów do rajstop,przygotowywanie klinów
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Zgierz (łódzkie)
Kierowanie sklepem z bielizną, sprzedaż detaliczna. Zarządzanie personelem. Sporządzanie zestawień i raportów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie budowy, dokumentacja
FHUB Martica Martyna Apcewicz - 2017-08-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy sekcji, opracowywanie i bieżące uaktualnianie dokumentacji związanej z ochroną obiektów, nadzorowanie realizacji planu ochrony, kontrola stanu ochrony, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
NAZDÓR ROBÓT BUDOWLANYCH, PILNOWANIE REALIZACJI ZGODNIE Z PROJEKTAMI, ZATWIERDZANIE DOKUMENTACJI POD WYKONAWCZEJ
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Polkowice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Chorzów (śląskie)
obsługa maszyn tartacznych, przyjmowanie surowca, kontrol
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wojbórz (dolnośląskie)
Praca głównie biurowa - opracowanie wyników badań, pobieranie próbek do badań, badania laboratoryjne.
INSTYTUT BADAŃ INŻYNIERSKICH LABOR AQUILA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-07 - Nowa Wieś (śląskie)
praca całoroczna w Kątach Rybackich - Delikatesy. Obsługa kasy fiskalnej i komputera, przyjęcia towarów, prowadzenie dokumentacji sklepu, nadzór nad pracownikami. towarów handlowych. Pracodawca zapewnia darmowe zakwaterowanie oraz meldunek (pokój, kuchnia,łazienka). Warunki mieszkaniowe bardzo dobre. Zwrot kosztów dojazdu w celu podjęcia pracy. System pracy dwuzmianowy -- lub jednozmianowy - do uzgodnienia. Wynagrodzenie netto od 2 200 PLN.
Firma Handlowa KOMIS-Terczyński, Musiał spółka jawna - 2016-09-23 - Kąty Rybackie (pomorskie)
KIEROWNIE BUDOWAMI W SPOSÓB ZGODNY Z PROJEKTAMI , POZWOLENIAMI NA BUDOWĘ ORAZ PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-26 - Jastrowie (wielkopolskie)
-
YUNIVERSAL PODLASKI Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Białystok (podlaskie)
pełnienie obowiązków kierownika robót/projektu (branża elektryczna i automatyka), zgodnie z wymogami prawa budowlanego, weryfikacja dokumentacji technicznej i jakościowej, odpowiedzialność za kompletność i prawidłowość dokumentacji powykonawczej, zarządzanie zespołem ludzi-pracowników montażu, firm podwykonawczych, planowanie oraz koordynacja robót elektrycznych/automatyki w oparciu o wymagania kontraktu oraz dokumentację projektową i przepisy BHP, prowadzenie dokumentacji w zakresie prowadzonych robót, odbiór robót od podwykonawców i przekazanie robót zamawiającemu, bezpośrednia współpraca z kierownikiem budowy w zakresie realizowanych kontraktów
"J.T.C." SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-08 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie supermarketu, dobór towaru, kontrola rozliczeń, zarządzanie personelem - supermarket Lewiatan - spotkanie z Pracodawcą: 05.05.2016 w godz. 12:00-16:00 oraz 07.05.2016 w godz. 10:00-14:00
Pro Novum Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Mszczonów (mazowieckie)
a. pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu prcay opiekuńczo-wychowawczej,b. spełnianie w stosunku do dzieci czynności obslugowych,c. uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci.d. organizowanie wypoczynku dzieci,e. utrzymywanie władzie i porządku przydzileonego oddziału, dbałość o bepieczeństwo i zdrowie wychowanków, g. dbałośc o bezpieczeństwo i higienę prcay oraz zabezpieczene mienia punktu przedszkolnego.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Dobroszyce (dolnośląskie)
ZADANIA: PLANOWANIE ROBÓT (HARMONOGRAMOWANIE), WPROWADZANIE W ŻYCIE ZAŁOŻEŃ HARMONOGRAMOWYCH, BIEŻĄCE MONITOROWANIE STOPNIA ZAAWANSOWANIA ROBÓT I ROZLICZANIE Z WYKONANYCH ZADAŃ KOORDYNOWANIE BRANŻ, ZAKRESÓW ROBÓT, PODWYKONAWCÓW, PODLEGŁEJ KADRY I PRACOWNIKÓW RAPORTOWANIE DO PRZEŁOŻONEGO O POSTĘPIE ROBÓT NADZÓR I KONTROLA BUDŻETU BUDOWY, DBAŁOŚĆ O RACJONALNE GOSPODAROWANIE DOSTĘPNYMI ZASOBAMI LUDZKIMI I ŚRODKAMI SPRZĘTOWO-MATERIAŁOWYMI UCZESTNICZENIE W NEGOCJACJACH UMÓW PODWYKONAWCZYCH OCENA I MONITOROWANIE SZANS I RYZYK ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UCZESTNICTWO W NARADACH I SPOTKANIACH
MARIAN ADAMCZYK "ADMA" ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY - 2017-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)
- Zarządzanie procesem produkcji. Terminowa realizacja planów produkcji. Egzekwowanie obowiązków i nadzór nad pracownikami. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w zarządzaniu ludźmi. Znajomość mechaniki. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 792-460-560) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. mjra Karola Woźniaka 12, 40-389 Katowice - OBOK NUMERU Woźniaka 28 B) lub e-mail: biuro (at) ecom.slask.pl
ECOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie drobnych prac spawalniczych. Wykonywanie pomocniczych prac produkcyjnych. praca przy produkcji butli tlenowych. kontrola produktu.
"WORK SERVICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
dostawa towarów do klientów indywidualnych, obsługa giełdy międzynarodowej, transport ładunków między magazynami
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Poznań (wielkopolskie)
przepływ informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie korespondencją, przygotowanie raportów i zestawień,sporzadzanie instrukcji i procedur regulaminów w zakresie czynności biurowych,prowadzenie ewidencji zobowiązań i nalezności,zarządzanie pracą podległych mu pracowników,współpraca z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Huta Stara A (śląskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego, organizacja i optymalizacja procesów prod., kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi dzialam( produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Siedlce (mazowieckie)
Nadzór robót (budów) elektrycznych. Praca w Bochni.
LIMER Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Bochnia (małopolskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów do spraw oprogramowania, zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych, ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi, odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących, odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników, odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz prace nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Gdańsk (pomorskie)