KIEROWNIK DS. TECHNICZNYCH Węgliniec oferta pracy ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
Stanowisko: KIEROWNIK DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: organizowane i koordynacja prac oraz nadzór nad pracowikami wykonywującymi przce przy naprawach i montowaniu elementów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz bieżącej obsłudze procesów technologcznych i przebiegających w stacjach uzadatniania Wody (SUW) i Oczyszczalni Scieków zgodnie z instrukcjami eksploatacyjnymi
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Węgliniec (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 8, 59-940 Węgliniec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowane i koordynacja prac oraz nadzór nad pracowikami wykonywującymi przce przy naprawach i montowaniu elementów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz bieżącej obsłudze procesów technologcznych i przebiegających w stacjach uzadatniania Wody (SUW) i Oczyszczalni Scieków zgodnie z instrukcjami eksploatacyjnymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Węgliniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: ochrona środowiska lub budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - ochrona środowiska lub budownictwo; staż pracy 3 lata; umiejetność zarządzania zespołem, umiejętność pracy samodzielnej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 40, 59-940 Węgliniec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: podanie o przyjęcia do pracy, życiorys
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: I piętro
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Węgliniec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgliniec
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
Data dodania oferty pracy: 01.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5534bb0feca6de0b89a5e4b605429428
Podobne oferty pracy
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania całego sklepu, kierowanie pracą pracowników, planowanie czasu pracy pracowników, praca w godz. godz.8-16.
Rudolf Rygol TOMI MARKT - 2016-05-16 - Chrząstowice (opolskie)
PRACE POMOCNICZE NA BUDOWIE: WYKONYWANIE PRAC POMOCNICZYCH PRZY WYKONYWANIU SZAŁOWAŃ I RUSZTOWAŃ, MIESZANIE, WYLEWANIE I ROZPOŚCIERANIE MATERIAŁÓW TAKICH JAK BETON, GIPS I ZAPRAWA MURARSKA, KOPANIE I WYPEŁNIANIE DOŁÓW, WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC ROZBIÓRKOWYCH
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Częstochowa (śląskie)
Montaż elementów stalowych w oparciu i rysunek techniczny.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Częstochowa (śląskie)
prace magazynowe
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-16 - Wieszowa (śląskie)
Udział w realizacji indywidualnych planów wsparcia mieszkańców Opieka i dbałość o bezpieczeństwo osób niepełnosprawnychPomoc i towarzyszenie w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistejPielęgnacja osób niespełnosprawnychWspółpraca z pracownikami Domu Pomocy SpołecznejPrzesrzeganie przepisówOgranizowanie czasu wolnego mieszkańcom
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
1. Realizacja zadań w zakresie podlegania ubezpieczeniom społecznym, podstawy wymiaru składek, obowiązku opłacania składek, zasad finansowania i wysokości składek na ubezpieczenia społeczne oraz ubezpieczenia zdrowotne, FP, FGŚP i FEP. 2. Przygotowywanie decyzji ustalających podmiot zobowiązany do pełnienia funkcji płatnika składek. 3. Prowadzenie postępowań wyjaśniających, związanych z ustaleniem górnej rocznej podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe.
ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU - 2015-12-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
refundacja - 30: organizacja pracy działu recepcji i rezerwacji
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Sulęcin (lubuskie)
Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania jakością.Inicjowanie zmian, doskonalenia istniejącego systemu zarządzania jakością, wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych związanych z niezgodnościami w procesie.Reprezentowanie firmy w zakresie jakości.Uczestnictwo w audytach.Wykorzystywanie narzędzi jakościowych.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
-Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu (nadzór nad gospodarką magazynową, optymalizacja i kontrola kosztów logistycznych, kontrola dostawców, przygotowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji), - Optymalne wykorzystanie zasobów technicznych działu, -Wdrażanie procedur postępowania na magazynie, - Organizacja pracy oraz nadzór nad podległymi pracownikami w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania magazynu, - Ścisła współpraca z innymi działami firmy, -Przygotowywanie raportów i analiz w obszarze logistyki.
