Praca KIEROWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTÓW JAPOŃSKICH K/M (J. JAPOŃSKI) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTÓW JAPOŃSKICH K/M (J. JAPOŃSKI), które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy KIEROWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTÓW JAPOŃSKICH K/M (J. JAPOŃSKI).
Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomiczne; 5 lat doświadczenia zawodowego; doświadczenie zawodowe w banku lub instytucji z Japonii lub w siedzibą w Japonii; znajomość japońskiego sposobu prowadzenia rozmów biznesowych, kultury biznesu. biegła znajomość języka japońskiego. Obowiązki: bieżąca współpraca z klientami japońskimi banku, wdrażanie nowych produktów banku i kreowanie analiz efektywności, inicjowanie nowych i rozwijanie dotychczasowych kontaktów biznesowych z klientami japońskimi.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Warszawa (mazowieckie)