KIEROWNIK DS. WSPÓŁPRACY Konstantynów Łódzki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DS. WSPÓŁPRACY
Wynagrodzenie: od 6 700 PLN
Zakres obowiązków: Praca polega na ciągłym kontakcie mailowym, telefonicznym z udziałowcami z Chin mająca na celu poprawę rozwoju spółki.
Data publikacji: 2017-11-23
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca polega na ciągłym kontakcie mailowym, telefonicznym z udziałowcami z Chin mająca na celu poprawę rozwoju spółki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. WSPÓŁPRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw strategii i planowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pabianice
Adres strony pracodawcy: www.yuncheng.pl
Ulica pracodawcy: Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw strategii i planowania
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zapewnienie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie dokumentacją, planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Piaseczno (mazowieckie)
odpowiada za wynik finansowy, nadzoruje i koordynuje działania zatrudnionych pracowników, zarządzanie operacyjne lokalem gastronomicznym z uwzględnieniem spraw pracowniczych, zaopatrzeniowych i administarcyjno-technicznych, uczestniczenie w procesie naboru, motywowanie i rozliczanie pracowników, szkolenie i nadzorowanie, opracowywanie grafików pracy zespołu, uczestniczenie w targach i spotkaniach biznesowych
FOOD VILLAGE ASSOCIATE Sp. z o.o. - 2017-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
- Zarządzanie 3 osobowym zespołem- Kreowanie polityki produktowej firmy- Zarządzanie polityką promocji oraz cen produktów- Bezpośrednia współpraca z projektantami produktu oraz agencją PR
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-05-16 - Ćmielów (świętokrzyskie)
zarządząnie ludźmi na zmianie, operawanie wózkiem widłowym, kontrola procesów produkcyjnych, kontrola jakości produktu, raportowanie
Dominowood Spółka z o.o. - 2016-04-08 - Czarna Białostocka (podlaskie)
jw.
Przedszkole nr 89 "Niezapominajka" - 2018-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie projektowania iprodukcji sprzętu, organizacja projektowania urządzeń, organizacja montazu urządzeń technologicznych, budowa i rozwój łańcuchów dostaw, organizacja zaopatrzenia w elementy OEM, certfikacja urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Jasionka (podkarpackie)
nadzór nad pracą podległego sklepu w Lubinie, otwieranie i zamykanie zmian, wycenianie towarów, rozliczanie z utargów podległych sprzedawców, raportowanie wyników do głównej siedziby, dbałość o ekspozycję, pomoc przy rozładunku, obsługa kasy fiskalnej. Wynagrodzenie: 4100,00 zł brutto (dot. podstawowego wymiaru czasu pracy i obowiązkowych nadgodzin, dodatkowo do podanej kwoty dochodzi premia od utargu z punktu). Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00, oraz każda sobota 8:00-14:00
MAGNUS-SBT Krzysztof Brzeziński - 2017-12-04 - Lubin (dolnośląskie)
Kierownik Warsztatu Urządzeń DzwigowychKonserwacja urządzeń transportu blskiego; obsługa komputera , prowadzenie dokumentacji warsztatowej
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2018-08-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kierownik robót sanitarnych sprawuje nadzór nad jakością wykonanych robót oraz zajmuje się prowadzeniem dokumentacji budowlanej, rozliczaniem okresowych kosztów budowy, współpracą z generalnym wykonawcą budowy lub robót budowlanych. Przestrzega przyjętego harmonogramu robót. Zarządza zasobami ludzkimi.
PAGA - UNIBUD S.C. - 2017-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie samochodu ciężarowego w komunikacji krajowej i zagranicznej. Dbałość o dokumentację związaną z transportem towaru, dbałość o zabezpieczenie towaru przy załadunkach i rozładunkach.
Budmat Transport Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Płock (mazowieckie)
Planowanie, organizowanie, kierowanie oraz kontrola funkcjonowania magazynu, tj. odbiór, transport, przechowywanie, wypełnianie zamówień i utrzymanie odpowiedniego poziomu obiektu magazynowego, nadzór nad działalnością magazynu, organizowanie pracy personelu magazynu, kontrola dokumentacji przepływu towarów, przeprowadzanie inspekcji magazynu oraz jego wyposażenia, przyjmowanie i odpowiadanie za reklamacje.