"POLOMARKET" Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Kłobuck (śląskie)
Prowadzenie zmian w restauracjiDbałość o niepowtarzalną atmosferę serdeczności oraz wyjątkowa troska o Gości poprzez dostarczanie im produktu i obsługi o najwyższej jakościMotywowanie i docenianie pracowników, aby osiągali jak najlepsze wyniki, a każdy dzień pracy był dla nich przyjemnością
Schloss Burger GmbH - 2018-05-18 - Niemcy (Niemcy)
jw.
SOLOTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
Mechanik maszyn i urządzeń przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Puszcza Miejska (kujawsko-pomorskie)
wg. stanowiska
F. H. VIVIENNE Beata Zemsta - 2018-07-03 - Daleszyce (świętokrzyskie)
spedytor
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Słubice (lubuskie)
Rozwój zespołu w celu przejęcia globalnej odpowiedzialności za produkt techniczny i handlowy. Zarządzania liniowe; Zarządzanie produktem i procesami sprzedaży, kluczowymi wskaźnikami wydajności; Zwiększenie jakości i niezawodności oferowanych produktów. Skonsolidowanie wsparcia technicznego przed i po sprzedaży w jednym zespole; Opracowywanie i realizacja strategii i zadań sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
-planowanie pracy,-nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji i rozbioru mięsa,-zarządzanie grupą pracowników;
PPHU "MASARNIA KACPERSCY" S.C. HALINA KACPERSKA, MARIUSZ KACPERSKI - 2019-10-04 - Doły Brzeskie (łódzkie)
zarządzanie planem wykorzystania/udostępniania pracowni; rozliczenia kosztów wewnętrznych prowadzonych badań; nadzór nad prawidłowym działaniem stanowisk badawczych; planowanie przeglądów urządzeń; organizacja dla kadry merytorycznej szkoleń z obsługi aparatury; koordynowanie prac zleconych; planowanie rozwoju laboratorium; Praca na okres próbny: 01-04-2019 do 30-06-2019. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-02-27 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, prezentacja działalności firmy na zewnątrz
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Kraków (małopolskie)
kierownik zespołu sprzedaży
PRO VOBIS Doradcy Finansowi - 2018-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
krojenie warzyw przygotowywanie pizzy wypiekanie. Praca w godz. 14-22
JALAPENO Sonia Radlak - 2018-09-14 - Opole (opolskie)
praca o charakterze organizacyjno-kontrolnym
Zakład Karny w Garbalinie - 2016-06-24 - Garbalin (łódzkie)
Zarządzanie produkcją
CHOJNICKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA - 2019-05-20 - Chojnice (pomorskie)
Planowanie i nadzór nad efektywnym przebiegiem pracy na magazynie-organizowanie i monitorowanie pracy załogi, inicjowanie i podejmowanie działań optymalizujących pracę, odpowiedzialność za terminową realizację zamówień, współpraca z pozostałymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi, prowadzenie dokumentacji magazynowej, odpowiedzialność za utrzymanie porządku.
