KIEROWNIK DZIAŁ PRODUKCJI Wrocław oferta pracy ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁ PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie i zarządzanie pracą w dziale produkcji. Stały monitoring efektywności pacy i wykorzystania maszyn.Dbałość o terminową realizację planów produkcyjnych.Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego maszyn, automatów i narzedzi.nadzór nad właściwą godspodarką magazynowo-zaopatrzeniową w oszarze produkcji.Optymalizacja procesów logistyczno-wytwórczych funkcjonujących w podległym obszarze.Jedna zmiana 6-14Kontakt z pracodawcą: praca (at) elwat.com.pl lub 71-33-45-113 lub 114 lub osobiście w Dziale Kadr pok. 211.
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie i zarządzanie pracą w dziale produkcji. Stały monitoring efektywności pacy i wykorzystania maszyn.Dbałość o terminową realizację planów produkcyjnych.Nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego maszyn, automatów i narzedzi.nadzór nad właściwą godspodarką magazynowo-zaopatrzeniową w oszarze produkcji.Optymalizacja procesów logistyczno-wytwórczych funkcjonujących w podległym obszarze.Jedna zmiana 6-14Kontakt z pracodawcą: praca (at) elwat.com.pl lub 71-33-45-113 lub 114 lub osobiście w Dziale Kadr pok. 211.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁ PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik produkcji w przemyśle
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik produkcji w przemyśle (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne, staż pracy min. 2 lata na stanowisku kierownika produkcji/lidera zmiany w branzy technicznej, umiejętność sporządzania analiz na podstawie danych systemowych, doświadczenie w zarządzaniu dużą grupą pracowników, dośiadczenie w parcy z programami klasy ERP, samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów, delegowania zadań, motywowania podległych pracowników, dodatkowym atuatem będzie znajomośc z zagadnień Lean Manufacturing poparta wdrożeniam i w obszarze produkcji, znajomośc jęz. angielskiego na poziomie B2
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: elwat (at) elwat.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Hubska
Numer budynku pracodawcy: 96/100
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik produkcji w przemyśle
Data dodania oferty pracy: 28.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?740c136ac0b937ea1d64f47eec999201
Podobne oferty pracy
Zarządzanie personelem, zamówienia, obsługa systemu market, utrzymanie standardów firmy. I zmiana 6:00-14:00 lub 7:00-15:00.W dniu 26.11.2018 roku w PUP w Busku-Zdroju w pokoju 20 o godzinie 9:00 odbędzie się spotkanie z pracodawcą. Osoby zainteresowane proszone są o zabranie ze sobą CV.
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-08 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Zarządzanie procesem produkcyjnym. Nadzór nad pracownikami. Planowanie procesów produkcyjnych.
KROBOX opakowania - 2016-10-03 - Krobia (wielkopolskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, zdolności analitycznego myślenia, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: organizowanie działań sprzedaży, negocjowanie warunków sprzedaży z klientami, analizowanie raportów i prognoz dotyczących warunków planowanie i realizacja sprzedaży, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
diagnozowanie psychologiczne, wspieranie, prowadzenie terapii z osobami niepełosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym
Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy w Warninie - 2016-09-16 - Warnino (zachodniopomorskie)
Obowiązki:- wyjazdy zagraniczne na montaż mebli w obiektach hotelowych- prowadzenie montażu, planowanie, organizacja pracy- kierowanie grupą monterów- kontakty, uzgodnienia z klientem w j. obcym- kontakty, uzgodnienia z produkcją- prowadzenie dokumentacji, pisanie raportów, uzgodnień, protokołów
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Zator (małopolskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego, organizacja i optymalizacja procesów prod., kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi dzialam( produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Siedlce (mazowieckie)
sporządzanie kosztorysów pod inwestycje dekarskie, kontakt z dostawcami materiałów i usług, nadzór nad prowadzonymi pracami, monitorowanie rynku poszukiwanie nowych inwestycji
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI - 2016-11-17 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie planów sprzedaży, monitorowanie i kontrola planów, zarządzanie przedstawicielami handlowymi
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-09 - Ruda Śląska (śląskie)
nadzór nad prowadzonymi robotami brukarskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Zabrze (śląskie)
sprzątanie budynków
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Mysiadło (mazowieckie)
Planowany ramowy zakres czynności kierownika dziennego domu pomocy obejmuje organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy nr 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu (zwanego dalej DDP), zapewnienie zgodności realizacji projektu z Wnioskiem o dofinansowanie i właściwymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020 dla naboru nr RPDS.09.02.01-IP.02.02-263/17.Ponadto do zadań kierownika należeć będzie w szczególności:1. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań DDP,2. Realizacja zadań DDP przy pomocy personelu merytorycznego i nadzór nad personelem DDP,3. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych w DDP,4. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,5. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój DDP,6. Monitoring i pomiar wskaźników w zakresie danego DDP,7. Przygotowanie harmonogramu czasu pracy pracowników zatrudnionych w DDP,8. Przygotowanie i nadzór nad harmonogramami oraz planami pracy obowiązującymi w DDP,9. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu DDP,10. planowanie i zamawianie artykułów, sprzętów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań merytorycznych w DDP,11. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,12. Przygotowanie i terminowe przesyłanie dokumentacji rozliczeniowej do Działu Księgowości13. Zapewnienie realizacji zada DDP zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 23.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem : " Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-26/19", od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne ( w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacje o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.htmlhttp://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu,tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym, na pół etatu.Miejsce wykonywnia pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: tel.: 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż (E2E, B2B) rozwiązań dla klientów typu enterprise na rynku EMEA, budowanie strategii sprzedażowej wejścia na rynek nowego produktu, kierowanie pionem sprzedaży solutionsbudowanie sieci nowych klientów na rynku EMEA, wizyty u klientów (podróże około 10% czasu pracy).
