Praca KIEROWNIK DS. RELACJI Z KLIENTEM - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK DS. RELACJI Z KLIENTEM, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy KIEROWNIK DS. RELACJI Z KLIENTEM.

KIEROWNIK DS. RELACJI Z KLIENTEM - od 20聽883 PLN

Organizacja warsztat贸w i seminari贸w internetowe (Accelerators and ATX - Ask-the-Expert) dla zr贸偶nicowanej grupy klient贸w, kt贸rzy kwalifikuj膮 si臋, dostosowuj膮 wyniki i osi膮gaj膮 wyniki biznesowe w zakresie i terminowym zaanga偶owaniu. Praca z zespo艂em Customer Success w kontaktach z klientami i wydarzeniach, aby usprawni膰 adopcj臋 klient贸w i rozwi膮za膰 problemy dotycz膮ce produkt贸w. Praca zwi膮zana z rozwojem przestrzeni cyfrowych spo艂eczno艣ci klient贸w i rozwoju zasob贸w 艣cie偶ek sukcesu. Praca z rozwojem produktu i ulepszeniami, poprzez przekazywanie informacji zwrotnych dotycz膮cych cyklu 偶ycia zespo艂om CX Product Management and CX Success Programs Teams. Wsp贸艂praca z klientami w sprawie podejmowania taktycznych i strategicznych decyzji dotycz膮cych wdra偶ania oraz 艣ledzenia d艂ugoterminowych wynik贸w biznesowych. Wsp贸艂praca z zespo艂ami ds. Obs艂ugi klienta, Customer Success i partnerami, aby przyspieszy膰 przyj臋cie klient贸w, a tak偶e rozwi膮zywa膰 problemy dotycz膮ce produkt贸w. Promowanie wdra偶ania i rozszerzania produkt贸w firmy, podkre艣laj膮c mo偶liwo艣ci funkcji, winning use cases i odpowiednie strategie klientom i zespo艂owi Success. Praca nad rozwojem i utrzymania aktyw贸w cyklu 偶ycia produktu poprzez rotacje, sprinty rozwoju zasob贸w i / lub stretch assignments z zesp贸艂em Lifecycle Success.
kontakt przez PUP - 2020-11-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)

KIEROWNIK DS. RELACJI Z KLIENTEM - od 15聽214,39 PLN

Zarz膮dzanie now膮 rol膮 Specjalisty ds. Sukcesu Klienta (CSS), kt贸ra jest bardzo krytyczn膮 pozycj膮 we wsp贸艂pracy z klientami, aby zapewni膰 im wymagania dotycz膮ce licencjonowania i us艂ug, umo偶liwiaj膮c im dost臋p do us艂ug Cisco, aby z艂agodzi膰 wszelkie wyzwania zwi膮zane z wdro偶eniem, przyspieszy膰 ich wdro偶enie produkt贸w i us艂ug firmy Cisco oraz d膮偶enie do wynik贸w biznesowych; Organizacja Cisco Customer Experience (CX), jednego z najszybciej rozwijaj膮cych si臋 zespo艂贸w Cisco; Bycie ekspertem w zakresie proces贸w wdro偶eniowych dostosowanych us艂ug i / lub produkt贸w klient贸w, kt贸rych zadaniem jest pom贸c klientowi w nawi膮zaniu kontaktu z cyklem 偶ycia umowy i wizualizacji ich przysz艂ego planu dzia艂ania w cyklu 偶ycia; Pomoc klientom na pok艂adzie, adoptowanie i lepiej wykorzystywanie ich us艂ugi Cisco; Utrzymywanie obiekt贸w typu end-to-end, aby 艣ci艣le wsp贸艂pracowa膰 z innymi (zespo艂ami ds. Kont, sprzedawcami, zespo艂ami dostarczaj膮cymi itp.), aby zapewni膰 klientom najlepsze mo偶liwe wra偶enia dzi臋ki krytycznym krokom w procesie wdra偶ania i wdra偶ania; Efektywne 艂膮czenie g艂臋bokiej wiedzy procesowej, serwisowej i technicznej z solidn膮 wiedz膮 na temat wdra偶ania i priorytet贸w biznesowych klient贸w, aby pom贸c klientom szybciej osi膮gn膮膰 warto艣膰; Jest to wysoce ukierunkowana na klienta funkcja, maj膮ca na celu pom贸c klientom Cisco w spe艂nieniu wymaga艅 dotycz膮cych licencjonowania i 艣wiadczenia us艂ug w nast臋puj膮cych ofertach: SWSS Enhanced & Premium, Smart Assist, Solution Support, DNA Controlled Wprowadzenie i promocja.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)