KIEROWNIK DS. PLANOWANIA I ANALIZ FINANSOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DS. PLANOWANIA I ANALIZ FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: do 18 800 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie złożonymi lub wielorakimi projektami/obszarami funkcji poprzez ustalanie priorytetów i realizację zasobów; Kierowanie zatrudnianiem/doborem kadr i rozwojem zespołu projektowego; Wdrażanie i prowadzenie rozwoju procesów strategicznych w oparciu o wartości firmy z uwzględnieniem interesów wszystkich zaangażowanych stron; Szkolenie mniej doświadczonych kolegów i wpływanie na ducha pracy zespołowej i rozwój zawodowy poprzez własny przykład i przywództwo; Przewidywanie możliwych zagrożeń i podejmowanie działań mających na celu ich ograniczenie lub zapobieganie; Zawieranie, rozwijanie i wspieranie opartych na zaufaniu i szacunku długotrwałych relacji z decydentami spółki lub ds. procesów i we własnym zespole; Prowadzenie wdrażania standardów jakości, analiza mierników jakości; Odpowiedzialność za podejmowanie decyzji i umiejętność budowania trwałych relacji roboczych w zespole, skutecznego delegowania zadań, zachęcania zespołu do wypełniania swoich zobowiązań i utrzymywania ich we wspólnym celu dla osiągnięcia właściwego rezultatu.
Data publikacji: 2018-09-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie złożonymi lub wielorakimi projektami/obszarami funkcji poprzez ustalanie priorytetów i realizację zasobów; Kierowanie zatrudnianiem/doborem kadr i rozwojem zespołu projektowego; Wdrażanie i prowadzenie rozwoju procesów strategicznych w oparciu o wartości firmy z uwzględnieniem interesów wszystkich zaangażowanych stron; Szkolenie mniej doświadczonych kolegów i wpływanie na ducha pracy zespołowej i rozwój zawodowy poprzez własny przykład i przywództwo; Przewidywanie możliwych zagrożeń i podejmowanie działań mających na celu ich ograniczenie lub zapobieganie; Zawieranie, rozwijanie i wspieranie opartych na zaufaniu i szacunku długotrwałych relacji z decydentami spółki lub ds. procesów i we własnym zespole; Prowadzenie wdrażania standardów jakości, analiza mierników jakości; Odpowiedzialność za podejmowanie decyzji i umiejętność budowania trwałych relacji roboczych w zespole, skutecznego delegowania zadań, zachęcania zespołu do wypełniania swoich zobowiązań i utrzymywania ich we wspólnym celu dla osiągnięcia właściwego rezultatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 18 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia nie mniej niż 18.800 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. PLANOWANIA I ANALIZ FINANSOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Data zakończenia pracy: 07.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe: 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym min.4 lata w zakresie planowaniem i analizy finansowej, w środowisku międzynarodowym. Umiejętności: Wiedza specjalistyczna z zakresu analizy finansowej i planowania; Kompleksowa znajomość poszczególnych procesów i procedur w dziedzinie analizy finansowej i planowania; Umiejętność łączenia wielu procesów w jedną całość w celu stworzenia wartości dla firmy; Wiedza dot. interpretowania podstawowych informacji o produkcji i wynikach w domenie biznesowej; Biegłość i skuteczność obsługi narzędzi i procesów standardowych domeny; Umiejętność wdrażania i kontroli najbardziej odpowiednich procesów i działania domeny mających na celu poprawę KPI [Key Performance Indicators - kluczowe wskaźniki efektywności] w zakresie produkcji; Wiedza na poziomie eksperckim na temat zestawu narzędzi, jego doskonalenia i egzekwowania stosowania w jednostkach; Doskonałe umiejętności analityczne, interpersonalne i komunikacji;
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 10.09.2018
Oferta pracy ważna do: 20.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2018
Podobne oferty pracy
- organizowanie i nadzorowanie pracy personelu- zapewnianie funkcjonowania sklepu zgodnie ze standardami- reprezentowanie pracodawcy wobec klientów i dostawców
ALDIK NOVA sp. zoo - 2018-03-23 - Biłgoraj (lubelskie)
BIEŻĄCE MONITOROWANIE RYNKU PRACY, PROWADZENIE STAŁEJ WSPÓLPRACY Z PRACODAWCAMI ZATRUDNIAJĄCYMI PRACOWNIKÓW I PRZEDSTAWIANIE POZYSKANYCH OFERT PRACY OSOBOM POSZUKUJĄCYM ZATRUDNIENIA TYMCZASOWEGO LUB STAŁEGO.
PODLASKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-24 - Kolno (podlaskie)
Przygotowywanie posiłków
Hotel "Bliza" - 2017-03-13 - Jastarnia (pomorskie)
rozładunek i magazynowanie, ocena przyjmowanego surowca, zarządzanie zespołem, kontrola i wydawanie surowców
FRUCTOFRESH GROUP SP. Z O.O. SP. K. - 2017-01-18 - Czarnowice (lubuskie)
Opracowanie i rekomendacja modelu publicznego transportu zbiorowego na obszarze województwa, opracowanie rekomendacji do aktualizacji planu transportu zbiorowego województwa, opracowanie modelu jednolitego biletu w publicznym transporcie zbiorowym województwa, opracowanie oraz wdrażanie systemu dystrybucji jednolitego biletu w publicznym transporcie zbiorowym dla województwa, opracowanie oraz wdrażanie systemu informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym dla województwa, opracowanie modelu zarządzania: dystrybucją jednolitego biletu, informacją pasażerską.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
ofertowanie, kosztorysowanie, nadzorowanie budowy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TECHLUK WIESŁAW ZAWALSKI - 2016-12-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1.Planowanie zadań remontowych (plany roczne opracowywane do końca października na rok następny).2.Planowanie zadań warsztatu elektrycznego oraz teletechnicznego i efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów.3.Realizacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym Zarządzeniem Dyrektora Naczelnego w zakresie merytorycznym dotyczących zagadnień energetycznych.4.Opracowanie stosownych wniosków mających na celu realizacje zamówienia publicznego w zakresie określonym Zarządzeniem Dyrektora Szpitala.5.Prowadzenie polityki personalnej, zapewniającej efektywną realizację zadań.6.Aktywne uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych.7.Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.8.Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracami w zakresie:a)inwentaryzowania i kontroli obiektów budowlanych,b)archiwizowania dokumentacji obiektów budowlanych, awarii,c)tworzenia dokumentacji technicznej na potrzeby remontowe w zakresie energetycznym.9.Współudział w przygotowywaniu umów w zakresie zadań remontowych,10.Koordynowanie, organizowanie i nadzór nad pracami związanymi z zadaniami inwestycyjno-remontowymi.11.Określenie danych wyjściowych dla opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej.12.Prowadzanie okresowych przeglądów technicznych instalacji energetycznych Szpitala.13.Prowadzanie zgodnie z przepisami Prawa Energetycznego eksploatacji instalacji oraz urządzeń energetycznych i teletechnicznych w Szpitalu.14.Organizowanie stanowisk pracy i nadzór nad pracą pracowników warsztatu elektrycznego i warsztatu teletechnicznego oraz prowadzenie w tym zakresie szkoleń stanowiskowych.15.Utrzymywanie sprawności technicznej i zabezpieczanie pod względem wymogów aktualnych przepisów prawa, w tym również BHP wszystkich instalacji urządzeń energetycznych tutejszego Szpitala.16.Nadzór nad dostarczaniem pracownikom warsztatów: elektrycznego oraz teletechnicznego materiałów niezbędnych do wykonania robót.17.Rozliczanie kosztów remontów i napraw realizowanych przez pracowników warsztatu elektrycznego i teletechnicznego wg obowiązujących przepisów prawa.18.Prowadzenie i rozlicznie czasu pracy pracowników podległych warsztatów wg przepisów Kodeksu Pracy oraz przepisów wewnętrznych oraz bieżące prowadzenie, w tym zakresie pełnej dokumentacji.19.Prowadzenie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznoruchowej dla instalacji i urządzeń energetycznych, i innych instrukcji użytkowania budynków Szpitala.20.Prowadzenie pouczeń stanowiskowych dla pracowników warsztatu budowlanego oraz instalacyjnego.21.Nadzór nad archiwum dokumentacji technicznej w zakresie energetycznym i teletechnicznym budynków Szpitala.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2017-05-10 - Bytom (śląskie)
obróbka konstrukcji stalowych
Ad-Mal Adam Kowalczyk - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
kierownik budowy
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Usługi Kontrolno - Pomiarowe oraz Nadzór i Projektowanie - 2016-07-01 - Końskie (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw związanych z bieżącą działalnością administracyjną, organizacyjno-prawną muzeum, przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych, nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych, koordynacja ubezpieczeń i transportów wystaw, zaopatrzenie, prowadzenie dokumentacji technicznej, przeglądy techniczne budynku i wyposażenia, ewidencja środków trwałych, nadzór i realizacja przepisow bhp i ppoz., koordynacja umów z dostawcami, prowadzenie archiwum dokumentów, nadzor nad magazynem zewnetrznym, utrzymanie właściwego stanu technicznego budynku, nadzór nad zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi w muzeum, praca na umowę na czas nieokreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, oferta konkursowa, konkurs do 19.03.2018r., c.v. + list motywacyjny nalezy przesłac na adres e-mailowy: muzeum (at) ma.wroc.pl oferta dostepna w sali E,C,D,A
Muzeum Architektury we Wrocławiu - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Diagnostyka komputerowa, instalacje elektryczne - samochody ciężarowe, możliwość przyuczenia. Praca w godz. 7.00-15.00 i 14.00-22.00
Firma Handlowo Usługowa "Polcar" Rafał Kopaczewski - 2015-10-23 - Poczesna (śląskie)
OBSŁUGA MAMMOGRAFUPRZYGOTOWANIE PACJENTÓW DO BADANIAIDENTYFIKACJA PRZECIWWSKAZAŃPRZEPROWADZANIE BADAŃ ZGODNIE Z ZALECENIAMIUTRZYMYWANIE STANOWISKA W ODPOWIEDNIEJ CZYSTOŚCI I DBANIE O STAN BEZPIECZEŃSTWA
MMG SP. Z O.O. - 2018-08-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Cięcie drewna na bale. Kontakt tel. 603 550 298
Zakład Stolarski Usługowo - Handlowy mgr Bożena Olesińska, Janaszów 70d, Zagnańsk - 2017-02-22 - Janaszów (świętokrzyskie)
Nadzór nad zespołem pracowników zajmujących się myciem i dezynfekcją ferm drobiarskich. Współpraca z klientami w zakresie sprzedaży produktów chemicznych z branży rolnej (w zakresie mycia i dezynfekcji ferm drobiarskich).