Dresówka.pl Sp. z o.o. Sp.k. - 2019-11-19 - Głuchołazy (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
1) planowanie, wykonywanie oraz nadzorowanie produkcji roślinnej na powierzchni 900ha użytków rolnych2) zarządzanie personelem
GOSPODARSTWO ROLNE Skłodowski Michał Jacek - 2018-02-08 - Mściszewo (warmińsko-mazurskie)
nadzór nas praca w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz instrukcją eksploatacji systemu, weryfikacja i kontrola wypłat dodatków do uposażeń żołnierzy i wynagrodzeń pracowników wojska, weryfikacja i kontrola poprawności sporządzania list wypłat uposażeń, wynagrodzeń i innych należności pieniężnych, weryfikacja i kontrola wypłat dodatków do uposażenia żołnierzy i wynagrodzeń pracowników wojska, weryfikacja i kontrola wypłat dodatkowego uposażenia i wynagrodzenia rocznego, weryfikacja i kontrola wypłat wysokości nagród jubileuszowych, weryfikacja i kontrola wypłat świadczeń socjalno-bytowych, gratyfikacji urlopowych oraz dofinansowań do zorganizowanych wypoczynków żołnierzu i pracowników wojska, weryfikacja i kontrola sporządzanych dokumentów finansowych zwalnianych żołnierzu i pracowników wojska, weryfikacja i kontrola naliczania funduszu nagród i zapomóg, weryfikacja i kontrola naliczania i przekazywania składek systemu ubezpieczeń społecznych oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych w stosunku do żołnierzy i pracowników wojska, weryfikacja i kontrola potrąceń z uposażeń i wynagrodzeń: na podstawie tytułów egzekucyjnych, dobrowolnych zgłoszeń i innych obowiązujących przepisów w tym zakresie, weryfikacja i kontrola sporządzanych obowiązujących i doraźnych sprawozdań finansowych z wypłacanych należności pieniężnych, weryfikacja i kontrola sporządzanych planów zatrudnienia i funduszu płac, weryfikacja wydatków dotyczących podróżny służbowych żołnierzy i pracowników wojska, weryfikacja i kontrola sporządzanych decyzji administracyjnych z zakresu uposażeń i innych należności, sporządzanie i przedstawianie do podpisu pism, zaświadczeń oraz informacji dotyczących uposażeń i innych należności pieniężnych żołnierzu i pracowników wojska,współudział w planowaniu i koordynowaniu działalności bieżącej, kontrolnej i rozliczeniowej z zakresu uposażeń i płac w Pionie Głównego Księgowego oraz w relacji zasadniczych przedsięwzięć Pionu Głównego Księgowego w tym zakresie, współudział w opracowywaniu rozkazów, procedur i innych dokumentów normatywnych regulujących działalność finansową 4 RBLog w zakresie uposażeń i płac, kontrola nad administrowanym funduszem świadczeń socjalnych pracowników wojska, nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie informacji niejawnych, przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych, udział w obowiązujących szkoleniach, zgłaszanie nieprawidłowości, naruszeń dyscypliny i przepisów w zakresie działalności Sekcji, wykonywanie doraźnie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego Szefa Finansów dotyczących zakresu funkcjonowania Sekcji, realizacja czynności kontrolnych zawartych w Planie i wykazie cyklicznych przedsięwzięć kontrolnych realizowanych w PGK, obowiązki wynikające z możliwości nadania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych w przypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego pracownik jest zobowiązany do wykonywania dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki, znajomość, przestrzeganie i aktualizowanie obowiązujących przepisów w zakresie rachunkowości, a w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, innych przepisów obowiązujących na zajmowanym stanowisku służbowympraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad produkcja siłowników, kierowanie i organizacja pracy. Praca w Pawłowie k/ Brzegu, w godzinach 6-14
DELTA s.c Brzeg - 2018-06-26 - Pawłów (opolskie)
organizowanie bezpiecznej, prawidłowej i ekonomicznie efektywnej pracy w podległym obiekcienadzór nad pracą pracowników oraz maszyn i urządzeńszkolenie i instruowanie pracowników oraz kontrola przestrzegania dyscypliny pracyprzestrzeganie terminów przeglądów technicznych i wyposażenia obiektówutrzymanie taboru transportowego oraz urządzeń technicznych we właściwym stanie technicznym i sanitarnymutrzymanie właściwego wyglądu terenu bazy oraz zaplecza technicznego i socjalnego
REMONDIS POLKOWICE SP. Z O.O. - 2020-04-30 - Polkowice (dolnośląskie)
Zarządzanie Spółdzielnią
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Olesno (opolskie)
organizacja i nadzór nad pracownikami działu; wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego; sporzadząnie grafików pracy, zamawianie towaru
PADWA SP. Z O.O. (BRICOMARCHE) - 2016-01-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)