IGLOMAK II - 2018-01-10 - Otmuchów (opolskie)
Pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów sanonu sprzedaży, współpraca z biurami archetektonicznymi, dbanie o dobry wizerunek firmy, prowadzenie dokumentacji związanych z procesem sprzedaży i realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nadzór nad działem produkcji budowy przyczep
"AWROL" Sp z o .o - 2018-08-30 - Barwice (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, prace związane z przyjmowaniem towaru, przygotowywanie dokumentów do centrali, przygotowywanie materiałów promocyjnych
TIFOTEX Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Siedlce (mazowieckie)
kontrolowanie pracowników, wypisywanie i kontrola dokumentów, porozumiewanie się z pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z klientem w pierwszym etapie współpracy, utrzymywanie dobrych relacji klientem, informowanie na bieżąco o postępach w sprawach klientach -analizowanie kosztów świadczeń pracowniczych (pracowników lokalnych i delegowanych) w okresach miesięcznych; -przygotowywanie dokładnych analiz dotyczących wynagrodzenia, świadczeń dodatkowych, uprawnień pracowniczych, wynagrodzeń motywacyjnych, podatków, itp. -inicjowanie korekt księgowych w przypadku stwierdzonych niezgodności -przygotowywanie i dostarczanie kwartalnych rozliczeń z tytułu świadczeń po okresie zatrudnienia (dot. pracowników lokalnych i delegowanych) -utrzymanie ksiąg rachunkowych dla poszczególnych filii PMI w sposób dokładny, kompletny i terminowy - wprowadzanie zmian systemowych oraz proceduralnych w firmie, przewodnictwo i pomoc w procesach w dziale rachunkowości - identyfikacja obszarów gotowych do wprowadzania zmian i ulepszeń oraz stopniowe wprowadzanie w firmie -kontrolę, kodyfikację, wysyłanie do akceptacji i terminową zapłatę faktur związanych z HR
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
Współpraca w nadzorowaniu i zarządzaniu pracą ponad 65-osobowego zespołu doradców ds. obsługi klienta rosyjsko i ukraińskojęzycznego, sporadyczne odsłuchiwanie rozmów prowadzonych z klientami z Rosji i Ukrainy, mające na celu zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie wszystkich czynności związanych z działaniami marketingowymi firmy, współpraca z klientami wietnamskimi, podpisywanie kontraktów z kontrahentami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prowadzenie biura, kontakty z odbiorcami i dostawcami, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie (nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży oraz kontrolowanie ich realizacji, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących realizacji planów. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
- Obsługa Klienta,- Nadzór, organiizacja i koordynowanie pracy techników,- Prowadzenie dokumentacji serwisowej.- Kontakt osobisty ul. Czyżykowska 68, Telefon 602-652-492, E-mail: zg (at) prodom.media.pl
"PRO-DOM" Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Zbigniew Gryczka - 2016-11-14 - Tczew (pomorskie)
według zawodu
Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy Lubsko - 2017-02-23 - Lubsko (lubuskie)
wszelkie informacje w Ogłoszeniu nr 4/2018 na stronie www.bip.mrocza.pl.
Urząd Miasta i Gminy Mrocza - 2018-08-07 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
Gotowanie i przyrzadzanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Skawa (małopolskie)
Zarządzanie, administrowanie, nadzór na mieniem i pracownikami działu techniczno-administracyjnego, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa, nadzór nad infrastrukturą i utrzymaniem obiektów ICK, nadzór i kontrola nad wykorzystaniem sprzętu i wyposażenia będącego własnością ICK, nadzór nad prowadzeniem ewidencji mienia ruchomego, organizowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, prowadzenie rejestru zamówień z zleceń, sporządzanie umów z dzierżawcami i innymi podmiotami, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie pism i zarządzeń Dyrektora ICKUmiejętności: posiadanie kwalifikacji zawodowych uprawniających do wykonywania pracy na określonym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, imprez masowych, obsługa komputera w tym pakietu Microsoft Office, umiejętność dobrej organizacji pracy
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2016-08-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac instalacyjnych i montażowych,układanie rur,montowanie przewodów kanalizacyjnych,montowanie urządzeń sanitarnych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MELIOREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad pracownikami
Przedsiębiorstwo INVEST Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie badań rynku, organizowanie akcji reklamowych, prowadzenie działań marketingowych, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace związane z wykończeniem gotowej odzieży, przyczepainie etykiet, pakowanie w folie
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Leśna (dolnośląskie)
zorganizowanie pracy oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich punktów gastronomicznych wraz z zapleczem konferencyjno bankietowym, nadzór nad przestrzeganiem systemu HACCP oraz zasad higieny i bezpieczeństwa, dbałość o wysoką jakość i sposób podania serwowanych dań oraz napojów, kontrola kosztów i utrzymywanie wskaźników na odpowiednim poziomie (food-cost), analiza sprzedaży i kosztów oraz nadzór nad realizacją założeń budżetowych, prowadzenie gospodarki magazynowej przygotowywanie zamówień i zamawianie towaru, inwentaryzowanie oraz raportowanie, budowanie i zarządzanie zespołem, planowanie i kontrola pracy oraz motywowanie podległych pracowników
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE DANIEL ANDRZEJ ROZBICKI - 2016-01-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)