WET-Net spółka cywilna Paweł Zabielski Piotr Górny Arkadiusz Górny - 2016-02-11 - Antonowo (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w podległych obszarach sklepu
pełnienie funkcji zastępcy kierownika podczas jego nieobecności
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
szkolenie pracowników
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
analizowanie danych
delegowanie i kontrola zadań
Media Expert - 2017-03-21 - Nysa (opolskie)
praca całoroczna w Kątach Rybackich - Delikatesy. Obsługa kasy fiskalnej i komputera, przyjęcia towarów, prowadzenie dokumentacji sklepu, nadzór nad pracownikami. towarów handlowych. Pracodawca zapewnia darmowe zakwaterowanie oraz meldunek (pokój, kuchnia,łazienka). Warunki mieszkaniowe bardzo dobre. Zwrot kosztów dojazdu w celu podjęcia pracy. System pracy dwuzmianowy -- lub jednozmianowy - do uzgodnienia. Wynagrodzenie netto od 2 200 PLN.
Firma Handlowa KOMIS-Terczyński, Musiał spółka jawna - 2016-09-23 - Kąty Rybackie (pomorskie)
SAMAR sp. z o.o. (ul.Tarnowska 113, Nowy Sącz) dystrybutor produktów mrożonych zatrudni KIEROWNIK DS. HANDLUZakres obowiązków:- utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów i tworzenie nowych kanałów dystrybucji,- przygotowywanie ofert handlowych,- zarządzanie zespołem handlowców,- opracowywanie planów sprzedażowych,- aktywne uczestnictwo w realizacji celów sprzedażowych i zadań zespołu sprzedażowego,- sporządzanie cyklicznych raportów sprzedażowych,- tworzenie akcji promocyjnych,- monitoring rynku,- dbanie o dobry wizerunek firmy.Oczekiwania- doświadczenie w dziale sprzedaży,- wykształcenie wyższe,- prawo jazdy kat. B,- umiejętność budowania trwałych relacji z Klientem,- umiejętność budowania i rozwijania zespołu sprzedażowego,- samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy,- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne,- inicjatywa i kreatywność.Firma oferuje:- umowę o pracę- niezbędne narzędzia pracy
Firma "Samar" sp. z o.o. - 2016-03-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
kontrola pracowników, układanie rozkładów jazdy, układania grafików, współpraca z mechanikami samochodowymi, zamawianie części do busów, kierowanie ludźmiGodziny pracy: od 9.00 do 17.00
RDM - 2018-05-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań
przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2016-07-06 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczyciel przedmiotów zawodowych i praktycznej nauki zawodu w zawodzie ogrodnik
MIKAPOLIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-09 - Tarnów (małopolskie)
Kierownictwo zespołem 12 osób w zakresie robót blacharsko-dekarsko-ciesielniczych.
Zakład Blacharsko - Dekarsko - Ciesielski Marcin Watoła - 2017-05-26 - Borki (lubelskie)
zakup materiałów i wyrobów u chińskich dostawców, nadzorowanie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za opiekę nad kluczowymi kontrahentami chińskimi oraz wyniki sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
OLES PRODJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Dozór nad budową.Praca od pon. do piąt. 7:00 - 15:00 Praca na terenie woj. śląskiego.
"WM i DA" Waldemar Strzelecki - 2015-11-10 - Sosnowiec (śląskie)
praca na budowie,
SEBUD Sebastian Król - 2017-10-30 - Dąbrówka Łubniańska (opolskie)
Prowadzenie sklepu ogólnospożywczego. Zarządzanie personelem.
Cerny Studio 21.SP.J - 2017-03-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przyjmowanie towaru, wykładanie towaru na półki, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, wystawianie faktur, rozliczanie płatności, obsługa kasy fiskalnej, kontrola dat przydatności
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wąsosz (dolnośląskie)
Przygotowywanie potraw kuchni chińskiej.
GASTRO CENTER & FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprawdzanie faktur, księgowanie, sporządzanie rozliczeń finansowych.
Bort- Wimar s.j - 2016-01-29 - Kamiennik (opolskie)