KONTAKT MICRO-LOCATION Sp. z o.o. - 2018-12-17 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad procesem produkcji, zarządzanie zespołem podległych pracowników.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-04-05 - Nowa Sól (lubuskie)
wędzenie wędlin
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-04-01 - Starowa Góra (łódzkie)
- Prowadzenie nadzoru instalacji zewnętrznych WOD-KAN na terenie budowy. Praca w Katowicach i na terenie woj. śląskiego.-Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7.00-15.00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny (7:00-18:00) (Tel. 601-875-934) lub e-mail: isp.pancer (at) poczta.fm
ISP INSTALACJE SANITARNE PANCER INŻ. ZBIGNIEW PANCER - 2019-02-21 - Katowice (śląskie)
Klinowanie, łupanie, obróbka ręczna kamienia
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Roztoka (dolnośląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-30 - Kolno (podlaskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Obsługa klientów według standardów firmy, kontrola jakości wykonywanych usług, koordynowanie prac podległych mechaników, nadzór nad terminowością napraw pojazdów
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Autocentrum-Victoria Sp.zo.o. - 2016-04-28 - Lubin (dolnośląskie)
zarządzanie grupą przedstawicieli, rekrutacjaprzedstawicieli, planowanie pracy własnej oraz przedstawicieli
Gros Kapitał Invest Sp. z o.o., Sp. komandytowo-akcyjna - 2016-06-23 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc w obsłudze biura,przygotowywanie ofert w języku ukraińskim,tłumaczenie dokumentów dla pracowników z Ukrainy,pomoc w adaptacji pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Kutno (łódzkie)
Identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Niepołomice (małopolskie)
przygotowanie i przekazywanie deklaracji podatkowych w zakresie VAT, przygotowanie sprawozdań finansowych i innych raportów finansowych miesięcznie i rocznie, przygotowanie dokumentów do autytów, kontrola merytoryczna dokumentów i zapewnienie kompletności i poprawności księgowań, sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON, nadzór nad pracą działu finansowego
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2019-04-08 - Lubin (dolnośląskie)
przegląd sprawozdań finansowych, danych dotyczących wydajności i innych dokumentów sprawozdawczych w zakresie dokładności i zasadności, zgodnie z lokalnymi przepisami GAAP (UK, Luksembug i Polska - w stosownych przypadkach) oraz z wytycznymi branżowymi. Wsparcie procesu kontroli na koniec roku oraz działanie jako kontakt pomiędzy audytorami zewnętrznymi, księgowością funduszy (wewnętrzną lub zewnętrzną) i różnymi grupami wewnętrznymi. Pomoc przy różnej sprawozdawczości regulacyjnej i składaniu dokumentów dla funduszy europejskich. Sprawdzanie wymaganej dystrybucji funduszy oraz obliczeń wydajności. Wykonywanie okresowych analiz wydatków funduszy oraz rozliczenia z budżetu co do dokładności i oczekiwanych wyników dla funduszy europejskich; nadzorowanie procesu płatności faktur, w ścisłej współpracy z zespołem zobowiązań
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem ds. Księgowości, efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie standardów księgowych ABB, uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe, kontakt z pozostałymi kierownikami oraz klientami, współpraca z wewnętrznymi działaniami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie procesem produkcji, planowanie i koordynowanie praca zespołu, optymalizacja procesów produkcji zwiększająca wydajność pracy, nadzór nad stanem zaopatrzenia
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-04-01 - Starowa Góra (łódzkie)
wykonywanie prac porządkowych i remontowych w obiektach komunalnych na terenie gminy Wojnicza, pomoc przy drobnych remontach wewnątrz oraz na zewnątrz budynków komunalnych, w tym pomoc przy naprawie uszkodzonych urządzeń biurowych i sanitarnych - w obiektach komunalnych, koszenie trawy i pomoc przy wykonywaniu czynności porządkowych wokół rowów i dróg gminnych, wykonywanie prac porządkowych na cmentarzu komunalnym (pomoc przy: zamiataniu alejek, usuwaniu odpadów stałych z koszy, koszeniu trawy, wykonywanie prac związanych z pielęgnacją skwarów i zieleńców Rynku i innych terenów komunalnych, sprzątanie i utrzymywanie porządku na chodnikach przy Urzędzie miasta w Wojniczu, wokół placu Rynku, na parkingu, wokół pomieszczeń gospodarczych i na Placu targowym, w tym opróżnianie koszy ulicznych i składanie śmieci w przeznaczonych do tego celu konkretach.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wojnicz (małopolskie)
Koordynowanie zabaw i gier. Kreatywne i pomysłowe organizowanie animacji dla dzieci. Ciągły kontakt z dziećmi i ich rodzicami, odpowiedzialność za sprzęt i porządek
Panderosa s.c. Inga Myszka, Marcin Myszka - 2017-02-23 - Siedlce (mazowieckie)
Pomoc w przyjęciu towaru wraz z kontrolą jakościową i ilościową, obsługa zamówień klienta.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-1
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)